Auteur Topic: Wie is.... de presentator 2012?  (gelezen 53855 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Wie is.... de presentator 2012?
« Gepost op: 22-10-2011, 10:38:23 »
Nu we allemaal zeker weten wie de 10 kandi's zijn incl. Marion Pauw omzeilen de makers nog wel zorgvuldig wie de presentator is. Maar er waren wat molloten gisteravond toch bij de Ring... en kwamen nabij de kandi's van 2012 (Liesbeth, Dio etc.) en Art & PJ? Viel daar wat uit op te maken?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2011, 10:47:05 »
Als je verwacht dat je voor het middaguur iets van Lautjuh verneemt, dan zou ik die hoop maar laten varen, als ik jou was.........

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2011, 13:01:08 »
Ik weet bijna zeker dat Pieter Jan het dit jaar niet presenteert. Maar dit komt omdat je mensen live spreekt, en gezichtsuitdrukkingen zeggen meer dan wat dan ook.

Maar let op: niemand heeft het bevestigd, maar ik heb genoeg gezien en gehoord om er vanuit te gaan dat Art mee was.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2011, 13:02:11 »
Ik weet bijna zeker dat Pieter Jan het dit jaar niet presenteert. Maar dit komt omdat je mensen live spreekt, en gezichtsuitdrukkingen zeggen meer dan wat dan ook.

Maar let op: niemand heeft het bevestigd, maar ik heb genoeg gezien en gehoord om er vanuit te gaan dat Art mee was.



 :( :( :(
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2011, 13:03:52 »
Mooi ook weer: Liesbeth kwam op Art af en zei iets tegen hem, ik stond erbij.
Art: "ssst, Lautje staat erbij, en die hoort álles! Mag ze dit horen?"

 ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2011, 13:08:39 »
Of het is een zodanige toneelspeler, dat ie jou op deze manier op het verkeerde been heeft willen zetten, en dan vind ik het klasse.


Maar Lau, nu je weer in het land der wakkeren bent: foto's, foto's foto's, en ook een verslag.



Binnen 5 minuten als het kan, maar het mogen ook 10 minuten zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2011, 14:27:06 »
Of het is een zodanige toneelspeler, dat ie jou op deze manier op het verkeerde been heeft willen zetten, en dan vind ik het klasse.
Maar Lau, nu je weer in het land der wakkeren bent: foto's, foto's foto's, en ook een verslag.
Binnen 5 minuten als het kan, maar het mogen ook 10 minuten zijn.

Foto's komen later.
Mijn hoogtepunt van de avond was dat ik versierd werd door een jakhals van DWDD. Wat een glibber. Ik wist natuurlijk weer niet wie het was.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2011, 14:33:25 »
Versierd worden door een jakhals? Jakkes......

En net nu je body guards in Keulen zitten.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #8 Gepost op: 22-10-2011, 15:00:29 »
Versierd worden door een jakhals? Jakkes......

Hij zei al zijn hele leven naar me gezocht te hebben en wilde erg graag naar een rustig plekje of anders de dansvloer.
Gelukkig keek hij even op z'n neus toen bleek dat ik hem niet herkende. :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #9 Gepost op: 22-10-2011, 15:03:22 »
Ja ook wel een beetje dom van hem dat hij zichzelf als jakhals poneerde en niet als mede-molloot  ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2011, 11:37:15 »
Versierd door een Jakhals... Doet me denken aan een Revu-rubriek met roddels die ze niet hard kunnen maken die ik laatst las. Daarin stond iets over (waarschijnlijk) een Jakhals die nog vaak op de versiertoer gaat omdat hij en zijn zwangere vriendin een open relatie zouden hebben (volgens hem dan)...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2011, 18:15:35 »
In dit topic kan gediscussieerd/gesproken worden over "Wie is de presentator in 2012"

Vriendelijk verzoek om het daar dan ook bij te houden.
Opmerkingen/reacties die niets met dit onderwerp te maken hebben, zullen in het vervolg worden verwijderd.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2011, 19:20:30 »
*zat al een beetje op Dolfie te wachten  ;D*

--

Even een algemene [edoch on-topic] vraag:

Waarom zijn zoveel mensen negatief over potentieel Art als presentator? Tuurlijk, hij zou een compleet andere presentator zijn dan PJ - maar dat is bij elke wissel zo. Evenzogoed dat eigenlijk nooit iemand blij is met (presentator)wissels
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2011, 19:22:24 »
omdat hij laatste seizoen nog kandidaat was ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #14 Gepost op: 23-10-2011, 19:28:34 »
Ja... daar heb je absoluut gelijk - maar waarom zou dat een probleem zijn?
Te weinig afstand van het spel? Misschien niet streng genoeg? Een andere reden?

En waarom zou 'de gegeven rede' hem dan exact tot een slechte presentator maken? Zouden er bijvoorbeeld veel meer mensen positief zijn als hij 5 jaar geleden zou hebben meegedaan?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #15 Gepost op: 23-10-2011, 19:36:24 »
Ik denk gewoon niet dat Art op de legendarische wijze Wie. Is. De. Mol. kan zeggen, zoals Karel en Pieter-Jan dat wel konden. Verder vond ik Art al een misselijk persoon als kandidaat en vond ik het verschrikkelijk dat hij heeft gewonnen. Dus ik hoef hem dan niet ook nog als presentator te zien.

Maar ik denk wel dat Art de presentator wordt, er wordt wel heel veel over gepraat..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #16 Gepost op: 23-10-2011, 19:36:45 »
Het is eigenlijk wel grappig dat de AVRO niets zegt over een wisseling. Te meer omdat de presentator geen wezenlijk onderdeel van het spel is.

Weliswaar een beetje in ''psychologische'' zin, zo van: hoe pakt iemand het aan, maar het spel valt of staat niet bij de presentator. En daarom dacht ik: wat heeft het voor nut om er geheimzinnig over te doen.

Aan de andere kant zie ik de AVRO wel een beetje op mijn manier redeneren, tenminste: ik verplaats me even in hun positie. En dan bedoel ik: als de presentator geen (wezenlijk) deel van het spel uitmaakt, waarom zouden ze dan  vermelden dat er iemand anders nu presenteert?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2011, 19:39:30 »
Ik kan me herinneren dat we met z'n allen er ook over vielen toen Angela en Karel weg moesten, dus laten we in ieder geval een kans geven. Als kandidaat vond ik 'm geweldig, als presentator vind ik 'm goed, dus ik ben benieuwd hoe ie het in Wie is de Mol gaat doen. ::jaja::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #18 Gepost op: 23-10-2011, 19:40:11 »
Kan het niet zo zijn dat Karel in het geheim weer een contract bij de Avro heeft gekregen? :P
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de presentator 2012?
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2011, 19:40:46 »



Maar ik denk wel dat Art de presentator wordt, er wordt wel heel veel over gepraat..
Of je iemand wel of niet een leuke kandidaat vond, is geheel een persoonlijke opvatting.

Ik houd me momenteel het meeste vast aan de opmerking die Lautjuh weergaf: ''sssssttt, Lautjuh luistert mee, mag ze dit wel horen''.

Die opmerking zegt mijns inziens veel over de situatie: waarom staan Liesbeth en Art zo samenzweerderig met elkaar te praten?