Auteur Topic: Wie is..... De Mol 2012 - Pool  (gelezen 157099 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #240 Gepost op: 24-01-2012, 12:48:25 »
En daar ging ook mijn schot-voor-de-boeg winnaar Maarten  :-\\

Achja.. dan maar William voor in de plaats zetten. Gelukkig zitten mijn schot-voor-de-boeg verliezend finalist en mol er nog in (en hopelijk blijven die ook tot in de finale.. scheelt weer meer duikelingen :P) Ik blijf voor de verandering nu eens in de pool volhardend zijn, tenzij zoals nu 1 v/d 3 er tussenuit valt  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #241 Gepost op: 24-01-2012, 13:10:07 »
Mijn Molica da Finalisto trio: Liesbeth, Marit en Tim. ::trots::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #242 Gepost op: 24-01-2012, 18:35:31 »
Mijn Molica da Finalisto trio: Liesbeth, Marit en Tim. ::trots::
Hier ook ::zwaai::
🜃

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #243 Gepost op: 24-01-2012, 20:30:15 »
heeeel ff off topic: Bloedverwanten is vanaf 15 maart elke donderdag om 20:30 uur bij de AVRO op Nederland 1 te zien, start 2e seizoen. Dus maar 10 afleveringen en geen 11!

Ik heb het ff naar het goede topic verplaatst  :P
Ik was dus aan het denken, dan moet er komende aflevering wel iemand afvallen (omdat door de hint bij de Roodshow geassocieerd wordt dat er komende aflevering niemand afvalt?)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #244 Gepost op: 24-01-2012, 22:18:07 »
Ik was dus aan het denken, dan moet er komende aflevering wel iemand afvallen (omdat door de hint bij de Roodshow geassocieerd wordt dat er komende aflevering niemand afvalt?)
Het is juist wel gebruikelijk dat er in 1 aflevering niemand afvalt, zie vorig jaar, daar viel Hanna pas in aflevering 2 af.

Aflevering 1: 10 man -1
Aflevering 2: 9 man -1
Aflevering 3: 8 man -1
Aflevering 4: 7 man
Aflevering 5: 7 man -1
Aflevering 6: 6 man -1
Aflevering 7: 5 man -1
Aflevering 8: 4 man -1
Aflevering 9: 3 man
Aflevering 10: uitslag en terugblik
🜃

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #245 Gepost op: 25-01-2012, 21:20:16 »
Liesbeth wordt het meest verdacht in de pool maar die verdenk ik niet. Ik houd het op William of Marit en hoop dat afl.4 wat meer duidelijkheid zal brengen. En hopen dat er geen afvaller is en er geen jokers of vrijstellingen verdiend gaan worden... :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #246 Gepost op: 26-01-2012, 12:46:22 »
Ik zit denk ik helemaal mis, maar switchen in de pool levert nooit een hoofdprijs op.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #247 Gepost op: 26-01-2012, 14:37:38 »
Niemand, Annemarie of Marit valt af.

Ik heb mijn winnaar weer veranderd na Hadewych Minis. Waarschijnlijk had ik haar als winnaar gezet als ik optijd was geweest met stemmen voor aflevering 2.
De ronde waarvan ik dacht dat Dio weg ging en helaas ook daar geen punten voor kreeg.

Vorige week had ik Annemarie. Marit heb ik nog als verliezer, maar ik begin een beetje te twijfelen. Ik heb een gevoel dat Maarten op Annemarie zat. Marion zat waarschijnlijk op Frits en misschien geswitcht van Marit af. Kijkt de mol vanaf de toren na de kandidaten ? Ik heb Liesbeth als mol staan voor de 4de keer, maar ik blijf nog steeds in het achter hoofd zitten dat zij misschien wel is zou kunnen winnen en het Marit is. Dat ze 2 koffers heeft blijf ik verdacht vinden. Één koffer voor ijsland en één koffer voor het warme land (Portugal, Spanje, Griekenland ?). Annematie zit er daarin tegen weer te warm verpakt uit. Van William denk ik eigenlijk op Annemarie of Liesbith zit en als ik hem volgende week misschien als verliezer zet, zou de mogelijkheid kunnen zijn dat ik denk dat hij dat is omdat hij op Lisbeth zit.  Hadewych Minis  is nog beetje outsider, net als Liesbeth beetje over winnings tranen.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 14:43:32 door Pierce_Brosnan »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #248 Gepost op: 26-01-2012, 14:44:29 »
Heeft iedereen gestemd?? Zo niet dan kan dat HIER nog tot vanavond 20:00!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #249 Gepost op: 26-01-2012, 17:08:56 »
Even een vraagje tussendoor: Het afkopen van een executiescherm, zoals toen in Japan... geldt dat als een vrijstelling? Mij lijkt van wel, maar vraag het toch maar voor de zekerheid, omdat ik zoiets voor vanavond verwacht.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #250 Gepost op: 26-01-2012, 17:14:19 »
Even een vraagje tussendoor: Het afkopen van een executiescherm, zoals toen in Japan... geldt dat als een vrijstelling? Mij lijkt van wel, maar vraag het toch maar voor de zekerheid, omdat ik zoiets voor vanavond verwacht.


Alleen wanneer er echt sprake is van afkoping van het scherm rekenen we m als vrijstelling.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #251 Gepost op: 26-01-2012, 20:28:22 »
Nummertje 245 − een goeie honderd plaatsen omhoog! ::trots:: Dat kan alleen maar beteren, liever van hieruit naar een topnotering dan van nummer 1 te belanden in een van die donkere molkerkers ergens diep daar beneden. Hoop doet leven! ;)

Let's kick this pool upside down! >:D

116! (+129) ::ok:: Weer een dikke honderd plaatsen naar boven, dat gaat hard. Heb dit keer wel een domme fout gemaakt dus gegarandeerd zak ik straks weer weg in de anonimiteit. Nog heel even genieten dus van dit plekje voor zolang het nog duurt! ::trots::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #252 Gepost op: 26-01-2012, 22:32:19 »
Hebben alleen Marit en William een vrijstelling? De rest had al groen.
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #253 Gepost op: 26-01-2012, 22:34:32 »
Hebben alleen Marit en William een vrijstelling? De rest had al groen.

Volgens mij niet:

Citaat
Wanneer er met een opdracht wordt verdiend dat er niemand naar huis gaat dan is het een groepsvrijstelling.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #254 Gepost op: 26-01-2012, 22:38:13 »
Maar het is anders dan zoals met bijv. Pepijn. Er is met de opdracht alleen verdiend dat Marit of William niet naar huis ging, de rest was al veilig.
Tell me what your telescope says

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #255 Gepost op: 26-01-2012, 23:15:05 »
Volgens mij is dit gewoon een vrijstelling voor marit en william ::jaja::. De anderen waren al veilig ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #256 Gepost op: 26-01-2012, 23:17:53 »
Volgens mij is dit gewoon een vrijstelling voor marit en william ::jaja::. De anderen waren al veilig ::jaja::.

Dat komt jou zeker het beste uit ::) ?
You'll never walk alone

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #257 Gepost op: 26-01-2012, 23:19:47 »
Ik denk dat het een groepsvrijstelling is. Want als de groep door zou gaan en er is geen REGULIERE executie dan is het een groepsvrijstelling. Zo heb ik het begrepen en zo heb ik mijn pool ook ingevuld.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #258 Gepost op: 26-01-2012, 23:23:05 »
Dat komt jou zeker het beste uit ::) ?
ehm weet ik eigenlijk niet..... ik weet ook even niet meer of ik de pool wel ingevuld heb :o.

Maar het is wel een reguliere executie tot de laatste 2, dus de laatste 2 hebben een vrijstelling. De anderen hebben gewoon hun test gemaakt en daar een groen scherm uit gekregen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is..... De Mol 2012 - Pool
« Reactie #259 Gepost op: 26-01-2012, 23:38:40 »
Elise en ik hebben het over de vrijstelling gehad en wij hebben besloten dat de vrijstelling alleen voor Marit en William geldt. Dit omdat het al duidelijk was dat de rest save was. De opdracht ging erom dat zij mochten blijven en niet of de groep mocht blijven. Het was lastig deze situatie te voorspellenanders waren we duidelijker geweest. Hopelijk is iedereen tevreden.