Auteur Topic: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator  (gelezen 67329 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #100 Gepost op: 9-03-2012, 19:50:18 »
En hij gaat ook seizoen 13 presenteren.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #101 Gepost op: 9-03-2012, 21:18:18 »
Ik miste wel een beetje het mysterieuze aan Art, hij was iets te hecht met de groep leek het wel..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #102 Gepost op: 9-03-2012, 21:27:01 »
Art heeft het prima gedaan! Ik heb PJ niet echt gemist.
Daar sluit ik me helemaal bij aan  ::ok::

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #103 Gepost op: 9-03-2012, 23:41:09 »
Ik miste wel een beetje het mysterieuze aan Art, hij was iets te hecht met de groep leek het wel..

Ja, dat is eigenlijk precies wat ik probeerde te verwoorden eerder :P
Dat mysterieuze van PJ vind ik wel mooi bij WIDM passen, maar dat neemt niet weg dat Art het op zijn eigen manier ook fantastisch doet als presentator.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2012, 23:52:07 »
als hij die 'jongens' maar thuis laat volgend seizoen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #105 Gepost op: 10-03-2012, 01:44:23 »
Op de een of andere manier doet Art's manier van presenteren me denken aan de presentator van UK mole. Het heeft iets joviaals. Misschien niet afstandelijk genoeg, maar het zou kunnen dat dat hem ook niet zou passen. Het is me alles mee gevallen, ik vind dat hij het prima doet.

Ik stem toch voor PJ. Vind ik een gewoon een heel prettige presentator. Sympathiek, meevoelend en toch boven de kandidaten staand.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #106 Gepost op: 10-03-2012, 03:09:14 »
Pieter Jan blijft mijn nummer 1, maar Art deed het ook zeker niet slecht.
En hij is prettig om naar te kijken.  ::)
Hopelijk volgend jaar meteen naar een warm land zodat hij wat minder kleren aanheeft.  ;D
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #107 Gepost op: 10-03-2012, 09:36:26 »
Eigenlijk denk ik achteraf ook niet dat ik PJ in dit seizoen gezien had willen hebben (nu ik het gezien heb tenminste). Het makkelijke van WIDM is dat het niet uitmaakt als de presentator wisselt omdat er sowieso 10 nieuwe gezichten in komen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #108 Gepost op: 10-03-2012, 10:33:03 »
Ik vond Art het prima doen. En hij zal vast nog verder gaan groeien in zijn rol.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #109 Gepost op: 14-03-2012, 17:50:17 »
Je weet het nooit hé.. Voor je het weet is Art net als Karel van de Graaf na 2 seizoenen weg en wordt Frits Sissing ofzo presentator XD  ::oink::

Offline Lo

  • Forumlid
Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #110 Gepost op: 31-03-2012, 14:28:16 »
Wie hem in actie wil zien kan gaan naar Amsterdamseweg 23 in Arnhem, dinsdag zal hij er vast al rond half 7 zijn, openbare veiling start nl. 1900u (vrij entree en parkeren). Zie http://www.derksen-veilingbedrijf.nl/veiling.html en dan zoeken op trefwoord cash dan zie je de kavels waar Art voor komt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #111 Gepost op: 31-03-2012, 17:04:46 »
Waarom open je een topic? Post het gewoon in het Art-topic!
::zwaaisip::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #112 Gepost op: 31-03-2012, 17:34:27 »
Ach ja, de drukke dagen zijn voorbij toch? Binnenkort een heel nieuw forum voor WIDM-junior ::trots:: Wel leuk als dit forum nog heel af en toe een nieuw topic krijgt ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #113 Gepost op: 31-03-2012, 17:35:48 »
Ach ja, de drukke dagen zijn voorbij toch? Binnenkort een heel nieuw forum voor WIDM-junior ::trots:: Wel leuk als dit forum nog heel af en toe een nieuw topic krijgt ::ok::
Er is nog niets zeker, hè? Alleen 95% kans ;)
Wel leuk inderdaad, een nieuw topic, maar dan moet het wel zinvol zijn.
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #114 Gepost op: 31-03-2012, 17:40:22 »
ik vond ook dat het best samen kon. Vandaar dat ik dat gedaan heb :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #115 Gepost op: 31-03-2012, 18:16:13 »
Had er eigenlijk ook niet eens aan gedacht dat Art een eigen topic heeft, dat krijg je als je alleen op je eigen mol-pagina komt... en dat was dit jaar toch liefst 3 pagina's... Marit, daarna Tim en toen gelukkig AM  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #116 Gepost op: 1-04-2012, 23:53:07 »
Je weet het nooit hé.. Voor je het weet is Art net als Karel van de Graaf na 2 seizoenen weg en wordt Frits Sissing ofzo presentator XD  ::oink::
Zou dan weer een winnaar zijn die presentator wordt  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #117 Gepost op: 3-04-2012, 22:00:22 »
Amsterdamseweg 23 in Arnhem, dinsdag zal hij er vast al rond half 7 zijn, openbare veiling
Nou ik kom er net vandaan, leuk om eens Art uitgebreid van nabij in actie te zien :D

Ik kwam vroeg aanlopen maar hij was er al met cameraman en al snel begreep ik dat ze de opnames van het aan komen lopen aan het maken waren, nog een geluidsman en regie-vrouwe erbij dus ik dacht, nou, leuk beperkt groepje. Ik vroeg nog even aan 1 van de 'begunstigden' of de begin-takes erop zaten maar dat betwijfelde ze. En inderdaad, het moest nog een 2e keer haha.

Maar toen de opnames buiten klaar waren zag ik binnen pas dat er nog veel meer vaste camera's stonden opgesteld met een grote bemensing erbij dus al met al toch een flinke organisatie. De zaal zat wel vol maar erg geboden werd er daarna niet op Art's kavels.

Ik heb nog wel op 2 kavels meegeboden maar daarbij alleen de prijs opgedreven want ze uiteindelijk niet gekregen. Toch was het doel blijkbaar gehaald want ze waren op het eind wel opgetogen.

Na afloop even naar Art toe gegaan, toch eens weten of hij zoiets heeft van scheer je weg of niet maar hij was zeer aanspreekbaar, ik had mijn vraag voorbereid en die kon ik meteen stellen. Namelijk op wie Dio nu WIDM moest verlaten. Art zei meteen: Oja dat had je me ook al getwitterd haha. Dus dat wist hij nog goed.

Maar hij wist het werkelijk niet meer. We hebben samen nog alles doorgelopen, ik zei nog je doet toch het exitgesprekje, en ik zei was het niet William want die zat zo raar in het hooi te graaien met Dio erbovenop. Maar Art dacht aan Hadewych misschien. En hij verwees naar het gesprekje met Tim waar die hem op AM probeerde te brengen. Wat dus niet aan was gekomen bij Dio. En hijtipte mij het zelf nog aan Dio te vragen (zit blijkbaar helemaal geen embargo ofzo op, hij was heel open hierin).

Maar ja dat heb ik natuurlijk allang gedaan ;D. Alleen Dio geeft geen antwoord, maar dat zei ik maar niet tegen Art. Ik liet hem nog even mijn molbeurs-shirt zien die ik aan had. Art zal wel denken: die molloten zitten ook overal ::zwaai:: ::rofl::.

Achteraf jammer dat ik niet meer vragen bedacht had want hij had er best meer willen beantwoorden. Maar ik dacht eigenlijk zover al niet te komen. In elk geval is de uitzending in september. Of ik met mijn molshirt te zien zal zijn denk ik niet; ik zat wat in een dooie hoek. Ik heb nog wel foto's van Art gemaakt en van die deskundige die later binnenkwam, die zal ik later nog even posten. Heel goed zijn ze niet gelukt omdat er vaak snel een camera voorschoof.

Waren er nog meer molloten? Ik kon niet wat ontdekken, vooral een zaal vol grijsaards, in elk geval leek ik de enige die foto's maakte 8).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #118 Gepost op: 3-04-2012, 22:08:47 »
Leuk!
Lijkt me ook nog wel een leuk tijdverdrijf/hobby/anti-afkickmiddel: Presentatoren/kandidaten spotten :P
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Art dinsdagavond in Arnhem
« Reactie #119 Gepost op: 3-04-2012, 23:40:31 »
Na afloop even naar Art toe gegaan, toch eens weten of hij zoiets heeft van scheer je weg of niet maar hij was zeer aanspreekbaar, ik had mijn vraag voorbereid en die kon ik meteen stellen. Namelijk op wie Dio nu WIDM moest verlaten. Art zei meteen: Oja dat had je me ook al getwitterd haha. Dus dat wist hij nog goed.

 :o

Mooi om te horen. Sommigen hadden twijfels over zijn geloofwaardigheid als presentator. Maar dit bewijst dat die er wel degelijk mee bezig is/blijft.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)