Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 430465 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2012, 22:56:38 »
Bus 12 - Miodd Arlun

Initialen van Anne-Marie:
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2012, 23:43:11 »
Anne-Marie houdt William en Tim tegen om de toren in te gaan. Als mol had ze beter mee kunnen gaan met de gedachten van die twee en daarmee de groepssfeer kunnen beinvloeden. Hoe meer mensen voor één standpunt zijn hoe groter de kans dat de groep toestemt. Heel onmols dus.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2012, 23:50:29 »
Ja, klopt Lautjuh. En op de boot deed ze volgens mij ook heel aardig mee.
Maar ja, er blijven zo weinig mensen over als je iedereen met onmols gedrag wegstreept. Volgens mij kom ik dan bij Frits uit en daar wil ik (nog) niet aan. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2012, 23:53:07 »
Ja, klopt Lautjuh. En op de boot deed ze volgens mij ook heel aardig mee.
Maar ja, er blijven zo weinig mensen over als je iedereen met onmols gedrag wegstreept. Volgens mij kom ik dan bij Frits uit en daar wil ik (nog) niet aan. :P

Het zijn de kleine dingen die het 'm doen. Dit is in ieder geval hoe ik altijd op zoek ga naar mijn mol. Hints en theorieen zijn daarbij een bijzaak. Als iemand maar vaak genoeg kleine onmolse dingetjes doet kan er al snel een streep door. Zeker als de mol relatief makkelijk had kúnnen mollen maar dat niet doet.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2012, 23:58:25 »
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen. Dit is in ieder geval hoe ik altijd op zoek ga naar mijn mol. Hints en theorieen zijn daarbij een bijzaak. Als iemand maar vaak genoeg kleine onmolse dingetjes doet kan er al snel een streep door. Zeker als de mol relatief makkelijk had kúnnen mollen maar dat niet doet.
Ik ben zelf ook niet zo van de hints en theorieen. Leuk om te lezen, maar ik zoek er niet naar en vaak vind ik ze erg vergezocht. Onmols gedrag is hét ding, idd, al ben ik daar ook wel eens de fout mee ingegaan hoor. Het blijkt toch wel moeilijk te zijn om te bepalen of het echt onnodig onmols gedrag is. Soms probeert de Mol gewoon verdenking van zich af te schudden. Dus tja, zolang iemand niet persoonlijk grote bedragen binnensleept durf ik er niet al te veel consequenties aan te verbinden qua molverdenking.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2012, 00:04:57 »
Dit vond mijn zusje, een A in beeld en vervolgens een M, A-M, Anne-Marie??

Die A lijkt mij niet echt waarschijnlijk als hint. In dit filmpje: http://player.vimeo.com/video/27689639?title=0&byline=0&portrait=0"
(uit het off-topic topic) is te zien dat de A ook op het vliegtuig staat. (screenshot in bijlage)

Die M lijkt me ook gewoon twee sporen van auto's die vanaf hetzelfde punt op de heuvel in twee verschillende richtingen naar beneden rijden.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2012, 01:05:31 »
Anne-Marie kiest voor dieren met de letter 'b' in plaats van de letter 'z' (veel meer punten waard) want zeg nou zelf, welke dieren ken je nog meer met een 'z' behalve zeehond? Tjongejonge  ::pinokkio::
...maar soms even niet :)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2012, 01:07:57 »
Anne-Marie kiest voor dieren met de letter 'b' in plaats van de letter 'z' (veel meer punten waard) want zeg nou zelf, welke dieren ken je nog meer met een 'z' behalve zeehond? Tjongejonge  ::pinokkio::

zeeleeuw, zeehond, zeekoe, zeeannemoon, zeester, zeekomkommer, zeeolifant, zeepaardje .... en zebra natuurlijk :-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #68 Gepost op: 20-01-2012, 01:09:20 »
Anne-Marie kiest voor dieren met de letter 'b' in plaats van de letter 'z' (veel meer punten waard) want zeg nou zelf, welke dieren ken je nog meer met een 'z' behalve zeehond? Tjongejonge  ::pinokkio::
dat vond ik ook wel een hele domme opmerking ::rofl::. Kom op zeg, alleen al denken aan de zee; zeester, zeepaardje, zeemeeuw, zeekoe, zeeannemoon, zeeëgel, zeeleeuw etc. om nog niet te beginnen over de zebra ::).

edit: iemand was me voor ::) :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #69 Gepost op: 20-01-2012, 01:38:21 »
dat vond ik ook wel een hele domme opmerking ::rofl::. Kom op zeg, alleen al denken aan de zee; zeester, zeepaardje, zeemeeuw, zeekoe, zeeannemoon, zeeëgel, zeeleeuw etc. om nog niet te beginnen over de zebra ::).

edit: iemand was me voor ::) :-X

laat staan het zebravinkje ;D
...maar soms even niet :)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2012, 01:42:52 »
Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat een vreemde opmerking vond ::vergroot::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2012, 06:42:23 »
Vond het trouwens erg coulant vd redactie dat badeendje als antwoord werd goedgekeurd.   ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #72 Gepost op: 20-01-2012, 08:29:02 »
laat staan het zebravinkje ;D

En niet te vergeten de zwartnekglanstroepiaal. ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2012, 08:54:39 »
Anne-Marie kiest voor dieren met de letter 'b' in plaats van de letter 'z' (veel meer punten waard) want zeg nou zelf, welke dieren ken je nog meer met een 'z' behalve zeehond? Tjongejonge  ::pinokkio::
Dank je, dat was me na de uitzending even ontschoten! Dat was heel raar, ja.  :o Zeker omdat ze die zeehond er bij noemde. Als je dat bedenkt, dan bedenk je volgens mij gelijk dat die 'zee' nog voor veel meer dieren te plakken is. Dat dacht ik tijdens de uitzending iig wel direct.

Voorlopig blijf ik dus nog maar even in m'n Anne-Marie-tunnel zitten. Wel gemold bij pim-pam-pet, dus. Alleen op een wat subtielere manier dan onduidelijk schrijven, niks kunnen lezen, o.i.d.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2012, 10:01:58 »
En niet te vergeten de zwartnekglanstroepiaal. ;D
Die verdient bonuspunten, he.  ;D
Daar doet een mol niet aan hoor.  :P

Anne-Marie kan nog steeds ja. Toch lijkt ze me vrij vaak ook wel onnodig onmols bezig.
Ze probeert in ieder geval bijvoorbeeld niet het antwoord te sturen bij de jeep-schrijf opdracht (en noemt zelfs letters op die je ziet).
Ook leest ze bepaalde categorieen waar je mogelijk meer problemen zou verwachten (sporters hoe Frits het schreef en Europ. Steden (lastig leesbaar sws..) bij de tweede maal. Acteur dan weer niet maar William staat sws op een onhandige plek).

Ook het tegenhouden van degene die de toren in willen lopen lijkt me in principe onmols.
Maar zoals Jayne al aangaf dit was een wat merkwaardige aflevering waarin bijna iedereen onnodig dingen goed deed (m.u.v. Frits wellicht.  ::) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2012, 11:24:42 »
En niet te vergeten de zwartnekglanstroepiaal. ;D


Die kwam ook bij mij meteen als eerste op.
 ::jaja::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2012, 11:30:29 »

Voorlopig blijf ik dus nog maar even in m'n Anne-Marie-tunnel zitten. Wel gemold bij pim-pam-pet, dus. Alleen op een wat subtielere manier dan onduidelijk schrijven, niks kunnen lezen, o.i.d.

Ze heeft die van William niet gelezen. Het kan natuurlijk zijn omdat William het bord niet goed leesbaar op hield, maar een mol zal ook wel gebruik maken van een kandidaat waarvan toch al bekend is dat hij doorlopend molt. Daar kun je dan lekker de schuld op af schuiven  ;D

Offline loismol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2012, 13:43:39 »
Bij het speculeren over hints komt het getal 12, 'wiskunde' en 'min' vaak langs. Hier een suggestie hoe dat op Anne-Marie kan slaat:

Het verbindings streepje tussen Anne en Marie zou je als min-teken kunnen zien.
Als je de letters van haar naam omzet naar getallen en bij elkaar op telt, dan krijg je:

Anne = 1, 14, 14, 5 += 34
Marie = 13, 1, 18, 9, 5 += 46

Dus:
Anne-Marie = 34 - 46 = -12

of: Anne = 4 letters, Marie = 5 letters -> 4-5=-1
Kan natuurlijk een mooie bijkomstigheid zijn geweest met al het min gedoe.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2012, 17:27:26 »
enige verdachte dat ik Anne-marie heb zien doen so far is dat zij (of was het hadewych) een poging deed om het team eerder bij de toren te krijgen door te opperen of ze niets tijdsgebonden waren en niet beter konden opschieten..
(opschieten in die opdracht zou er wellicht voor hebben gezorgt dat ze de toren al in waren voordat marit en maarten het telefoonnummer hadden)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2012, 18:03:34 »
enige verdachte dat ik Anne-marie heb zien doen so far is dat zij (of was het hadewych) een poging deed om het team eerder bij de toren te krijgen door te opperen of ze niets tijdsgebonden waren en niet beter konden opschieten..
(opschieten in die opdracht zou er wellicht voor hebben gezorgt dat ze de toren al in waren voordat marit en maarten het telefoonnummer hadden)
Was Anne-Marie idd!
Omnia vincit amor