Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 430987 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #900 Gepost op: 10-03-2012, 09:21:54 »
Maar Miek37, Anne-Marie heeft toch wel gemold in de opdrachten voor de onderhandelingen? Alleen bij het munitiedepot niet, en tegelijkertijd was dat ook nog eens wel een goede molactie aangezien Marit haar verdacht en precies het tegenovergestelde ging doen, wat tijd kostte.

Heinz, even los van het feit of ze nu wel of niet gemold heeft, het gaat mij om de voorkennis die ze al voor aanvang vd serie had, ik vind dat te ver gaan, je kan toch niet ontkennen dat dat haar heeft beinvloed bij het al dan niet mollen?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #901 Gepost op: 10-03-2012, 09:34:04 »
Volgens mij is dat wel vaker voorgekomen in eerdere afleveringen, dat de mol wachtte op een specifieke opdracht om geld uit te pot te halen en tot die tijd gewoon braaf geld in de pot bracht.

Wat wél nieuw is, is dat de presentator meemolt: namelijk in de eerste aflevering toen de klok is teruggezet. De presentator zegt namelijk dat er drie uur is verstreken terwijl het twee uren waren. Hiermee is in feite de presentator een leugenaar, en dat vind ik moeilijk. De presentator moet namelijk onafhankelijk zijn en niet het maatje van de mol.

Maar misschien is het te prefereren als de presentator meemolt en de kandidaten niet allemaal zwaar zitten te mollen. Dat vond ik dit keer namelijk meevallen.
Dan komt er nooit iets in de pot, als iedereen voor mol gaat spelen.
Dus oké, de presentator mag hulpmol zijn.

Maar het is wel nieuw en volgens mij was het in het verleden zo dat de presentator helemaal niet wist wie de mol was!

Angela Groothuizen wist ook wie de mol was, en Pieter Jan wist het van Kim & Patrick ook, bij Dennis hoorde hij het op het eind en bij Jon helemaal niet..

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #902 Gepost op: 10-03-2012, 09:45:55 »
Ik neem aan dat van te voren alle opdrachten al zijn doorgenomen met de mol. Dus ook de onderhandelingen-opdracht.
Daarbij is dan dan waarschijnlijk ook verteld wat de mogelijke uitkomsten waren van de onderhandelingen.
Wat mij betreft is dat allemaal oké.
Dat Anne-Marie ervan uitging dat haar molactie zo zou uitpakken dat de pot helemaal leeg ging, is waarschijnlijk haar eigen interpretatie, maar was eigenlijk helemaal niet zo zeker.
Als Tim niet de fout in was gegaan, dan was er niets uit de pot gegaan.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #903 Gepost op: 10-03-2012, 10:03:12 »
Ik neem aan dat van te voren alle opdrachten al zijn doorgenomen met de mol. Dus ook de onderhandelingen-opdracht.
Daarbij is dan dan waarschijnlijk ook verteld wat de mogelijke uitkomsten waren van de onderhandelingen.
Wat mij betreft is dat allemaal oké.
Dat Anne-Marie ervan uitging dat haar molactie zo zou uitpakken dat de pot helemaal leeg ging, is waarschijnlijk haar eigen interpretatie, maar was eigenlijk helemaal niet zo zeker.
Als Tim niet de fout in was gegaan, dan was er niets uit de pot gegaan.

Klopt. Dus zelfs bij de ontknoping zat ze nog rookgordijnen op te hangen. Net zoals die opmerking dat ze het echt heel jammer vond voor de winnaar dat bij een bepaalde opdracht door domme acties van kandidaten geen geld in de pot kwam.

De vraag blijft wel, ook al kan de presentator soms hulpmol zijn, of de presentator over de verstreken tijd mag liegen. Dat vind ik eigenlijk wel een grens overgaan. Vergelijk het met werken voor een baas: je hebt acht uur gewerkt en je baas zegt dat het er zeven zijn geweest. Bovendien niet zonder risico, geen van de kandidaten had blijkbaar een horloge. Als iemand was blijven doorzeuren dat het niet klopte, wat had de presentator dan gedaan?
« Laatst bewerkt op: 10-03-2012, 10:10:42 door Run »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #904 Gepost op: 10-03-2012, 10:29:54 »
Als iemand was blijven doorzeuren dat het niet klopte, wat had de presentator dan gedaan?

Niets. Wat maakt het uit... er stond toch ook 3 uur voor die opdracht en Art moet toch in ieder geval spelen dat hij niet weet wat de Mol gedaan heeft

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #905 Gepost op: 10-03-2012, 10:29:54 »
Bovendien niet zonder risico, geen van de kandidaten had blijkbaar een horloge. Als iemand was blijven doorzeuren dat het niet klopte, wat had de presentator dan gedaan?
Dat is inderdaad vreemd.
Is er dan van te voren gezegd: oké allemaal even je horloges inleveren. (want we gaan iets met de tijd uitspoken)  ::rofl::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #906 Gepost op: 10-03-2012, 10:47:10 »
Niets. Wat maakt het uit... er stond toch ook 3 uur voor die opdracht en Art moet toch in ieder geval spelen dat hij niet weet wat de Mol gedaan heeft

Er was nog maar twee uur verstreken en de presentator wist dat. Dus hij loog glashard dat er drie uur was verstreken, dit om de mol te steunen die de klok had teruggezet.

Ik denk dat als iemand had doorgezeurd, hij gewoon autoritair had afgekapt. Er was genoeg info voor de kandidaten om te puzzelen, mocht iemand het verdacht blijven vinden: iemand die al heel snel de plek had gevonden, en daar was ook het klokje wat gemanipuleerd kon worden. De mol moest wel heel snel ter plekke zijn om dat te kunnen doen.

Aflevering 1 was meteen al heel boeiend!
« Laatst bewerkt op: 10-03-2012, 10:53:02 door Run »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #907 Gepost op: 10-03-2012, 10:49:04 »
zei hij niet iets als : "jullie hadden 3 uur voor de opdracht en die tijd is nu om "  Dan heeft hij namelijk niet gelogen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #908 Gepost op: 10-03-2012, 10:50:36 »
zei hij niet iets als : "jullie hadden 3 uur voor de opdracht en die tijd is nu om "  Dan heeft hij namelijk niet gelogen.


Ik vind dat nogal een leugen van formaat!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #909 Gepost op: 10-03-2012, 10:51:21 »
Er was nog maar twee uur verstreken en de presentator wist dat. Dus hij loog glashard dat er drie uur was verstreken, dit om de mol te steunen die de klok had teruggezet.

Ik denk dat als iemand had doorgezeurd, hij gewoon autoritair had afgekapt. Er was genoeg info voor de kandidaten om te puzzelen, mocht iemand het verdacht blijven vinden.

Hij loog ook glashard tegen ons door te doen of de uitzending van donderdag live was.

Bovendien, de 3 uur waren voorbij daar heeft hij niet over gelogen, hij heeft alleen wat informatie weggelaten, niets mis mee hoor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #910 Gepost op: 10-03-2012, 10:53:15 »
Ik vind dat nogal een leugen van formaat!

ow ik niet. Want ze hadden 3 uur. Tja het molletje maakte er 2 uur van en dat wist hij. Maar ze hadden 3 uur voor de opdracht.
Kan het dus helaas niet met je eens zijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #911 Gepost op: 10-03-2012, 10:54:29 »
ow ik niet. Want ze hadden 3 uur. Tja het molletje maakte er 2 uur van en dat wist hij. Maar ze hadden 3 uur voor de opdracht.
Kan het dus helaas niet met je eens zijn.

Begrijp ik iets niet goed dan? Er waren nog maar twee uur verstreken toch?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #912 Gepost op: 10-03-2012, 10:56:59 »
Je begrijpt het prima, maar je interpreteert het anders.
Jij zegt Art liegt door te zeggen dat de 3 uur verstreken zijn die voor de opdracht gegeven waren. Omdat er daadwerkelijk geen 180 minuten voorbij zijn geweest

Ik zeg Art liegt niet door te zeggen dat de 3 uur verstreken zijn die voor de opdracht gegeven waren. Omdat er 120 minuten verstreken zijn en 60 minuten verknoeid door de mol.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #913 Gepost op: 10-03-2012, 11:38:50 »
Ik vind het jammer van AM dat ze met het kwartettten de vrijstelling wint, ipv het de drie kandidaten onderling te laten uitvechten. Zij zat toch al in finale.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #914 Gepost op: 10-03-2012, 12:05:12 »
Ik vind het jammer van AM dat ze met het kwartettten de vrijstelling wint, ipv het de drie kandidaten onderling te laten uitvechten. Zij zat toch al in finale.

Ik vind het uitermate gelukkig als de mol de vrijstelling van vlak voor de finale wint. Zo hebben de anderen evenveel kans. Als 1 van de kandidaten hem wint kan het gebeuren dat iemand die totaal fout zit door dit mazzeltje door gaat, terwijl iemand die gewoon op de goede mol zit daardoor moet afvallen.

Eigenlijk vind ik dat ze geen vrijstellingen moeten weggeven vlak voor de finale. Maar het is al jaren in de mode  :(

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #915 Gepost op: 10-03-2012, 12:14:34 »
Helemaal mee eens, Tureluurs.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #916 Gepost op: 10-03-2012, 12:31:48 »
Als 1 van de kandidaten hem wint kan het gebeuren dat iemand die totaal fout zit door dit mazzeltje door gaat, terwijl iemand die gewoon op de goede mol zit daardoor moet afvallen.
Dat geldt voor elke ronde. Hoewel in de eerste rondes de kans is dat iemand die helemaal goed zit moet afvallen natuurlijk veel kleiner is, maar dan kan iemand die toch meer goed is afvallen terwijl iemand die er minder van begrepen heeft doorgaat.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #917 Gepost op: 10-03-2012, 12:36:41 »
Ik denk dat als de vrijstelling voor de finale er niet zou zijn, dat de aflevering met 4 personen bijna net zo saai kan worden als die met 3 personen. Sommige opdrachten met 4 waren al niet om aan te zien (seizoen 9 met een lasertje wat opmeten), maar zonder vrijstelling hadden we gemist:

- Godzilla (seizoen 5)
- Fred op de berg (seizoen 6)
- Eva eet een tor (seizoen 7)
- Pokeren (seizoen 8)
- Wateropslag bunker (seizoen 10)
- Pieter-Jan is geen aap (seizoen 11)
- Kwartet till you're dead (seizoen 12)

Kom maar op met die vrijstelling dus!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #918 Gepost op: 10-03-2012, 12:39:43 »
@Schulz en Tsubasa
Wat zouden jullie ervan vinden om in de finale een vrijstelling te kunnen winnen?
« Laatst bewerkt op: 10-03-2012, 12:41:53 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Anne-Marie Jung is DE MOL !
« Reactie #919 Gepost op: 10-03-2012, 12:42:29 »
@Schulz
Wat zou je ervan vinden om in de finale een vrijstelling te kunnen winnen?
in de finale een vrijstelling voor de volgende ronde? Mmmm, snap niet precies wat iemand daar aan heeft, want er is dan geen volgende ronde.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”