Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435820 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #180 Gepost op: 30-01-2012, 22:29:01 »
Anne-Marie interpreteert de borden "Gulpje" en "kijk omhoog" meteen goed. En "gulpje" was zeker niet makkelijk. Kandidaatactie ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #181 Gepost op: 30-01-2012, 22:29:51 »
Klopt het overigens dat Anne-Marie haar joker helemaal niet heeft ingezet? (Zowel afl.3 als afl. 4) En zo ja, is het dan ook iemand opgevallen dat hier in het geheel geen aandacht aan wordt besteed? (anders dan bij Tim en Frits die ze z.g. niet nodig zeggen te hebben).

Nee, dat klopt (helaas, met Milouska in gedachten checkte ik dat meteen ;)) niet:

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #182 Gepost op: 30-01-2012, 22:31:26 »
Nee, dat klopt (helaas, met Milouska in gedachten checkte ik dat meteen ;)) niet:

Ai, wat jammer nou...

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #183 Gepost op: 30-01-2012, 22:49:13 »
Art: "Zoek een punt op de gletsjer en ga vanaf daar in kaart brengen waar het geld is, zodat de anderen het straks kunnen vinden."
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #184 Gepost op: 2-02-2012, 17:09:51 »
Klopt Theoreticus. tureluurs was je voor, zie de vorige pagina van dit topic.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #185 Gepost op: 2-02-2012, 18:24:16 »
In aflevering 1 zien we Anne-Marie aankomen bij het vliegtuig en staat de klok op 59 minuten resterend. Als William aankomt, staat de klok nog op 41 minuten. Anne-Marie heeft dus 18 minuten niets gedaan bij het vliegtuig (dat is wat de montage ons doet vermoeden). Ze laat daarna William de andere kandidaten naar het vliegtuig brengen en schreeuwt zelf alleen maar, wat niemand hoort.

Dat was wat me vanmiddag opviel toen ik afleveringen 1 en 2 terug keek. Natuurlijk zijn de shots van de klokken later toegevoegd, en kunnen we geen concrete conclusie trekken.

Niet dat ik Anne-Marie nog verdenk, maar het viel me wel op.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #186 Gepost op: 2-02-2012, 22:41:59 »
Heeft iemand al goed gekeken naar hoe het nu zit met de "a" en de "j" in "Spanje"? Ik ben nu de hele aflevering aan eht terug kijken en dacht in elk geval te zien dat de "a" nu als laatst blijft knipperen. Als de "j" nu als eerste zichtbaar wordt, is het wel enigzins opvallend.  ::vergroot::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #187 Gepost op: 2-02-2012, 22:45:45 »
Heeft iemand al goed gekeken naar hoe het nu zit met de "a" en de "j" in "Spanje"? Ik ben nu de hele aflevering aan eht terug kijken en dacht in elk geval te zien dat de "a" nu als laatst blijft knipperen. Als de "j" nu als eerste zichtbaar wordt, is het wel enigzins opvallend.  ::vergroot::

Van achter naar voor?!  ::vergroot::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #188 Gepost op: 2-02-2012, 22:54:32 »
Na het vertrek van Marit sta ik hier nu nog maar met één been in deze tunnel. Het andere staat bij Hadewych.
...maar soms even niet :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #189 Gepost op: 2-02-2012, 23:57:56 »
Als deze screenshots in de link die Doodlezak poste in het aflevering 5 topic een goed beeld geven... dan zijn het inderdaad weer de A en j die er uit springen, net als bij IJsland!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #190 Gepost op: 3-02-2012, 00:01:34 »
Als deze screenshots in de link die Doodlezak poste in het aflevering 5 topic een goed beeld geven... dan zijn het inderdaad weer de A en j die er uit springen, net als bij IJsland!

 ??? Toeval ? De hint ? Kan ze de Mol zijn ? Ik ben weer in de war  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #191 Gepost op: 3-02-2012, 00:08:42 »
Anne-Marie interpreteert de borden "Gulpje" en "kijk omhoog" meteen goed. En "gulpje" was zeker niet makkelijk. Kandidaatactie ?

Ik vond gulpje juist het makkelijkst.. ligt er dus maar net aan of je die filmt kent.. als je die film gezien hebt vergeet je de naam van Hadewych's karakter niet snel meer... Gulpje is zo apart..
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 00:10:59 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #192 Gepost op: 3-02-2012, 00:10:07 »
als je die film gezien hebt vergeet je de naam van Hadewych's karakter niet snel meer...

Heb de film gezien maar had geen idee meer  :P . Maar goed, mijn geheugen voor films in ongekend slecht  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #193 Gepost op: 3-02-2012, 00:11:48 »
was een van de eerste rollen die ik van hadewych zag.. dus is mij wel blij gebleven..  ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #194 Gepost op: 3-02-2012, 00:15:39 »
Heb de film gezien maar had geen idee meer  :P . Maar goed, mijn geheugen voor films in ongekend slecht  :P .
Film niet gezien; dacht eerder aan de film over Olie B. Bommel :)
Maar dat gaat over ik meen: "Zwelgje"  ::schaam::
-Wel een hoofdrol voor eerdere Mol Jon in musical, maar Nu weer on topic !-

Als je begrijpt wat ik bedoel.... ;)
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #195 Gepost op: 3-02-2012, 00:17:59 »
Morgen zoek ik uit wanneer Art zegt:"Oh Maria".

Past goed bij Anne Marie!
-mag ook naar Hadewych verwijzen vind ik;)-
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #196 Gepost op: 3-02-2012, 00:35:24 »
De A-J hint zet zich dus door, zoals hier te zien...

Wie had deze hint theorie origineel ook al weer bedacht toen het nog alleen om IJsland ging? Ik begin er in te geloven nu het wederom zo is... en Anne-Marie toch al mijn nieuwe hoofdverdachte is.

Dank aan de Kijkbuiscrew, die hier ook op zaten te letten, voor het posten van de screenshots die mijn vermoedens (of hoop) bevestigden. (Anders had ik vandaag niet meer de moeite genomen om er nog naar te kijken.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 01:10:54 door Rat »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #197 Gepost op: 3-02-2012, 01:28:39 »
In de eerste vooruitblik van de aflevering 1  zien we eerst Frits William Liesbeth Tim en Hadewych maar niet Marion, Dio, Maarten, Marit en Anne-Marie. Zou dit betekenen dat AM de volgende afvaller is?
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 01:31:42 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Renske2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #198 Gepost op: 3-02-2012, 09:15:13 »
Bij de start van de 'loods iedereen naar Art-opdracht' antwoordt AM op Arts vraag "ik zoek twee mensen met een scherpe blik" zacht... "nou ik niet in elk geval".
Met -0,5 (trapopdracht) ben je niet direct zwaar slechtziend.... een mol daarentegen heeft wel belabberde ogen ;)

Maar ook: bij de antwoordenopdracht vraagt Art iedereen 'in de goede rij' te gaan staan -vreemde woordkeus. Van achter naar voor (*titel*) staat AM vooraan (staat nu achteraan). Is dat dan de 'slechte rij' met de mol op nr 1?
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 10:03:12 door Renske2 »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #199 Gepost op: 3-02-2012, 12:25:43 »
De A-J hint zet zich dus door, zoals hier te zien...

Wie had deze hint theorie origineel ook al weer bedacht toen het nog alleen om IJsland ging? Ik begin er in te geloven nu het wederom zo is... en Anne-Marie toch al mijn nieuwe hoofdverdachte is.

Dank aan de Kijkbuiscrew, die hier ook op zaten te letten, voor het posten van de screenshots die mijn vermoedens (of hoop) bevestigden. (Anders had ik vandaag niet meer de moeite genomen om er nog naar te kijken.

Dus bij IJsland verschijnt eerst de A en dan de J en bij spanje is het net andersom (van achter naar voor) hmmm...