Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435715 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #200 Gepost op: 3-02-2012, 12:36:11 »
Dus bij IJsland verschijnt eerst de A en dan de J en bij spanje is het net andersom (van achter naar voor) hmmm...

Tja en nu staat er dus : AJ JA (Anne-Marie Jung Ja  ::jaja:: )

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #201 Gepost op: 3-02-2012, 12:40:24 »
Tja en nu staat er dus : AJ JA (Anne-Marie Jung Ja  ::jaja:: )
Ik ga vanavond eens kijken naar "Ja". Volgens mij zegt Anne-Marie in elk geval ergens in een biecht "Ja, jongens..." Als ze het vaker zegt, dan voegt het wat toe aan deze hint theorie.

EDIT> Of morgenavond, want ik heb vanavond een feestje.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #202 Gepost op: 3-02-2012, 13:09:29 »
Tja en nu staat er dus : AJ JA (Anne-Marie Jung Ja  ::jaja:: )

Ik dacht meer dat JA van achter naar voor ook weer AJ is :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #203 Gepost op: 3-02-2012, 13:17:12 »
Ik dacht meer dat JA van achter naar voor ook weer AJ is :)

Ja dat ook. Zei ik gisteren al. Dubbelop hint eigenlijk  :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #204 Gepost op: 3-02-2012, 13:18:30 »
Goed gevonden, past in het rijtje mogelijke hints. ::ok::

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #205 Gepost op: 3-02-2012, 15:31:59 »
Vooral dat van achter naar voren en dan opeens J.A. is heel verdacht. Ik houd haar als molverdachte !

EDIT : Bij het vinden van het goede huis bij de 3e opdracht schreeuwt AM keihard : JAAA, als de 2e groep aankomt en de verkeerde kant oploopt. Terwijl er geen vraag wordt gesteld of iets in die richting. Erg vreemd..
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 19:26:55 door Joeyversteeg12 »

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #206 Gepost op: 3-02-2012, 20:15:34 »
Hebben jullie de verschillen al opgemerkt bij live.avro.nl ?
Bij de intro aan het begin van WIDM wordt het tweede scherm geintroduceerd : Kijk naar Anne Marie zij kijkt naar rechts!
Als je op de web site zelf kijk bij live.avro.nl bij de kandidaten kijkt zij naar links !

In de eerste minuut van WIDM is dus ( ook volgens Art ) al te herkennen wie de mol is van 2012 ! Anne=Marie !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #207 Gepost op: 3-02-2012, 20:30:27 »
"Ja" is in elk geval het eerste woord dat Anne-Marie uitspeekt in Wie is de mol...

Willem: "Ik ben al zo'n 500 meter onderweg."
Anne-Marie: "Ja."
Willem: "Ik moest die berg volgen."
Anne-Marie: "Ja."

en kort daarna...

Anne-Marie: "Ja... Wacht even, daar is de zee."

Later bij Frits gebruikt ze heel vaak het woordje "ja" als een soort stopwoordje (is weggelaten in de ondertiteling).

Als ze bij het vliegtuig aankomt...

Anne-Marie: "Ja, dit moet het zijn," en "ja! Drie stenen, klein heuveltje, de zee."

Dan weer met Willem...

Willem: "Het punt waarvan de foto is genomen, moet de plek zijn."
Anne-Marie: "Ja. Ja, kijk."
...
Willem: "Dat kun jij."
Anne-Marie: "Ja."

Dit is alleen nog opdracht 1 van aflevering 1, dus zegt niet zo heel veel. Ze is niet de enige die "ja" zegt, maar staat wel met stip op één. Verder is het vooral William, maar Anne-Marie voor mijn gevoel minstens 3x zo vaak. De rest zegt amper of helemaal geen "ja".

::vergroot::  ;D


Van het weekend maar eens alle afleveringen terug kijken en gaat turfen, want veel "ja"s vallen weg in de ondertiteling. (Ik wil ze toch al allemaal gaan terug kijken.)
« Laatst bewerkt op: 3-02-2012, 20:48:58 door Rat »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #208 Gepost op: 3-02-2012, 20:54:14 »
Hebben jullie de verschillen al opgemerkt bij live.avro.nl ?
Bij de intro aan het begin van WIDM wordt het tweede scherm geintroduceerd : Kijk naar Anne Marie zij kijkt naar rechts!
Als je op de web site zelf kijk bij live.avro.nl bij de kandidaten kijkt zij naar links !

In de eerste minuut van WIDM is dus ( ook volgens Art ) al te herkennen wie de mol is van 2012 ! Anne=Marie !
Mooi gezien.
Edoch;
Wat mij juist opvalt is dat bij het ene scherm de achternamen geschreven worden, bij het andere scherm niet.
Dus er valt nog meer verschil aan te merken.
Ik moet het nog even nauwkeurig nagaan, maar ik meen dat Art bij Gerard Ekdom (radiouitzending) zei dat we al vanaf de eerste seconde moesten opletten.
Niet dat we letterlijk konden zien wie de mol is.
Maar, gegeven het feit dat AM gespiegeld is, houden we haar in de smiezen (sowieso, zou -naast Hade- een heerlijke Mol zijn).
En ja, Soundos was ook gespiegeld! :)
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #209 Gepost op: 3-02-2012, 21:00:15 »
"Ja" is in elk geval het eerste woord dat Anne-Marie uitspeekt in Wie is de mol...
Zelfs Liesbeth knikt "JA" als ze "Neen" meent te zeggen  ;D
-vooruitblik afl. 6-

Zou heerlijk zijn, AM.:.JA de Mol!

o f    H a d e w y c h ....:)
Omnia vincit amor

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #210 Gepost op: 3-02-2012, 23:04:56 »
Vond persoonlijk AM haar verbaasde reactie bij de executie van Marit echt overkomen (pupillen werden groter en kleiner, mond viel open)  ::oink::

Doet weer haar best om geld te pakken bij de westernopdracht (zelf, maar schiet ook niet op mensen met geld), zou het dan vreemd vinden als ze de mol blijkt te zijn...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #211 Gepost op: 3-02-2012, 23:47:32 »
haha anne marie is ook nog eens grappig op twitter ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #212 Gepost op: 4-02-2012, 01:54:33 »
Doet weer haar best om geld te pakken bij de westernopdracht (zelf, maar schiet ook niet op mensen met geld), zou het dan vreemd vinden als ze de mol blijkt te zijn...
Maar zolang ze zelf geen knoppen in drukt is de kans best groot dat zij het eerste haar 3 levens verliest en al het geld weg is. Alleen als ze geld pakt en de schutters schieten haar tegenstanders af, dan zou ze gefaald hebben als mol.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #213 Gepost op: 4-02-2012, 11:23:59 »
Misschien al benoemd! ? Westernopdracht Ik vond anne nogal gespeeld richting de kastjes met geld,jokers, schakelaars liep! We zagen ook alleen anne rennen en verder niemand, maar toen ze genoeg geld had zagen we haar wel in beeld met tim. en niet veel later is ze af. Volgens mij is hier door widm geknoeid met de beelden.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #214 Gepost op: 4-02-2012, 11:30:34 »
Is hier miss een aanwijzing. Het bord met foto's en 1 foto (lijkt een vrouw) in het rood!?

We zagen ook al eerder een vrouw in het rood, Birna de vrouw die de toer begeleide door Ijsland. Kan het zijn dat Rood de kleur is van de mol. Ook de super rode lippenstift van Anne!!!??? tevens zien we aan het begin iemand met bergschoenen uitstappen met daarin rode veters.

De vrouw in het rood kan slaan op Rada Rassimov de vrouw die de prostitue speelde in de Good the Bad and the Ugly. Verwijzing : de mol is een vrouw? Rada Rassimov heeft donker haar dat zou kunnen slaan op Liesbeth want Anne is blond en Hadewych ook.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 12:00:27 door Stylo1972 »

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #215 Gepost op: 4-02-2012, 12:07:31 »
In het IJslands betekent het woord JA= GOED

"Ja" is in elk geval het eerste woord dat Anne-Marie uitspeekt in Wie is de mol...

Willem: "Ik ben al zo'n 500 meter onderweg."
Anne-Marie: "Ja."
Willem: "Ik moest die berg volgen."
Anne-Marie: "Ja."

en kort daarna...

Anne-Marie: "Ja... Wacht even, daar is de zee."

Later bij Frits gebruikt ze heel vaak het woordje "ja" als een soort stopwoordje (is weggelaten in de ondertiteling).

Als ze bij het vliegtuig aankomt...

Anne-Marie: "Ja, dit moet het zijn," en "ja! Drie stenen, klein heuveltje, de zee."

Dan weer met Willem...

Willem: "Het punt waarvan de foto is genomen, moet de plek zijn."
Anne-Marie: "Ja. Ja, kijk."
...
Willem: "Dat kun jij."
Anne-Marie: "Ja."

Dit is alleen nog opdracht 1 van aflevering 1, dus zegt niet zo heel veel. Ze is niet de enige die "ja" zegt, maar staat wel met stip op één. Verder is het vooral William, maar Anne-Marie voor mijn gevoel minstens 3x zo vaak. De rest zegt amper of helemaal geen "ja".

::vergroot::  ;D


Van het weekend maar eens alle afleveringen terug kijken en gaat turfen, want veel "ja"s vallen weg in de ondertiteling. (Ik wil ze toch al allemaal gaan terug kijken.)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #216 Gepost op: 4-02-2012, 13:42:52 »
Vond persoonlijk AM haar verbaasde reactie bij de executie van Marit echt overkomen (pupillen werden groter en kleiner, mond viel open)  ::oink::

Dat maakt haar niet minder verdacht. Waarschijnlijk weet de Mol ook niet wie er af valt. En als ze dacht dat Marit haar verdacht, zal dit ook echt een verrassing voor haar zijn geweest.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #217 Gepost op: 4-02-2012, 20:07:29 »
Anne-Marie is de enige die ik deze serie nog helemaal niet verdacht heb. Ik zie echt niets in haar gedrag dat op een mol lijkt. Zelfs geen mol die kandidaat speelt. Hadewych is een goede tweede wat dat betreft.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #218 Gepost op: 4-02-2012, 20:30:50 »
Anne-Marie is de enige die ik deze serie nog helemaal niet verdacht heb. Ik zie echt niets in haar gedrag dat op een mol lijkt. Zelfs geen mol die kandidaat speelt. Hadewych is een goede tweede wat dat betreft.

Grappig, precies mijn twee hoofdverdachten :-)

Offline Oli-4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molspeurder
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #219 Gepost op: 4-02-2012, 20:41:05 »
Tijd geleden dat ik hier heb gepost, maar het viel me op dat dit (volgens mij) nog niet gemeld was in combinatie met Anne-Marie:

Tijdens de test van aflevering 5 zie je na de beelden van Marit achter de PC snel wat shots van twee katten: eerst een zwarte, daarna een witte. Van allebei de katten zie je de reflectie in het water. Vervolgens komt Anne-Marie aanlopen in een zwarte jurk met witte stippen, met ook weer haar reflectie in het water. Kan gewoon een mooie montage zijn, maar vond het wel erg opvallend (al kan ik er nog geen Mol-connectie bij vinden).

Wat denken jullie hierover?