Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435762 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #240 Gepost op: 9-02-2012, 21:52:50 »
Ik geloof er helemaal niks van dat het haar pijl was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #241 Gepost op: 9-02-2012, 21:54:03 »
Ik geloof er helemaal niks van dat het haar pijl was.

 ::respect::

Meer excuses graag! Meer! ;D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #242 Gepost op: 9-02-2012, 21:54:55 »
::respect::

Meer excuses graag! Meer! ;D

Tja ik zou als Mol in het geval DAT iemand raak schiet ook meteen roepen dat het mijn pijl was. mooier rookgordijn kun je niet opgooien natuurlijk

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #243 Gepost op: 9-02-2012, 21:55:34 »
Ik geloof wel dat de pijl van AM was en het maakt haar meteen stukken minder verdacht. Ze hebben daar zelf waarschijnlijk best goed zicht op wie wat wanneer waarheen schiet. Als ze wel de mol is dan is het een topactie om het schot voor haarzelf te claimen!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #244 Gepost op: 9-02-2012, 21:55:39 »
Dus als in de volgende aflevering de JA weer als AJ naar voren komen bij spanje (want de aflevering heet niet meer van achter naar voren natuurlijk) dan is het duidelijk :D

Heeft iemand dit kunnen zien? mijn dochter werd wakker tijdens de uitzending dus ik moet wachten op de download

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #245 Gepost op: 9-02-2012, 21:56:30 »
Tja ik zou als Mol in het geval DAT iemand raak schiet ook meteen roepen dat het mijn pijl was. mooier rookgordijn kun je niet opgooien natuurlijk

Ja dat moet het zijn!!! Wil niet dat m'n mol zomaar geld in de pot stopt!!!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #246 Gepost op: 9-02-2012, 21:58:31 »
Ja dat moet het zijn!!! Wil niet dat m'n mol zomaar geld in de pot stopt!!!

graag gedaan :D ik wil namelijk ook graag uit mijn Tim tunnel en voor geen goud in de liesbeth tunnel :)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #247 Gepost op: 9-02-2012, 21:59:35 »
::respect::

Meer excuses graag! Meer! ;D

 ::megafoon:: ANNE-MARIE IS NIET DE MOL HEINZ! IK HERHAAL: ANNE-MARIE IS NIET DE MOL HEINZ.

Ik dacht ik zeg het maar even  ::boogie::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #248 Gepost op: 9-02-2012, 22:00:41 »
Jep. Maarr..... de aflevering heet wel "Rookgordijn" natuurlijk. :-\\

Maar het was werkelijk nergens voor nodig om hier die 2500 te pakken. Ik ben bang dat de Anne-Marietunnel een beetje op instorten staat nu ook Marit en frits zijn vertrokken en Anne-Marie al twee afleveringen niet, of zeer slecht, gemold heeft. Jammer, ik was er zovan overtuigd, maar ik moet nu conclusies gaan trekken. MEt als troost: als Anne-Marie wel de Mol is, dan vind ik haar na de afgelopen twee, drie aflevering waardeloos bezig, dus geen goeie Mol.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #249 Gepost op: 9-02-2012, 22:03:07 »
Hmmm ... of die pijl was indedaad niet van haar .. dat zou dan weer een geniale actie zijn.

Verrekte tunnelvisie!

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #250 Gepost op: 9-02-2012, 22:03:21 »
Ik heb niet goed kunnen zien of de pijl idd van AM was. Ze was in ieder geval wel erg snel met het 'claimen' en de rest ging daar wel redelijk makkelijk in mee. Zou dus kunnen dat het idd haar pijl was, waardoor het stuk minder aannemelijk is dat AM de mol is. Aan de andere kant zolang het niet duidelijk te zien is van wie de pijl is, kan AM em als mol natuurlijk ook gewoon claimen. (Je moet wat hè met slecht zicht vanuit je tunnel)


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #251 Gepost op: 9-02-2012, 22:30:18 »
Als ik het terugkijk geloof ik wel dat het echt de pijl van Anne-Marie was. Ze reageert direct of in ieder geval als eerste (edit: niet waar, Hadewych reageert als eerste) en ook zeer overtuigend blij. Geen van de anderen claimt dat het zijn/haar pijl was.

Nee, ik denk toch echt dat ik een andere Mol moet kiezen. (Een nieuwe: Liesbeth of William, of weer terug naar een ouwe Mol van me: Hadewych of Tim.)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 12:07:13 door Heinz »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #252 Gepost op: 9-02-2012, 22:58:21 »
was ik net bijna overgestapt op AM vanwege Heinz zijn opmerking over tijdsaanduiding.. pakt ze geld.. dorie...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #253 Gepost op: 9-02-2012, 23:07:55 »
Als ik het terugkijk geloof ik wel dat het echt de pijl van Anne-Marie was. Ze reageert direct of in ieder geval als eerste en ook zeer overtuigend blij. Geen van de anderen claimt dat het zijn/haar pijl was.

Nee, ik denk toch echt dat ik een andere Mol moet kiezen. (Een nieuwe: Liesbeth of William, of weer terug naar een ouwe Mol van me: Hadewych of Tim.)

Het is volgens mij Tim die als eerste meldt dat het de pijl van Anne-Marie is. Als Anne-Marie de Mol is en dus niet Tim, dan heeft het voor hem geen zin om hierover te liegen. Bovendien schoot Anne-Marie bij het bepalen wie er voor de vrijstelling mocht strijden helemaal niet slecht. Je zou verwachten dat de Mol liever bij de schutters zou zitten in de tweede opdracht (en dan slecht zou schieten en daarmee de kans op geld te verkleinen ... als vlottrekker kun je niet zoveel verkeerd doen) ... Dus de Mol is erg onhandig geweest of ... Anne-Marie is toch niet de Mol.

Je bent van harte welkom terug in de Hadewychtunnel, ik ben daar voorzichtig ook al een beetje het mezelf aan het comfortabel maken. Mede overigens dankzij jouw mooie overzichten :-)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #254 Gepost op: 9-02-2012, 23:09:13 »
Ik stap nog even niet van AM af. Omdat de aflevering 'rookgordijn' heet en omdat dit nu uitgesproken zo'n opdracht is die de Mol vooraf kan oefenen. Oké, het levert geld op, maar de laatste paar seizoenen hebben al aangetoond dat dat niets zegt.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #255 Gepost op: 9-02-2012, 23:11:43 »
Ik heb laatst nog het Amerikaanse seizoen 2 gekeken, waarin de mol in zijn eentje 100.000 dollar in de pot stopte. Als mollen dat doen, dan kan Anne-Marie het ook nog steeds zijn, toch?  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #256 Gepost op: 9-02-2012, 23:15:05 »
Ik stap nog even niet van AM af. Omdat de aflevering 'rookgordijn' heet en omdat dit nu uitgesproken zo'n opdracht is die de Mol vooraf kan oefenen. Oké, het levert geld op, maar de laatste paar seizoenen hebben al aangetoond dat dat niets zegt.

Kim heb ik nooit een hoop geld zien verdienen ... alleen as het echt niet anders kon, maar ook nooit alleen. Patrick wel, maar ik mag toch hopen dat we niet weer zo'n Mol hebben. Afgezien van mooie hints en schijnbare voorkennis was het feit dat Anne-Marie subtiel scheen te mollen een goeie reden om te denken/hopen dat zij het was. Maar het mollen valt gewoon ontzettend tegen, al een paar afleveringen lang. Ik begrijp daarom ook niet waarom ze toch nog zo verdacht wordt in de groep. Dus ik weet inmiddels ook niet meer of ik wel hoop dat Anne-Marie de Mol is .. en ook feitelijke argumenten lijken een beetje te ontbreken, afgezien dus van (overigens wel hele sterke) potentiële hints.

Ik hoop nu dus maar op Hadewych .. het zou prima kunnen, en ze zou een geniale Mol zijn. Maar de eerlijkheid gebaart te zeggen dat de meest geniale Mol het meestal niet is. Ik ben het een beetje kwijt vrees ik :-)


Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #257 Gepost op: 9-02-2012, 23:26:42 »
Ik dacht een kleine vertraging/tijdrekking te zien bij AM tijdens de laatste vislegopdracht.Of zit ik toch nog teveel in deze tunnel?
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #258 Gepost op: 9-02-2012, 23:39:52 »
Of had ze een blauwe (onder)broek aan? Want nu ik beter kijk zie ik toch een soort zwart/witte doek of sjaal over haar bovenlichaam gedrapeerd. ::oink::

Vandaag had ze trouwens wel een blauwe korte broek aan, alleen had die witte stippen...
...maar soms even niet :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #259 Gepost op: 9-02-2012, 23:43:17 »
Maar het was werkelijk nergens voor nodig om hier die 2500 te pakken. Ik ben bang dat de Anne-Marietunnel een beetje op instorten staat nu ook Marit en frits zijn vertrokken en Anne-Marie al twee afleveringen niet, of zeer slecht, gemold heeft. Jammer, ik was er zovan overtuigd, maar ik moet nu conclusies gaan trekken. MEt als troost: als Anne-Marie wel de Mol is, dan vind ik haar na de afgelopen twee, drie aflevering waardeloos bezig, dus geen goeie Mol.

In combinatie met de westernopdracht van vorige week zakt AM ook flink wat plaatsen op mijn verdachtenlijst. Inderdaad: het was niet nodig om geld in de pot te brengen. Ik hou er overigens wel rekening mee dat AM misschien per ongeluk raak schoot. Het lijkt me toch best een hele kunst om met brandende pijlen bewust raak of mis te schieten.