Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435046 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #280 Gepost op: 13-02-2012, 22:37:58 »
Ik was vorige week begonnen met een fotostrip, om eens op een creative manier een overzicht te maken van het doen en laten van Anne-Marie, waarin ook makkelijk allemaal speculatie meegenomen kon worden. Ik ga hem niet af maken omdat het heel veel tijd kost en ik niet meer zo veel vertrouwen heb in Anne-Marie haar molschap. Maar dit plaatje kan ik gewoon niet achter houden...
Niet vergeten dat toen ik de teksten typte (waar ik beroerd slecht in ben), ik er nog van overtuigd was de Anne-Marie de mol was.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #281 Gepost op: 13-02-2012, 22:39:09 »
wauw na Rens en vriendlief hebben we nu dus ook Rat !
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #282 Gepost op: 13-02-2012, 22:46:38 »
Ja Rat! Fijn! En zo goed de opname (en gedachten) gekozen (gelezen)!  ;D
Past goed in 1 van mijn 2 straatjes (lees: tunnels).
Denk dat we naast onze 2 cartoonisten deze strips wel in herhaling willen.
The more the merrier!

Ooops, vanaf afl. 1 'tuurlijk!  ::jaja::
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #283 Gepost op: 13-02-2012, 22:51:56 »
wauw na Rens en vriendlief hebben we nu dus ook Rat !
::rofl::
't is toch een stuk makkelijker om op printscreen te drukken, dan iets te tekenen.

Als ik zoiets volgend jaar nou eens aan het begin bedenk, dan kan ik doen wat ik van plan was, namelijk een fotostrip van elke aflevering (2 kantjes), met daarin potentiele molacties van elke opdracht en heel veel speculatie (en onzin). Maar het valt toch tegen om ineens 6 afleveringen in te lopen. Vooral als je niet meer zeken bent over je mol.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2012, 22:53:31 door Rat »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #284 Gepost op: 13-02-2012, 22:57:45 »
't is toch een stuk makkelijker om op printscreen te drukken, dan iets te tekenen.

Als ik zoiets volgend jaar nou eens aan het begin bedenk, dan kan ik doen wat ik van plan was, namelijk een fotostrip van elke aflevering (2 kantjes), met daarin potentiele molacties van elke opdracht en heel veel speculatie (en onzin). Maar het valt toch tegen om ineens 6 afleveringen in te lopen. Vooral als je niet meer zeken bent over je mol.
Ik zat je te plagen, dat zullen we je niet vragen.
Maar:
Dit bedenk je volgend jaar niet...want je bent je er nu van bewust:)
En wij ook...
Dus tot volgend jaar! Aflevering 1!
En; je schrijft teksten, is een ander genre dan tekenen.
Ik vond 'm leuk!
CU next year..
of toch volgende week?  ;D

edit: OT; AM houdt de balk het langste vast....
Omnia vincit amor

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #285 Gepost op: 14-02-2012, 00:11:39 »
Ik was vorige week begonnen met een fotostrip, om eens op een creative manier een overzicht te maken van het doen en laten van Anne-Marie, waarin ook makkelijk allemaal speculatie meegenomen kon worden. Ik ga hem niet af maken omdat het heel veel tijd kost en ik niet meer zo veel vertrouwen heb in Anne-Marie haar molschap. Maar dit plaatje kan ik gewoon niet achter houden...
Niet vergeten dat toen ik de teksten typte (waar ik beroerd slecht in ben), ik er nog van overtuigd was de Anne-Marie de mol was.

Geweldig Rat :-)


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #286 Gepost op: 14-02-2012, 00:13:51 »
fotostrip

 ::ok:: Super leuk!

En als ik haar zo zie glimmen geloof ik weer helemaal in mijn mol   ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #287 Gepost op: 14-02-2012, 08:32:40 »
Prachtig gemaakt Rat! ::rofl:: En het was voor mij een tunnel geleden ook precies hoe ik het zag. (Inmiddels kan ik in een eerdere reactie dan deze van Hadewych ook wel wat verdachts zien.)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #288 Gepost op: 15-02-2012, 10:28:41 »
Mooie fotostrip, Rat! Alleen natuurlijk vanuit de verkeerde tunnel... ::hypocriet::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #289 Gepost op: 16-02-2012, 05:10:32 »
@ 24.37u voor het eerst de stippels bij
aggret.. ???.
aggregru. :-\\.
aggregrator-opdracht in beeld ... ;)
Anne-Marie heeft vanaf begin daar aan de tafel gestaan...
Met dikke Edding-stift ;)
Eindelijk een hint naar de polka-dots?
Stippelkes dus?
Daarvoor niemand op die plek.
Neurotisch stippen met stift?
Neurotisch lippen met stift?
Stippenlift, Lippenstift.... ;)
Imho iig Anne-marie haar werk:) Op het vel dan.
Maar is het een hint, of neurotisch werk....niets is wat het lijkt...?
« Laatst bewerkt op: 16-02-2012, 05:13:50 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #290 Gepost op: 16-02-2012, 15:13:30 »
Na 3 weken vakantie (waarin ik dankzij BVN gelukkig wel WIDM heb kunnen kijken) nog steeds overtuigd van Anne-Marie als mol, alhoewel ik zie dat deze tunnel aardig leeg begint te lopen. :P

Ja, ik denk het gewoon echt, ondanks die onmolse actie(s) waardoor mensen nu massaal uit de tunnel vluchten. Ik kan ook niet precies uitleggen waarom ik er zo van overtuigd ben, want het komt niet per se door haar uitgesproken molacties.
Als ik toch een poging doe, zou ik zeggen dat het nog meer komt door de discrepantie die er in mijn ogen bestaat tussen hoe verdacht ze in de groep is en hoe ze wordt neergezet in de uitzendingen. We horen diverse kandidaten zeggen dat ze haar (sterk) verdenken (en we zien ze daar ook naar handelen), maar we horen nooit enige uitleg waaróm ze haar dan verdenken. We horen nooit eens een biecht van "Anne-Marie deed weer eens dit fout" of "Anne-Marie gaf weer eens een verkeerd antwoord", maar ondertussen wordt ze wel massaal verdacht in de groep. Ik heb dus het idee dat haar acties (of pogingen daartoe) voor de kijkers erg uit de schijnwerpers wordt gehouden door de regie.

Maar goed, dit is natuurlijk geen 'bewijs' en ik probeer ook niemand te overtuigen, alleen maar uit te leggen waarom ik stug op Anne-Marie blijf zitten. En als ze er vanavond uitvliegt... nou ja, dan klopt mijn gevoel dus gewoon niet. :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #291 Gepost op: 16-02-2012, 15:41:06 »
Ik snap het Jayne, want mijn gevoel zegt ook nog steeds dat Anne-Marie de Mol is. Maar ik heb gekozen om niet op mijn gevoel af te gaan, maar op de 2500 euro, ook al zou "Rookgordijn" er een verklaring voor kunnen zijn.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #292 Gepost op: 16-02-2012, 16:13:39 »
Ik snap het Jayne, want mijn gevoel zegt ook nog steeds dat Anne-Marie de Mol is. Maar ik heb gekozen om niet op mijn gevoel af te gaan, maar op de 2500 euro, ook al zou "Rookgordijn" er een verklaring voor kunnen zijn.
Ik gooi het nog steeds op collectieve blindheid. 8)

Ik heb net ook maar eens 80 stappen gelopen om te zien hoe ver dat is... en op die afstand kan je het echt niet meer zo goed zien allemaal en ik heb best goede ogen.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #293 Gepost op: 16-02-2012, 18:39:41 »
Leuk om te lezen dat Heinz toch ook nog een beetje met AM rekening houdt (alhoewel hij nu ook erg op Hade zit merk ik). Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal van overtuigd, na een week nadenken over 2500 euro, dat ze niet de mol is. Voorlopig blijf ik dus nog even in deze tunnel zitten en misschien ziet het hier over drie uurtjes weer een stuk beter gestut uit :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline avonasac

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik kwam, ik zag en ik molde
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #294 Gepost op: 16-02-2012, 22:07:55 »
Het is al gezegd, maar het wordt nu weer in het dagboek en in de tweet gebruikt. Wie ben ik?

Vertelt de mol dan welke collega's een tv-quiz spelen: "Wie ben ik"

Anne-Marie, nog verder op de achtergrond dan Hadewych, maar toch?
Tunnel in, Tunnel uit, Tunnel in, Tunnel uit. Maar ik zal je krijgen, jij Molletje

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #295 Gepost op: 16-02-2012, 22:21:14 »
Zo kort na de uitzending, nu ik de aflevering nog maar 1 keer gezien heb, zie ik nog geen reden om deze tunnel te verlaten. Om iets over de opdrachten te zeggen moet ik hem nog eens terug zien.

Ik ga eens kijken of ik een complementaire kleuren, Anne-Marie-Thérèse Walter theorie in elkaar kan knutselen. Dit is er vast ook doorheen te mixen: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=45940.msg1385217#msg1385217;D

Offline Talpa53

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #296 Gepost op: 17-02-2012, 02:36:48 »
Na de rake vuurpijl van vorige week wilde ik eigenlijk de AM-tunnel gaan verlaten, maar na het terugkijken van de oude afleveringen ben ik hier toch maar gebleven. Alle andere kandidaten vallen wat mij betreft gewoon af als mol. En door de aflevering van vanavond heb ik er nog meer vertrouwen in dat we toch goed zitten hier.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #297 Gepost op: 17-02-2012, 09:13:04 »
Ik ga eens kijken of ik een complementaire kleuren, Anne-Marie-Thérèse Walter theorie in elkaar kan knutselen.

Daar zat ik ook al aan te denken, Rat! Het is een kleurrijk schilderij en Anne-Marie heeft al heel veel diverse verschrikkelijke kleuren aangehad dit seizoen! Voeg daar een retired mamalou aan toe en je hebt een explosieve combinatie van MOL!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #298 Gepost op: 17-02-2012, 09:39:19 »
Ik moet wel zeggen dat ik al vanaf afl. 1 die knalrode lipstick van Anne-Marie echt too much vind. Maar misschien is het dus wel gewoon een hint!  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #299 Gepost op: 17-02-2012, 11:11:23 »
Wat me opviel gisteren :
A-M had een kunstzinnig rokje aan in een kunstzinnige opdracht.
Tim moest naar de Citroenbar, A-M was een levende citroenbar.

En dan natuurlijk weer 2x "Wie ben ik?", in de tweet en in het dagboek.