Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435054 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #360 Gepost op: 21-02-2012, 20:59:59 »
Ze heeft weliswaar niet direct zelf veel geld gepakt, maar ze heeft ook weinig verspeeld en het lijkt erop dat ze bij iedere opdracht haar best doet om het geld binnen te halen...
Het is toch juist sterk als je het als mol voorelkaar krijgt dat het lijkt dat je hard je best doet om geld binnen te halen, maar op subtiele wijze toch voorkomt dat je werkelijk geld in de pot brengt?

AM is in dezelfde aflevering in de laatste seconden aan het sjouwen met een balk bij de vissen. Tuurlijk kan je dit ook weer verklaren met het idee dat anders iemand anders wel was gaan sjouwen, maar ze doet het wel en daardoor is deze 2000 euro voor een groot deel mede op haar conto te schrijven.
Dus sowieso al 4500 euro die je (mede) op haar conto kan schrijven...
Waarom schrijf je die €2000 volledig op haar naam? Tim zegt meteen de oplossing te hebben (die ook klopt). Liesbeth zegt dan gelijk "hij heeft hem al", al doet ze verder niks. Hadewych gaat ook met Tim mee en wijst correct aan wat de voorkant is (voor de oplossing die Tim kiest). Zij zijn allemaal net zo goed verantwoordelijk voor die €2000.

Verder is AM in de western-opdracht degene die veel geld gepakt heeft. Stel dat William in het eindspel voor de pot gaat, dan is het natuurlijk niet logisch om al veel geld gepakt te hebben. Tuurlijk weet de mol dat het op het eindspel aankomt en ja, William gaat zeer waarschijnlijk voor de jokers, maar toch komt dit op mij ook over als gedrag van een kandidaat...
Tja, ze pakt hier het gigantische bedrag van €500, daar kan ik moeilijk iets tegen in brengen, al komt het niet in de pot. Je kan eventueel beargumenteren dat de mol hier in kan schatten dat William voor zichzelf zal gaan, maar dat argument zal ik niet noemen.  ::)

Het verleden heeft mij overigens geleerd dat de mol niet altijd het maximale bedrag uit de pot zal/wil houden. Het gaat om een mix van geld uit de pot houden en niet verdacht worden. Als AM 4 seconden later de balk van de vispuzzel had laten vallen was ze extreem verdacht geweest. De opdracht in het westerndorp is een ideale gelegenheid om (afhankelijk van je tegenstander) wat geld te pakken, omdat er een mogelijkheid is dat het toch niet in de pot terecht komt. Het kan verkeerd uitpakken, maar wat mij betreft mag de mol zo 'n risico wel nemen.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #361 Gepost op: 21-02-2012, 21:28:02 »
Ze heeft weliswaar niet direct zelf veel geld gepakt, maar ze heeft ook weinig verspeeld en het lijkt erop dat ze bij iedere opdracht haar best doet om het geld binnen te halen...
Ik vind dat wel meevallen. Niet meer dan de andere overgebleven kandidaten iig. Wie is dan de mol? Anne-Marie doet in een groep vooral mee, maar slooft zich niet uit. Tenminste dat is hoe ik het zie.

Citaat
AM is in dezelfde aflevering in de laatste seconden aan het sjouwen met een balk bij de vissen. Tuurlijk kan je dit ook weer verklaren met het idee dat anders iemand anders wel was gaan sjouwen, maar ze doet het wel en daardoor is deze 2000 euro voor een groot deel mede op haar conto te schrijven.
Dus sowieso al 4500 euro die je (mede) op haar conto kan schrijven...
Bij die visopdracht doen alle overgebleven kandidaten hun best, lijkt het. Vind het zelf ook vreemd, maar als de mol hier iets heeft proberen uit te halen, valt het niet echt op. Liesbeth alleen misschien, die de vis verkeerd tekent?  ???

Citaat
Verder is AM in de western-opdracht degene die veel geld gepakt heeft. Stel dat William in het eindspel voor de pot gaat, dan is het natuurlijk niet logisch om al veel geld gepakt te hebben. Tuurlijk weet de mol dat het op het eindspel aankomt en ja, William gaat zeer waarschijnlijk voor de jokers, maar toch komt dit op mij ook over als gedrag van een kandidaat...

Uh? Hoe had William dan voor de pot moeten gaan, als Anne-Marie het geld weg had gepakt? Haar al het geld laten pakken en dan expres verliezen? (hoe? door te vragen of iemand hem neerschiet?).
Het feit dat AM het geld pakt, zorgt er automatisch voor dat William dat geld niet kan pakken. Vervolgens hoeft ze er alleen voor te zorgen dat ze verliest om het geld te laten verdwijnen. Wat niet zo moeilijk is, want William wil zelf graag zijn jokers houden en die raakt hij kwijt als AM het duel wint.

Als je AM iets kunt/wil verwijten in deze opdracht, is het dat ze niet veel moeite meer leek te doen om Frits neer te schieten, terwijl die wel geld gepakt had. Maar goed, eerst probeerde ze hem wel te raken en hield pas op toen hij met het geld wapperde. Misschien was het dus wel gewoon te verdacht geweest om hem op dat moment alsnog uit te schakelen. Als schutter was dat moeilijk te verklaren geweest. Liesbeth was daar trouwens wel onmols, omdat ze niet veel moeite leek te doen om Frits uit te schakelen met z'n geld.

Overigens, als Anne-Marie hier echt voor de pot was gegaan, had ze Liesbeth kunnen uitschakelen toen ze wist dat Frits geld had, maar dat deed ze dus ook niet. Ze vraagt wel wat Liesbeth gepakt heeft en lijkt te schieten, maar niemand weet natuurlijk of dat echt een doelgericht schot was.

Kortom: er zijn meerdere mogelijke tactieken voor de mol bij de westernopdracht, maar één daarvan is zeker ook 'Geld pakken en verliezen', aangezien je zeker weet dat de ander dat geld dan ook niet in de pot zal brengen.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 21:33:06 door Jayne »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #362 Gepost op: 21-02-2012, 21:37:22 »
@Jayne,

of het nu scenario 1, 2, 3, of 4 is, het is ook best wel opvallend dat het met een van de laatste pijlen gebeurt.

Kijk, de pot is leeggeraakt, dat was leuk, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de winnaar straks met 0 euro naar huis gaat en er is ook geen geld meer om te vergokken. (opdrachten waarbij zowel geld erin als eruit kan gaan). Weer de pot in de min is wel een beetje heel minnetjes.

Wellicht ging men er van uit dat dat vlot best wel een keer raak geschoten zou worden. En zo niet, dat de mol aan het einde toch nog de held mocht uithangen  ;D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #363 Gepost op: 21-02-2012, 22:07:34 »
AM heeft zeker de leukste hint. Maar Jungens, waarom gaan jullie er niet gewoon uit. Bedoel 2 ijzersterke hints waarom ze het niet is:
- Marit stemde op haar (Muinitiedepot, Wild Western, Biecht van Tim tijdens test 6)
- Ze heeft 2500 eurie binnengehaald met het boogschieten en 500 eurie op de brug.
Omdat ik geen ruzie wil met Dolfie, beantwoord ik dit hier maar even...

Ik vind "Jungis" super leuk, maar het staat niet hoog op mijn lijstje van potentiele hints. Persoonlijk zie ik in de "A-J landnamen"-hint en "Wie ben ik?"-hint in combinatie met "I AM" de grootste kans dat het echt wat is (van de hints die naar Anne-Marie wijzen).

Anne-Marie heeft geen €500 verdient op de brug! Dat waren Hadewych en William.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 22:09:22 door Rat »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #364 Gepost op: 21-02-2012, 22:13:41 »
Omdat ik geen ruzie wil met Dolfie, beantwoord ik dit hier maar even...

Ik vind "Jungis" super leuk, maar het staat niet hoog op mijn lijstje van potentiele hints. Persoonlijk zie ik in de "A-J landnamen"-hint en "Wie ben ik?"-hint in combinatie met "I AM" de grootste kans dat het echt wat is (van de hints die naar Anne-Marie wijzen).

Anne-Marie heeft geen €500 verdient op de brug! Dat waren Hadewych en William.

ohh ja oeps! Nou ja....als je een andere wil dan kun je het krijgen:

- Ze hield William en Tim opzettelijk tegen toen die de toren wilden inlopen.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #365 Gepost op: 21-02-2012, 22:13:53 »
Oké, dan reageer ik wel hier (waar het idd hoort). Al weet ik niet of Jordyep wel in deze tunnel komt. :P

AM heeft zeker de leukste hint. Maar Jungens, waarom gaan jullie er niet gewoon uit. Bedoel 2 ijzersterke hints waarom ze het niet is:
- Marit stemde op haar (Muinitiedepot, Wild Western, Biecht van Tim tijdens test 6)
- Ze heeft 2500 eurie binnengehaald met het boogschieten en 500 eurie op de brug.

t.a.v. A: Dat weet je gewoon niet zeker. Ja, het is een beetje wat de montage suggereert, maar als je goed heb geluisterd heeft Marit tegen de rest verschillende dingen verteld. Ik denk zeker dat AM één van Marits verdachten was, maar of ze ook hoofdzakelijk op haar gestemd heeft...? Je weet het gewoon niet, want de montage is een geliefd middel om ons op een verkeerd spoor te zetten, zeker wat de verdenkingen betreft.

t.a.v. B: Zie hierboven en... geld verdiend op de brug? Welnee joh! Juist niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #366 Gepost op: 21-02-2012, 22:16:23 »
Omdat ik geen ruzie wil met Dolfie, beantwoord ik dit hier maar even...

Ik vind "Jungis" super leuk, maar het staat niet hoog op mijn lijstje van potentiele hints. Persoonlijk zie ik in de "A-J landnamen"-hint en "Wie ben ik?"-hint in combinatie met "I AM" de grootste kans dat het echt wat is (van de hints die naar Anne-Marie wijzen).

Inderdaad. Het zou me verbazen als 'Jungis' echt een hint blijkt te zijn, maar ik moet wel erg om het filmpje lachen.  :D
De andere die je noemt zijn veel sterker.

- Ze hield William en Tim opzettelijk tegen toen die de toren wilden inlopen.
Beetje een zwakke, want hier kwam ze ook weer achter Hadewych en Liesbeth aanzetten, die ze daarvoor al hadden teruggeroepen. Noteer dan ook dat Anne-Marie tijdens deze opdracht de groep probeert te laten opschieten, zodat ze wellicht sneller bij de toren zijn.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2012, 22:20:36 door Jayne »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #367 Gepost op: 21-02-2012, 22:17:43 »
Oké, dan reageer ik wel hier (waar het idd hoort). Al weet ik niet of Jordyep wel in deze tunnel komt. :P

t.a.v. A: Dat weet je gewoon niet zeker. Ja, het is een beetje wat de montage suggereert, maar als je goed heb geluisterd heeft Marit tegen de rest verschillende dingen verteld. Ik denk zeker dat AM één van Marits verdachten was, maar of ze ook hoofdzakelijk op haar gestemd heeft...? Je weet het gewoon niet, want de montage is een geliefd middel om ons op een verkeerd spoor te zetten, zeker wat de verdenkingen betreft.

t.a.v. B: Zie hierboven en... geld verdiend op de brug? Welnee joh! Juist niet!

Kijk je moet montage en gedrag niet door elkaar gaan halen. Dat van Tim kan er inderdaad opzettelijk ingemonteerd zijn, maar haar gedrag bij de munitiedepotopdracht en wild western opdracht is niet iets wat er uitgemonteerd had kunnen worden (als je begrijpt wat ik bedoel). Bedoel ze kunnen niet bij de montage het opeens laten lijken dat ze Anne-Marie niet opzettelijk zo snel wegdrukt zonder reden.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #368 Gepost op: 21-02-2012, 22:26:34 »
Ik ontken Marits gedrag ook niet. Ik zeg alleen dat dat niet betekent dat ze ook vol op Anne-Marie gestemd heeft. ;)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #369 Gepost op: 21-02-2012, 22:31:27 »
Ik ontken Marits gedrag ook niet. Ik zeg alleen dat dat niet betekent dat ze ook vol op Anne-Marie gestemd heeft. ;)

'de tunnelvisie in wie is de mol is beroemd en beruch en ik zit daar wel in. Das een groot risico, dat weet ik, maar ik kan er niet meer uit'.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #370 Gepost op: 21-02-2012, 22:32:30 »
Bij de seinopdracht was ook al duidelijk dat Marit Liesbeth niet vertrouwde. A-M zal beslist een van haar verdachten geweest zijn, maar dat betekent niet dat zij vol op haar is gegaan.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #371 Gepost op: 21-02-2012, 22:36:17 »
Bij de seinopdracht was ook al duidelijk dat Marit Liesbeth niet vertrouwde. A-M zal beslist een van haar verdachten geweest zijn, maar dat betekent niet dat zij vol op haar is gegaan.

Het is duidelijk dat ze vol op een iemand is gegaan. Ze zei 2 afleveringen langndat ze volledig in een tunnel zat. Daar komt bij tureluurs, in aflevering 2 verdacht ze ook nog Tim. En liesbeth heeft denk ik haar vertrouwen na de sein opdracht want daar deed liesbeth goed mee.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #372 Gepost op: 21-02-2012, 23:51:06 »
Overigens is de reden dat ik nog steeds op Anne-Marie zit als mol voornamelijk dat ik van de andere drie veel meer onverklaarbaar en onnodig onmols gedrag kan opnoemen. Bij Anne-Marie is het eigenlijk alleen die boogschietopdracht, verder is het allemaal verklaarbaar (zoals: meegaan met de meerderheid om niet extra verdacht te zijn).

Een voorbeeld van het onmolse gedrag van de anderen is bijvoorbeeld 'jezelf als mol onnodig in een slechte molpositie zetten'. Liesbeth heeft zich hier bijvoorbeeld schuldig aan gemaakt bij de torenopdracht, waarbij zij zichzelf natuurlijk op de toren had moeten zetten, aangezien dat de enige plek was om de opdracht echt te laten mislukken.
En Liesbeth, Tim en Hadewych hebben zich er alledrie aan bezondigd door bij de rooksignalen niet zelf controle over de rookton te hebben. Ze lieten het verzenden van de rooksignalen alledrie aan hun partner over (alleen Hadewych hield haar handje er nog bij). De mol moet bij deze opdracht natuurlijk sowieso de controle in handen nemen/houden. Dat is de enige manier om e.e.a. te sturen.

Maar bij die opdracht heeft Tim uiteraard nog veel meer onmols gedrag vertoond door én de code verkeerd te lezen (terwijl hij die als mol zou weten) én Dio het seinen helemaal te laten verklooien. Het geld van die opdracht kan rechtstreeks op conto van Tim worden geschreven (sinds Dio weg is), want Anne-Marie kon na dat gepruts met goed fatsoen de juiste code natuurlijk niet meer opnoemen, al wist ze hem en wist ze als mol ook dat ze hem goed moest raden om te saboteren.

En zo zijn er nog veel meer dingen... Tim bij de eerste brugopdracht, Hadewych op de 2e brug, enz. Dus tja, dan toch maar Anne-Marie. ;)


Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #373 Gepost op: 22-02-2012, 00:18:43 »
Sorry, heb er geen trek in om alles nog specifieker te benoemen...

B.v. als ik meld dat de vis-opdracht mede door haar is gelukt, vooral doordat ze in de laatste seconden gaat sjouwen, krijg ik als reactie dat ik de 2000 euro VOLLEDIG op haar naam schrijf en dat iedereen heeft geholpen bij die opdracht...

Volgens mij is het toch echt zo dat ik het woord mede gebruik, en dat het een verschil maakt of je in de laatste seconden er persoonlijk voor zorgt dat de opdracht lukt of dat je b.v. ergens geholpen hebt door iets te bevestigen/aan te wijzen.

Dit topic begint net als bij Marit eerder een zeer hoog welles/nietes gehalte aan te nemen. Bij ieder argument wordt direct in behoorlijke superlatieven een tegenargument gegeven waarom dat dan onzin is. Uiteraard is daar niets mis mee, maar ikzelf merk dat ik dan minder trek heb om punten te posten waarom AM niet de mol is...
« Laatst bewerkt op: 22-02-2012, 00:28:24 door GeeDeeZet »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #374 Gepost op: 22-02-2012, 00:35:08 »
Geen reden om zo geïrriteerd te raken, GeeDeeZet. ::ohno:: In elk van de kandidatentopics vind je mensen die het wel of niet eens zijn met een bepaalde zienswijze, zo ook hier.

Ik persoonlijk zie echt wel waarom Tim, Liesbeth en zelfs Hadewych verdacht zijn. Ik zou ook van geen van allen steil achterover slaan (of het heel vervelend/flauw vinden) als ze de mol blijken te zijn. Er valt voor iedereen wat te zeggen en ook bij iedereen wat tegenin te brengen. Daarom vind ik dit seizoen ook gelukkig weer een stuk leuker dan de afgelopen 3 jaar.
Verder heb ik hierboven al gezegd waarom mijn verdenking vooralsnog voornamelijk naar Anne-Marie uit gaat. :)


Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #375 Gepost op: 22-02-2012, 00:41:07 »
Sorry, heb er geen trek in om alles nog specifieker te benoemen...

B.v. als ik meld dat de vis-opdracht mede door haar is gelukt, vooral doordat ze in de laatste seconden gaat sjouwen, krijg ik als reactie dat ik de 2000 euro VOLLEDIG op haar naam schrijf en dat iedereen heeft geholpen bij die opdracht...

Volgens mij is het toch echt zo dat ik het woord mede gebruik, en dat het een verschil maakt of je in de laatste seconden er persoonlijk voor zorgt dat de opdracht lukt of dat je b.v. ergens geholpen hebt door iets te bevestigen/aan te wijzen.

Dit topic begint net als bij Marit eerder een zeer hoog welles/nietes gehalte aan te nemen. Bij ieder argument wordt direct in behoorlijke superlatieven een tegenargument gegeven waarom dat dan onzin is. Uiteraard is daar niets mis mee, maar ikzelf merk dat ik dan minder trek heb om punten te posten waarom AM niet de mol is...

Leuk om te zien dat iedereen zo fanatiek is,maar laten we wel gezellig blijven  ;D
Ikzelf verdenk Anne Marie ook als mol, maar ik vind dat je wel een aantal sterke tegen argumenten hebt.

AM is inderdaad ook een fanatieke speler, en bij het vis spel en ook bij andere opdrachten, laat ze me,door haar doen en laten, elke keer weer twijfelen.

Maar het lijkt me geweldig om te zien in de eind aflevering dat Frits uiteindelijk gewoon de winnende pijl in het vlot schoot, en dan AM die gewoon keihard onterecht geclaimd heeft! :) ::rofl::
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #376 Gepost op: 22-02-2012, 00:44:15 »
Maar het lijkt me geweldig om te zien in de eind aflevering dat Frits uiteindelijk gewoon de winnende pijl in het vlot schoot, en dan AM die gewoon keihard onterecht geclaimd heeft! :) ::rofl::

Dat lijkt mij ook geweldig, dat ie achter de rug om van Liesbeth terwijl ze het vlot aan het trekken zijn even een pijl in het hooi schiet  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #377 Gepost op: 22-02-2012, 00:47:57 »
Dat lijkt mij ook geweldig, dat ie achter de rug om van Liesbeth terwijl ze het vlot aan het trekken zijn even een pijl in het hooi schiet  ::rofl::

Ja! Top!  ::rofl::

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #378 Gepost op: 22-02-2012, 00:49:15 »
Dat lijkt mij ook geweldig, dat ie achter de rug om van Liesbeth terwijl ze het vlot aan het trekken zijn even een pijl in het hooi schiet  ::rofl::

Haha, ja inderdaad makkie toch !  ::rofl::
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #379 Gepost op: 22-02-2012, 08:58:23 »
Wat me trouwens wel opvalt is dat Anne-Marie een van de eerste is die een opdracht snapt. Zoals dat vliegtuig opdracht, ze zag in de verte al meteen een vliegtuig (Frits niet) en stapte er als een van de eerste af. Ze dacht ook al gelijk dat ze daar moesten blijven. En dan natuurlijk die 'flashback' bij dat schilderijenopdracht. 'Hoe zou dit schilderij eigenlijk heten? Oh ja! De vrouw van picasso-' en dan al opdrachten. Ik vraag me af hoe snel je zo'n link legt. Ze zal wel (als Mol) het verplicht moeten vertellen/uitleggen aan de crew voor duidelijkheid.

Voorkennis?
(..al denk ik niet echt dat ze de Mol is..)
Gisteren keek ik een stukje van aflevering 1 terug en daar hoor je Anne-Marie bij de brugopdracht ook al zeggen 'Zie je, ik dacht al dat er iets gevonden was', nadat de mensen met een vrijstelling zich geopenbaard hebben.

Een ander mogelijk teken van voorkennis was natuurlijk dat ze tijdens de rondleiding aan de gids vroeg of er een tijdlimiet gold voor de opdracht (wat ook zo was).
Eigenlijk heel raar dat het als kandidaat in je opkomt dat er misschien een tijdlimiet is bij een door een gids geleide rondleidingsopdracht. Je verwacht dat je dingen moet onthouden en dan vragen moet beantwoorden, informatie door moet geven aan Maarten en Marit of iets dergelijks, maar niet dat je de rondleiding snel moet doen. Tenzij ze de mol is en met haar voorkennis subtiel probeert de gids en/of de groep een beetje te laten opschieten om de kans dat ze op tijd gebeld worden te verkleinen.