Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435713 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #400 Gepost op: 22-02-2012, 21:16:35 »
Is ook een benadering, toch?  Door de laatste ontwikkelingen: de ''tijd-hint'' naar Tim, de ''wie ben ik-hint'' (die richting AM wijst), weet ik het dus helemaal niet meer.

Als dat de keuze is: maak dan van de tijd-hint een extra sterke AM-hint vanwege AM als tijdsaanduiding. ;)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #401 Gepost op: 22-02-2012, 21:22:39 »
Vertaal "tijd" naar het ijslands en je krijgt "timi" dat word uitgesproken als tim. en de I AM hint kun je ook betrekken op Tim 3-1 = 2....T I M, haal er 1 af, de T en je houd I M over, dat men uitspreekt als I Am!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #402 Gepost op: 22-02-2012, 21:24:53 »
Als dat de keuze is: maak dan van de tijd-hint een extra sterke AM-hint vanwege AM als tijdsaanduiding. ;)
Dat is het hem nou juist, die hints lopen in elkaar over, dat is wat ik probeer duidelijk te maken.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #403 Gepost op: 22-02-2012, 23:59:38 »
Zegt Anne-Marie nou in die extra beelden van aflevering 7 zoiets als: ".... in mijn molcarriere...."?
Ja, en dan maakt ze ook nog snel een oogbeweging die je zou kunnen interpreteren als "of verspreek ik me nou?".
Tja, ook daarvan is niet te zeggen of het is wat het lijkt... Maar als het Tim was geweest die dit had gezegd, dan had het forum er waarschijnlijk vol mee gestaan. ;) Wat het dan ook is, het is op z'n minst opmerkelijk.
Sowieso vind ik Anne-Marie in die interviewfragmenten heel anders overkomen dan in de biechts en tijdens de opdrachten. Ligt dat aan mij? Ik weet niet. Minder acterend? Minder 'dom'spelend ofzo?


Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #404 Gepost op: 23-02-2012, 00:48:44 »
Ik zie die vlotopdracht als haar enige echte onmolse actie waarbij direct door haar toedoen geld in de pot is gebracht.
Vind je dan niet dat ze, door zeer actief te sjouwen met die laatste balk bij de visopdracht in de laatste seconden ook een onmolse actie maakt? En dan ook nog een die 2000 euro in de pot brengt? Als mol zou je toch iemand anders laten sjouwen, zeker in de laatste seconden?

Tja, ook daarvan is niet te zeggen of het is wat het lijkt... Maar als het Tim was geweest die dit had gezegd, dan had het forum er waarschijnlijk vol mee gestaan. ;)
Waarom die relatie naar mensen die op Tim zitten? Snap dat het grappig bedoeld is, maar heeft toch niets met die hint te maken?

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #405 Gepost op: 23-02-2012, 01:12:02 »
Nog een leuke AM hint. Weliswaar ook vergezocht, maar moet kunnen.  :D

Ong. na 2 minuten in de extra beelden zegt Tim tegen William (over abseilen): 'had ik van jou niet verwacht'.
Vervolgens begint William een moeilijk verhaal over dat dat voor hem iets bevestigt. Hij zegt dan: "waardoor ik dacht dat de mol voor mij zou stemmen dat ik niet zou gaan, en dat klopt".
Hierna zegt AM: "Ik ga hier eens even over nadenken". Waarom? Alleen de mol moet bedenken wat er mis is gegaan in zijn/haar denkwijze. Voelt ze zich betrapt?

Alhoewel William het zo moeilijk verwoord dat ik het ook geloof dat AM hier echt over na moet denken (als we haar dan toch niet slim genoeg gaan noemen  ::tandpastasmiley::)...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #406 Gepost op: 23-02-2012, 01:37:50 »
Waarom die relatie naar mensen die op Tim zitten? Snap dat het grappig bedoeld is, maar heeft toch niets met die hint te maken?
Waarom toch telkens die gepikeerde reacties?  :( Je leest dingen die er niet staan. In dit stadium neigen mensen er nu eenmaal naar verdachte dingen richting een andere mol niet meer te (willen) zien. Daar heeft iedereen last van, wie ook je verdachte is. En aangezien Tim veruit het meest verdacht wordt hier (toch?) lees je in de verschillende topics dus ook vooral over hoe verdacht Tim overkomt in die filmpjes en weinig over de drie dames.
Ik val niemand persoonlijk aan en doe mijn best om normaal op iedereen te reageren. Maar ik voel me nu wel persoonlijk aangevallen door jou. Hou daar mee op alsjeblieft.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #407 Gepost op: 23-02-2012, 09:15:31 »
Ja, en dan maakt ze ook nog snel een oogbeweging die je zou kunnen interpreteren als "of verspreek ik me nou?".
Tja, ook daarvan is niet te zeggen of het is wat het lijkt... Maar als het Tim was geweest die dit had gezegd, dan had het forum er waarschijnlijk vol mee gestaan. ;) Wat het dan ook is, het is op z'n minst opmerkelijk.
Sowieso vind ik Anne-Marie in die interviewfragmenten heel anders overkomen dan in de biechts en tijdens de opdrachten. Ligt dat aan mij? Ik weet niet. Minder acterend? Minder 'dom'spelend ofzo?


Zou dit niet kunnen slaan op het feit dat Anne-Marie in een eerdere aflevering heeft gezegd dat ze Tim als kandidaat met molacties, en Liesbeth als mol met kandidaatacties beschouwd? Het zou kunnen dat ze na de voorgaande afleveringen, en met name na wat er op de brug is gebeurd, deze twee hoofdverdachten nog eens naast elkaar zet en wellicht toch de volgende test op Tim als mol inzet. (en dan zou het ook zomaar kunnen dat de roodshow hint inderdaad op A-M slaat >:D)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #408 Gepost op: 23-02-2012, 11:06:17 »
Waarom toch telkens die gepikeerde reacties?  :( Je leest dingen die er niet staan. In dit stadium neigen mensen er nu eenmaal naar verdachte dingen richting een andere mol niet meer te (willen) zien. Daar heeft iedereen last van, wie ook je verdachte is. En aangezien Tim veruit het meest verdacht wordt hier (toch?) lees je in de verschillende topics dus ook vooral over hoe verdacht Tim overkomt in die filmpjes en weinig over de drie dames.
Ik val niemand persoonlijk aan en doe mijn best om normaal op iedereen te reageren. Maar ik voel me nu wel persoonlijk aangevallen door jou. Hou daar mee op alsjeblieft.
Sorry als het zo overkomt, is niet persoonlijk bedoeld iig...
Viel me alleen op dat je dat erbij had gezet, terwijl het niets toevoegt aan de hint zelf. Wordt dan een soort AM tegen de Tim aanhangers.
Het is toch helemaal niet belangrijk wat anderen denken? Als jij het een goede hint vindt, dan is het toch best?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #409 Gepost op: 23-02-2012, 12:44:22 »
Sorry als het zo overkomt, is niet persoonlijk bedoeld iig...
Viel me alleen op dat je dat erbij had gezet, terwijl het niets toevoegt aan de hint zelf. Wordt dan een soort AM tegen de Tim aanhangers.
Het is toch helemaal niet belangrijk wat anderen denken? Als jij het een goede hint vindt, dan is het toch best?
Laten we een streep onder het gebekvecht in dit topic zetten, dan. Een (felle) discussie is trouwens helemaal niet erg, naar mijn mening. Het wordt pas vervelend als mensen anderen voor gek/kippig/achterlijk gaan uitmaken omdat ze niet dezelfde mening delen.

Ik heb het in een ander topic al gezegd, maar ik vind dit seizoen juist zo sterk omdat ik voor alle overbleven kandidaten nog (sterke) voor en tegens kan opnoemen. Ik begrijp heel goed dat Tim verdacht wordt. En hetzelfde geldt voor Liesbeth en Hadewych (die laatste blijkt echt veel meer verdachte dingen gedaan te hebben dan ik op het eerste moment had opgemerkt :o ). Vooralsnog denk ik alleen dat Anne-Marie het is, maar een deel van die verdenking is zeker ook gebaseerd op hoe ze in beeld wordt gebracht (ik heb daar op een eerdere pagina al uitgebreider iets over gezegd). Ik realiseer me terdege dat dat niet 100% waterdicht is (maar ja, welke theorie is dat wel?).  ::)

Ik heb me ook al afgevraagd wie mijn mol zou worden, mocht AM er uit gaan vanavond... Ik heb werkelijk geen idee.  :D ::rofl::
Eigenlijk hoop ik dat er wel iemand uit gaat vanavond, maar ik vind de argumenten die mensen geven voor 'geen exit' wel erg sterk. We zullen zien.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2012, 13:34:22 »
en Hadewych (die laatste blijkt echt veel meer verdachte dingen gedaan te hebben dan ik op het eerste moment had opgemerkt :o ).

Is daar al een mooie opsomming voor ergens, want ik dacht dat ik dit topic had doorgelezen maar ik denk dat ik vanuit mijn Tim tunnel alles heb gemist ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #411 Gepost op: 23-02-2012, 13:41:59 »
Is daar al een mooie opsomming voor ergens, want ik dacht dat ik dit topic had doorgelezen maar ik denk dat ik vanuit mijn Tim tunnel alles heb gemist ;-)

Misschien heb je wat aan (de samenvatting van) mijn Hadewych overzicht: link.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #412 Gepost op: 23-02-2012, 19:08:16 »
Van het woord 'Stierenvechtersarena' is Anne-Marie te maken. Behalve dan de letter M. Maar dat klopt ook, want dat is de letter van I AM ( I M the Mole ) en ook de letter M van mol.

Heeft iemand mijn jas gezien?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #413 Gepost op: 23-02-2012, 19:10:54 »
Van het woord 'Stierenvechtersarena' is Anne-Marie te maken. Behalve dan de letter M. Maar dat klopt ook, want dat is de letter van I AM ( I M the Mole ) en ook de letter M van mol.

Heeft iemand mijn jas gezien?

Je kunt er ook 'Tim' van maken behalve dan de letter M :P

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #414 Gepost op: 23-02-2012, 19:14:06 »
Van het woord 'Stierenvechtersarena' is Anne-Marie te maken. Behalve dan de letter M. Maar dat klopt ook, want dat is de letter van I AM ( I M the Mole ) en ook de letter M van mol.

Heeft iemand mijn jas gezien?

Je kunt er ook 'Tim' van maken behalve dan de letter M :P

Of zou dan toch 'Art' de nieuwe mol zijn? Daar hoef je niet eens de M voor bij te halen..

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #415 Gepost op: 23-02-2012, 20:11:04 »
Als je 7 kandidaten kan noemen die GEEN mol zijn, heb je de finalisten al te pakken. Dan heb je al een fikse voorsprong op de rest van de forummers. 


Is ook een benadering, toch?  Door de laatste ontwikkelingen: de ''tijd-hint'' naar Tim, de ''wie ben ik-hint'' (die richting AM wijst), weet ik het dus helemaal niet meer.

als A-M indd geen mol is dan 7 maar tot nu toe 6, das ook nog maar net boven kansniveau hoor ;)
maar das ook een leuk spel :D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #416 Gepost op: 23-02-2012, 21:28:42 »
is het dan toch? ::oink::
🜃

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #417 Gepost op: 23-02-2012, 21:29:27 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #418 Gepost op: 23-02-2012, 21:30:35 »
is het dan toch? ::oink::
Tja, ik denk het nog steeds hoor. Alhoewel Hadewych echt ook nog steeds kan. Maar dan is ze (Hadewych) wel nóg een betere actrice dan ik al dacht.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #419 Gepost op: 23-02-2012, 21:56:22 »
Ik ga weer vol vertrouwen door op Anne-Marie.  :)

Kunnen we nu het feit dat Anne-Marie vorige week op de kop van de stier ging schrijven volledig op haar naam schrijven, nu de vasthouder van de kop het spel heeft verlaten?