Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435761 keer)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2012, 21:58:05 »
Ik denk dat we een feestje kunnen bouwen in de AM tunnel : Ze zit er nog in !  ::feest::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #421 Gepost op: 23-02-2012, 21:58:15 »

Kunnen we nu het feit dat Anne-Marie vorige week op de kop van de stier ging schrijven volledig op haar naam schrijven, nu de vasthouder van de kop het spel heeft verlaten?
Ik zou het maar doen, ja. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #422 Gepost op: 23-02-2012, 22:14:11 »
Mag ik weer terug? ;)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #423 Gepost op: 23-02-2012, 22:18:50 »

Er was mij in het filmpje met extra beeldmateriaal van aflevering 7 al iets opgevallen waarvan ik dacht "het zal toch niet? Kan niet!?" Blijkbaar dus toch... geniaal! #wijzeles
 :-X
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2012, 22:19:01 »
Mag ik weer terug? ;)
Altijd Heinz!  ::hug::  ::bravo::

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #425 Gepost op: 23-02-2012, 22:19:19 »
Nog onder het stof van de ingestorte Tim tunnel komt hier ook Lester op handen en knien heen gekropen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #426 Gepost op: 23-02-2012, 22:20:30 »
Er was mij in het filmpje met extra beeldmateriaal van aflevering 7 al iets opgevallen waarvan ik dacht "het zal toch niet? Kan niet!?" Blijkbaar dus toch... geniaal! #wijzeles
 :-X

En dat moeten we dan zeker weer per pm vragen wat je daarmee bedoeld?  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #427 Gepost op: 23-02-2012, 22:22:21 »
Mag ik weer terug? ;)

Heinz met de geweldige overzichten is altijd welkom  :D Maar weet je zeker dat je niet liever weer de Hadewych-tunnel in gaat?  ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #428 Gepost op: 23-02-2012, 22:25:42 »
Mag ik weer terug?  ;)
Welkom terug!
Nog onder het stof van de ingestorte Tim tunnel komt hier ook Lester op handen en knien heen gekropen.
Welkom!
Er was mij in het filmpje met extra beeldmateriaal van aflevering 7 al iets opgevallen waarvan ik dacht "het zal toch niet? Kan niet!?" Blijkbaar dus toch... geniaal! #wijzeles
 :-X
Als dat betekend dat Anne-Marie de mol is... ook welkom!

Ik ga weer wat dieper de tunnel in, lang genoeg rondgehangen bij de uitgang.  ;)


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #429 Gepost op: 23-02-2012, 22:31:02 »
Bedankt allemaal voor het welkom terug! ::hug::

Heinz met de geweldige overzichten is altijd welkom  :D Maar weet je zeker dat je niet liever weer de Hadewych-tunnel in gaat?  ;)

Dat weet ik behoorlijk zeker. En als Liesbeth het is: pech gehad, dan zit ik er maar weer eens 100% naast.

Voor nu reken ik de 2500 euro van Anne-Marie als "rookgordijn" en zit ik hier weer helemaal op mijn plaats. ::wijn::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 22:37:30 door Heinz »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #430 Gepost op: 23-02-2012, 22:36:28 »
Voor nu reken in de 2500 euro van Anne-Marie als "rookgordijn" en zit ik hier weer helemaal op mijn plaats. ::wijn::

Ik zou Liesbeth ook niet leuk vinden, ik hoop dan maar dat ik het bij het rechte eind had en dat AM de HIT van een ander claimt

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #431 Gepost op: 23-02-2012, 22:36:55 »
En dat moeten we dan zeker weer per pm vragen wat je daarmee bedoeld?  ::rofl::

 ::rofl:: Beetje flauw, maar ik begrijp het wel.  ::tandpastasmiley::

Ik kom nog met screenshots.

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #432 Gepost op: 23-02-2012, 22:38:12 »
::rofl:: Beetje flauw, maar ik begrijp het wel.  ::tandpastasmiley::

Ik kom nog met screenshots.



Top, ik kijk er naar uit!  ::ok::

Offline WIDMhints

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #433 Gepost op: 23-02-2012, 22:57:39 »
Ik heb een vraag voor het vragenvuur aan... Heinz! (of gewoon voor nu  ::ok::)

Heb jij niet al in alle tunnelvisies van de kandidaten uit deze finale gezeten? En zit je nu weer in de Anne-Marie-tunnel, ja?  ::rofl::
Niets is wat het lijkt, dus dit ook niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #434 Gepost op: 23-02-2012, 23:03:00 »
Ik heb een vraag voor het vragenvuur aan... Heinz! (of gewoon voor nu  ::ok::)

Heb jij niet al in alle tunnelvisies van de kandidaten uit deze finale gezeten? En zit je nu weer in de Anne-Marie-tunnel, ja?  ::rofl::

Bijna alle. In het begin van het spel dacht ik Hadewych (zie haar overzicht, vol met speculaties wat zij gemold kan hebben, o.a. op de gletsjer en de brug van afl. 1), na haar goede actie bij de rondleiding ben ik overgestapt op Anne-Marie wat ik tot aflevering 6 volhield. De 2500 euro waren me te gortig. (Toen ging ik weer terug naar Hadewych en daarna naar Tim die ik na afl. 1 als Mol gekozen had.) Liesbeth nooit als Mol gehad. En ik denk dat ik dat zo ga houden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #435 Gepost op: 23-02-2012, 23:06:28 »
Maar vertel dan eens Heinz, vanwaar dat je nu die 2500 euro geen bezwaar meer vindt? Terwijl dat je eerder deze serie je ertoe bracht om van A-M als mol te stappen? :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #436 Gepost op: 23-02-2012, 23:08:14 »
Ik hoop dan maar dat ik het bij het rechte eind had en dat AM de HIT van een ander claimt
Dat zijn pas mooie Mol-acties :)
Dan maak je je onverdacht!



Niets is wat het lijkt.
Omnia vincit amor

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #437 Gepost op: 23-02-2012, 23:08:49 »
Maar vertel dan eens Heinz, vanwaar dat je nu die 2500 euro geen bezwaar meer vindt? Terwijl dat je eerder deze serie je ertoe bracht om van A-M als mol te stappen? :)

omdat het NIET haar pijl was!

ik hoop het nu zo, want ik ga niet een van de andere tunnels in. Ik slaap even hier voor de deur voorlopig, misschien stap ik nog wel binnen

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #438 Gepost op: 23-02-2012, 23:14:56 »
omdat het NIET haar pijl was!

En omdat het haar pijl niet was is het een mollenstreek die op conto van A-M mag bijgeschreven worden?  ??? ::) Nee, het moge duidelijk zijn. Maar voor mij kan A-M de mol niet meer zijn. Ze is de kandidaat die het meeste geld in het laatje heeft gebracht. De hints naar haar zijn creatief gevonden, maar met Junges heb je nu een probleem met Tim zijn exit. ;) Verder is I AM dan al beter, maar die 3-2=1 hint vind ik niet sterk neigen naar AM. En welke mollenstreken heeft A-M dan geleverd? Liesbeth is daar wat mij betreft toch echt onverslagen in dit seizoen. Dus met zulke argumenten overtuig je mij als zwevend molloot niet  ::vergroot:: (ja zwevend, na Marit/Tim exit kunnen Hade en Liesbeth het voor mij allebei zijn)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2012, 23:25:02 door -Joost- »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #439 Gepost op: 23-02-2012, 23:20:04 »
En omdat het haar paal niet was is het een mollenstreek die op conto van A-M mag bijgeschreven worden?  ??? ::)
Niet een mollenstreek, maar wel de perfecte afleiding of zal ik zeggen 'rookgordijn'

De hints naar haar zijn creatief gevonden, maar met Junges heb je nu een probleem met Tim zijn exit. ;)

Zelfs Art met al zijn voorkennis wist van te voren slechts van 1 vrouw in de finale ;-)

Verder is I AM dan al beter, maar die 3-2=1 hint vind ik niet sterk neigen naar AM. En welke mollenstreken heeft A-M dan geleverd? Liesbeth is daar wat mij betreft toch echt onverslagen in dit seizoen. Dus met zulke argumenten overtuig je mij als zwevend molloot niet  ::vergroot:: (ja zwevend, na Marit/Tim exit kunnen Hade en Liesbeth het voor mij allebei zijn)

Ik denk dat we de 3-1=2 hint nu wel kunnen vergeten. Ik ben ook een zwevende molloot op dit moment, maar ik weiger de opvallenste Mol in jaren te erkennen ;-)