Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435064 keer)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #500 Gepost op: 26-02-2012, 11:50:35 »
Natuurlijk verrekenen ze in zo'n geval de opdracht pas in aflevering 10... En dat hbben ze wel eens gedaan hoor. Heb je vorig seizoen de busrace gezien? "Als de mol in de winnende bus zit gaat er 3000 euro af. Als de mol in de verliezende bus zit komt er 3000 euro bij". De uitslag van die opdracht werd pas in de reünieaflevering verrekend, waarna er alsnog 3000 euro
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Selectief citeren is ook een kunst.. Ben ik nou zou slecht in mij verwoorden of jij zo slecht in lezen? Hieronder nogmaals wat ik zei, met dikgedrukt het punt dat ik probeerde te maken..

...

Dus scenario 1) de mol verdient hier niets als zij de vrijstelling wint
scenario 2) de mol speelt geld uit de pot als zij de vrijstelling wint

In beide scenarios zouden wij hier nu nog niks vanaf weten (pas na de finale).. Dus waarom wordt er nu al als feit gepresenteerd dat de mol hier niets te verliezen heeft en het leuker zou zijn als de mol geld uit de pot kan spelen met deze opdracht?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #501 Gepost op: 26-02-2012, 11:55:15 »
Het seizoen van KIM!  Op de groepsfoto boven aan Avro widm brande op de plek waar Kim stond een lampje. Wie weet dat nog? Nou is er weer iets met de groepsfoto aan de hand.

William staat achter Anne , William is vervaagt omdat hij uit het spel ligt, MááR!!! Kijk eens goed naar zijn hand en dan vooral naar zijn duim. Het puntje van zijn duim is niet vervaagt en wijst naar Anne, Anne is de mol. of denken de makers dubbel door en wijzen ze hier de winnaar aan!?

Als William op dat moment had geweten wie de Mol was had hij nu nog in het spel gezeten.  ::rofl::

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #502 Gepost op: 26-02-2012, 11:58:59 »
@Mieke37

Misschien zat hij wel op Anne maar heeft ie de test het slechts gedaan?!

Anne en haar actie tijdens boogschieten. Heeft ze werkelijk raak geschoten en zoja dan heeft ze dat gedaan om de verdenkingen weg te nemen en dat is een mol wel iets waard. Ook al komt er dan geld in de pot. Ze weet dat er een opdracht komt waarbij nog meer geld uit de pot gehaald kan worden, en misschien is dat wel het kwartetspel?!
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 12:01:06 door Stylo1972 »

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #503 Gepost op: 26-02-2012, 12:07:06 »
@Mieke37

Misschien zat hij wel op Anne maar heeft ie de test het slechts gedaan?!

Anne en haar actie tijdens boogschieten. Heeft ze werkelijk raak geschoten en zoja dan heeft ze dat gedaan om de verdenkingen weg te nemen en dat is een mol wel iets waard. Ook al komt er dan geld in de pot. Ze weet dat er een opdracht komt waarbij nog meer geld uit de pot gehaald kan worden, en misschien is dat wel het kwartetspel?!

@Stylo1972 jij stelt dat de regie het wijzen met de duim naar AM van William als hint heeft opgenomen terwijl William er zelf allang uit ligt, vind je dat zelf ook niet een beetje tegenstrijdig?   ???


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #504 Gepost op: 26-02-2012, 12:09:53 »
Erg mooi gevonden Stylo ::ok::. Lijkt me een prachthint, die duim. Hij klopt echt.

Misschien zat hij wel op Anne maar heeft ie de test het slechts gedaan?!
Nee hij zat op Liesbeth, ik denk wel dat hij er intussen achter is dat dit de verkeerde gok was ::rofl::.

Maar AM werkelijk raak om de verdenkingen weg te nemen geloof ik niet, het was als zij de mol is wel een andere pijl maar zij die al vooraf bedacht had meteen te gaan schreeuwen dat zij het was ::rofl::.

En het kwartetspel geld kosten, dat zou raar zijn. Dat zeggen ze echt altijd van tevoren zodat de kandidaten er tenminste iets aan kunnen doen. Zoals bij de mol aanwijzen of de bus, daar werd meteen bij gezegd dat dit het eindbedrag zou beinvloeden, en nu is niets gezegd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #505 Gepost op: 26-02-2012, 12:16:19 »
IDD Het kan best zo zijn dat de MOL (anne) met het winnen van het kwartetspel ook nog eens 2500€ uit de pot haalt. Is volgens mij al eens eerder voorgekomen dat op het moment de winnaar bekend gemaakt wordt er nog een bedrag uit gaat omdat de mol iets gewonnen had en de kandidaten dit nog niet wisten.
Dat lijkt mij zeer oneerlijk. Kun je hiervan een voorbeeld opzoeken?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #506 Gepost op: 26-02-2012, 12:19:47 »
sorry Erik maar er is al een voorbeeld gegeven Busopdracht MOL in de BUS ! jeetje toch echt beter lezen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #507 Gepost op: 26-02-2012, 12:20:07 »
Erg mooi gevonden Stylo ::ok::. Lijkt me een prachthint, die duim. Hij klopt echt.


Ja op die smiley wel ja   ;D

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #508 Gepost op: 26-02-2012, 12:22:10 »
De eerste slag is een daalder waard Of iets dergelijks. Dit bracht iemand naar de Bohemen en dan zou Marit van Bohemen de mol kunnen zijn. Bohemen is een belangrijk gegeven.

Anne-Marie of Anna - Maria beiden het zelfde. Spanje en Anne Marie (op google) bracht me bij Maria-Anna Infanta van spanje en laat nou zij de Koningin-gemalin van >>Bohemen<< zijn! toeval of te ver gezocht
Maria Anna was de tweede "Grote Dame" van de Orde van de Slavinnen van de Deugd, een Damesorde.


Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #509 Gepost op: 26-02-2012, 12:24:32 »
@Stylo1972 jij stelt dat de regie het wijzen met de duim naar AM van William als hint heeft opgenomen terwijl William er zelf allang uit ligt, vind je dat zelf ook niet een beetje tegenstrijdig?   ???



Hoezo tegenstrijding, Als DIO daar had gestaan hadden ze zijn duim kunnen gebruiken. Die foto is pas later aangepast en heeft dus niets met verdenking te maken. Staat totaal los daar van

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #510 Gepost op: 26-02-2012, 12:28:01 »
Hoezo tegenstrijding, Als DIO daar had gestaan hadden ze zijn duim kunnen gebruiken. Die foto is pas later aangepast en heeft dus niets met verdenking te maken. Staat totaal los daar van

In dat geval vind ik het een hele zwakke hint, het zou imo pas een goeie hint zijn als de winnaar met de duim de mol aan zou wijzen.

Overigens, niet dat ik dat zie hoor van die duim.   ::ohno:: veel te onduidelijk plaatje.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #511 Gepost op: 26-02-2012, 12:39:39 »
sorry Erik maar er is al een voorbeeld gegeven Busopdracht MOL in de BUS ! jeetje toch echt beter lezen.
Maar bij de busopdracht en eerdere opdrachten waar achteraf geld uit de pot ging is dat toch altijd aangekondigd bij de uitleg van het spel, of in elk geval direct daarna?

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #512 Gepost op: 26-02-2012, 12:44:33 »
In dat geval vind ik het een hele zwakke hint, het zou imo pas een goeie hint zijn als de winnaar met de duim de mol aan zou wijzen.

Overigens, niet dat ik dat zie hoor van die duim.   ::ohno:: veel te onduidelijk plaatje.

Hans Anders alleen de prijs is anders!

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #513 Gepost op: 26-02-2012, 12:48:15 »
Maar bij de busopdracht en eerdere opdrachten waar achteraf geld uit de pot ging is dat toch altijd aangekondigd bij de uitleg van het spel, of in elk geval direct daarna?

Klopt ook, maar niets is wat t lijkt, dus kan best zijn dat ze het dit jaar juist niet doen.!! en als de mol geld pakt met dit spel dan kan Art moeilijk zeggen, Zo er gaat 2500€(noem maar een x bedrag)  uit de pot want de mol heeft het kwartetten gewonnen. Alles is anders dit jaar. Net als de vele theorieën over alle kandidaten, andere jaren was dat ook niet zo .Er waren wel hints te vinden, maar dit jaar zijn er wel HEEL veel hints/theorieën te maken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #514 Gepost op: 26-02-2012, 13:03:34 »
Klopt ook, maar niets is wat t lijkt, dus kan best zijn dat ze het dit jaar juist niet doen.!! en als de mol geld pakt met dit spel dan kan Art moeilijk zeggen, Zo er gaat 2500€(noem maar een x bedrag)  uit de pot want de mol heeft het kwartetten gewonnen. Alles is anders dit jaar. Net als de vele theorieën over alle kandidaten, andere jaren was dat ook niet zo .Er waren wel hints te vinden, maar dit jaar zijn er wel HEEL veel hints/theorieën te maken.
Ik weet niet... als ze het zo gepland zouden hebben, vermoed ik dat ze er alsnog vanaf zien vanwege de historisch lage pot.

Ik zie ook niet echt een verschil m.b.t. het aantal krachtige hints en theorieën t.o.v. andere jaren. Alleen de mogelijke montage hints naar Hadewych en de link tussen 3-1=2 en de eerste opdracht kan je de programmamakers aanrekenen, de rest komt allemaal voort uit onze verbeelding. Zo kijk ik er ten minste tegenaan. De hints naar Anne-Marie steken er met kop en schouders bovenuit.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #515 Gepost op: 26-02-2012, 13:08:43 »
als ze het zo gepland zouden hebben, vermoed ik dat ze er alsnog vanaf zien vanwege de historisch lage pot

Ja da's een mooie. En ik zou het dan zo verwoorden: als ze het zo gepland hadden, dan hebben ze er alsnog vanaf gezien vanwege de historisch lage pot. Dus in het draaiboek stond wel, zoals haast elk jaar wel, dat er een bedrag af zou kunnen als de mol dit of dat. Maar met de pot zo laag hebben ze dat geschrapt. Had sowieso al gedacht dat er hogere bedragen op de opdrachten zouden komen, maar niet dus. Dit zou inderdaad wel iets kunnen zijn dat wijst op opvoeren pot van de regie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #516 Gepost op: 26-02-2012, 13:18:50 »
Toeval bestaat niet!!!

Dit volgende was misschien ook al een hint of toeval??? wie zal t zeggen.  Liesbeth en Hadewych gaan ff apart zitten en toevallig of niet?! staat er een theelichtje met het getal 16 op tafel. 6tien is toevallig een canadese tekenfilm serie en wie doet daar toevallig een stemmetje Anne - Marie als Chaitlin


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #517 Gepost op: 26-02-2012, 13:35:48 »
Toeval bestaat niet!!!

Dit volgende was misschien ook al een hint of toeval??? wie zal t zeggen.  Liesbeth en Hadewych gaan ff apart zitten en toevallig of niet?! staat er een theelichtje met het getal 16 op tafel. 6tien is toevallig een canadese tekenfilm serie en wie doet daar toevallig een stemmetje Anne - Marie als Chaitlin



Dat vind ik dan wel weer een hele leuke hint!   ::ok::

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #518 Gepost op: 26-02-2012, 13:39:16 »
Toeval bestaat niet!!!

Dit volgende was misschien ook al een hint of toeval??? wie zal t zeggen.  Liesbeth en Hadewych gaan ff apart zitten en toevallig of niet?! staat er een theelichtje met het getal 16 op tafel. 6tien is toevallig een canadese tekenfilm serie en wie doet daar toevallig een stemmetje Anne - Marie als Chaitlin



Dat theelichtje met het getal 16 is gewoon het tafelnummer, zodat de bediening weet op welke rekening de bestelling moet en welke bestelling bij welke tafel hoort :P Of ze opzettelijk aan tafel 16 zijn gaan zitten is natuurlijk over te speculeren, zelf zoek ik er niet zo veel achter :)

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #519 Gepost op: 26-02-2012, 13:47:55 »
En nu AM nog steeds de mol kan zijn kom ik nog even terug op Live.Avro.nl.,
(ik heb dit een enkele week terug ook al gepost )
In de intro zie je een Ipad waar AM naar rechts kijkt ... de andere foto's van de kandidaten zijn hetzelfde.
Maar als je nu op Live.Avro.nl bij kandidaten kijkt zie je dat AM naar links kijkt ! De foto is gespiegeld !
Toch best opvallend vind ik ... vanaf de eerste minuut van WIDM een hint naar Anne-Marie !
Wat vinden jullie ?