Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435812 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #520 Gepost op: 26-02-2012, 13:56:22 »
En nu AM nog steeds de mol kan zijn kom ik nog even terug op Live.Avro.nl.,
(ik heb dit een enkele week terug ook al gepost )
In de intro zie je een Ipad waar AM naar rechts kijkt ... de andere foto's van de kandidaten zijn hetzelfde.
Maar als je nu op Live.Avro.nl bij kandidaten kijkt zie je dat AM naar links kijkt ! De foto is gespiegeld !
Toch best opvallend vind ik ... vanaf de eerste minuut van WIDM een hint naar Anne-Marie !
Wat vinden jullie ?
Ik zie dit als hint die zeer veel kans heeft om na de ontknoping op de website genoemd te worden. Deze staat al op mijn shortlist.

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #521 Gepost op: 26-02-2012, 14:04:05 »
En nu AM nog steeds de mol kan zijn kom ik nog even terug op Live.Avro.nl.,
(ik heb dit een enkele week terug ook al gepost )
In de intro zie je een Ipad waar AM naar rechts kijkt ... de andere foto's van de kandidaten zijn hetzelfde.
Maar als je nu op Live.Avro.nl bij kandidaten kijkt zie je dat AM naar links kijkt ! De foto is gespiegeld !
Toch best opvallend vind ik ... vanaf de eerste minuut van WIDM een hint naar Anne-Marie !
Wat vinden jullie ?

Leuk gevonden!

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #522 Gepost op: 26-02-2012, 14:16:47 »
En nu AM nog steeds de mol kan zijn kom ik nog even terug op Live.Avro.nl.,
(ik heb dit een enkele week terug ook al gepost )
In de intro zie je een Ipad waar AM naar rechts kijkt ... de andere foto's van de kandidaten zijn hetzelfde.
Maar als je nu op Live.Avro.nl bij kandidaten kijkt zie je dat AM naar links kijkt ! De foto is gespiegeld !
Toch best opvallend vind ik ... vanaf de eerste minuut van WIDM een hint naar Anne-Marie !
Wat vinden jullie ?

Dit zou wel eens een echte hint kunnen zijn; een foto spiegelen is immers geen 'toeval', maar een bewuste bewerking ::ok::

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #523 Gepost op: 26-02-2012, 14:33:49 »
Dit zou wel eens een echte hint kunnen zijn; een foto spiegelen is immers geen 'toeval', maar een bewuste bewerking ::ok::

Net zoals vorig jaar de gespiegelde leader van Soundos zeker  :P Was overduidelijk een bewuste bewerking  :o

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #524 Gepost op: 26-02-2012, 14:35:48 »
Even over die foto's. Alle foto's zijn bewerkt en kleiner gemaakt in werkelijkheid.
Neem het strikje van Hadewych dat niet zichtbaar is of het merk op het shirt van Dio...
Niet zichtbaar op de huidige website...
Dat AM gedraaid is inderdaad wel een groot verschil...

EDIT: Opvallend, alleen AM, Dio, Frits en Hadewych zijn verkleind...
EDIT2: DIO is met hoofdletters geschreven en in werkelijkheid met kleine letters. Een derde verschil dus...
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 14:38:46 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Agnes22

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #525 Gepost op: 26-02-2012, 14:46:12 »
Even over die foto's. Alle foto's zijn bewerkt en kleiner gemaakt in werkelijkheid.
Neem het strikje van Hadewych dat niet zichtbaar is of het merk op het shirt van Dio...
Niet zichtbaar op de huidige website...
Dat AM gedraaid is inderdaad wel een groot verschil...

EDIT: Opvallend, alleen AM, Dio, Frits en Hadewych zijn verkleind...
EDIT2: DIO is met hoofdletters geschreven en in werkelijkheid met kleine letters. Een derde verschil dus...

En ook staan in het eerste scherm de achternamen erbij, behalve van Dio. En wie zegt vaakt achternamen .....??
Ik blijf toch in mijn Anne-Marie tunnel
Maar ik vind de gespiegelde foto toch de grootste hint !

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #526 Gepost op: 26-02-2012, 16:25:35 »
Twee dingen die me weerhielden:
1. Veel verdenking vanaf afl 1, veelvuldig in beeld. (alternatieven: Liesbeth,minstens evenveel in beeld en verdacht, Hadewych, zelden in beeld gedurende helft van serie en erna voornamelijk suggestie lijkt het??)
2. Vrij veel exposure over die dingen, die ze gedaan heeft.
Nog even reageren op jouw post. :)

Naar mijn mening is Anne-Marie gedurende de afleveringen juist helemaal niet verdacht neergezet door de montage/edit. Dat viel me al in aflevering 1 op en is één van de redenen dat ik vanaf het begin stug blijf volhouden aan Anne-Marie als mol. Ik vind dat er juist een enorme discrepantie bestaat tussen hoe ze in beeld werd gebracht in de afleveringen en hoeveel ze verdacht werd door haar medekandidaten. En hoe langer ze er in bleef, hoe vreemder dat werd, imo.

We horen kandidaten een paar keer zeggen of suggereren dat ze Anne-Marie verdenken. Met name op 3 momenten, als ik me goed herinner. (1) William bij het begin van de trapopdracht in afl. 2. (2) Marit tijdens het fietsen in afl. 4. (3) Frits over het kiezen van een nieuwe penningmeester in afl. 6 (in één adem met iig William). Verder komt haar naam meerdere malen voor als mensen hun verdachten noemen tijdens de testbeelden.
Maar we horen eigenlijk nooit iemand in een biecht uitleggen waaróm Anne-Marie naar zijn/haar mening verdacht is. Er wordt nooit uitgelegd wat ze dan wel of niet gedaan zou hebben tijdens een opdracht waardoor ze de mol zou kunnen zijn in hun ogen.
Ook gebeurt het niet op een indirecte manier, zoals bijvoorbeeld bij de verlate mijn. Daar worden Liesbeth en Tim (door Anne-Marie nota bene!) indirect verdacht gemaakt door de suggestie te wekken dat de opdracht al in het begin gesaboteerd is. Als men in plaats daarvan bijvoorbeeld een biecht had laten zien van een kandidaat (of de mol dus!) die zei 'Alles liep volgens plan, maar helemaal op het eind ging het mis', dan was bij de kijker een heel ander beeld ontstaan.

Tot afgelopen donderdagavond was Anne-Marie bij de kijker nauwelijks (meer) verdacht. De meeste verdenkers die er al waren, waren ook op dit forum geswitcht na de vlotopdracht. Volgens mij waren tureluurs, Rat en ikzelf nog de enigen in dit topic die bleven volhouden. Anne-Marie stond ook bovenaan de lijst voor de volgende afvaller. Zelfs boven Hadewych, dacht ik.
Ik wil maar zeggen: zo verdacht is ze dus niet in beeld gebracht.

Mocht Anne-Marie de mol inderdaad blijken te zijn, dan ben ik wel op het juiste spoor gebracht door de montage, maar dan op de omgekeerde manier. Aflevering 1 heb ik volledig neutraal gekeken en was niet bezig met de vraag wie de mol was (houding veroorzaakt door de deceptie van vorig jaar, maar da's een ander verhaal).
Na afl. 2 dacht ik heel even 'Liesbeth!' (zoals zovelen), maar na het nogmaals bekijken van afl. 1 ben ik gelijk naar Anne-Marie geswitcht. Wat aan me knaagde was dat William in het begin van afl. 2, bij de trapopdracht, al probeert te peilen wie van de kandidaten Anne-Marie allemaal ook verdenken. Hij lijkt op dat moment vrij overtuigd van zijn mol, maar hoe kan dat in zo'n vroeg stadium? Zeker als je bedenkt dat ze niet in dezelfde groep zaten bij de gletsjeropdracht en dat hij haar op de brug slechts van afstand kon bekijken. Heeft het er dan mee te maken dat hij haar 'iets van een paal had zien pakken' tijdens de dropping? Tijdens het opnieuw bekijken van aflevering 1 viel me op dat het gesprek tussen A-M en William weliswaar getoond wordt en dat je vervolgens Anne-Marie in een biecht hoort vertellen dat het allemaal onzin was wat William zei, maar dat William zelf helemaal niet aan het woord komt over dit incident. Dat vond ik vreemd. Als men Anne-Marie echt verdacht had willen maken, zou dat verder uitgebuit zijn, dacht ik.

Mocht Anne-Marie de mol zijn, is ze dan een slechte mol omdat ze al vroeg door een aantal mensen verdacht werd? Ik vind dat op dit moment onmogelijk om te beantwoorden. Er bestaan verschillende opvattingen over wat een goede mol is. Sommigen kijken alleen naar het geld in de pot. Zelf vind ik dat niet zo'n goed criterium. Het te winnen geld wordt immers voornamelijk bepaald door de productie. Niet verdacht worden is op zich wel een opdracht voor de mol, maar m.i. niet de hoofdtaak, want dan krijg je dus mollen die geen molacties uitgevoerd hebben, alleen maar om niet verdacht te worden. De mol moet m.i. vooral proberen te saboteren, en dan het liefst onopvallend, maar opvallend kan ook als het niet op die manier geïnterpreteerd wordt. En het is leuk als de mol een beetje verwarring zaait. Een manier om dat te doen is om bijvoorbeeld, als mensen hem/haar al verdenken, ineens een keer de held uit te hangen waardoor mensen gaan twijfelen.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 16:50:38 door Jayne »

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #527 Gepost op: 26-02-2012, 16:44:53 »
HALLO!! ik weet ook wel dat dat theelichtje met 16 het tafel nummer aangeeft, maar we kennen de program makers (als je vaak genoeg kijkt) dan zorgen ze er wel voor dat ze daar gaan zitten met een excuus, beter licht voor opname. Ow let op die 2 willen ff apart zitten, nu moeten we zorgen dat ze dat tafeltje nemen. oid Probeer je eens in te leven in de huid van program maker

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #528 Gepost op: 26-02-2012, 17:57:42 »
Anne-Marie is na het herzien van aflevering 1 voor mij geen mol.

In het begin van aflevering 1 zien wij Art de mol afzetten bij het vliegtuig. De mol loopt naar het vliegtuig toe en verzet de klok van 2:55 naar 1:55 (wellicht gefilmd door de mol zelf) waardoor de kandidaten een uur minder de tijd hebben om het vliegtuig te bereiken. Rond die tijd worden de overige kandidaten gedropt, ver genoeg want de mol mag natuurlijk niet gezien worden bij het vliegtuig. De mol moet nog naar de wagen teruglopen en naar de plaats van bestemming worden gebracht en zal dus een stuk later dan de overige kandidaten op zijn plek aankomen (maar uiteraard zijn de beelden gemanipuleerd opdat wij zouden geloven dat iedereen tezelfdertijd gedropt werd). De regie weet goed waar de andere kandidaten gedropt zijn, de mol moet op een plek uit de buurt van de kandidaten gedropt worden om niet ontdekt te worden. De mol zal dus niet snel een andere kandidaat tegenkomen.

Wij zien William Anne-Marie snel tegenkomen, volgens William al na zo’n 500m lopen. Dit kan kloppen want vlak daarvoor wees de klok 1:46 aan. Op dit moment wordt de mol waarschijnlijk nog naar zijn plek gebracht. Op die basis kun je Anne-Marie uitsluiten als mol.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2012, 20:34:26 door Luc »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #529 Gepost op: 26-02-2012, 18:05:53 »
Toch best opvallend vind ik ... vanaf de eerste minuut van WIDM een hint naar Anne-Marie !
Wat vinden jullie ?
Zeker!  ::vergroot:: ::ok::
Omnia vincit amor

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #530 Gepost op: 26-02-2012, 18:29:18 »
Sorry, maar ik snap deze speculaties niet. Wie zegt dat de mol hier geen geld uit de pot speelt als zij de vrijstelling wint? Het is logisch dat dit niet nu al door de regie bekend is gemaakt ('Jongens, we gaan kwartetten. Maar let op; als de mol de vrijstelling wint gaat er 2500 euro uit de pot... - spel begint - Jongens, Anne-Marie heeft de vrijstelling gewonnen: 2500 euro uit de pot... weg spanning!).

Dus scenario 1) de mol verdient hier niets als zij de vrijstelling wint
scenario 2) de mol speelt geld uit de pot als zij de vrijstelling wint

In beide scenarios zouden wij hier nu nog niks vanaf weten (pas na de finale).. Dus waarom wordt er nu al als feit gepresenteerd dat de mol hier niets te verliezen heeft en het leuker zou zijn als de mol geld uit de pot kan spelen met deze opdracht?

Ik denk niet dat ze dit gedaan hebben.
Misschien door de eerder genoemde reden van Rat. De pot is sowieso al laag, nog lager zou een beetje heel treurig zijn voor de winnaar :P.
Een andere reden waaorm ik denk dat het niet aan de orde is. We hebben er niemand over gehoord of ook maar de suggestie horen doen dat er met het winnen/niet winnen van de vrijstelling geld te verdienen was. Niet door Art, maar ook niet in de biechts van de kandidaten.
Ik zou het unfair vinden wanneer er op de een of andere manier geld te verdienen/verliezen was en dat alleen de mol hiervan op de hoogte was. Daarbij waarom zouden ze deze informatie niet delen met de kijkers wanneer ze dezelfde opzet gebruiken als bij de busopdracht, dus pas in afl. 10 bekend maken welke consequenties het had voor de pot. Als er op de een of andere manier geld bij gemoeid zou zijn, dan is dat essentiële informatie voor zowel de kandidaten als de kijkers thuis. We zouden dan het spel heel anders kunnen interpreteren. Ik denk daarom niet dat deze informatie wordt achtergehouden en verbind daar dus de conclusie aan dat de vrijstelling het enige was waar het kwartetspel omging.

HALLO!! ik weet ook wel dat dat theelichtje met 16 het tafel nummer aangeeft, maar we kennen de program makers (als je vaak genoeg kijkt) dan zorgen ze er wel voor dat ze daar gaan zitten met een excuus, beter licht voor opname. Ow let op die 2 willen ff apart zitten, nu moeten we zorgen dat ze dat tafeltje nemen. oid Probeer je eens in te leven in de huid van program maker

Ik kijk redelijk wat tv en ik heb ook redelijk wat WIDM gezien, maar toch denk ik dat dit geen hint is. Deze vind ik in het rijtje passen van redelijk onwaarschijnlijke hints. 16 lijkt me zoals eerder is aangegeven gewoon een tafelnummer, niet meer, niet minder.
Getal hint naar AM zou m.i. iets met het seizoen (dus nr. 12) te maken moeten hebben en de hint zou stukken sterker zijn als AM zelf aan dat tafeltje zat en dat is niet het geval.
(ps. capslock+uitroeptekens hoeven wat mij betreft niet)


Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #531 Gepost op: 26-02-2012, 19:40:13 »
Anne-Marie is na het zien aflevering 1 voor mij geen mol.

In het begin van aflevering 1 zien wij Art de mol afzetten bij het vliegtuig. De mol loopt naar het vliegtuig toe en verzet de klok van 2:55 naar 1:55 (wellicht gefilmd door de mol zelf) waardoor de kandidaten een uur minder de tijd hebben om het vliegtuig te bereiken. Rond die tijd worden de overige kandidaten gedropt, ver genoeg want de mol mag natuurlijk niet gezien worden bij het vliegtuig. De mol moet nog naar de wagen teruglopen en naar de plaats van bestemming worden gebracht en zal dus een stuk later dan de overige kandidaten op zijn plek aankomen (maar uiteraard zijn de beelden gemanipuleerd opdat wij zouden geloven dat iedereen tezelfdertijd gedropt werd). De regie weet goed waar de andere kandidaten gedropt zijn, de mol moet op een plek uit de buurt van de kandidaten gedropt worden om niet ontdekt te worden. De mol zal dus niet snel een andere kandidaat tegenkomen.

Wij zien William Anne-Marie snel tegenkomen, volgens William al na zo’n 500m lopen. Dit kan kloppen want vlak daarvoor wees de klok 1:46 aan. Op dit moment wordt de mol waarschijnlijk nog naar zijn plek gebracht. Op die basis kun je Anne-Marie uitsluiten als mol.

Ik denk dat je wat teveel aannames doet. Je weet niet of de mol na het verzetten van de klok weer met de auto naar een andere locatie is gebracht. Er is niets over gezegd en we hebben dat ook niet in beeld gezien. Sterker nog, ik vind dat de beelden eerder suggereren dat dat níet is gebeurd.
Je ziet dat de mol niet echt bij het vliegtuig wordt afgezet, maar dat ze eerst nog een stukje moet lopen om er te komen. Natuurlijk niet al te ver, als de klok wordt teruggezet zijn er ook nog maar (ruim) 4 minuten verstreken, maar toch een stukje. Waarschijnlijk heeft de mol haar koffer even laten staan om heen en weer naar het vliegtuig te lopen (aanname van mij), want dan ben je een stuk sneller. Vervolgens denk jij dat de mol weer in de auto is gestapt, maar ik denk dat ze met koffer en al van het vliegtuig áf is gaan lopen.
Het klopt dat William en Anne-Marie elkaar blijkbaar vrij snel tegenkomen, althans dat kun je uit Williams woorden opmaken. 500 meter is niet heel ver, maar je moet je daarbij wel bedenken dat je  met een koffer door het zand/aarde/as waarschijnlijk niet zo snel opschiet. William begint ook niet meteen te lopen nadat hij wordt afgezet natuurlijk, maar gaat eerst z'n aanwijzing bekijken, bedenken wat de bedoeling is, kijken waar hij heen gaat lopen enzovoort. De plek waar ze elkaar tegenkomen is volgens mij ook niet zo héél erg ver bij het vliegtuig vandaan.
Anne-Marie kan als mol de opdracht hebben gekregen eerst een stukje van het vliegtuig weg te lopen, tot ze een kandidaat tegen zou komen. Op dat moment zou ze dan (al nep-zoekend) wel weer naar het vliegtuig kunnen gaan lopen, de tegengekomen kandidaat eventueel meenemend.
Kijk, als niemand het vliegtuig vindt is het ook niet leuk voor het programma. Zowel de kijkers als de kandidaten moeten het gevoel hebben dat de opdracht haalbaar zou zijn geweest, als de mol maar niet gesaboteerd had. Ik acht het niet ondenkbaar dat de mol hier heeft gezorgd dat iig een páár kandidaten op tijd zouden zijn (William en Frits), waarop William dan nog heeft gezorgd dat ook Dio en Hadewych het nog haalden.

Offline zwft

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #532 Gepost op: 26-02-2012, 20:29:53 »
De Trapopdracht:

Volgens mijn beurtensysteem dat alle afvallers tot noch toe goed heeft voorspeld is Anne-Marie de mol.
Ik ben nu afleveringen aan het terugkijken en ik heb een vraag. 

Bij de trapopdracht zegt Anne-Marie volgens mij: 'Oke, ik zag het echt hoor' na de discussie over -2 of x2.
Hoor ik nu wat ik wil horen of zegt ze toch 'Oke, ik dacht het echt hoor'? Ik hoor iig 'zag'. Een mol die iets niet goed ziet...
Graag lees ik wat jullie horen (aflevering 2: 10:22)

Anne-Marie roept ook haar brilsterkte, maar ik hoor dat ze nog iets zegt voordat ze 0,50 roept.
Eerst dacht ik dat ze min 0,50 riep, maar dan zouden ze naar beneden moeten lopen. 
Ik vraag me nu af of ze niet eerst de sterkte van haar ene oog noemt en daarna 0,50 roept en dat William alleen het laatste getal hoort en doorgeeft. Je kunt niet goed horen wat ze zegt, maar ze zegt er wel wat voor. De waarheid spreken en toch mollen, dat zou mooi zijn.
Graag lees ik of jullie hierbij ook horen dat ze er nog wat voor zegt (aflevering 2: 14:40) 

Groetjes,
zwft

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #533 Gepost op: 26-02-2012, 20:34:04 »
@Jayne

De mol bij het vliegtuig laten nadat hij de klok heeft verzet? Ik kan mij absoluut niet voorstellen dat de regie zulk groot risico neemt! Uiteraard zal de mol zijn koffer niet meenemen wanneer hij de klok verzet.

Het vliegtuig bevindt zich op een open vlakte en alle kandidaten zijn ver genoeg gedropt om de mol niet bij het vliegtuig te zien tijdens het verzetten van de klok. Anne-Marie en William waren het minst ver van het vliegtuig (logisch dan dat ze het vliegtuig als eersten vinden). Anne-Marie en William ontmoeten elkaar zo’n 14 minuten nadat ze zijn gedropt (komt zowat overeen met de tijd om de foto te bestuderen en 500m met koffer af te leggen). Anne-Marie vindt het vliegtuig 41 minuten voordat de tijd is verstreken, dat is ruim een uur nadat ze William heeft ontmoet. Wanneer ze het vliegtuig in de verte ziet doet ze 20 minuten om die te bereiken (logisch, op moeilijk terrein en met zware koffer). Onmogelijk dat Anne-Marie diezelfde afstand te voet in minder dan een kwartier van het vliegtuig naar haar plaats heeft afgelegd.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2012, 21:22:31 door Luc »

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #534 Gepost op: 26-02-2012, 22:28:01 »
Zouden ze dan serieus 2 jaar achter elkaar de mol een vrijstelling laten winnen voor de finale?
Kan me herinneren dat er vorig jaar een grote discussie hier ontstond doordat Patrick een vrijstelling pakte, was onmols volgens velen...

Hoe kijken we daar dit jaar tegenaan?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #535 Gepost op: 26-02-2012, 22:38:41 »
Zouden ze dan serieus 2 jaar achter elkaar de mol een vrijstelling laten winnen voor de finale?
Kan me herinneren dat er vorig jaar een grote discussie hier ontstond doordat Patrick een vrijstelling pakte, was onmols volgens velen...

Hoe kijken we daar dit jaar tegenaan?
Wat mij betreft mocht die vrijstelling van Patrick gewoon, omdat het geld kostte.
In dit geval staat er totaal geen geld op het spel dus hooft de mol wat mij betreft niks te doen, hooguit 'kandidaats' overkomen.
...óf niet!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #536 Gepost op: 26-02-2012, 22:45:31 »
@Luc
Denk je niet dat je iets te veel waarde hecht aan die kloktijden die men er tussendoor gemonteerd heeft?

Zouden ze dan serieus 2 jaar achter elkaar de mol een vrijstelling laten winnen voor de finale?
Kan me herinneren dat er vorig jaar een grote discussie hier ontstond doordat Patrick een vrijstelling pakte, was onmols volgens velen...

Hoe kijken we daar dit jaar tegenaan?
Vorig jaar kon alleen Patrick die vrijstelling winnen, omdat hij zichzelf zogenaamd geloot had. Zo ging het toch? Dat was denk ik meer het punt van discussie, omdat daardoor de hele opdracht min of meer een toneelstukje werd. Vrijwel onmogelijk voor de kandidaten om geld te verdienen en de vrijstelling kon alleen naar de mol gaan.

Dit keer was het dus in mijn ogen sowieso anders. Ik geloof niet dat er met de uitkomst van het kwartetspel gesjoemeld is en dat iedereen sowieso kans had op die vrijstelling. Dat de mol hem dan misschien uiteindelijk (toevallig) wint, vind ik geen probleem.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #537 Gepost op: 27-02-2012, 00:28:36 »
Begin afl. 8, AM biecht...over Tim...

Ondertussen zien we @ 02.33 "Felipe 2"
(Koning van Spanje lang gelee), héél kort beeld.

Relatie tot AM: Anne-Marie (-d'Orléans) was de halfzus van Philipe de 2e.

AM: "Reine des roses"...(koningin vd rozen); wel veel bloemen gezien, edoch weinig rozen...

Geen hint  ::ohno:: Viel alleen op.
Omnia vincit amor

Offline Talpa53

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #538 Gepost op: 27-02-2012, 01:41:21 »
Anne-Marie roept ook haar brilsterkte, maar ik hoor dat ze nog iets zegt voordat ze 0,50 roept.
Eerst dacht ik dat ze min 0,50 riep, maar dan zouden ze naar beneden moeten lopen. 
Ik vraag me nu af of ze niet eerst de sterkte van haar ene oog noemt en daarna 0,50 roept en dat William alleen het laatste getal hoort en doorgeeft. Je kunt niet goed horen wat ze zegt, maar ze zegt er wel wat voor. De waarheid spreken en toch mollen, dat zou mooi zijn.
Graag lees ik of jullie hierbij ook horen dat ze er nog wat voor zegt (aflevering 2: 14:40) 

Volgens mij roept ze inderdaad MIN 0,50. En bij het andere stukje denk ik dat ze 'dacht' zegt, al spreekt ze de 't' niet uit.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #539 Gepost op: 27-02-2012, 22:50:49 »
-Wat ik niet zo mols vond van Anne-Marie is dat ze in het vliegtuig niet zo lekker was en toen tijdens het spel sliep. Dat zou een mol volgens mij niet snel doen.
-Bij de westernopdracht vraagt ze net als Marit aan Frits om zijn gepakte geld te laten zien en laat hem vervolgens lopen. Typisch een kandidatenactie lijkt mij. ::zwaai::