Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435702 keer)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #560 Gepost op: 1-03-2012, 18:54:25 »
Anne-Marie.. Mijn winnaar vanaf de 1e aflevering, omdat ze het spel zo goed leek te snappen. Inmiddels moet ik misschien wel concluderen dat ze het spel TE goed snapte - voorkennis. Bovendien is het uitermate handig om als mol degene die jou verdenkt terug te verdenken, want dan blijf het spel altijd tot de finale spannend - opdracht van de regie?. Dit gaat ook op voor Liesbeth, maar zij neemt het initiatief om Anne-Marie face-to-face te vragen of ze de mol is. Ditzelfde geldt voor Hadewych in een eerdere aflevering. En ook voor Tim, die het tijdens de onderhandelingen vraagt. Al deze keren kaatste ze de bal ook weer netjes terug. Daarnaast natuurlijk de nodige molacties en de (in mijn ogen meest overtuigende) hints in haar richting. Wie weet :)

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #561 Gepost op: 1-03-2012, 21:17:08 »
Toch nog tijdens de finale switchen van Hadewych naar Anne-Marie.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #562 Gepost op: 1-03-2012, 21:19:41 »
Geen prettige kandidate. Ik hoop dat zij de verliezende finaliste is!
Amandla Awethu

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #563 Gepost op: 1-03-2012, 21:25:47 »
Toch nog tijdens de finale switchen van Hadewych naar Anne-Marie.

Kijk dat is de 1e  ;)
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #564 Gepost op: 1-03-2012, 21:27:06 »
Geen prettige kandidate. Ik hoop dat zij de verliezende finaliste is!

Ik vind haar juist heel leuk !

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #565 Gepost op: 1-03-2012, 21:33:29 »
Tja, voor mij is het nu duidelijk: Anne-Marie is de mol. En maak daar nu maar 10 opdrachten van die (al dan niet mede) door haar toedoen zijn geslaagd, dus ze zou nog altijd wat uit te leggen hebben :-\\

Maar ik denk dat ze wel kans maakt om een schitterende mol te zijn  ;D

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #566 Gepost op: 2-03-2012, 09:52:25 »
Ik ga ook naar anne marie als mol, met als belangrijkste argument het feit dat Hadewych de winnaar lijkt te zijn.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #567 Gepost op: 2-03-2012, 10:39:58 »
Ik blijf ook bij Annemarie. Voornamelijk de preview op de terugblik (leuke contradictie trouwens) lijkt veel te zeggen. Als je ze met z'n allen aan tafel ziet zitten en de beelden terug ziet kijken, kijken anderen vol verbazing, terwijl Annemarie zit na te genieten.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #568 Gepost op: 2-03-2012, 10:44:24 »
Beetje jammer dat ze bij die opdracht vlak voor tijd roept: "Zit ze misschien IN de brug"... zo onMols weer. Zeker toen bleek dat ze dus op tijd waren...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #569 Gepost op: 2-03-2012, 10:46:12 »
Het is nu wel duidelijk dat A-M de mol is. En als mogelijke verwijzingen (kan niet anders) I AM, Wie ben ik. Jung-is of Jung-es. Maar echt.. waar zijn de mollenstreken gebleven?  ??? Stuk voor stuk prima hints/aanwijzingen die Anne-Marie als mol aanwijzen. Maar of ze heeft wel mollenstreken geleverd, die de montage voor volgende week heeft bewaard. Of haar mollenstreken zouden te duidelijk zijn wanneer zij in de aflevering waren getoond. Want getuige de afleveringen kan ik nou niet duidelijke mollenstreken vinden. Ja, op de kop van de stier schrijven is er een. En een George doen op de drie bruggen (vind ik wel een goede vergelijk toen Heinz zei.. heeft George vast A-M ingefluisterd)  ::rofl::

Net zoals vorig jaar Art degene was die het meest mollenstreken had geleverd en dit jaar dat Liesbeth is, maaien ze dus wel flink wat gras weg voor de voeten van de echte mol. Althans, als ik af ga op wat de edits ons voorschotelen. Want het moet een reden hebben dat zowel Hadewych als Liesbeth A-M verdenken. Kan best dat A-M dus al vrij snel ontdekt was door de kandidaten en dat ze daarom om de verdenking van zich te laten, dus maar de pijl in het vlot met hooi als de hare claimde. Maar ik zie daar nog steeds geen mollenstreek in. Dat iemand anders raak schiet en jij als mol claimt het schot. Wat schiet je daar mee op als mollenstreek? Je schiet er alleen wat mee op zodat jij je als mol kunt profileren als kandidaat. En dus je minder verdacht maken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #570 Gepost op: 2-03-2012, 10:51:26 »
Want het moet een reden hebben dat zowel Hadewych als Liesbeth A-M verdenken.

Die reden geven ze ook allebei: De hele groep deelt van alles met elkaar en Annemarie is de enige die zichzelf juist meer buiten de groep plaatst, daarom verdenken ze haar.


Heeft dus niet zoveel met beredeneren, opdrachten of geld verdienen te maken, meer met vrouwenlogica hun intuïtie.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #571 Gepost op: 2-03-2012, 10:54:15 »
Ik denk ook Anne-Marie...

Blijft raar dat ze vroeg : mss zit ze IN de brug.... Het is toch helemaal niet logisch om daaraan te denken ? De meeste bruggen kun je niet eens in.... Dit kan ook op voorkennis duiden natuurlijk
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #572 Gepost op: 2-03-2012, 10:58:40 »
Blijft raar dat ze vroeg : mss zit ze IN de brug.... Het is toch helemaal niet logisch om daaraan te denken ? De meeste bruggen kun je niet eens in.... Dit kan ook op voorkennis duiden natuurlijk

Zou zeker kunnen, ik denk dat deze opdracht moest slagen om nog iets van de pot te maken. Opdracht aan de Mol: "Maak het spannend, rij bijvoorbeeld eerst verkeerd, maar kom nog net op tijd aan."

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #573 Gepost op: 2-03-2012, 11:04:46 »
Op Anne-Marie's rode molboekje staat 'Wie is de Mol' en daaronder direct een paar grote rode lippen getekend. Beantwoordt Anne-Marie hiermee die ene vraag direct op de voorkant van haar molboekje? 'Wie is de Mol? Anne-Marie'.

Zou zeker kunnen, ik denk dat deze opdracht moest slagen om nog iets van de pot te maken. Opdracht aan de Mol: "Maak het spannend, rij bijvoorbeeld eerst verkeerd, maar kom nog net op tijd aan."

Blegh :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #574 Gepost op: 2-03-2012, 11:09:06 »
Zou zeker kunnen, ik denk dat deze opdracht moest slagen om nog iets van de pot te maken. Opdracht aan de Mol: "Maak het spannend, rij bijvoorbeeld eerst verkeerd, maar kom nog net op tijd aan."
Ik dacht exact hetzelfde Heinz!!  ::tandpastasmiley::
Jij en ik zitten tegenwoordig echt op dezelfde golf.  ::rofl::

Ik denk zelfs dat er een kans is dat ze het helemaal niet binnen de tijd gehaald hebben, maar dat het toch wel erg triest was om met een dermate lage pot er in de laatste opdracht niks bij te verdienen.. de serie in mineur eindigen is niks..

Maar de Mol moet toch straks tonen dat ze gemold heeft en die foute afslag en ver weg parkeren leveren dan leuke molmomenten op..  ;D

Maar toch net even het goede suggereren zodat het niet in mineur eindigt.  ::trots::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #575 Gepost op: 2-03-2012, 11:10:08 »
dat laatste shot verraadt toch.best veel, hadewych kijkt echt zo naar AM... AM moet de mol wel zijn
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #576 Gepost op: 2-03-2012, 11:10:56 »
Zou zeker kunnen, ik denk dat deze opdracht moest slagen om nog iets van de pot te maken. Opdracht aan de Mol: "Maak het spannend, rij bijvoorbeeld eerst verkeerd, maar kom nog net op tijd aan."

::ohno:: Ik mag toch hopen van niet; wat is het Mol-zijn nog waard als je als Mol opdrachten moet laten slagen?

Nee, voor mij is Anne-Marie gisteren met die brugactie definitief afgevallen als Mol - of liever, als goede Mol.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #577 Gepost op: 2-03-2012, 11:12:39 »
Ik vind ook dat je geen medelijden met de pot moet hebben ;D

Maar wat ik me opeens bedenk : Het feit dat Anne-Marie zo gedurfd heeft gespeeld met het kwartetten... Dit kan natuurlijk ook zo zijn omdat er voor haar eigenlijk 'niks' op t spel stond.
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #578 Gepost op: 2-03-2012, 11:13:35 »
Met dank aan Jelsir.. dan zal dit ook wel een hint zijn naar A-M als mol:



I.c.m. de ondertitel van aflevering 4: "Iemand Anders", alle kandidaten hadden werkelijk een foto van hun vader en/of moeder, behalve de mol. De mol had iemand anders als foto.. namelijk zichzelf!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #579 Gepost op: 2-03-2012, 11:13:51 »
::ohno:: Ik mag toch hopen van niet; wat is het Mol-zijn nog waard als je als Mol opdrachten moet laten slagen?
Dat zal neem ik aan ook niet gezegd worden in de eindaflevering.  ;)
'Ja ik moest het nu eenmaal laten slagen..'

Maar denk eens: de kandidaten waren al zo pissig vanwege vele opdrachten nul euro, en dan aan het einde weer niks..??  ::ohno::

Aan het einde vertelt de mol gewoon een leuk verhaaltje met mooie beelden: Ja echt geprobeerd te saboteren maar ja we waren toch net op tijd.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)