Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435813 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #640 Gepost op: 3-03-2012, 10:16:24 »
jammer vinden als anne marie de mol is
vanaf aflevering 2 wordt ze het meest verdacht door de groep
Ja dat vind ik er ook jammer aan. Daarom had ik liever Tim, die verdacht niemand maar ja, het is meestal wel zo dat de mol gevonden wordt door de groep.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #641 Gepost op: 3-03-2012, 10:52:08 »
Is het meer mensen opgevallen dat tijdens het optutten voor de test de foto van Anne-Maries moeder uit de duik-opdracht op het nachtkastje stond. Het is te zien op het moment dat Anne-Marie haar jurk gaat strijken. Het lijkt me niet dat zij die daar zelf weg heeft gezet of zouden de kandidaten de foto's mee hebben mogen nemen? Hoop niet dat het een hint is naar Anne-Marie als mol, want dan heb ik het fout.  ::ohno::

Aangezien de twee anderen er verder geen aandacht aan schenken denk ik dat iedereen na de opdracht gewoon de foto van zijn/haar ouder(s) heeft meegekregen. Volgens mij zijn er ook zo heel wat mensen met een foto van hun naasten op de hotelkamer..... Zoek er verder dan ook niets achter.

Misschien al aan de orde geweest?
waarom heeft Annemarie twee vragen bij de looptest waar ze niet hoeft te kiezen?
De vraag van de trapopdracht en de jeepopdracht, bij beide antwoorden zaten Hadewych en Liesbeth in dezelfde groep!!!

Voor iedere andere kandidaat is het antwoord net zo eenvoudig als je op de goede mol zit ... >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #642 Gepost op: 3-03-2012, 11:00:52 »
Ja dat vind ik er ook jammer aan. Daarom had ik liever Tim, die verdacht niemand maar ja, het is meestal wel zo dat de mol gevonden wordt door de groep.

maar zo vroeg toch niet. vorig jaar was dat niet zo dat patrick al in aflevering 2 door de groep verdacht werd.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #643 Gepost op: 3-03-2012, 11:35:00 »
Ik vraag me af of het niet gewoon zo is dat het programma weer eens heel slim in elkaar gezet is. (nou ja, dat vraag ik me eigenlijk niet af, dat is natuurlijk altijd zo :P) Een hoop omgekeerde psychologie dit keer, gok ik.

Eerste paar afleveringen: Er worden een paar keer uitspraken (met name van William) getoond waarin kandidaten zeggen dat Anne-Marie verdacht is. De kijker hoort echter nooit waarom.
Aflevering 4: Het stukje waarin Marit Anne-Marie beschuldigt op de fiets wordt uitgezonden.
Aflevering 5: Marit vliegt eruit. De kijker denkt "Ha, Anne-Marie kan het dus niet zijn.
Aflevering 6: Anne-Marie verdient 2500 euro voor de groep (or so it seems). De kijker schrijft Anne-Marie definitief af

Je moet je denk ik ook afvragen waarom men de verdenkingen van o.a. William en Marit richting Anne-Marie heeft uitgezonden. Dat hadden ze namelijk niet hoeven doen. Ze hebben zoveel materiaal. Ik denk dat het gewoon tot doel had om de kijker op het verkeerde been te zetten.

Ik denk trouwens dat Frits en mogelijk William níet op Anne-Marie gestemd hebben toen ze eruit vlogen. In het geval van William zou dat betekenen dat ze de verdenking weer heeft kunnen afschudden, wat op zich ook knap is.
Hoe het nou met Marit zat ben ik ook benieuwd naar. Hopelijk horen we het donderdag.



Offline lachebek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #644 Gepost op: 3-03-2012, 12:31:22 »
Toen ik de aflevering herbekeek, viel dit me op:

Als Anne-Marie en Hadewych de trap oprennen naar Liesbeth, staat op de muur naast Liesbeth, vlak voor de trap, "salida de emergencia", nooduitgang. Die man achter de hotelbalie waar Anne-Marie de weg vroeg naar het kamertje in de brug zou toch nooit de weg naar de nooduitgang gewezen hebben? (Bovendien leek hij sowieso niet echt op Anne-Marie te reageren.)

Anne-Marie had dus voorkennis: ze wist hoe ze die brug in moesten komen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 12:36:38 door lachebek »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #645 Gepost op: 3-03-2012, 12:50:33 »
Ja, en dat laatste is dus ON-mols, en wijst dan weer op Hadewych.


Offline lachebek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #646 Gepost op: 3-03-2012, 12:55:47 »
Ja, en dat laatste is dus ON-mols, en wijst dan weer op Hadewych.



Dat volg ik even niet, hoor. Hoe kan voorkennis nu onmols zijn?  ???

EDIT: Misschien bedoel je het feit dat ze die voorkennis gebruikt om de opdracht te doen slagen? Mijns inziens was die opdracht al overduidelijk mislukt (de toegestane tijd was allang verstreken), maar was er afgesproken dat ze toch moest slagen, waarschijnlijk om de finalepot iets hoger te krijgen. Hoe verklaar je anders dat ze er nog bijtijds geraakt zijn?
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 12:58:55 door lachebek »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #647 Gepost op: 3-03-2012, 12:58:47 »
Dat volg ik even niet, hoor. Hoe kan voorkennis nu onmols zijn?  ???

Het is niet de voorkennis die onmols is, maar het goed rennen naar Liesbeth. Anne-Marie deed dus haar best om bij Liesbeth te komen terwijl Hadewych er achter aan bungelde.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #648 Gepost op: 3-03-2012, 13:02:05 »
Dat volg ik even niet, hoor. Hoe kan voorkennis nu onmols zijn?  ???

EDIT: Misschien bedoel je het feit dat ze die voorkennis gebruikt om de opdracht te doen slagen? Mijns inziens was die opdracht al overduidelijk mislukt (de toegestane tijd was allang verstreken), maar was er afgesproken dat ze toch moest slagen, waarschijnlijk om de finalepot iets hoger te krijgen. Hoe verklaar je anders dat ze er nog bijtijds geraakt zijn?
Dat verklaar ik uit de manier van monteren. Wie zegt mij dat het mee lopende klokje de juiste rest-tijd aangaf?


Offline lachebek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #649 Gepost op: 3-03-2012, 13:03:06 »
Tja, sowieso, als niet-mol heb je die voorkennis eenvoudig weg niet. Het feit alleen al dat ze wist dat Liesbeth in die brug zat én dan nog eens hoe ze er moest geraken langs de nooduitgang toont voor mij aan dat ze over voorkennis beschikte. Hoe ze die gebruikt, hangt af van het productieteam.

Als Hadewych de mol is, hoe wist Anne-Marie dan hoe ze die brug moest inkomen? Ze beweert dat dat mannetje van het hotel het haar verteld heeft, maar die zou echt nooit de nooduitgang gewezen hebben.

EDIT: Dit was een rechtstreekse reactie op rangirangi, het citeren is misgelopen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #650 Gepost op: 3-03-2012, 13:06:14 »
Tja, sowieso, als niet-mol heb je die voorkennis eenvoudig weg niet. Het feit alleen al dat ze wist dat Liesbeth in die brug zat én dan nog eens hoe ze er moest geraken langs de nooduitgang toont voor mij aan dat ze over voorkennis beschikte. Hoe ze die gebruikt, hangt af van het productieteam.

Als Hadewych de mol is, hoe wist Anne-Marie dan hoe ze die brug moest inkomen? Ze beweert dat dat mannetje van het hotel het haar verteld heeft, maar die zou echt nooit de nooduitgang gewezen hebben.

EDIT: Dit was een rechtstreekse reactie op rangirangi, het citeren is misgelopen.

Ik vind het ook verdacht overkomen naar Anne-Marie hoor, maar het is alleen onmols dat ze haar best doet om de brug in te komen. Maar ik denk dat ze of op het laatste moment nog de verdenking wilde afschudden, of ze door de productie is gezegd dat er nog wat geld in de pot moest komen.

Overigens hoop ik dat Hadewych de mol is.  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #651 Gepost op: 3-03-2012, 13:19:20 »
Tegen beter weten in: je kan ook naar een situatie kijken, waarbij zowel Anne-Marie als Hadewych de mol niet zijn.

En dan is het simpelweg het gebruiken van gezond verstand om te beredeneren dat Liesbeth weleens IN die brug zou kunnen zitten. Ieder ander historisch gebouw in Ronda valt in dit geval af, bij het grote publiek is die brug toch echt het bekendste.

Offline lachebek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #652 Gepost op: 3-03-2012, 13:24:56 »
Goed, dat kan misschien het in de brug zitten verklaren, maar dan nota bene ook nog de nooduitgang aangewezen krijgen, dat gaat toch een beetje ver, nee?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #653 Gepost op: 3-03-2012, 13:26:31 »
Ja, daar moet ik even passen. Dat is opvallend.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #654 Gepost op: 3-03-2012, 15:36:56 »




De vrouw links op de bovenste foto is Anne Marie's moeder en dat wat bollerige gezicht (excuus) heeft ze dus van haar vader. En op de foto beneden heeft de vrouw ook een wat boller gezicht dus ik denk dat het wel degelijk Anne-Marie zelf is (kan dat haar moeder er vroeger anders uitzag maar ze heeft nog steeds daarvoor een net iets te bol gezicht)

Met dan aan zwft voor het vinden van de aanwijzing
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 21:31:37 door Jordyep »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #655 Gepost op: 3-03-2012, 15:50:25 »
Tijdens de finale kwam de onderwaterfoto van Anne-Marie weer voorbij, ik heb daar een schreenshot van gemaakt, geopend,naar bewerken/ordenen/indelen, met de muis erover en voila:

WIE BEN IK?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De vrouw links IS AM's moeder, of terwijl, die vrouw op die foto is Anne-Marie haarzelf.
Ik zie op beide foto's alleen het screenshot uit de aflevering...? Mis ik iets? (een mouse-over oid?)

Ik ken de foto op internet waar AM met haar moeder op staat en daar refereer ik aan in mijn originele post. Had je die foto gepost (en in 'ie verwijderd omdat er tekst van de fotograaf doorheen stond)? Ik durf aan de hand van die foto niet met zekerheid te zeggen of het een foto van moeder of dochter is... ze lijken best op elkaar.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 15:57:24 door Rat »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #656 Gepost op: 3-03-2012, 15:55:59 »
Sorry maar die foto doet heel gek hij veranderd de hele tijd dus heb een print screen gemaakt en op tinypic geüpload: hier is de foto van haar familie, haar moeder staat links:

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #657 Gepost op: 3-03-2012, 19:09:03 »




Ga nu toch ook geloven dat het daadwerkelijk een foto van AM is...Bliksem! Was zo overtuigd dat het een foto uit de 60's was...maar nu ik haar Moeke zie.... ::ohno::
Am als student!
Haha, zou geweldig zijn! Superhint.
Daar gaat mijn Mol, dat is dan wel weer jammer  ;)


Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #658 Gepost op: 3-03-2012, 20:25:26 »
Goed gevonden Yordyep! Als je die foto ziet dan lijkt het inderdaad meer een jeugdfoto van Anne-Marie zelf dan van haar moeder. Dat die foto op haar kastje was te zien in afl.9 lijkt toch wel iets te zeggen...Die foto lijkt alleen langer geleden gemaakt qua kleding en stijl en hij zou toch rond 1994 gemaakt moeten zijn  aangezien Anne-Marie in 1976 geboren is. Het zou dan niet de ultieme hint zijn omdat een foto van Anne-Marie i.p.v. haar moeder onder water nog niet meteen wil zeggen dat diegene de mol is...wel dat er iets niet klopt natuurlijk.

Ik blijf toch bij Hadewych... ::)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2012, 20:27:11 door Lonneke4263 »

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #659 Gepost op: 3-03-2012, 21:46:21 »
Als AM de mol is (en alles wijst er op), dan is ze naar mijn mening een van de mindere mollen van de laatste jaren.
1. Nu de laatste aflevering nadert, is duidelijk dat de groep al vanaf het begin op haar zit als mol.
2. Ze heeft behoorlijk wat geld in de pot gebracht. Tuurlijk mag je discussiëren over in hoeverre dit haar verdienste is geweest, maar een mol die uit medelijden per ongeluk een pijl in een vlot schiet...  ::niet-ok:: Ik hoop dus ook dat uiteindelijk blijkt dat dit niet haar pijl was. En om te zeggen dat ze bij de visopdracht een beetje erachter aan sukkelt is wel erg simpel. Eerst corrigeert ze Liesbeth en vervolgens trekt ze in de laatste seconden zo hard dat Hadewych het bijna niet bij kan houden...
3. Over punt 2 mogen de meningen verschillen, maar zelfs de grootste tunnelaars moeten toch toegeven dat AM weinig heeft gedaan om te mollen. Sterker nog, waar ze kansen had liet ze die liggen. Ja, nu de laatste aflevering (verkeerd rijden), maar een mol moet een beetje meer moeite doen vind ik...
4. Positioneel zat ze bij veel opdrachten niet op de ideale plek naar mijn idee (onderhandelingen, generator-opdracht en vast nog een paar). Je zou verwachten dat een mol, waar mogelijk, positioneel beter gaat zitten als de kans zich voor doet..

Ik lees vaak dat ze een goede mol is, omdat wij als kenners haar pas laat hebben herkend. Dat vind ik geen goede reden. De regie kan er natuurlijk alles aan doen om haar onopvallend in beeld te brengen en anderen te laten opvallen, iets wat ze dus ook duidelijk gedaan hebben...

Als ik zo naar al mijn argumenten kijk, zou Liesbeth een ideale mol zijn  ;D... Maar goed, dat verwacht ik niet meer...
Overall: Leuk seizoen, hele leuke kandidaten (William+Hadwych als toppers) en lekker veel discussie in de groep. Maar een teleurstellende mol imo...