Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435058 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #700 Gepost op: 5-03-2012, 00:14:41 »
duivelsgebaar >:D
Tja. Ik acht de kans wel aanwezig dat ze 6 iets betekent maar dat zogenaamde 'duivelsgebaar', daar hecht ik echt totaal geen belang aan. Als het wél als hint gebruikt wordt val ik van m'n stoel en ga ik denk ik ook een klacht sturen aan de Avro. Niet dat ik mezelf als gelovig beschouw maar uit respect naar mensen die dat wel zijn vind ik dat gewoon echt niet kunnen. Met dat soort associaties spelen voor een tv-serie waar we het uiteindelijk over hebben - waar een behoorlijk deel van dit land toch echt streng gelovig is - kan écht niet.

Nogmaals, die potentiële 6 of 'ok' kan nog wel wat betekenen naar de overige kandidaten toe.

@Rat
Ja dat weet ik ook niet, da's ingezet door anderen.  ::rofl::
In die zin ben ik het wel met Miek eens dat het jammer is dat dat laatste beeld getoond is. Je kunt het natuurlijk wel verschillend opvatten maar goed. Alles is nog mogelijk maar sommige dingen lijken wel degelijk minder waarschijnlijk.

Ik heb zelfs na afl 3 twee maal op AM gestemd in de pool op .nl  ::rofl::
Ik weet niet precies waarom ik er toch vanaf ben gegaan, miss. Höfdi huis of het feit dat ze in de kruizen-opdracht wel haar best deed (schijnbaar?) en Tim niet. Ik heb toen zelfs in het Tim topic geopperd dat Tim's gedrag als Mol nergens op sloeg eigenlijk als hij zou weten dat met name Anne-Marie hem deels verdacht.  ::rofl::
Zo grappig hoe je dingen wel op kan merken maar toch kan negeren omdat je denkt dat de rest beter past.  ;D
Leuk spiegeltje iig, zeker na het vrij saaie verloop van afgelopen paar series.   ::ok::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2012, 00:18:16 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #701 Gepost op: 5-03-2012, 00:48:16 »
Ontsleutelen is een te groot woord voor wat ik gedaan heb... ik heb met één schuifje zitten slepen, tot ik een pitch had die een beetje op een vrouwenstem leek. Dit was echt niet te vergelijken met de scramble die vorige jaar over Patricks stem heen zat (vermoed ik... ik heb er vorig jaar zelf niks mee gedaan).

Vond geen ander woord ervoor haha, blijkbaar behoort 'unscrambelen' tot het onnodig Engels taalgebruik dat meer en meer het Nederlands binnensluipt. Af en toe hou ik mij aan de regeltjes. ;)

Maar toch, nu hebben we met zijn allen de Mol toch lekker kunnen horen. En ik hoor er toch ook meer Anne-Marie in dan Hadewych. Zij heeft wel zo'n zachte stem zoals in het audiofragment, Hadewych klinkt lager en heser. Dat het Liesbeth is zou ik ook nog kunnen inkomen. Haar stem komt ook nog wel in de buurt van die in het telefoontje.

Aan de andere kant, in de film 'Phileine Zegt Sorry' klonk Hadewychs stem helemaal niet zo laag en hees als haar normale spreekstem, en had ze ineens ook een Vlaams accent. Ik weet nog dat ik indertijd dacht dat zij een authentieke Vlaamse actrice was. :o Schitterend gespeeld, Gulpje! ::tandpastasmiley:: Dus de dame in kwestie die het telefoontje pleegde kan perfect haar stem vervormd hebben. Het zijn niet voor niks actrices hè. Ze bevinden zich zelfs in de categorie van absolute top als het gaat om een rondje toneelspelen. En Art leidde het al mooi in bij beide dames, bij allebei plaatste hij vraagtekens bij hun sublieme acteerprestatie. Bij Hadewych ging het om haar al dan niet oprechte emoties, bij Anne-Marie dat vele mensen haar nogal onderschatten. Benieuwd wie deze spannende Act-off wint en wie dus de échte actrice was en wie gewoon zichzelf. 8)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2012, 00:58:12 door FenikXII »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #702 Gepost op: 5-03-2012, 00:57:53 »
Bij Hadewych ging het om haar al dan niet oprechte emoties, bij Anne-Marie dat vele mensen haar nogal onderschatten. Benieuwd wie deze spannende Act-off wint en wie dus de échte actrice was en wie gewoon zichzelf. 8)

Wie is dan de échte actrice, in jouw optiek..?
(Waarschijnlijk een overbodige vraag maar ik stel hem toch maar, voor de duidelijkheid.. ::tandpastasmiley:: )
En vooral ook: Wie was precies zichzelf?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #703 Gepost op: 5-03-2012, 01:00:50 »
Tja. Ik acht de kans wel aanwezig dat ze 6 iets betekent maar dat zogenaamde 'duivelsgebaar', daar hecht ik echt totaal geen belang aan. Als het wél als hint gebruikt wordt val ik van m'n stoel en ga ik denk ik ook een klacht sturen aan de Avro. Niet dat ik mezelf als gelovig beschouw maar uit respect naar mensen die dat wel zijn vind ik dat gewoon echt niet kunnen. Met dat soort associaties spelen voor een tv-serie waar we het uiteindelijk over hebben - waar een behoorlijk deel van dit land toch echt streng gelovig is - kan écht niet.

Misschien is het wel onnodig om voor een deel van het land na te denken, daar zou ik eerder een probleem mee hebben als ik tot dat deel zou behoren.

Er is niets mis met een duivelsgebaar als hint, als god bestaat, bestaat de duivel ook, ik denk eerder dat ze blij zullen zijn met een bevestiging ;-)

Dat gezegd hebbende, vind ik de hint verder behoorlijk zwak en geloof totaal niet dat het ook echt een hint is

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #704 Gepost op: 5-03-2012, 01:33:45 »
Als Anne-Marie de mol is, dan vindt ik haar wel een hele slechte. Iedereen verdacht haar!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #705 Gepost op: 5-03-2012, 01:36:22 »
Ik heb snel even het topic door gescant om te kijken of het al gepost is... excuus als dat al het geval is. Anne-Marie legt in de finale test bij de vraag over de opdracht met de jeeps een topito op het vel papier van de route die ze zelf gereden heeft, niet de route van Liesbeth (en Hadewych).

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #706 Gepost op: 5-03-2012, 01:39:41 »
Ik heb snel even het topic door gescant om te kijken of het al gepost is... excuus als dat al het geval is. Anne-Marie legt in de finale test bij de vraag over de opdracht met de jeeps een topito op het vel papier van de route die ze zelf gereden heeft, niet de route van Liesbeth (en Hadewych).

Echt waar? Wat ontzettend goed gezien!  ::ok::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #707 Gepost op: 5-03-2012, 02:46:57 »
Ik heb snel even het topic door gescant om te kijken of het al gepost is... excuus als dat al het geval is. Anne-Marie legt in de finale test bij de vraag over de opdracht met de jeeps een topito op het vel papier van de route die ze zelf gereden heeft, niet de route van Liesbeth (en Hadewych).
::oink:: ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #708 Gepost op: 5-03-2012, 10:33:45 »
ziet er dus inderdaad naar uit dat Tim degene is geweest die naar groen is geswitcht. Tim dus toch de mol
... de mol de oelewapper, zoals ik in Tim's topic zei ::rofl::. Zo zal hij er zelf ook over denken :-[. Ik schreef daar dus dat hij verward is geraakt door de positieve connotatie die Frits eraan gaf. Die zei: we gaan dus voor doorgaan (positief... cq "klinkt als" groen) waarna de handshake met Tim kwam. Had Frits nu maar gezegd dat ze voor rood gingen dan was het heel anders afgelopen... donderdag maar eens kijken of dit inderdaad DE fout van de serie was of dat Tim toch listig dacht te zijn maar ik vrees van niet ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #709 Gepost op: 5-03-2012, 11:55:50 »
Maar als ze weer bij een rood tentje zijn aangekomen rent William naar AM neemt het stierenonderdeel van AM over en rent er ogenschijnlijk heel gemakkelijk mee naar boven....
Als de groep ontdekt dat de woorden op de kop niet zichtbaar zijn gaan Liesbeth en Hadewych deze in een rap tempo overschrijven, AM staat toe te kijken. Helaas voor haar levert deze opdracht wel geld op, je ziet ook duidelijk naar afloop dat AM daar niet zo blij mee is. Een mislukte molsactie dus.
En ze zei nog tegen hem: Laten we het samen doen.  :\'(  :P
Ik weet niet of ik hem mislukt zou noemen, wie weet waren er anders net die paar woorden meer gekomen (hoewel de inschatting ook een rol speelde). Maar in je ééntje tegenover vier mensen die érg hun best lopen te doen (nou ja.. Tim was Tim.. maar de rest wel iig..) tja.  :P
Citaat
Nou wil ik hier niet mee zeggen dat alles moet lukken voor de mol, de mol had hier wel duidelijk de intentie om te mollen maar de groep heeft het niet mogelijk gemaakt.
Eens.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #710 Gepost op: 5-03-2012, 12:04:45 »
Zou iemand een Wie Ben Ik/I AM compilatie theorie topic kunnen maken, waarin alle hints tot nu staan?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #711 Gepost op: 5-03-2012, 12:22:39 »
Zou iemand een Wie Ben Ik/I AM compilatie theorie topic kunnen maken, waarin alle hints tot nu staan?

Ok, doe ik wel. Heb (bijna) alles wel op een rijtje ervan. ::ok::

Offline zwft

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #712 Gepost op: 5-03-2012, 15:07:41 »
Het beeld van de promo is niet 180 graden gedraaid maar gespiegeld.

Anne-Marie pakt volgens mij toch echt de correcte mol-route van de jeep.


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #713 Gepost op: 5-03-2012, 15:23:26 »
Ik denk eigenlijk dat dit een hint is.
Anne-Marie's bedrag staat er niet bij zoals al elders opgemerkt.

Maar als je bedrag 1 + 2 doet klopt het wel (€500,-  + €750,- = €1250,- )

1+2 -> Mol 12.

Excuus dat van die 12e minuut klopt niet.
(Ben aan het multitasken, dat is vandaag duidelijk geen goed idee.  ::schaam:: )

Anyway, het kan ook gewoon een foutje zijn natuurlijk.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2012, 15:44:55 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #714 Gepost op: 5-03-2012, 15:34:39 »
1 + 2
Oh ik dacht dat het om 3 - 1 (=2) ging ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #715 Gepost op: 5-03-2012, 22:08:50 »
qua hints slaat alles erop dat ze de mol is, maar qua perfecte molachties is liesbeth het meest verdacht. waar moet ik op vertrouwen? de hints, of de feiten?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #716 Gepost op: 5-03-2012, 22:30:21 »
qua hints slaat alles erop dat ze de mol is, maar qua perfecte molachties is liesbeth het meest verdacht. waar moet ik op vertrouwen? de hints, of de feiten?

Als je twijfelt tussen 2 zal de 3e het wel zijn ... Hade dus ... >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #717 Gepost op: 5-03-2012, 22:31:16 »
Er even van uitgaand dat Anne-Marie de mol is, verwacht ik dat ze een goede mol zal blijken te zijn geweest. Tenminste, volgens mijn definitie van een 'goede mol'.

Niet elke sabotagepoging hoeft te slagen. Niet alle opdrachten hoeven te mislukken. De mol mag van mij zelfs best wel eens geld in de pot brengen. Ik vind dat allemaal ondergeschikt aan het feit dat een goede mol wat mij betreft actief moet saboteren. Dus niet alleen door niets te doen, niets te zeggen, er een beetje stilletjes bij blijven staan en dan wachten tot er een paar opdrachten mislukken. Dat zijn geen mollen; dat zijn gewoon luie mensen. :( :P

Tuurlijk moet de mol zich voordoen als kandidaat, maar 'niet verdacht worden' mag nooit het hoofddoel worden. Het hoofddoel is saboteren. En als dat een keer niet lukt of iemand gaat je er door verdenken... so be it.
In bijna elke opdracht dit seizoen heb ik wel een (subtiele) actieve molpoging van Anne-Marie kunnen ontdekken. Daarom denk ik niet alleen dat ze de mol is, maar hoop ik het ook, ondanks het feit dat ze niet allemaal geslaagd zijn.

Liesbeth zou daarom voor mij de minst leuke mol zijn. Omdat ze dan voornamelijk gesaboteerd zou hebben door 'niks doen'. Hadewych zit er tussenin. Die heeft weliswaar een paar opvallende goede dingen gedaan, maar ook een paar dingen (actief) niet.

Kortom, ik hoop op een laatste aflevering waar Anne-Marie met veel plezier uitlegt wat ze allemaal geprobeerd heeft om te saboteren.  ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #718 Gepost op: 5-03-2012, 22:33:34 »
qua hints slaat alles erop dat ze de mol is, maar qua perfecte molachties is liesbeth het meest verdacht. waar moet ik op vertrouwen? de hints, of de feiten?
Dit is niet het topic er voor, maar zou je me in het Liesbeth-topic dan eens willen uitleggen wat die perfecte molacties zijn geweest? Ik heb haar zichzelf vooral vaak buitenspel zien zetten als mol.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #719 Gepost op: 5-03-2012, 23:12:42 »
Wie is dan de échte actrice, in jouw optiek..?
(Waarschijnlijk een overbodige vraag maar ik stel hem toch maar, voor de duidelijkheid.. ::tandpastasmiley:: )
En vooral ook: Wie was precies zichzelf?

Daar ga ik eens goed over nadenken, ik hoop het snel te weten te komen (hopelijk vóór donderdagavond, en niet erna :-\\), en anders doe ik wel een niet zo wilde gok. ;D Zal een hint geven, ik zit geloof ik wel al in het goeie topic. ;)

Al vind ik ze beiden wel kanshebsters voor die rol van hun leven, als ik mijn Anne-Marie bril afzet en de Hadewych bril weer opzet kan ik het gedrag van beiden perfect plaatsen als Mol, beide tactieken liggen in het verlengde van hun persoonlijkheid, al verbergt Anne-Marie die wel meer dan Hadewych. Ook die emoties van Hadewych geloof ik niet altijd, dat kan een bekwame actrice m.i. perfect faken maar dan is ze wel een bangelijk goeie actrice. Ik moet wel toegeven, Anne-Marie geeft mij wel meer de indruk dat ze alles al op voorhand wist. Ik blijf erbij, het kan voor mij allebei maar of jullie het ook willen zien? Dan moet iedereen met Tim-oogkleppen, die inmiddels Anne-Marie oogkleppen blijken te zijn, die eens even durven afgooien en Hadewych eens proberen te bekijken vanuit Molstandpunt. Het is zeker weten nog mogelijk! Ik geloof dat X11 ::tandpastasmiley:: aan de ene kant een Anne-Marie oogklep heb en aan de andere een Hadewych klep. ::rofl:: Dus wat er ook gebeurt, met beide Mollen ben ik tevreden.

En nog iets, 't is niet omdat mijn avatar een beetje verraadt wie ik verdenk dat ik alleen maar die optie mogelijk acht. Ben volgens mij toch altijd duidelijk geweest dat zij met zijn tweetjes (Anne-Marie én Hadewych) tot mijn hoofdverdachten behoorden. Dat is altijd zo gebleven, aan de rest (behalve Marit) heb ik eigenlijk nooit zo aan getwijfeld als aan hun twee. Tot op deze dag slagen ze daar nog altijd in. Had zelf ook veel liever maar één verdachte hoor. Maar soit, het zij zo ... want op de een of andere manier maakt het deze reeks voor mij wel heel apart. ::trots::