Auteur Topic: Anne-Marie Jung is DE MOL !  (gelezen 435049 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #740 Gepost op: 6-03-2012, 21:19:37 »
1A = IA(M)
Ah ja mooi gezien, die samen met die van mij dus al weer 2 extra om toe te voegen aan het lijstje ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #741 Gepost op: 7-03-2012, 14:17:46 »
Ik heb de obvious hints naar AM even gecompileerd.

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #742 Gepost op: 7-03-2012, 14:46:34 »
Als die brilsterkte niet klopte, was dat wel een belangrijke reden waarom ze er zoveel stappen naast zaten op de trap!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #743 Gepost op: 7-03-2012, 15:39:33 »
Die 1A die al werd opgemerkt was ook nog ergens anders te zien. Wanneer Anne-Marie richting Art loopt naar het middelpunt van de arena, hangt er achter haar een bordje met daarop 1A. Past ook weer mooi in de 'I AM/Wie ben ik?' hint. 1A = IA(M) ;)

En wat doen we met 1B ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #744 Gepost op: 7-03-2012, 15:46:30 »
Geen ide of het iemand is opgevallen?

Waarom zien we Anne in spiegelbeeld tijdens kwartetspel en waarom legt ze haar gewonnen kaarten in de vorm van de letter M
 
JIJ BENT DE MOL!!!!


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #745 Gepost op: 7-03-2012, 15:50:01 »
Waarom zien we Anne in spiegelbeeld (...)
Dat zal vast weer een technische reden hebben. Ze zitten daar een beetje in een cirkel, er staan camera's omheen. Afhankelijk van hoe je dat wilt snijden, loop je het risico met de camera over de as te gaan. Dat is dan natuurlijk op te lossen door het beeld te spiegelen.
The British are not impressed.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #746 Gepost op: 7-03-2012, 15:55:34 »
@Dealus geloof je dat zelf? wat jij beweert

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #747 Gepost op: 7-03-2012, 15:57:08 »
Geen ide of het iemand is opgevallen?

Waarom zien we Anne in spiegelbeeld tijdens kwartetspel...
Gespiegelde beelden zijn al jaren heel normaal in WIDM. Dit wordt meestal gedaan om een logischer verhaal te vertellen of om esthetische redenen.

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #748 Gepost op: 7-03-2012, 15:59:26 »
Gespiegelde beelden zijn al jaren heel normaal in WIDM. Dit wordt meestal gedaan om een logischer verhaal te vertellen of om esthetische redenen.

hahahahaestetische  redenen LOL

palindroom woord dat van voor naar achter en achter naar voor te lezen is, een soort van spiegelbeeld.


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #749 Gepost op: 7-03-2012, 16:14:03 »
En wat doen we met 1B ???

Ik ben?  :P
Of Jodi Bernal, die moet toch ooit een keer gaan verschijnen in de mol.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #750 Gepost op: 7-03-2012, 16:23:57 »
hahahahaestetische  redenen LOL

palindroom woord dat van voor naar achter en achter naar voor te lezen is, een soort van spiegelbeeld.



palindroom sloeg op Liesbeth, Anne-Marie stond in spiegelbeeld, dus Hadewych is de Mol om estetische redenen. je verhaal is helder  ;D

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #751 Gepost op: 7-03-2012, 16:40:46 »
palindroom sloeg op Liesbeth, Anne-Marie stond in spiegelbeeld, dus Hadewych is de Mol om estetische redenen. je verhaal is helder  ;D

Ja en I AM sloeg op frits, maar dus ook op Anne, palindroom sloeg op lies maar dus ook op anne, Dit jaar zijn er meer hints die op met meerdere mensen verbonden kunnen worden.

I AM : Frits I Amsterdam, William Will I AM en dus ook op Anne Ik Anne Marie Ik ben,
Dit brengt mij bij 3 mogelijkheden 2 vallen af = 3-2=1 en Anne staat op 1 in het forum van de avro.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #752 Gepost op: 7-03-2012, 16:43:36 »
@Dealus geloof je dat zelf? wat jij beweert
Ja. Over de as gaan kan echt niet. Ze gaan niet een shot spiegelen als ze daarmee deze regel overtreden, enkel 'omdat het een hint' zou moeten zijn. Los van dat het lelijk en verwarrend is, valt zoiets ook veel te veel op. Als het niks uit zou maken, ja, dan kan het, maar anders is het echt ondenkbaar.
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #753 Gepost op: 7-03-2012, 18:38:44 »
Grappig, 3 weken geleden zag ik Hadewych heel erg treuzelen bij de visopdracht, nu zie ik juist Anne-Marie heel erg treuzelen :P
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #754 Gepost op: 7-03-2012, 18:57:02 »
nu zie ik juist Anne-Marie heel erg treuzelen
Hee heb jij die aflevering ook herbekeken? Ik ook, mij viel vooral ook de gewraakte pijl op. Wat gebeurt er nu precies?

Buiten beeld hoor je Tim zeggen, was hij van jou? Hij was van jou he? AM pakt in 1e instantie helemaal het krediet niet. Pas als ze het in de schoenen geworpen krijgt en Hadewych niet protesteert gaat ze er voluit voor dat het haar pijl was. En dat wordt ook zeer uitgebreid in beeld gebracht, eerst maakt Frits er nog een momentje van, dan Art en tenslotte AM zelf in de nabiecht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #755 Gepost op: 7-03-2012, 19:11:30 »
Voor Anne-Marie zijn er bij heel veel opdrachten mogelijke molacties te zien/bedenken, al hebben ze niet altijd een doorslaggevende rol. Ik ben gister begonnen met een lijstje (die ik vanavond zal proberen te posten) waarin ze bij misschien wel 75% van de opdracht molt.

Komt dit lijstje nog Rat ?  :D
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #756 Gepost op: 7-03-2012, 19:14:23 »
Hee heb jij die aflevering ook herbekeken? Ik ook, mij viel vooral ook de gewraakte pijl op. Wat gebeurt er nu precies?

Buiten beeld hoor je Tim zeggen, was hij van jou? Hij was van jou he? AM pakt in 1e instantie helemaal het krediet niet. Pas als ze het in de schoenen geworpen krijgt en Hadewych niet protesteert gaat ze er voluit voor dat het haar pijl was. En dat wordt ook zeer uitgebreid in beeld gebracht, eerst maakt Frits er nog een momentje van, dan Art en tenslotte AM zelf in de nabiecht.

Dit heb ik eerder opgemerkt, met name omdat Hadewych afgaande op de beelden als eerste ziet dat het vlot in de fik staat..

Offline Stylo1972

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #757 Gepost op: 7-03-2012, 19:30:47 »
je zelf verdacht maken!

Hadewwych zegt: Anne heeft raak geschoten. (Een mol zou nooit raak schieten omdat er dan geld in de pot komt) maar nu Hadeywch dat zegt denkt Anne !? Hey das mooi nu verdenken ze mij niet als mol!.. Hadewych weet dat zij zelf degene is die daadwerkelijk heeft raak geschoten ( pijl komt uit haar richting). De anderen, waaronder William en Tim denken nu waarschijnlijk ook!/ ow maar dan is Anne niet de mol! (want die gaat niet raak schieten)of Frits of Lies is de mol!. Buiten Hadewych passen de rest hun test vragen aan en vergeten Anne. Hadewych is waarschijnlijk nu nog de enige die wel de vragen afstemt op Anne en zo kan het gebeuren dat Hadewych de Winnaar is,  Anne de Mol en Liesbeth de verliezer.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #758 Gepost op: 7-03-2012, 23:28:23 »
Komt dit lijstje nog Rat ?  :D
Ja, maar het kost me wat meer tijd dan ik gehoopt had (en gisteren had ik een lange werkdag en was er daarna te moe voor). Ik maak er ook een veel te uitgebreid verhaal van... maar hij komt er deze nacht nog.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anne-Marie is (niet) de mol
« Reactie #759 Gepost op: 7-03-2012, 23:55:47 »
Ik heb de obvious hints naar AM even gecompileerd.


Je bent er m.i. nog eentje vergeten. Bij de kruizenopdracht in Almeria, nadat Art heeft gevraagd om "twee kandidaten met een scherpe blik", draait Anne-Marie zich om en hoor je haar zeggen "Nou, ik niet in ieder geval".

-BLIND  8)

Verder tof filmpje weer!  ::ok::