Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525586 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #400 Gepost op: 25-02-2012, 11:14:32 »
Is er ooit zoveel verdeeldheid geweest over wie de Mol is na afl. 8? De poll op mijn website staat nu zo: :D

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #401 Gepost op: 25-02-2012, 11:20:25 »
 ::rofl:: Geen enkele duidelijkheid dus, hoe apart!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #402 Gepost op: 25-02-2012, 11:29:12 »
Het is die ene procent die het hem doet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #403 Gepost op: 25-02-2012, 11:55:11 »
Nee hè, mijn molmuur met memorabele momenten is vol... betekent dit dat ik een nieuwe hobby moet gaan zoeken? ::ohno::





« Laatst bewerkt op: 25-02-2012, 11:59:54 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #404 Gepost op: 25-02-2012, 12:05:10 »
Je kan altijd overstappen naar de fanclub van de Benidorm Bastards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #405 Gepost op: 25-02-2012, 15:00:35 »
Verhuizen, Lau. Grotere muur nemen.
The British are not impressed.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #406 Gepost op: 25-02-2012, 15:05:07 »
Of voortaan alles op post-it formaat laten printen  ::tandpastasmiley::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #407 Gepost op: 25-02-2012, 19:23:09 »
Ondertiteling aflevering 8:
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #408 Gepost op: 26-02-2012, 13:19:14 »
Weet iemand eigenlijk wat er nu met het bordspel gaande was en vooral waarom het nooit geleverd is? Hoop dat het alsnog op de markt komt!

http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/wie-is-de-mol/1004004011373405/index.html#product_images

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #409 Gepost op: 26-02-2012, 13:32:00 »
Weet iemand eigenlijk wat er nu met het bordspel gaande was en vooral waarom het nooit geleverd is? Hoop dat het alsnog op de markt komt!

http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/wie-is-de-mol/1004004011373405/index.html#product_images
Ik heb me altijd afgevraagd hoe je een spel als Wie is de Mol? in een bordspel kan omtoveren. Logischer lijkt mij een soort kaartspel zoals Weerwolven van Wakkerdam.

Niettemin (viel me trouwens op dat PJ dit in seizoen 8 vaak zei...) zou ik het spel toch willen hebben.
臥底 是 谁?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #410 Gepost op: 26-02-2012, 13:54:27 »
Ik heb me altijd afgevraagd hoe je een spel als Wie is de Mol? in een bordspel kan omtoveren. Logischer lijkt mij een soort kaartspel zoals Weerwolven van Wakkerdam.

Niettemin (viel me trouwens op dat PJ dit in seizoen 8 vaak zei...) zou ik het spel toch willen hebben.
Ik heb er ook vaak overna gedacht... ik wou vroeger spelletjes ontwerper worden. Een uitvoering als weerwolven zou inderdaad kunnen. Maar tegenwoordig is een andere uitvoering een stuk makkelijker te maken als vroeger.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar spellen van Identity Games, daar zitten veel interactieve elementen in. Zij hebben ook meegewerkt aan het GameChanger GameBoard voor de iPod. Met dat product kan je een test & executie of een quizopdracht doen zonder dat er een spelleider nodig is. Dan kan je het spel makkelijker geschikt maken voor een kleine groep mensen (bijv. in familiekring), tewijl je voor weerwolven eerst een relatief grote groep mensen bij elkaar moet brengen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #411 Gepost op: 26-02-2012, 15:44:23 »
::feest:: Dit is mijn 2500ste post op dit forum! ::feest:: 2500 posts met speculatie, tunnelvisie, screenshots en verslagenheid als mijn mol een rood scherm kreeg. ::) Ik ben nog altijd blij dat ik dit forum heb weten te vinden!

Helaas heb ik nooit meer een post uit mijn eerste week op het forum kunnen evenaren...  :P

Ik heb een theorie over die 4 en die 5 bij de line-up, die ik volgens mij nog niet gezien heb. De 4 en 5 zijn groter dan de andere cijvers in de line-up, en hangen achter Angela op de muur... Ik krijg steeds meer het gevoel dat Yvon de mol is en deze theorie is dan ook misschien wel een beetje naar haar toegeschreven.

Ik denk dat de grote 4 en 5 op de Line-up de cijfers zijn waar het om gaat. De 4 en 5 op de muur zijn er als extra aanwijzing (dat je moet letten op de 4 en 5 op de line-up.

Letter in het alfabet:
4 = D
5 = E

Zoals al velen malen eerder gemeld, zou er dus 'DE' kunnen staan. Het woordje 'De' komt bij WIDM erg vaak voor samen met het woord 'Mol'... (volgens mij heb ik nog nies nieuws gezegt, nu.)

Stel nou, dat je de 'De' terug plaatst op de muur achter de line-up (dus over de 4 en 5)... zou je het woordje Mol er achter kunnen schrijven, over nummer 6, 7 en 8. Hierbij wordt het dan onduidelijk over wie het gaat (6 = Yvon, 7 = Victoria, 8 = Yvonne). Maar het zou IMHO ook kunnnen dat het woord 'Mol' gewoon na de 'De' moet komen. Dan kom je dus bij de 6, hier uit volgd dan dat Yvon de mol is.

Is misschien ver gezocht, maar ik zou er in kunnen geloven ::vergroot::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #412 Gepost op: 26-02-2012, 18:15:30 »
Gefeliciteerd Rat! Goed dat je niet op je hoogtepunt gestopt bent hoor. ;) ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #413 Gepost op: 26-02-2012, 20:33:07 »
haha top Rat!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #414 Gepost op: 26-02-2012, 21:18:17 »
Ratten zijn lastig uit te roeien, dat blijkt.


En dat is maar goed ook!


Overigens: wat houdt ''ons'' tegen om zelf een kwartetspel te maken met afbeeldingen van molloten? Maar dan moet je steeds aan ''sets'' van 10 molloten komen,dat is geloof ik het grootste struikelblok. Maar qua printen moet het te doen zijn, toch?

Dae, hoe denk jij erover?

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #415 Gepost op: 26-02-2012, 22:29:38 »
Overigens: wat houdt ''ons'' tegen om zelf een kwartetspel te maken met afbeeldingen van molloten? Maar dan moet je steeds aan ''sets'' van 10 molloten komen,dat is geloof ik het grootste struikelblok. Maar qua printen moet het te doen zijn, toch?
::oink:: Dat zou vet zijn... Maar dan met fotos, forumafbeeldingen of Vriendlieftekeningen? (zie bijlage, de tekeningen heb ik gestolen van een van Vriendlief's tekeningen van vorig jaar)

(En de kaarten zijn lelijk, maar het gaat om de koppies he.)
臥底 是 谁?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #416 Gepost op: 26-02-2012, 22:43:35 »
 ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #417 Gepost op: 26-02-2012, 22:51:57 »
::oink:: Dat zou vet zijn... Maar dan met fotos, forumafbeeldingen of Vriendlieftekeningen? (zie bijlage, de tekeningen heb ik gestolen van een van Vriendlief's tekeningen van vorig jaar)

(En de kaarten zijn lelijk, maar het gaat om de koppies he.)

Haha, prachtig ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #418 Gepost op: 26-02-2012, 22:54:37 »
Zoals ik al zei: de afbeeldingen zijn het probleem niet. Maar welke molloten gebruik je voor zo'n spel? Je moet wel steeds tientallen bij elkaar krijgen, namelijk.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #419 Gepost op: 27-02-2012, 15:34:29 »
Goedendag allen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik wou me graag even voorstellen hier.
Korte informatie over mezelf: Ik heet Jorn en ben 17 jaar. Ik kom overigens uit het verre oosten van Nederland.

Natuurlijk ben ik een zeer groot fan van Wie Is De Mol en volg ik al vele jaren het programma.
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin