Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 525506 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1180 Gepost op: 30-09-2012, 17:45:17 »
Ik had de combinatie van de twee afleveringen nog niet op deze manier gezien, vandaar!

 ::bravo::

HOe bedoel je combinatie van twee afleveringen??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1181 Gepost op: 30-09-2012, 17:49:45 »
Eens met de berichten over WIDM 11 boven mij. Ik heb seizoen 11 ook teruggekeken (al is dat al een maandje terug ofzo). Prachtig seizoen, ik denk mijn favoriete ooit. Op de een of andere manier vind ik seizoen 11 sterker dan 12 in het algemeen. Ben er nog niet achter waarom - ik denk met name de kandidatengroep, maar ook de opdrachten lijken "extremer" (de Cerro Negro en de Puerto el Diablo vind ik beide veel overtuigender dan de brug met touwen-opdracht en de zwarte stier-opdracht. Plus het hele idee dat er in 12 met één opdracht de hele pot verdwenen is, halverwege het spel, vond ik echt niet leuk en niet eerlijk (vooral niet de manier waarop).

Daarnaast vind ik vooral in aflevering één van serie 12 dat Art als nieuwe presentator nog niet echt lekker in zijn rol zit. Dat gaat in het verloop van het seizoen veel beter, maar het viel me in de eerste aflevering wel op.

De ontknoping van 11 vind ik persoonlijk ook veel mooier dan die van 12. Allereerst was die nieuw, en die in 12 is er echt een kopie van, maar de echte ontknoping in de bus van 11 vind ik ook veel beter "kloppen" dan die in het vliegtuig van 12. Het exacte moment waarop je ziet dat het Patrick is, is ook bedoeld als het exacte moment waarop je ziet dat het Patrick is. In 12 zie je dat het Anne-Marie is in een verder nietszeggend beeld waarin je haar van achter ziet met een afstandsbediening, waarna de (voor mijn gevoel) "bedoelde" ontknoping pas een seconde later volgt of zo. De ontknoping in 12 "klopt" niet naar mijn idee. Die in 11 wel.

Dus, voor mij is 11 wel de top van WIDM denk ik. Hopen dat 13 dat gaat overtreffen (evenaren zou al heel mooi zijn).

Edit: bovendien vind ik het in 12 toch jammer dat er halverwege een totaal ander klimaat komt. Het voelt een beetje als twee halve delen (komt ook door die onderhandelingsopdracht). 11 is meer één geheel, omdat de twee landen genoeg op elkaar lijken.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2012, 17:51:28 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1182 Gepost op: 30-09-2012, 18:02:21 »
Ik vond de opdrachten in seizoen 11 ook stuk voor stuk geniaal en echt heel goed. Enorm leuke kandidatengroep, alles zit prachtig in elkaar, de verrassingen (o.a de bomenopdracht - die was echt heel mooi bedacht!), het sfeertje. Vond seizoen 11 echt een heel goed seizoen.  ::bravo::

Al vond ik Patrick niet zo'n heel sterke mol, maar de rest maakt dit meer dan goed.  ;)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1183 Gepost op: 30-09-2012, 20:00:35 »
Nou, uw speurneus is weer aanwezig ::zwaai::
Ik heb nu een echte mooie Pac-button voor de fandag :)
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1184 Gepost op: 1-10-2012, 01:02:36 »
HOe bedoel je combinatie van twee afleveringen??

De ontknoping en finale zijn hier achter elkaar gemonteerd, zonder het " PJ: Wie is de Mol? Dat ziet u volgende week" momentje.  ::tandpastasmiley::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1185 Gepost op: 1-10-2012, 09:02:03 »
De ontknoping en finale zijn hier achter elkaar gemonteerd, zonder het " PJ: Wie is de Mol? Dat ziet u volgende week" momentje.  ::tandpastasmiley::

owww dat is t.. :P (Kwam dit hele stuk dan niet nog een keer in de ontknopings aflevering?)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1186 Gepost op: 1-10-2012, 10:44:46 »
owww dat is t.. :P (Kwam dit hele stuk dan niet nog een keer in de ontknopings aflevering?)

Volgens mij niet volledig, in de ontknoping starten ze bij Art/Patrick/Soundos voor PJ.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1187 Gepost op: 1-10-2012, 17:38:29 »
Volgens mij niet volledig, in de ontknoping starten ze bij Art/Patrick/Soundos voor PJ.

Dan zal dat t wel zijn
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1188 Gepost op: 4-10-2012, 18:45:36 »
Overigens is niet alleen Mol 2012 Anne-Marie bevallen van een dochter, ook 1e afvaller en deelneemster aan serie 8, Nicolette Kluijver, is kortgeleden moeder geworden. 


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1189 Gepost op: 4-10-2012, 22:21:07 »
Janine Abbring was vanavond te gast in Pavlov, over haar hond. (Even ging het over haar ongeluk.)
...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1190 Gepost op: 6-10-2012, 19:28:56 »
Ik  kreeg laatst bij google ads een reclame voor  een gouden ring :)
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1191 Gepost op: 17-10-2012, 16:00:41 »
William Spaai speelt Shrek in Shrek de Musical. Ik had hem serieus niet herkend!
臥底 是 谁?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1192 Gepost op: 17-10-2012, 16:02:52 »
William Spaai speelt Shrek in Shrek de Musical. Ik had hem serieus niet herkend!

Haha het is dat ik het al een paar maanden wist, anders had ik hem denk ik ook niet herkend!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1193 Gepost op: 17-10-2012, 16:06:14 »
@HIDM Ik heb alle seizoenen al eens teruggekeken.. prachtig om het telkens weer te zien.

Ik vond seizoen 10 er echt uitspringen qua opdrachten en de groep was ook erg leuk. Welke vond jij het mooist?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1194 Gepost op: 17-10-2012, 16:23:22 »
@HIDM Ik heb alle seizoenen al eens teruggekeken.. prachtig om het telkens weer te zien.

Ik vond seizoen 10 er echt uitspringen qua opdrachten en de groep was ook erg leuk. Welke vond jij het mooist?
Ik vond seizoen 3 het mooist. Leuke kandidaten, mooi land, leuke opdrachten en een geweldige Mol. Seizoen 10 is mij op de een of andere manier nooit echt opgevallen als een van de leukste seizoenen. Het is samen met seizoen 9 ook het seizoen dat ik het minst heb teruggekeken. Moet ik eel weer eens doen, want seizoen 10 was als ik er zo over nadenk inderdaad ook een heel mooi seizoen!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1195 Gepost op: 17-10-2012, 16:31:58 »
Ik vond seizoen 3 het mooist. Leuke kandidaten, mooi land, leuke opdrachten en een geweldige Mol. Seizoen 10 is mij op de een of andere manier nooit echt opgevallen als een van de leukste seizoenen. Het is samen met seizoen 9 ook het seizoen dat ik het minst heb teruggekeken. Moet ik eel weer eens doen, want seizoen 10 was als ik er zo over nadenk inderdaad ook een heel mooi seizoen!

Ik vind seizoen 9 echt een leuk seizoen, die zal ik snel eens terugkijken! Ik heb heb afgelopen week weer eens teruggekeken en de kandidaten vind ik allemaal stuk voor stuk erg leuk.  ::ok:: De omgeving is echt heel mooi. Overigens vind ik Viviënne echt de winnaar die het het meest verdiend had, top kandidate!

EDIT: seizoen 10 vind ik ook mooi. Japan is echt het ideale molland en heel leuke opdrachten!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1196 Gepost op: 17-10-2012, 16:37:08 »
Vivienne is samen met Hadewych ook mijn favoriete winnares!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1197 Gepost op: 17-10-2012, 16:54:10 »
Vivienne is samen met Hadewych ook mijn favoriete winnares!
Same here.. En Frederique.. :p En ik had alle drie als mol tot het eind ongeveer XD

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1198 Gepost op: 17-10-2012, 16:56:25 »
Same here.. En Frederique.. :p En ik had alle drie als mol tot het eind ongeveer XD
Ohja, Frederique natuurlijk ook! Ook ik verdacht ze alle drie in ieder geval tot aflevering 8/9 :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1199 Gepost op: 17-10-2012, 17:07:18 »
Ook leuk zo;n naam  ::rofl:: ::rofl::