Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 522114 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1340 Gepost op: 22-12-2012, 15:56:19 »
Waar denk je dat ik MIJN onderschrift vandaan heb........?


Het IS jouw onderschrift.............

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1341 Gepost op: 22-12-2012, 16:05:32 »
Haha! Je bent nog avatarloos, dus als je even chagrijnig en pijprokend op de foto gaat heb je nog een bijpassend plaatje ook.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1342 Gepost op: 22-12-2012, 16:13:08 »
er is ook nog zoiets als het nakomen van een belofte.
Wat heeft Avro jou beloofd precies?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1343 Gepost op: 22-12-2012, 16:38:23 »
De aangekondigde tegenprestatie, het leveren van het boekje, is de belofte waar ik het over heb.

Ik word lid, en betaal daar 10 euro voor, en de Avro zegt dat ze daar een molboekje voor beschikbaar stellen.

Het is een aanbieding, dus je hoeft die niet te accepteren. Maar dan krijg je ook geen boekje. Als  je wel op de aanbieding in gaat, dan heb je gewoon recht op dat boekje.

Jawel, de bepaling Op=op betekent dat de voorraad (op 2013 stuks) beperkt is, en nummer 2014 heeft dan pech. Maar ik was absoluut niet nummer 2014.....

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1344 Gepost op: 22-12-2012, 18:57:17 »
Dat snap ik, maar hebben ze een uiterste leverdatum aangekondigd? Want, dat je dat boekje nu niet hebt, is iets anders dan dat je het ook niet gaat krijgen. Als het er op 3 januari niet is, dan zou ik inderdaad maar eens gaan klagen...

Merk op: ik zeg niet dat het niet lullig is, want als je weet dat anderen iets hebben dat jij ook moet hebben en zij zijn eerder en jij hebt niks, dan is dat zeker lullig. Maar het kan gewoon nog onderweg zijn.

Misschien kun je ze mailen/bellen met de vraag hoe het zit dat anderen wel al iets ontvangen hebben en jij niet. Vragen kan geen kwaad ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1345 Gepost op: 22-12-2012, 19:23:35 »
Ik vind het gewoon heel raar dat binnen een dag nadat de aanbieding kwam, en ik me als lid had opgegeven, het bedrag van mijn girorekening was afgeschreven. Zonder enig bericht.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1346 Gepost op: 22-12-2012, 20:59:33 »
Ik weet niet of het nog hetzelfde gaat, maar ik had een aantal jaar geleden ook een formulier ingevuld op internet om lid te worden toen ze de WIDM highlight DVD weggaven... ik heb daar nooit wat van gehoord en er is ook nooit geld afgeschreven. Dus het kan ook dat hun webformulier niet goed werkt. (Is in elk geval ooit mis gegaan toen de inschrijving voor de MFD via hun website ging.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1347 Gepost op: 22-12-2012, 21:30:07 »
oh ja, dat moet in 2009 zijn geweest, de tweede keer ging het namelijk wel goed. Je wist pas weken later of je aanmelding was doorgekomen........

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1348 Gepost op: 23-12-2012, 10:52:41 »
Ik heb nog helemaal geen bericht gehad.

Wat ik schaamteloos vind, is dat ze er wel als de kippen bij waren om die tien euro af te schrijven. Daarna: geen bevestiging, geen aankondiging dat ik het boekje zou krijgen, helemaal niets.

Jammer Avro. Als jullie dit toevallig lezen: ik zet het hier neer omdat wellicht meer mensen nog steeds zonder enig bericht wachten op het boekje terwijl ze daar wel voor hebben betaald.

De AVRO stelt dat ze afhankelijk zijn van leden, zodat zij in staat zijn om programma's als Wie is de Mol? te maken.

Prima: maar er is ook nog zoiets als het nakomen van een belofte.

Ik heb dus precies hetzelfde. Het geld was er gelijk vanaf, maar geen bevestigingsmail of iets.
Ook heb ik nog geen mail gekregen over het Molboekje.

Jammer AVRO, jammer.
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1349 Gepost op: 23-12-2012, 11:00:50 »
Mensen misschien is het makkelijker om met je klachten naar de AVRO te gaan. Een mailtje naar hun klantenservice werkt denk ik beter dan ergens op een forum je ongenoegen te uiten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1350 Gepost op: 24-12-2012, 12:28:27 »
Ik had in januari mijn lidmaatschap opgezegd vanwege het vroeg verschijnen van afl. 2 op internet, dat zou dan per eind dit jaar gebeuren omdat ik destijds denk ik ook voor een andere mol actie (DVD ofzo) lid was geworden in die tijd. Ik wist dus niet meer zeker of ik nog lid was.

Ik heb dus een gewaagde gok genomen en heb het boekje besteld, maar toen werd gevraagd of ik lid was heb ik nee aangevinkt. Het boekje kostte dan 16 euro ofzo en dat geld heb ik laten afschrijven, ging allemaal goed en ik kreeg daar een bevestiging van, en dus vorige week ook bevestiging dat ik het boekje zou krijgen en ook inmiddels ontvangen.

Lijkt me wel vreemd dat het niet-leden lukt om het boekje te krijgen en leden niet. Ik denk dat iedereen die hier last van heeft z.s.m. de AVRO klantenservice moet bellen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1351 Gepost op: 24-12-2012, 14:24:00 »
Mensen misschien is het makkelijker om met je klachten naar de AVRO te gaan. Een mailtje naar hun klantenservice werkt denk ik beter dan ergens op een forum je ongenoegen te uiten.
Lukie, ik snap wel dat je dat schrijft, maar dat had k al gedaan. Men zou het uitzoeken. Dat was 17 december. Vorige week dus.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1352 Gepost op: 24-12-2012, 14:35:36 »
Ik heb mijn boekje vorige week opgestuurd gekregen.
Naar aanleiding hiervan vroeg ik de medewerkster van de Ledenadministratie hoe dat kon. Zij zegt dat de boekjes vandaag pas bij de drukker vandaan kwamen en vandaag zouden worden verzonden.

Nu liegt er iemand, en ik denk niet dat Heinz dat is........


Nu ben ik toch ook benieuwd wat de mensen op 10 december in Amsterdam hebben gekregen......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1353 Gepost op: 24-12-2012, 18:22:27 »
Ik kan me dat voorstellen, dat het zo is gegaan, maar in november gaf de AVRO aan dat de exemplaren van degenen die tot dan toe lid waren geworden, op 12 december verstuurd zouden worden. En in dat geval is de drukker in gebreke gebleven.


Geeft verder niets, vanmiddag werd me telefonisch de toezegging gedaan dat mijn exemplaar onderweg was naar Maastricht. Het voornaamste is dat het dan nog ruim op tijd al zijn voor aflevering 1. Daar ging het me eigenlijk om.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1354 Gepost op: 24-12-2012, 20:58:42 »
Zo, en nu dat probleem is opgelost, lijkt me hiermee de discussie gesloten. Voor klachten/problemen etc. kan men zich wenden tot de betreffende organisatie.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.