Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 230052 keer)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #540 Gepost op: 23-03-2012, 19:18:26 »
Nee, maar dat lijkt me wel een grappig, Monty Python-achtig scenario!  ::rofl::

Sergeant opent met: "Jongens!"
Soldaat 1 fluistert tegen soldaat 2: "Volgens mij zegt hij dat alleen maar omdat de mol Luitenant Jung is..."
Soldaat 3: "Sergeant ik heb net een grote letter G op een boom gezien! Ik denk dat het een hint is dat George de mol is. U ook?"
Geweldig!!!  ::rofl::


Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #542 Gepost op: 9-10-2012, 11:05:54 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beste AvroBode-schrijvers, letten jullie er volgende keer wat beter op dat jullie landen goed spellen en geen landen overslaan?
« Laatst bewerkt op: 9-10-2012, 20:51:20 door Lukie4, Reden: plaatje in spoiler vanwege de afmeting »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #543 Gepost op: 15-10-2012, 12:05:24 »
Agentinië, inderdaad, dat ligt naast Bazilië.

Het moet dus inderdaad 15 zijn, want het lijkt wel een vraag voor de Max-geheugentrainer: welk land ontbreekt?

Onnodig om het onder  spoilertags te zetten, het is immers 2 seizoenen terug: Nicaragua ontbreekt.


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #545 Gepost op: 18-10-2012, 18:58:57 »
Morgen staat EenVandaag in het teken van het Televizierringgala en schenken ze aandacht aan de genomineerden.

Pieter-Jan vond dat het hoog tijd is dat WIDM de ring wint  ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #546 Gepost op: 19-10-2012, 14:27:41 »
Tweet van de Mol: Straks om 16:20 uur is Art te gast bij ex-Molkandidaten Coen en Sander op #3fm. #widm #13-3113

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #547 Gepost op: 19-10-2012, 14:33:58 »
Tweet van de Mol: Straks om 16:20 uur is Art te gast bij ex-Molkandidaten Coen en Sander op #3fm. #widm #13-3113
Ik was je gisteren al voor! ::jaja::
Klik
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #548 Gepost op: 21-10-2012, 16:14:00 »
Daniel zat bij Ik hou van holland gisteren....

Maar vond hem nou niet meteen heel leuk, maar wie weet in widm wel :)
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #549 Gepost op: 22-10-2012, 12:08:07 »
Daniel zat bij Ik hou van holland gisteren....

Maar vond hem nou niet meteen heel leuk, maar wie weet in widm wel :)

Daniel was vooral erg onzichtbaar in Ik hou van Holland.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #550 Gepost op: 22-10-2012, 12:28:57 »
Daniel was vooral erg onzichtbaar in Ik hou van Holland.

Is dat niet een eigenschap van een mol? 8)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #551 Gepost op: 22-10-2012, 12:29:48 »
Begint de tunnelvisie nu al?? ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #552 Gepost op: 8-12-2012, 13:20:22 »
Ik las net op zappen.blog een bericht over een artikel in VKmagazine. Erg mooie reactie hoe ze zich opstelt t.o het programma, en hoe graag ze mee wilde doen (en wat ze daar voor over had willen hebben :P)


Maandag wordt het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? aan de pers gepresenteerd, Volkskrant Magazine neemt alvast een voorschot hierop door een groot interview met Janine Abbring te plaatsen. De presentatrice verbrijzelde een ruggenwervel tijdens de opnames in Zuid-Afrika en is hierdoor maanden uit de running. Toch koestert ze geen wrok, woede of onbegrip jegens de makers en de Avro. Sterker nog: “Als ze me opnieuw zouden vragen, zou ik weer meedoen.”

Janine is een groot fan van het programma. “Ik heb jaren schaamteloos lopen lobbyen om erin te komen. Het is dat de kandidatenbegeleider homo is, anders was ik ervoor met hem naar bed gegaan.”  ::rofl::

Een en ander gaat mis in Zuid-Afrika. Janine: “De opdracht was van elf meter hoogte in het water springen. Dat is heftig, een olympische duiktoren is tien meter. De mensen met hoogtevrees trokken wit weg. Ik vond het ook doodeng, maar ik wilde het wel doen. Ik riep nog: wat is het ergste dat ons kan gebeuren? ‘Nou’, zei iemand, ‘dat je doodgaat’.”

Ze vervolgt in het magazine: “Je komt met een enorme klap in het water terecht. Dat was diep genoeg, daar lag het niet aan. ik ben ook niet op een steen terechtgekomen, alles was van tevoren uitvoerig gecheckt. Ik heb in een reflex mijn rug hol getrokken en daarmee een wervel verbrijzeld en banden en pezen gescheurd. Toen ik aan de kant was gehesen, zei iedereen: niks aan de hand, je kwam goed terecht, met je voeten in het water. Maar ik weigerde overeind te komen. Het is een typische Happinezz-uitdrukking, maar door een eerdere longembolie heb ik geleerd naar mijn lichaam te luisteren. Ik voelde meteen dat er iets heel erg stuk was.”

Janine kiest ervoor om de opnames terug te kijken. “Als tv-maker snap ik heel goed dat je het niet kunt uitzenden. Het is een wijd shot van de waterval waarboven we stonden, je ziet me springen en het water raken. Daar stopt het. Het gehuil en de ellende daarna is niet te zien. (…) Iedereen heeft zijn camera losgelaten om te komen helpen. Je ziet alleen een keurige sprong. Iedereen zal wel denken: hoe heeft dat mens het voor elkaar gekregen om daarmee haar rug te breken.”

De Vara-presentatrice kijkt wel anders naar tv-programma’s waar risico’s worden genomen met kandidaten. “Ik heb met samengeknepen billen naar Sterren Springen zitten kijken waarin mensen die het helemaal niet kunnen salto’s moeten maken vanaf tien meter hoogte. Iedereen hoopt dat er iets misgaat, heel Nederland lacht zich kapot als Patty Brard haar lip scheurt. Dat vind ik onbegrijpelijk, en het is ook nog eens live. Maar op Wie Is De Mol? ben ik geen seconde kwaad geweest. Dat is juist een schoolvoorbeeld van een integer programma waarbij geen onnodige risico’s worden genomen en het veel meer gaat om het psychologische spel. (…) Als ze me opnieuw zouden vragen, zou ik weer meedoen.”

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #553 Gepost op: 8-12-2012, 13:48:42 »
Heb het interview met Janine net ook gelezen in het VK-magazine. Het is inderdaad een leuk interview, vol humor. Het is altijd een goed teken als iemand die iets ergs overkomt, toch met zoveel humor over die gebeurtenis kan praten.

Ook grappig vond ik dit stukje:

Citaat
'Grappig: in mijn vriendenkring was meteen duidelijk wie bij een commerciële omroep werkt en wie niet. Een vriendin van de KRO zei: 'Jezus, dat hebben ze toch niet gedraaid?' Een vriend die bij SBS werkt: 'Jezus, dat hebben ze toch wel gedraaid?'

Ik zal later proberen het interview in te scannen.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #554 Gepost op: 8-12-2012, 13:52:42 »
Het interview is al op meerdere plekken te lezen.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #555 Gepost op: 8-12-2012, 13:56:55 »
Heb het interview met Janine net ook gelezen in het VK-magazine. Het is inderdaad een leuk interview, vol humor. Het is altijd een goed teken als iemand die iets ergs overkomt, toch met zoveel humor over die gebeurtenis kan praten.

Ook grappig vond ik dit stukje:

Ik zal later proberen het interview in te scannen.

Iemand van de KRO die met 'jezus' scheld!  ::ohno::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #556 Gepost op: 8-12-2012, 15:11:57 »
Ik zal later proberen het interview in te scannen.
Heb ik al gedaan ;)

Dit is het interview:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #557 Gepost op: 8-12-2012, 15:15:55 »
Goed, bespaart me weer wat moeite :P.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #558 Gepost op: 8-12-2012, 15:25:38 »
bedankt Tristan ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #559 Gepost op: 8-12-2012, 15:51:56 »
Goed interview, wat een heftig ongeluk zeg.

Dank voor het overtypen en de scan !

“Als tv-maker snap ik heel goed dat je het niet kunt uitzenden."

Je had wel een foutje gemaakt mollenvanger, er is een "niet" weggevallen.
Spelletje ?! - It's a way of life !