Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 102796 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #20 Gepost op: 25-12-2011, 17:40:56 »
Ik verwacht:
- 3 opdrachten

1. Droppingopdracht waarin elke kandidaat op zichzelf met een foto op zoek gaat naar een bepaalde locatie, zijn/haar bagage erachteraan zeulend, hobbelend door een kaal IJslands landschap.
2. Een opdracht waarin met jeeps/4 wheel drives iets in het lava-landschap moet worden geschreven (gezien eerdere beelden en de promo).
3. Een opdracht op een brug, waarin kandidaten elkaar neer moeten knallen en waarin minstens 1 kandidaat een vrijstelling verdient.

- Minstens 1 kandidaat met een vrijstelling.
- Een vaag iets waaruit blijkt dat Art ofwel weet wie de mol is, ofwel het niet wist maar het nu wel weet. (Kan me niet voorstellen dat Art het niet zou willen weten overigens ivm nieuwsgierigheid maar vooral en met name vwb zijn controlfreakness en het goed willen hosten met name de eerste keer - maar goed we zullen zien.  ;D )
- 10 minuten extra om de 'kandidaten beter te leren kennen' die neem ik aan met door Art gedane uitspraak over wel of niet de identiteit van de mol weten te maken hebben, anders slaat het mi nergens op, aangezien we altijd met veel minder toe hebben gekund om de kandidaten 'te leren kennen' en 10 minuten intro dodelijk saai zou zijn, qua programma vertragen - wat ze neem ik aan niet willen sws. Vorig jaar al hebben ze dat deel minder saai aangepakt door het te verspreiden over afl 1 heen, en nu lijkt het 'spannende' muziekje en de in de startblokken staande vlotte Art te suggereren dat ze nog meer dit imago willen versterken. Een 10 minuten lange intro van kandidaten lijkt me dus niet logisch dus het zal wel wat anders om t lijf hebben vermoed ik.  :D (zoniet dan, wtf, 10 minuten intro?!  :P )
« Laatst bewerkt op: 25-12-2011, 17:43:12 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #21 Gepost op: 26-12-2011, 16:04:42 »
Volgens mij heeft dat stukje van Art op de atletiekbaan helemaal niets met widm te maken. Gister zag ik ook een promo van de avro (weet even niet meer van welk programma) en daar begon het ook met de presentator op de atletiekbaan. Dacht toen eerst dat het de promo van widm is. Dus ik denk dat dat gewoon een idee van de avro is om alle nieuwe programma's voor komend jaar aan te kondigen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De komende aflevering
« Reactie #22 Gepost op: 26-12-2011, 17:25:28 »
Interessante speculaties Supernova :)

Die dropping is dan vermoed ik de eerste opdracht, bij dat vliegtuigwrak. Alleen is dan de vraag waarom er een hele groep bij elkaar staat. het lijkt erop dat er twee groepen van vijf worden gemaakt.

Ik kan me trouwens geen beelden van jeeps herinneren; alleen wat beelden van zwart zand. Dus volgens mij kan dat nog alles zijn (of heb ik iets gemist, nu al?).

Als het zo makkelijk was om te beredeneren dat Art weet wie de Mol is, dan zouden ze dat denk ik niet zo doen. Het zal echt wel iets inhouden. Geen idee wat, maar misschien zit het verwerkt in een hint of iets. Ik denk niet dat hij er openlijk iets over gaat zeggen. Tenslotte zei hij dat "de oplettende kijker er achter zou kunnen komen". Dus dan is het niet heel duidelijk.

Het is verder ook maar net wat ze met "leren kennen" bedoelen. Je kan het opvatten als per kandidaat een suf filmpje van één minuut met wat ze allemaal hebben gedaan en zo. Maar het kan ook een soort opdracht zijn waarin je echt nieuwe dingen over ze leert. Dat ze vragen over elkaar moeten beantwoorden of zo. Of dat ze van tevoren allemaal een stukje hebben geschreven over zichzelf waar kandidaten vragen over krijgen of zoiets. In WIDM-sferen zou dat veel dichter bij "leren kennen" liggen mijns inziens. Ik zou ook niet weten waarom ik zou willen weten wat iemand allemaal al in zijn leven heeft gedaan. Anno 2012 kan ik dat allemaal op internet vinden moest ik dat willen weten. Daarnaast maakt het de aflevering inderdaad zeker niet boeiender.

Verder @molfanelies goed te weten dat het niets met WIDM te maken heeft. Dan is het dus níet iets om iets aan het imago van WIDM of van Art te doen, maar gewoon iets "neutraals".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #23 Gepost op: 26-12-2011, 20:19:44 »
Die dropping is dan vermoed ik de eerste opdracht, bij dat vliegtuigwrak. Alleen is dan de vraag waarom er een hele groep bij elkaar staat. het lijkt erop dat er twee groepen van vijf worden gemaakt.

Dat dacht ik in eerste instantie ook tot ik het stukje in de televizier las, waarin stond 'Ieder voor zich proberen ze met behulp van een foto hun bestemming te vinden'. Ik persoonlijk interpreteer dat als ieder individueel omdat er staat 'ieder voor zich'. Kan natuurlijk ook om twee groepen gaan maar dan vind ik de frasering 'ieder voor zich' wat apart.  ;)
Bovendien zijn veel van de intro-beelden van de kandidaten uit die dropping opdracht genomen, en we zien daar een aantal kandidaten wel degelijk alleen rondhobbelen met hun bagage (en/of gebaren makend naar elkaar toe?). Dus wellicht worden ze in twee teams van vijf gedropt en moeten dan allemaal individueel (in communicatie staand met leden van hun groep?) op zoek gaan oid.

Citaat
Ik kan me trouwens geen beelden van jeeps herinneren; alleen wat beelden van zwart zand. Dus volgens mij kan dat nog alles zijn (of heb ik iets gemist, nu al?).
Deze waren te zien in de allereerste beelden, en in de promo voor afl 1:





Ik neem aan dat dit om beelden van de eerste aflevering gaat omdat er sprake zou zijn van 3 opdrachten (voor zover ik me kan herinneren stond dat ergens vermeld - lijkt me ook logisch aangezien er 10 minuten meer zijn zelfs dan normaal gesproken en er vorig jaar ook telkens 3 opdrachten per aflevering aangehouden werd). Er zijn beelden van de dropping en van de brug getoond, dus lijkt het me niet onaannemelijk om ervan uit te gaan dat de jeep/4wheeldrive - schrijf ?? opdracht dan de opdracht in het midden is.  :)
Citaat
Als het zo makkelijk was om te beredeneren dat Art weet wie de Mol is, dan zouden ze dat denk ik niet zo doen. Het zal echt wel iets inhouden. Geen idee wat, maar misschien zit het verwerkt in een hint of iets. Ik denk niet dat hij er openlijk iets over gaat zeggen. Tenslotte zei hij dat "de oplettende kijker er achter zou kunnen komen". Dus dan is het niet heel duidelijk.
Ik bedoelde niet per se dat het duidelijk te achterhalen zou zijn. Dat lijkt me ook niet, nee. Ik bedoelde dat daardoor die 10 minuten extra iig enigszins logisch/verklaard zouden worden ivm Art's geheimzinnige gedoe hieromtrent.  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-12-2011, 21:08:52 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #24 Gepost op: 26-12-2011, 20:49:57 »
Vergeet niet te kijken naar hoe Art aan komt scheuren in zijn jeep - recht over de koffer van Dio ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #25 Gepost op: 26-12-2011, 20:54:13 »
Vergeet niet te kijken naar hoe Art aan komt scheuren in zijn jeep - recht over de koffer van Dio ;D

Ik neem aan dat dat ergens vermeld wordt dus?
Is dat dan van enig belang voor iets verderop in de aflevering, neem ik aan?  ;D
Of bedoel je dit gewoon als een 'interessant feitje/tidbit'?  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #26 Gepost op: 26-12-2011, 20:56:06 »
Lau kan af en toe haar mond niet houden. Daarom is het ook Lautjuh........


Ik vermoed net als jij het laatste, dus.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #27 Gepost op: 26-12-2011, 20:59:12 »
Oh, dit is niet belangrijk hoor! Eerder lachwekkend, toch? Het is helemaal niet van belang voor de aflevering.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #28 Gepost op: 26-12-2011, 21:01:50 »
Ok.. scratch:P
Wel benieuwd hoe Dio erop reageert.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #29 Gepost op: 26-12-2011, 21:08:44 »
Hahaha, die heeft alleen nog maar 1 spijkerbroek en een t-shirt voor de rest van de serie. Maar verder niet van belang, nee.......

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #30 Gepost op: 27-12-2011, 18:04:29 »
Ik zit nog niet echt in de molmodus.
Ik moet blijkbaar eerst een aflevering gezien hebben om echt in de juiste sfeer te komen.
Het maakt het wachten in ieder geval wel een stuk draaglijker.  :P
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #31 Gepost op: 27-12-2011, 23:01:43 »
Citaat van: móðir mól op 29.11.2011, 13:44:30
We zijn geabonneerd op de AVRO-bode en hebben uiteraard de WIDM-special in de uitgave van deze week gelezen maar....nu pas valt mij het volgende op:
Bij de tips van donderdag 5 januari staat ook een artikel over WIDM.

Citaat (avrobode):

 "De kandidaten waren minder blij met IJsland, zij hekelden vooral de kou en enorme wind.Overigens zou het zomaar kunnen dat er halverwege de serie naar een warmer oord wordt verkast. In de eerste aflevering zegt Rooijakkers dat er voor sommige kandidaten misschien een zonnige toekomst in het verschiet ligt. Kortom er valt de komende weken weer genoeg te bespreken bij de koffieautomaat..."

MIsschien niet in het juiste topic, maar idd goed gezien... Klopt dus dat IJsland slechts de eerste stop is. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: De komende aflevering
« Reactie #32 Gepost op: 28-12-2011, 13:56:23 »
Klopt dus dat IJsland slechts de eerste stop is.

Eens. Art suggereert dat inderdaad.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De komende aflevering
« Reactie #33 Gepost op: 29-12-2011, 20:26:00 »
Nog precies één week tot de eerste aflevering van WIDM! Hoe cool is dat?  ::jaja::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #34 Gepost op: 29-12-2011, 20:54:25 »
Nog precies één week tot de eerste aflevering van WIDM! Hoe cool is dat?  ::jaja::

Als dit het allercoolst is: <---------->
       dan precies zo cool: <----------> ::jaja::  ::boogie:: ::dans::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #35 Gepost op: 29-12-2011, 22:38:50 »
Over een week hebben we de eerste aflevering alweer gezien... gek. Ik heb er zinin!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De komende aflevering
« Reactie #36 Gepost op: 29-12-2011, 22:47:10 »
Laat ik dan eens gokken op Canada als tweede land. Dat kan in mei best lekker warm zijn, ligt eraan in welk gebied ze zitten. Ik heb eind mei (1987) in Montreal eens op de Jacques Cartier-brug gestaan, kijkend naar een vuurwerkfestival (samen met 500.000 anderen).


Het was elf uur 's avonds en tegen de dertig graden.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De komende aflevering
« Reactie #37 Gepost op: 30-12-2011, 11:30:16 »
Als dit het allercoolst is: <---------->
       dan precies zo cool: <----------> ::jaja::  ::boogie:: ::dans::

Of stiekum toch <-----------> ?  :P
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De komende aflevering
« Reactie #38 Gepost op: 30-12-2011, 12:06:49 »
Cooler bestaat gewoon niet!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: De komende aflevering
« Reactie #39 Gepost op: 30-12-2011, 13:12:43 »
Cooler bestaat gewoon niet!

Natuurlijk wel! Als we volgende week donderdag 20:25 op de bank zitten wetende dat er weer WIDM is over 5 minuten, da's toch wel een stuk cooler hoor!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!