Auteur Topic: De komende aflevering  (gelezen 102801 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2012, 17:49:49 »
Ik heb hem ook gezien. Nou ja, Horace heeft ook "Trust Nobody" gezegd en die bleek ook niet de mol :P
The British are not impressed.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2012, 18:50:54 »
ik denk niet dat er de volgende week jokers uitgedeeld zullen worden. aan de ene kqant vraag ik me af waarom tim dio helpt, en aan de andere kant komen ze niet voor in het volgende week stukje. als ik het programma zou beheren zou ik er jokers in laten zien om het spannender te maken.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2012, 21:29:44 »
In de volgende aflevering of één van de volgende afleveringen komt in ieder geval een opdracht waar ze in een jeep/4wheeldrive en een portofoon iets moeten doen.
In het voorstukje op uitzendinggemist (reclame) zag je Liesbeth, Hadewych en nog 2/3 anderen in een auto zitten klungelen met een portofoon.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2012, 22:13:27 »
In de volgende aflevering of één van de volgende afleveringen komt in ieder geval een opdracht waar ze in een jeep/4wheeldrive en een portofoon iets moeten doen.
In het voorstukje op uitzendinggemist (reclame) zag je Liesbeth, Hadewych en nog 2/3 anderen in een auto zitten klungelen met een portofoon.

Kan je zien wie er nog inzit? Dat zou 'verklappen' wie er volgende week zeker niet uitvalt.
(Kan je link geven?)

PS: Er komen vast en zeker nog jokers in. Anders had William op twitter niet gezegd dat hij een joker heeft gepakt bij de vaten met stro. We zouden dan maar al te snel weten dat hij liegt ;)
Lomperik..

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2012, 22:26:16 »
2) Een trap oplopen, waarbij verschillende rekensommen gemaakt moeten worden om te weten te komen hoeveel treden ze omhoog moeten.

Hmm die tweede opdracht doet me denken aan de opdracht in Canada destijds, waar de partners/ vrienden van de kandidaten een persoonlijk rekensommetje gaven, die alleen de kandidaten zelf op konden lossen omdat het persoonlijk kennis betrof (bijv: de dag waarop we elkaar ontmoet hebben x etc).

Uitstekende Mol-mogelijkheid, als het iets dergelijks is..  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Re: De komende aflevering
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2012, 19:00:00 »
In de volgende aflevering of één van de volgende afleveringen komt in ieder geval een opdracht waar ze in een jeep/4wheeldrive en een portofoon iets moeten doen.
In het voorstukje op uitzendinggemist (reclame) zag je Liesbeth, Hadewych en nog 2/3 anderen in een auto zitten klungelen met een portofoon.
Er volgt ook een opdracht met de speedboot van Riverjet over de Hvita River ( witte rivier ) en de Gollfoss ( gouden cirkels ) watervallen zijn te zien.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: De komende aflevering
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2012, 21:09:49 »
Ik zag net de promo voor afl 2 :D


waar heb je die promo gevonden? linkje?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2012, 21:31:24 »
Gewoon op tv. Vlak na het NOS Journaal of zo.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De komende aflevering
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2012, 21:32:40 »
Hij was er gister al op, ik meen voor of na BZV.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2012, 21:36:36 »
Zaterdag ook al.
The British are not impressed.

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: De komende aflevering
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2012, 23:24:06 »
Er volgt ook een opdracht met de speedboot van Riverjet over de Hvita River ( witte rivier ) en de Gollfoss ( gouden cirkels ) watervallen zijn te zien.

Die cirkels en kleuren roepen op de een of andere manier toch een associatie met de olympische spelen op....

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2012, 22:05:43 »
De promo op YouTube!!!

[youtube]NVwQGgPoI_8[/youtube]

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De komende aflevering
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2012, 22:09:56 »
Haha, dus toch Dio! Ben heel benieuwd of we na de aflevering wijzer zijn of alleen nog maar meer in de war zijn. ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2012, 22:21:59 »
IS er iemand die wel al morgen de aflevering op internet gaat kijken (Of zullen we gewoon collectief afspreken dat we tot donderdag wachten)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De komende aflevering
« Reactie #74 Gepost op: 10-01-2012, 22:32:22 »
Ik ben voor een boycot.
The British are not impressed.

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: De komende aflevering
« Reactie #75 Gepost op: 10-01-2012, 22:33:09 »
Wat een suffe promo. Gaat het nou om Art of om de kandidaten en de Mol?
Of om allebei en bevat het een hint....

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: De komende aflevering
« Reactie #76 Gepost op: 10-01-2012, 22:38:54 »
Ik ben voor een boycot.

of gewoon als hackers de site platleggen... Oh wacht, niet nodig, die site gaat vanzelf wel plat :p

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: De komende aflevering
« Reactie #77 Gepost op: 10-01-2012, 22:43:01 »
Boycot!!

Widm hoort op de Donderdag!!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De komende aflevering
« Reactie #78 Gepost op: 10-01-2012, 22:48:51 »
AVRO, alsjeblieft. Hou het bij deze keer. Volgende week aub geen vervroegde uitzendingen!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De komende aflevering
« Reactie #79 Gepost op: 10-01-2012, 22:55:19 »
Ik kan het verder zo snel nergens vinden, maar ik ben benieuwd naar de vrijstellingen die de eerste aflevering vergeven zijn.

Nu hebben in de eerste aflevering tim voor aflevering 2 en marit voor aflevering 3 een vrijstelling verdiend. Wat betekent dit voor de pool??

Krijgen degene die de eerste aflevering tim of marit als verdieners van een vrijstelling punten?
Krijg je punten als je nu tim invult als verdiener van een vrijstelling voor aflevering 2 en marit bij aflevering 3?
Of krijg je gewoon uberhaupt geen punten voor zowel de vrijstelling van tim als marit, omdat zij een vrijstelling hebben verdiend voor een aflevering waarin zijn geen vrijstelling hebben?

Persoonlijk vind ik het laatste het best, want voor aflevering 1 hadden ze gewoon eigenlijk geen vrijstelling en voor 2/3 is te voorspelbaar. Zo hebben we nu bijvoorbeeld al het einde van aflevering 2 gezien waarin Tim naast Art zat en er verder dus geen vrijstelling verdiend is!

Hoe dan ook is hier al duidelijkheid over en zo nee kan deze als nog gegeven worden door de Poolmakers?!
Ananas