Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Vind deze promo toch heel wat beter dan die van Art op de renbaan - die vond ik totaal niet bij WIDM passen.
Die van Art op de renbaan is een stukje van een Nederland 1-promo: Nederland 1 is klaar voor de start van 2012 (met o.a. WIDM, Studio Sport en Flikken Maastricht)
Dit klopt niet hoor. Ten 1e- Dio had gewoon twitter toen.Ten 2e- opnames waren 16 mei tot begin juni.Althans volgens de gegevens die ik al maanden volg en dus vanuit ga.
@Supernova: op 3 mei waren ze nog niet eens vertrokken
Ten 1e zijn er van Dio vanaf 18 augustus tweets terug te lezen. Dus of hij heeft alles wat ouder is verwijderd of is toen pas gestart met twitter.Ten tweede ben ik uit gegaan van 25 mei omdat toen naar buiten kwam via de Privé dat de kandidaten gespot waren op Schiphol...
Heb ik ook iets van vernomen ja, dat ze de tweets hebben verwijderd voor WIDM. Maar ik had ze toen allang allemaal gesaved op mn computer Enne, wanneer het in de Prive staat is natuurlijk geen startmoment. Wel het moment dat ze gespot zijn door Prive, met zijn allen op het vliegveld (16 mei), de laatste tweet van Frits de 16e was ook vlak na zijn ochtendprogramma bij WNL dat hij per direct een twitterpauze zou nemen...
Is Frits de enige bron
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1135 gasten en 3 vaste bezoekers