Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 105405 keer)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2012, 22:35:24 »
Waar haalt men het vandaan dan dat er in de 1e aflevering morgen Niemand afvalt?

Kijk hier maar eens (vanaf 03:00): http://www.youtube.com/watch?v=c9q6mLKK2ys&feature=related

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2012, 22:48:48 »
verrekte slecht filmpje...

20 verschillende beelden van tig verschillenden programma's aan elkaar knutseld door een amateur ofzoiets...dan weer WIDM 2012...dan weer NU.NL dan weer Boulevard, de x daarop WIDM 2011....wel geluid-geen geluid-wel geluid-geen geluid.

maar na 3 minuten word ik niks wijzer....2 executies door elkaar heen...WIDM 2011 en 2012...Zie alleen dat Frits naast Art zit en een vrijstelling heeft gewonnen gok ik zo. Over wel of geen afvaller word ik niks wijs hoor!

Sorry maar dat filmpje helpt mij niks iig
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2012, 23:28:47 »
Misschien moet ik even iets vermelden, ik kwam gister ermee dat ik de optie niemand (is de volgende afvaller, want er valt niemand af) voorstelde omdat ik dacht dat het zomaar kan zijn dat iedereen meegaat naar aflevering 2. Maar nu ik er zo over na denk kan je wie is de volgende afvaller op 2 manieren bekijken:

1. niemand is de volgende afvaller, want er valt niemand af deze aankomende aflevering
2. niemand rijmt niet als optie als antwoord op deze vraag, want als ze allemaal doorgaan naar afl 2 dan is de gene die na afl 2 afvalt de volgende afvaller.

Dat er niemand af zou kunnen vallen basseerde ik puur op een spoiler die ook in dat filmpje voorkomt, maar het kan zomaar zijn dat 1 van de andere 9 eruitvliegt.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2012, 00:04:16 »
verrekte slecht filmpje...
Dankje.
20 verschillende beelden van tig verschillenden programma's aan elkaar knutseld door een amateur ofzoiets...dan weer WIDM 2012...dan weer NU.NL dan weer Boulevard, de x daarop WIDM 2011....wel geluid-geen geluid-wel geluid-geen geluid.
Dit was al het beeldmateriaal wat we hadden op 11-11-30. En als je geen achtergrondgeluiden hoorde van de kandidaten dan had ik het geluid maar weggedraaid, anders heb je alleen maar voice-over. En je ziet hoe pepijn naast PJ zit toen hij een vrijstelling heeft verdiend, en dat dit bij Frits ook het geval is, het staat er nog met letters onder.

Slecht filmpje?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2012, 00:06:43 »
Mijn gevoel zegt me dat de eerste keer iedereen door gaat......
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2012, 10:05:59 »
Frits twittert net naar @Hademini Van harte gefeliciteerd! Geniet vandaag en zeker vanavond!

Dat zeg je niet tegen een afvaller dus Hadewych blijft wel!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2012, 14:27:35 »
Dankje.Dit was al het beeldmateriaal wat we hadden op 11-11-30. En als je geen achtergrondgeluiden hoorde van de kandidaten dan had ik het geluid maar weggedraaid, anders heb je alleen maar voice-over. En je ziet hoe pepijn naast PJ zit toen hij een vrijstelling heeft verdiend, en dat dit bij Frits ook het geval is, het staat er nog met letters onder.

Slecht filmpje?

Wil dat dus zeggen dat Frits een vrijstelling heeft/krijgt? Nee hoor! Niets is wat het lijkt wij WIDM! En ja zo'n filmpje is maybe wel gemaakt om ons op een verkeerd spoor te zetten, zal me niks verbazen!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2012, 14:47:21 »
Wil dat dus zeggen dat Frits een vrijstelling heeft/krijgt? Nee hoor! Niets is wat het lijkt wij WIDM! En ja zo'n filmpje is maybe wel gemaakt om ons op een verkeerd spoor te zetten, zal me niks verbazen!
Het is een mogelijkheid, een theorie. WIDM is niets anders dan theorieën :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2012, 16:36:23 »
Frits twittert net naar @Hademini Van harte gefeliciteerd! Geniet vandaag en zeker vanavond!

Dat zeg je niet tegen een afvaller dus Hadewych blijft wel!

Of het is wel heel sarcastisch: geniet vanavond nog maar even, want volgende week zit je er niet meer bij  ::tandpastasmiley::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2012, 20:31:49 »
Waarschijnlijk hoeft er niemand te gaan, ook al zou ik het graag anders willen. Maar eerste afvaller lijkt me iets voor Dio of Frits. Want iedereen gaat ervan uit dat die laatste een vrijstelling gaat pakken, daar ben ik althans nog niet zo zeker van. Wie weet krijgt hij als eerste een rood scherm en beslist de groep of iemand anders of hij doorgaat of niet?

Of misschien heeft hij zelf een groen scherm, maar krijgt hij de kans om een risico te nemen en zijn vrijstelling (als hij die al heeft) af te staan of zo. Ach zal wel weer op zo'n typisch dilemma uitdraaien, hopelijk een beetje vernieuwend!
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 20:36:30 door FenikXII »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2012, 22:24:03 »
Wij molloten hadden het dus goed!!!

Anne-Marie Jung    - 0 (0%)
Diorno Braaf    - 9 (21.4%)
Frits Huffnagel    - 5 (11.9%)
Hadewych Minis    - 1 (2.4%)
Liesbeth Staats    - 2 (4.8%)
Maarten van der Weijden    - 0 (0%)
Marion Pauw    - 10 (23.8%)
Marit van Bohemen    - 1 (2.4%)
Tim Kamps    - 3 (7.1%)
William Spaaij    - 0 (0%)

Nu voor ronde 2
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #31 Gepost op: 5-01-2012, 22:27:34 »
Volgende week dus weer een afvaller neem ik aan (rood scherm, Tim die naast Art zit), dito voor afl 3 lijkt me anders zijn die vrijstellingen niks waard.

Dus, afl 4 wellicht de eerste non-elimination?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #32 Gepost op: 5-01-2012, 22:30:19 »
Volgende week dus weer een afvaller neem ik aan (rood scherm, Tim die naast Art zit), dito voor afl 3 lijkt me anders zijn die vrijstellingen niks waard.

Dus, afl 4 wellicht de eerste non-elimination?

De laatste aflevering voordat ze naar het "zonniger oord" vertrekken denk ik zo. Aflevering 4 dus. Hoera hoera, iedereen mag dan mee  ::tandpastasmiley::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #33 Gepost op: 5-01-2012, 22:30:34 »
Volgende week dus weer een afvaller neem ik aan (rood scherm, Tim die naast Art zit), dito voor afl 3 lijkt me anders zijn die vrijstellingen niks waard.

Dus, afl 4 wellicht de eerste non-elimination?
Dat zou zomaar eens kunnen, want in die aflevering gaat ook worden onderhandeld over de toekomst, eindstand: er verdwijnt geld uit de pot, maar iedereen gaat mee naar een volgend land :P

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2012, 22:36:22 »
Maarten
Keep Watching

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2012, 22:42:48 »
Heb de poll weer op nul gezet. :)
The sun came up and reality set in.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2012, 10:34:55 »
Heb de poll weer op nul gezet. :)

Huh? Dat had ik gister direct na de uitslag al gedaan, nu zijn er dus uitslagen weg  :-\\

Net als vorig jaar geef ik de einduitslag weer en open daarna de nieuwe poll dus daar kan je het altijd aan zien Sprien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2012, 10:37:42 »
Huh? Dat had ik gister direct na de uitslag al gedaan, nu zijn er dus uitslagen weg  :-\\
Net als vorig jaar geef ik de einduitslag weer en open daarna de nieuwe poll dus daar kan je het altijd aan zien Sprien.

Je had de tijd niet goed ingesteld waardoor de poll meteen na de bewerking gesloten was. Toen ik 'm ververste, stonden alle antwoorden ook nog op nul.
The sun came up and reality set in.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2012, 10:44:29 »
Ik denk dat William gaat afvallen. Hij denkt te weten wie de mol is en hij zit er naast.
Zeker als hij nog eens op een persoon inzet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2012, 10:58:42 »
tijd niet goed ingesteld

Ohhhsooow  :-[  Dus no harm done, niemand heeft kunnen invullen maar nu wel weer. Ik denk zelf Hadewych eruit, nog steeds door de allereerste beelden waardoor ik vermoed dat ze er snel uitligt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)