Poll

Wie is de verliezer?

Anne-Marie Jung
4 (15.4%)
Hadewych Minis
2 (7.7%)
Liesbeth Staats
20 (76.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 105908 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #80 Gepost op: 13-01-2012, 09:27:31 »
Nee dat klopt, ik had dat gister ook meteen gezien en de moderators gevraagd... dit probleem komt telkens opnieuw op en kan alleen een moderator oplossen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #81 Gepost op: 13-01-2012, 09:33:57 »
Nee dat klopt, ik had dat gister ook meteen gezien en de moderators gevraagd... dit probleem komt telkens opnieuw op en kan alleen een moderator oplossen.

De poll staat open voor onbepaalde tijd, stemmen maar ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #82 Gepost op: 13-01-2012, 09:38:23 »
Waarom staat Marit tussen haakjes?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #83 Gepost op: 13-01-2012, 09:39:37 »
Waarom staat Marit tussen haakjes?

Dat heeft Lo gedaan. Ik neem aan omdat zij voor aflevering 3 de vrijstelling heeft.
The sun came up and reality set in.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #84 Gepost op: 13-01-2012, 10:03:07 »
omdat zij voor aflevering 3 de vrijstelling heeft

Ja, de vorige keer had ik er NIET bijgezet maar toen waren de slimmeriken weer correct door te zeggen dat je er dan altijd op moet stemmen  ::rofl::

Ontopic is sinds gisteren mijn theorie over de afvallers dat het eerste cijfer van '4 2 6 3' verklaart: 4 op rij van de afsluitfoto (dus de samengestelde groepsfoto op het slot) gaan eruit.

De eerste 2 kloppen nu, en we weten de richting.

Dat betekent dat eerst Tim er nu uitgaat en de week erop Liesbeth.

Mijn ervaring is dat de crew ons molloten graag het bos instuurt met een hoop halve hints. Maar die zijn dus wel HALF goed. Dus ons met 4 op rij laten denken, hee er zit regelmaat in, maar als Frits aan de beurt is opeens Hadewych eruit laten gaan... let maar op ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #85 Gepost op: 13-01-2012, 11:24:52 »
En hoe weet de productie van te voren wie er af gaat vallen in aflevering 3 en 4 terwijl ze afl. 2 aan het maken zijn?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #86 Gepost op: 13-01-2012, 11:32:21 »
hoe weet de productie van te voren

Simpel, door achteraf die foto in elkaar te plakken ::rofl:: Als iets eenvoudig is dan is het wel te zien dat die geconstrueerd is, mogelijk zelfs maanden na de serie, of weken ervoor, want het zijn allemaal poses uit foto-shoots (kunnen ook nog hints inzitten, in die poses).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #87 Gepost op: 13-01-2012, 13:33:26 »
De eerste 2 kloppen nu, en we weten de richting.

Dat betekent dat eerst Tim er nu uitgaat en de week erop Liesbeth.
Alleen omdat dit vorig jaar zo was hoeft dat nu niet het geval te zijn.
Sterker nog, dat zou ik veel te 'obvious' vinden na vorig jaar. Tot dan toe was het moeilijk uit de (inderdaad samengestelde) eindfoto te herleiden.

Wel denk ik dat Tim niet tot het einde meegaat, daarvoor leggen ze de verdenking er nu al te dik bovenop. Exit volgende week is in principe mogelijk.
Ik vraag me alleen af waarom ze zo weinig in Hadewych investeren. Als ze langer meegaat verwacht je ergens een poging om haar enigszins verdacht te maken, zoals ze bij Maarten wel doen bijvoorbeeld.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #88 Gepost op: 13-01-2012, 14:04:23 »
Alleen omdat dit vorig jaar zo was

Dit is m.i. altijd ontkend en in elk geval niet bevestigd door de crew. Op het eind klopte het al niet meer helemaal en ik denk dat ze er nu weer een nephint van maken. Dus het zal al gauw niet meer kloppen. Maar goede kans in het begin nog even wel.

Hadewych ligt er volgens mij ook al vlot uit. Samen met Liesbeth wellicht in de cruciale 4e aflevering. Als die onderhandelingen verkeerd lopen. Grotere kans is dat we dat dan pas in afl. 5 zien. 2 rode schermen.

Als ik dan doorreken gaat Anne-Marie, in het nieuwe land, er vervolgens uit. Daarna nogmaals geen exit. En daarna haalt William de finale net niet.

Zal vast niet zo makkelijk zijn allemaal maar ik werk gewoon een beetje met 4 2 6 3 en zie dan als de 3 finalisten Frits, Marit en Maarten naast elkaar staan. Gokje.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #89 Gepost op: 13-01-2012, 19:07:18 »
Voor mij is het een wilde gok dit. Meestel stem ik op een kandidaat die ik niet zo interessant vind, maar die zijn al weg ::rofl:: Heb nu maar Tim gezegd (niet omdat ik hem minder interessant vind overigens). Maar een redenatie zit er echt niet achter.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #90 Gepost op: 13-01-2012, 19:50:16 »
Pure gok: Hadewych of Tim...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #91 Gepost op: 14-01-2012, 08:30:11 »
Dit is m.i. altijd ontkend en in elk geval niet bevestigd door de crew. Op het eind klopte het al niet meer helemaal en ik denk dat ze er nu weer een nephint van maken. Dus het zal al gauw niet meer kloppen. Maar goede kans in het begin nog even wel.

Hadewych ligt er volgens mij ook al vlot uit. Samen met Liesbeth wellicht in de cruciale 4e aflevering. Als die onderhandelingen verkeerd lopen. Grotere kans is dat we dat dan pas in afl. 5 zien. 2 rode schermen.

Als ik dan doorreken gaat Anne-Marie, in het nieuwe land, er vervolgens uit. Daarna nogmaals geen exit. En daarna haalt William de finale net niet.

Zal vast niet zo makkelijk zijn allemaal maar ik werk gewoon een beetje met 4 2 6 3 en zie dan als de 3 finalisten Frits, Marit en Maarten naast elkaar staan. Gokje.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #92 Gepost op: 14-01-2012, 16:19:20 »
Hadewych ligt er volgens mij ook al vlot uit. Samen met Liesbeth wellicht in de cruciale 4e aflevering.

Ik denk niet dat er met 11 afleveringen een keer twee mensen tegelijk uit zullen gaan.  Ervan uitgaande dat aflevering 11 de ontknoping plus terugblik is, zijn er 10 reguliere afleveringen. In totaal moeten er in de eerste 9 afleveringen in principe 7 kandidaten afvallen.  Er valt dus 2 keer niemand af (of er komt iemand terug, maar dat hebben ze volgens mij sinds Paul niet meer gedaan).

Als er een keer 2 tegelijk afvallen, moet er in totaal maarliefst 3 keer niemand afvallen. (of 2 keer niemand en 1 keer iemand terug). Vind ik vrij veel afleveringen zonder afvaller.



Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #93 Gepost op: 17-01-2012, 19:54:21 »
dussssssss ik lees her en der Hadewych en Tim.

Wie valt er af and why?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #94 Gepost op: 18-01-2012, 13:58:46 »
Echo echo echo echo echo echo.......

Ik ga maar uit van mijn oude tactiek: degenen die in mijn ogen sowieso de mol niet zijn als afvaller invullen. Helaas zijn dat op dit moment meerdere mensen.

Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #95 Gepost op: 18-01-2012, 14:10:48 »
Lo, waar baseer jij die 4 op een rij nou precies op? Alleen het feit dat er een 4 in die reeks cijfers zit? En omdat "toevallig" twee mensen die naast elkaar staan op die ene foto na elkaar eruit moesten? Dit klinkt wel heel erg vergezocht.

Zal vast niet zo makkelijk zijn allemaal maar ik werk gewoon een beetje met 4 2 6 3 en zie dan als de 3 finalisten Frits, Marit en Maarten naast elkaar staan.
Hoe werk je met die cijfers? Kan je uitleggen hoe je hierbij aan die finalisten komt?

Misschien dat je een logische goede redenatie hebt, maar wat je hier allemaal zegt klinkt als speculatie. (of ik begrijp het gewoon niet goed)


Waarom is Tim eigenlijk de grote favoriet in de poll om eruit te gaan? Hij wordt door veel mensen nog flink verdacht, dus begrijp ik dit niet zo.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #96 Gepost op: 18-01-2012, 14:40:10 »
Waarom is Tim eigenlijk de grote favoriet in de poll om eruit te gaan? Hij wordt door veel mensen nog flink verdacht, dus begrijp ik dit niet zo.

Welnu, voor mij geeft de Roodshow hint voldoende aanwijzing :) Vorige week dacht ik n.a.v. de Roodshow hetzij Dio, hetzij Frits. Bleek Dio te zijn. Nu kun je die muzikale aanwijzing naar de volgende afvaller het sterkste uitleggen richting Tim wat mij betreft. Dus zo vreemd vind ik het nog niet dat Tim nu zo hoog in de poll staat. Maakt het wel saaier om te voorspellen voor de pool, maarja..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #97 Gepost op: 18-01-2012, 15:26:48 »
Ik heb voor Maarten gekozen (hoewel ik stiekem hoop dat ie erin blijft).

Ik had ineens een vreemde ingeving, maar toen Dio er vorig week uitging was hij de enige in het molmailfilmpje over kwaliteiten van de mol die sprak over zijn eigen kwaliteiten en tactieken. Maw zijn verhaal wijkt af van dat van de rest. In het molmailfilmpje over hoe de kandidaten hun molboekje gebruiken vind ik Maartens verhaal erg afwijken van de rest. Hij begint over wat zijn tactiek is bij het maken van de test en dat iets opschrijven daarvoor wel handig is. Hij zegt itt tot de andere kandidaten niks over hoeveel molboekjes hij had, wat hij opschreef etc.

Maartens verhaal wijkt dus af (tenminste volgens mij), gaat hij er dan dus uit? Of ga ik ook overal hints in zien?  ???

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #98 Gepost op: 18-01-2012, 15:58:55 »
Lo, waar baseer jij die 4 op een rij nou precies op? Alleen het feit dat er een 4 in die reeks cijfers zit? En omdat "toevallig" twee mensen die naast elkaar staan op die ene foto na elkaar eruit moesten? Dit klinkt wel heel erg vergezocht.

Hoho, mijn beste Totoro - gaan we nu ineens theorieen wegwerpen zuiver omdat ze vergezocht zijn? Neeee-nee-nee, dat moeten we niet hebben - dan kan driekwart van de topics wel in de prullenbak! zou foute boel zijn ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #99 Gepost op: 18-01-2012, 16:10:48 »
Echo echo echo echo echo echo.......

Ik ga maar uit van mijn oude tactiek: degenen die in mijn ogen sowieso de mol niet zijn als afvaller invullen. Helaas zijn dat op dit moment meerdere mensen.
Nope die tactiek die werkt niet, die had ik vorig jaar. Ik dacht, ik vul gewoon de hele tijd Soundos in, die moet een keer afvallen, want ze is de mol niet. Maar ja, toen bleef ze er tot de finale in...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)