Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 117463 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2012, 21:39:11 »
Titel van de aflevering ''achterstevoren'' zo staat tim opeens op nummero 1?

In combinatie met de tweet van de mol, tja...:

IkBenDeMol De Mol
Voor welke van de drie Mollen kies je vanavond? Voor mij toch? Kijken! Nu! #widm Ned 1
1 uur geleden


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 2-02-2012, 21:39:57 »
Mooie aflevering... wat een contrast met IJsland (ook mooi). Ik vond het stoer dat ze een opdracht in het vliegtuig hadden. De andere opdrachten waren ook leuk. Nu eerst alles laten bezinken.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 2-02-2012, 21:40:32 »
Lijkt me vooralsnog het meest plausibel dat ze volledig op Anne-Marie is gegaan (of anders Liesbeth?)

Het lijkt er inderdaad wel op: Anne-Marie meteen uitschakelen in het Western-dorpje, en vorige aflevering dat wantrouwen op de fiets.

Wat me aan de aflevering-titel het meest opviel is dat ie deze keer geen hoofdletters bevat (op de beginletter na). Inconsequent!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 2-02-2012, 21:42:28 »
wat denken jullie van een theorie waarbij elke afl titel op een kandidaat slaat en de mol uiteindelijk overblijft? In de Min (Hadewych), Van Achter Naar Voren (Liesbeth), Iemand Anders (?)

Ja die had ik al eens gepost, maar kreeg daar weinig reactie op.. ik zie daar wel nog steeds iets in.. alleen dan weet je het nog pas vrij laat.. ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 2-02-2012, 21:44:39 »
overigens vond ik Frits zijn biecht wel weer verdacht..  er liegen er wel meer.. maar dat maakt ze nog geen mol...  >:D >:D

Ik ben er van 99% van overtuigd dat er een hint in de titels zit.. maar welke??
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 2-02-2012, 21:45:16 »
Wat mij opviel was dat de intro voor de 5de x anders was op het deel van Marit tot Frits.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 2-02-2012, 21:46:32 »
En dat Art minimaal 2x 'jongens' heeft gezegd. Zijn allereerste woord/zin van aflevering 5 en in het begin van de executie.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 2-02-2012, 21:47:52 »
Maak daar maar 100% van, anders waren de titels veel eenvoudiger en sloegen ze veel duidelijker op wat er gebeurt in de aflevering  ;D
Hoe zat het vorig jaar ook alweer, de afl "Iets is wat het lijkt..." sloeg op de vraag van PJ aan Patrick in de kerk, en "Land In Zicht" was met die foto, maar waren de andere titels nog samen deel van een hint?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 2-02-2012, 21:48:36 »
En dat Art minimaal 2x 'jongens' heeft gezegd. Zijn allereerste woord/zin van aflevering 5 en in het begin van de executie.
Yep!

"Hola Jung is"!  >:D

Ik bedoel:"Hola jongens"....
Omnia vincit amor

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 2-02-2012, 21:48:50 »
Maak daar maar 100% van, anders waren de titels veel eenvoudiger en sloegen ze veel duidelijker op wat er gebeurt in de aflevering  ;D
Hoe zat het vorig jaar ook alweer, de afl "Iets is wat het lijkt..." sloeg op de vraag van PJ aan Patrick in de kerk, en "Land In Zicht" was met die foto, maar waren de andere titels nog samen deel van een hint?

Alleen die twee titels waren een hint. Vond hem daarom ook erg flauw: waarom nou net die titels? Je kon de andere titels ook makkelijk aan Patrick en aan andere koppelen.  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 2-02-2012, 21:51:30 »
Nou, dit zou 'm best wel eens kunnen wezen.


Verder Frits in elk geval Mol af. Verder reageer ik wel als het forum weer normaal werkt ::rofl::
Edit: forum werkt vooralsnog goed! :D

Of: van achter naar voren ... van rechts naar links. Frits, de rechtse VVD'er die rood (=links) stemt :-)
Slechte theorie ik weet het haha :-)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 2-02-2012, 21:55:01 »
Toen aan liesbeth werd gevraagd 'ben jij de mol?' in de cliffhanger, zei ze nee maar knikte ze ja....
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 2-02-2012, 21:55:36 »
De leukste aflevering tot nu toe. De eerste keer dat ik echt duidelijk de mol gezien heb overigens..

Oh, vertel ons meer?

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 2-02-2012, 21:56:52 »
Hele leuke aflevering! Ik ben wel blij met Spanje, al was IJsland ook heel mooi.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 2-02-2012, 21:57:36 »
Wat mij opviel was dat de intro voor de 5de x anders was op het deel van Marit tot Frits.

ik zie gewoon 5x hetzelfde hoor
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline thomas66

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 2-02-2012, 21:57:55 »
De kruisen die in alle afleveringen voorbij komen, blijven opvallend. Ze zouden kunnen verwijzen naar de letter L van Liesbeth. Je zou een kruis immers ook kunnen zien als een teken/symbool dat is opgebouwd uit meerdere letters L.

Offline DavidLvov

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 2-02-2012, 22:00:28 »
Dit moeten jullie lezen!!!!!!!!!!!!

de aflevering heet van achter naar voren! wat krijg je van Minis????
sinim! dat heb ik gegoogled en ik kreeg daarbij The land of sin(zonde)
TIP TIPTIP!  ::vergroot::
david

Offline Molletje732

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 2-02-2012, 22:02:02 »
Wat mij opviel was dat de dingen die altijd gebeuren voor een aflevering begint in een andere volgorde gebeurden vandaag.

Normaal heb je dit:
- stukje van 'vorige week'
- Art en z'n 'praatje'
- het intro
- de titel
En dan begint de aflevering.

Vandaag was het volgens mij:
- stukje 'vorige week'
- het intro
- een deel van de aflevering
- de titel
- weer een deel van de aflevering
- Art en z'n 'praatje'
En dan gaat de aflevering verder.

Apart dus. Ik kan het nog niet echt binden aan 'van achter naar voren', maar misschien komt dit nog...


Wel erg slordig trouwens van de AVRO dat we al konden zien dat Marit eruit zou vliegen...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 2-02-2012, 22:03:25 »
De kruisen die in alle afleveringen voorbij komen, blijven opvallend. Ze zouden kunnen verwijzen naar de letter L van Liesbeth. Je zou een kruis immers ook kunnen zien als een teken/symbool dat is opgebouwd uit meerdere letters L.


Maar wie slaat er steeds een kruisje? Precies, Hadewych...  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 2-02-2012, 22:04:20 »
Ik ben na deze aflevering weer helemaal de weg kwijt vrees ik. Anne-Marie, die eerst een vraag goed beantwoord (ok, voor maar 75 euro extra, maar toch), dan geld ophaalt in het westerndorp (dat niet in de pot komt, maar toch) en dan ook nog eens gewoon Art vindt in Almeria ....

Dan toch die stille en onopvallende Hadewych? Stemde vorige week ook 'open en eerlijk' groen (vind ik een slimme actie, zie mijn eerdere ebschouwingen over deze opdracht), pakt geen geld, zaait enigszins verwarring bij de kruizenopdracht en wordt blijkbaar verdacht door Liesbeth die die opdracht met haar deed ... naast al het eerder genoemde? Hoe is't met Heinz, vraag ik me af?