Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 117466 keer)

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 2-02-2012, 22:04:59 »
Dit moeten jullie lezen!!!!!!!!!!!!

de aflevering heet van achter naar voren! wat krijg je van Minis????
sinim! dat heb ik gegoogled en ik kreeg daarbij The land of sin(zonde)
TIP TIPTIP!  ::vergroot::

Sterke!
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Melvin94

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 2-02-2012, 22:05:12 »
Die kruizen lijken mij eerder lijden naar Tim. De letter 't' lijkt ook verdacht veel op een kruis.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 2-02-2012, 22:05:46 »
Dit moeten jullie lezen!!!!!!!!!!!!

de aflevering heet van achter naar voren! wat krijg je van Minis????
sinim! dat heb ik gegoogled en ik kreeg daarbij The land of sin(zonde)
TIP TIPTIP!  ::vergroot::

Dus?

Sorry, maar als je d'r voor moet googlen ... en dan zoiets vaags krijgt .. dan is 't te ver gezocht.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 2-02-2012, 22:06:23 »
Volgens mij hebben ze deze week enorm gebaald bij de WIDM-crew door de enorme blunder met t rode scherm met Marit haar naam. Volgens mij gaan ze zo'n fout noooooit meer maken. Über knullig.
Verder een mooie aflevering al valt mn mol keihard door de mand. Frits die eigenhandig 1500 eurries in de pot bregt. De ervaring leert..... dan ben je niet de mol.
Dus voor mij 2 exit's ..... zucht....
Ik weiger te geloven dat Liesbeth de mol is, dat ligt er zo duimendik bovenop. Daar hou ik zo niet van.
Dus...... ik weet t niet meer.....
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 22:10:37 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 2-02-2012, 22:07:50 »
Vind het goed gevonden. Je moet wel googlen voor meer aanwijzingen.
Zoals vorig jaar..  Wie is er geboren in het jaar van de geit?
Ik denk als je 100 mensen vraagt wat het jaar van de geit is, dat je van geluk mag spreken als ééntje het weet.

Maargoed, je kunt natuurlijk altijd nog Yahoo'en als Googlen niet meer mag..
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 2-02-2012, 22:08:05 »
Wat mij opviel was dat de dingen die altijd gebeuren voor een aflevering begint in een andere volgorde gebeurden vandaag.

Normaal heb je dit:
- stukje van 'vorige week'
- Art en z'n 'praatje'
- het intro
- de titel
En dan begint de aflevering.

Vandaag was het volgens mij:
- stukje 'vorige week'
- het intro
- een deel van de aflevering
- de titel
- weer een deel van de aflevering
- Art en z'n 'praatje'
En dan gaat de aflevering verder.

Apart dus. Ik kan het nog niet echt binden aan 'van achter naar voren', maar misschien komt dit nog...


Wel erg slordig trouwens van de AVRO dat we al konden zien dat Marit eruit zou vliegen...

Ik denk gewoon dat het praatje van Art, met daarbij de bekende landkaart dit keer pas later kwam om niet meteen te verraden dat men naar Spanje ging.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 2-02-2012, 22:08:33 »
Vind het goed gevonden. Je moet wel googlen voor meer aanwijzingen.
Zoals vorig jaar..  Wie is er geboren in het jaar van de geit?
Ik denk als je 100 mensen vraagt wat het jaar van de geit is, dat je van geluk mag spreken als ééntje het weet.

Maargoed, je kunt natuurlijk altijd nog Yahoo'en als Googlen niet meer mag..

Goed, maar wat heeft 'The land of Sin' met de Mol te maken?

(Sin is hierbij trouwens ook een naam, en betekent hier niet 'zonde' .. maar al zou je het zo opvatten ... zonde / Mol? sorry hoor)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2012, 22:10:46 door tumtum »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 2-02-2012, 22:09:52 »
In combinatie met de tweet van de mol, tja...:

IkBenDeMol De Mol
Voor welke van de drie Mollen kies je vanavond? Voor mij toch? Kijken! Nu! #widm Ned 1
1 uur geleden


Nee, zou toch niet? Neeeeee!!!!
 :\'(
Omnia vincit amor

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 2-02-2012, 22:11:49 »
De drie mollen slaat waarschijnlijk op 'Wie is de Mol' (waar je voor moet kiezen), 'The Winner Is' (geproduceerd door John de Mol) en nog een derde programma wat aan een mol is te koppelen. Het gaat niet per se over drie kandidaten (de drie rood stemmers Liesbeth, Frits en Tim?).

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 2-02-2012, 22:11:55 »
Zoals eerder genoemd, Frits afgeschreven als mol zorgt persoonlijk voor 1500 euro in de pot! Maar wat waren de overige kandidaten tijdens die opdracht aan het doen? En wat kun je hier als mol doen? Zo snel mogelijk de ander uitschakelen of jokers pakken? Je zou denken zo snel mogelijk uitschakelen. ik kan me herinneren dat de meeste mollen in de laatste aflevering zeggen "want wat heeft de mol nu aan jokers".  Wie pakte er dus de minste jokers en schakelde zo snel mogelijk de ander uit?

En ik beland nu toch echt in de Liesbeth tunnel, ook al ligt het er zo dik bovenop. Ik zie gewoon geen andere mol...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 2-02-2012, 22:14:21 »
De drie mollen slaat waarschijnlijk op 'Wie is de Mol' (waar je voor moet kiezen), 'The Winner Is' (geproduceerd door John de Mol) en nog een derde programma wat aan een mol is te koppelen. Het gaat niet per se over drie kandidaten (de drie rood stemmers Liesbeth, Frits en Tim?).

Linda de Mol die WA en Maxima interviewde op RTL4 is dan de derde.
The sun came up and reality set in.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2012, 22:16:08 »
Dat Art zijn praatje voor de groep begint met Jongens is voor mij trouwens de normaalste zaak van de wereld. Opgegroeid in een huis met 4 meisjes en een vader die ons altijd jongens noemde, gewoon een "gewoonte" die ik zelf ook heb trouwens.
Niks achter zoeken dunkt me.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 2-02-2012, 22:16:59 »
Die kruizen leiden echt wel naar Liesbeth hoor. Hier schrijven ze dat er vorige week List op een van de kruizen stond en haar naam betekent 'Gewijd aan God'.

http://kijkbuisgeneratie.wordpress.com/2012/02/02/wie-is-de-mol-2012-aflevering-5/

Mensen vooral niet vergeten dat de allerchristelijkste naam in deze serie Anne-Marie is : zij is namelijk vernoemd naar zowel de oma (Anna) als de moeder (Maria) van Christus.

(M.a.w. we kunnen weer alle kanten op met die kruizen.)

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 2-02-2012, 22:18:34 »
Waar kwam Picasso nou opeens vandaan? Kan zo gauw geen link met IJsland vinden. Wel met Malaga, dat ligt wel in Zuid-Spanje, maar is toch echt wat anders dan Almeria.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 2-02-2012, 22:19:02 »
Dat Art zijn praatje voor de groep begint met Jongens is voor mij trouwens de normaalste zaak van de wereld. Opgegroeid in een huis met 4 meisjes en een vader die ons altijd jongens noemde, gewoon een "gewoonte" die ik zelf ook heb trouwens.
Niks achter zoeken dunkt me.

Niks achter zoeken? Jamaarjamaar...t is wel Wie is de mol hoor...overal iets achter zoeken dus!  ;)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 2-02-2012, 22:19:10 »
Ik ben na deze aflevering weer helemaal de weg kwijt vrees ik. Anne-Marie, die eerst een vraag goed beantwoord (ok, voor maar 75 euro extra, maar toch), dan geld ophaalt in het westerndorp (dat niet in de pot komt, maar toch) en dan ook nog eens gewoon Art vindt in Almeria .... (..) Hoe is't met Heinz, vraag ik me af?


Goed hoor, dank je. ;D

Ik moet alles nog maar eens rustig gaan bekijken en dan met een zo open mogelijk vizier alle kandidaten weer af gaan, maar tijdens de aflevering had ik dezelfde twijfels en dan weer bevestigingen wat betreft Anne-Marie als Mol. Bijvoorbeeld het geld pakken en dan uitgeschakeld worden was zeer Mols, dat Marit wel eens op Anne-Marie gestemd zou kunnen hebben zorgt voor veel twijfels.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 2-02-2012, 22:20:41 »
Niks achter zoeken? Jamaarjamaar...t is wel Wie is de mol hoor...overal iets achter zoeken dus!  ;)
  ::rofl:: ::jaja:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 2-02-2012, 22:20:46 »
Volgens mij hebben ze deze week enorm gebaald bij de WIDM-crew door de enorme blunder met t rode scherm met Marit haar naam. Volgens mij gaan ze zo'n fout noooooit meer maken. Über knullig.
Ik weiger te geloven dat Liesbeth de mol is, dat ligt er zo duimendik bovenop. Daar hou ik zo niet van.
Dus...... ik weet t niet meer.....
Die fout kunnen ze nu herstellen (!!!) en maken ze niet weer!
Saem, mis de Soundos-tunnel en onze kopjes T en koffie...
Wat te doen?
Kont tegen de krib gooien en de Hadewych-tunnel induiken?
Is wel de gezelligste Mol-tunnel van het seizoen...al is de AM-tunnel ook heel prettig lijkt me).

Ik wil geen andere tunnel in.... ::ohno::
Omnia vincit amor

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 2-02-2012, 22:21:20 »
Waar kwam Picasso nou opeens vandaan? Kan zo gauw geen link met IJsland vinden. Wel met Malaga, dat ligt wel in Zuid-Spanje, maar is toch echt wat anders dan Almeria.

Komt Picasso uit Málaga? Hoedanook, die stad ligt wel in Andalusië ... best een kans dat ze daar nog heen gaan en er een Picasso-gerelateerde opdracht aankomt in een volgende aflevering.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 2-02-2012, 22:21:34 »
Die kruizen leiden echt wel naar Liesbeth hoor. Hier schrijven ze dat er vorige week List op een van de kruizen stond en haar naam betekent 'Gewijd aan God'.

http://kijkbuisgeneratie.wordpress.com/2012/02/02/wie-is-de-mol-2012-aflevering-5/

Ja alles lijkt op liesbeth te wijzen helaas..

Overigens Tim betekend `God trotsmakend`  
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William