Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 143594 keer)

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2012, 21:49:01 »

Gelukkig was daar Hadewych die, zoals ik vermoed dat we te zien krijgen in aflevering 10, Anne-Marie neerschiet bij de lichtenopdracht. Terwijl ze bij de pijl-en-boogopdracht juist waardeloos schoot. En als hintje aan Tim vertelt dat de vraag is: 'Hoe heet HAAR moeder?'. Ik denk dat ik van tunnel ga verhuizen!

Beetje raar gaan dansen idd, uit blijheid dat ze de schutter had 'neergeknald' en POEF, weg Anne Marie. Beetje vreemd. ::trots::
Zou een leuke molactie zijn. ;D
Misschien moeten we er wel niks achter zoeken, maar het zou kunnen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2012, 21:50:51 »
Ik zag de vis niet  ???
Maar opdracht 1 en 2 waren gaaf ::jaja::
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2012, 21:53:05 »
Die derde opdracht...
Wazigheid alom.

|_|_
|_|_
臥底 是 谁?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2012, 21:53:59 »
William is Vis(sen) van sterrenbeeld (8 maart 1983)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2012, 21:56:04 »
Opvallend dat Hadewych het over 'haar moeder' heeft m.b.t. de mol. Ze verraadt hierbij dat ze een vrouw verdenkt. Liesbeth, Hadewych en Marit verdachten dezelfde (intro Art). Anne-Marie blijft over, zij is dus geen mol. Liesbeth wordt veel te duidelijk naar voren gebracht als mol, dus die valt ook af. William komt mij ook te veel als een kandidaat over. Het moet Tim wel zijn.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2012, 21:58:57 »
Betekent de vraag over de moeder van de mol dat bij de snorkelopdracht alleen de moeder van de mol op de foto stond? Da's dan alleen Anne-Marie en William toch ?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2012, 21:59:37 »
Mooie aflevering met leuke gevarieerde opdrachten. Niet echt veel opmerkelijke acties gezien en heb genoeg excusen om Anne-Marie aan te houden als mol.

Die laatste opdracht kan toch niet mislukken? Te simpel.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 9-02-2012, 21:59:56 »
Ik zag de vis niet  ???
Maar opdracht 1 en 2 waren gaaf ::jaja::
::rofl::. Je moet schuin kijken
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2012, 22:04:09 »
Mooie aflevering met leuke gevarieerde opdrachten. Niet echt veel opmerkelijke acties gezien en heb genoeg excusen om Anne-Marie aan te houden als mol.

Die laatste opdracht kan toch niet mislukken? Te simpel.

Ah, dat is mooi, dan heb ik tenminste ook een excuus om Tim nog aan te houden als Mol na die laatste opdracht.  ;D ;)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 9-02-2012, 22:04:36 »
Mooie aflevering met leuke gevarieerde opdrachten. Niet echt veel opmerkelijke acties gezien en heb genoeg excusen om Anne-Marie aan te houden als mol.
Die laatste opdracht kan toch niet mislukken? Te simpel.
Toen Frits vorige week 1500 binnen hengelde in het cowboydorp waren we er snel uit, geen mol. Nu haalt AM 2500 binnen en is ze nog steeds molwaardig... ::ohno:: vergeet t maar Anne-Marie
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 9-02-2012, 22:05:41 »

Maar ik zag helemaal helemaal geen kruizen deze aflevering of heb ik iets gemist?

In het begin in ieder geval wel een kruis gezien.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 9-02-2012, 22:06:48 »
Toen Frits vorige week 1500 binnen hengelde in het cowboydorp waren we er snel uit, geen mol. Nu haalt AM 2500 binnen en is ze nog steeds molwaardig... ::ohno:: vergeet t maar Anne-Marie

Ga jij er dus vanuit dat de pijl van AM was. sinds wanneer geloven we de Mol op haar woord? :D

als ik de Mol was zou ik in deze opdracht meteen de pijl claimen no matter what! het leed is toch al geschied en met wat geluk haal je alle verdenkingen van je af zonder dat je iets goeds gedaan hebt. een mooier ROOKGORDIJN kan niet
« Laatst bewerkt op: 9-02-2012, 22:11:08 door Eddie_V »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 9-02-2012, 22:07:27 »
Twee maal in het begin een kruis op de kerk en door zo'n raar kijkgat, daar zat ook een kruis bovenop.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 9-02-2012, 22:08:39 »
Ga jij er dus vanuit dat de pijl van AM was. sinds wanneer geloven we de Mol op haar woord? :D

als is de Mol was zou ik in deze opdracht meteen de pijl claimen no matter what! het leed is toch al geschied en met wat geluk haal je alle verdenkingen van je af zonder dat je iets goeds gedaan hebt. een mooier ROOKGORDIJN kan niet
Thanks!  ::ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 9-02-2012, 22:11:28 »
Kunnen we de afvaller van aflevering 7 zien?
Kunnen we zeggen dat Anne-Marie afvalt omdat Art recht vooruit kijkt?

Ik vind hem meer naar Hadewych of William kijken.
Hadewych is trouwens wel weer gestegen op mijn lijstje, ze staat op 2 samen met Anne-Marie.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 9-02-2012, 22:13:05 »
Toen Frits vorige week 1500 binnen hengelde in het cowboydorp waren we er snel uit, geen mol. Nu haalt AM 2500 binnen en is ze nog steeds molwaardig... ::ohno:: vergeet t maar Anne-Marie
Ik ben een beetje wantrouwend en geloof pas dat haar pijl is als ik het met mijn eigen ogen zie.  ;D
Ik ga die opdracht zeker nog eens terugkijken.

En... met Frits was ik er snel uit... maar ik Marit was wel mijn mol tot het bittere eind. Dus...  :-\\ ;)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 9-02-2012, 22:13:52 »
Wie dacht er bij de titel van deze aflevering aan Mol Jon van Eerd, die het ook altijd had over rookgordijnen optrekken?

Maargoed, ik kan niet wachten op een download, dan kan ik die vis-opdracht eens in HD zien. Ik geloof dat daar meer achter zat.
臥底 是 谁?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 9-02-2012, 22:16:07 »
Ga jij er dus vanuit dat de pijl van AM was. sinds wanneer geloven we de Mol op haar woord? :D

als ik de Mol was zou ik in deze opdracht meteen de pijl claimen no matter what! het leed is toch al geschied en met wat geluk haal je alle verdenkingen van je af zonder dat je iets goeds gedaan hebt. een mooier ROOKGORDIJN kan niet
Goeie!
Wie besluit dat ze tegelijk moeten schieten vraag ik mij nu af.
Zou goed initiatief van de Mol kunnen zijn.
Dat maakt het nog lastiger te zien welke pijl (van wie) eventueel op het vlot belanden zal.
Ik meen Hadewych en AM te horen aftellen.
Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 9-02-2012, 22:16:49 »
Mooie aflevering en ik denk -als één van de weinigen- dat William de mol is. Het begon met dat zoeken van de jokers in het hooi in afl.1 (en meer), maar ook nu lijkt het of hij zijn best doet. Ja bij het eerste deel van de visopdracht (ik zag ook geen vis maar ja) deed hij heel fanatiek zijn best. Toen moest de rest nog komen. Al er daarna pas geld te verdienen is probeert hij verwarring te zaaien wat tijd kost en nog net op tijd leggen ze de vis goed op de manier zoals Tim al meteen had voorgesteld. Voor mij vallen Hadewych en Annemarie af. Tim en Liesbeth waren ook niet geheel onverdacht deze aflevering. Spannende serie vind ik, het lijkt of er deze keer heel veel molloten flink twijfelen.....Is iets wel eens wat het lijkt?? ::)

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 9-02-2012, 22:17:30 »
Goeie!
Wie besluit dat ze tegelijk moeten schieten vraag ik mij nu af.
Zou goed initiatief van de Mol kunnen zijn.
Dat maakt het nog lastiger te zien welke pijl (van wie) eventueel op het vlot belanden zal.
Ik meen Hadewych en AM te horen aftellen.
Het was inderdaad Hadewych die aftelde.

De visopdracht:

(Eerste hit bij Google afbeeldingen "fish puzzle")
臥底 是 谁?