Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 223167 keer)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #80 Gepost op: 6-01-2013, 15:14:58 »
Voor Menno is het al zo klaar als een klontje wie de Mol is!  ;D



Hahahaha, prachtig hoe droog hij het ook verteld
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #81 Gepost op: 6-01-2013, 15:19:56 »
Wie is die menno ::oink:: ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #82 Gepost op: 6-01-2013, 15:28:51 »
Wie is die menno ::oink:: ?

Ik heb geen idee, zat op youtube een filmpje te kijken wat hier was gelinkt en toen zag ik deze staan in de rechterbalk met overeenkomstige video's, vond 'm wel grappig.  ::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #83 Gepost op: 7-01-2013, 22:47:37 »
Geweldig weer, met name dit:

In Tim zijn eerste envelop zit de aanwijzing ’20 ZAR’. Ik vraag me af of hij überhaupt weet in welk land hij rondhobbelt, terwijl hij heel gênant aan mensen de onmogelijke vraag ‘Do you know what 20 ZAR is?’ begint te stellen. Eh ja, Tim, ik weet wel wat geld is, of bedoel je het op een wat filosofischer niveau?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Sterker nog, hij vraagt zelfs; WHERE is 20 ZAR. Mischien denkt hij dat het een postcode is. Tim moest dan naar 13 ZAR...
 >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline MaVaRo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #84 Gepost op: 8-01-2013, 14:28:00 »
Vanmorgen op 3FM bij Giel een briljante column van Joep over de mol.

http://giel.vara.nl/rubrieken/columns-weekie-raproer/

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #85 Gepost op: 8-01-2013, 14:38:45 »
Vanmorgen op 3FM bij Giel een briljante column van Joep over de mol.

http://giel.vara.nl/rubrieken/columns-weekie-raproer/


Inderdaad echt briljant  ::ok:: ...... maar eh... is Joep nu de mol ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #86 Gepost op: 8-01-2013, 14:40:28 »
Nou! Speuren maar!

Hier is het transcript ;) :)...

Citaat
Ja, beste luisteraars!

Hier tegenover u zit een ander mens, een beter mens, een mooier mens, en niet door het nieuwe jaar of omdat ik allemaal goede voornemens heb of omdat god aan mij verschenen is, nee...Ik doe namelijk mee aan Wie Is De Mol!

Sinds donderdag verkeer ik in een heel ander universum,[verhaspeling "ik..."]  ineens heb ik honderden volgers op Twitter erbij, zelfs in mijn eigen familie ben ik in status gestegen, mijn eigen kinderen hoor ik bijna hardop denken: "Ja pap, leuk dat je wel eens bij Paul de Leeuw je grapjes staat te ventileren maar nu hoor je d'r pas echt bij!"

Op straat wordt het zelfs 'unheimlich', alsof iedereen naar je kijkt, maar niet kijkt van "Hey!Kijk!Een BN'er!" of "Hey! Kijk! Daar heb je Joep!" Nee,ze kijken alsof ze door je heen willen kijken,alsof ze zouden kunnen zien of je de Mol bent, met zo'n merkwaardige spiedende blik!
Ineens ontvang ik raadselachtige glimlachjes van wildvreemde vrouwen, zijn er mensen met een peuk in hun mond, die 'm met hun vingers in mijn borst priemen en zeggen "Hey! ben jij de Mol, mag je zekker niet zeggen hè!?"

Soms [verhaspeling "mag"] krijg ik van een, [verhaspeling "..."] alleen een afstand een soort samenzweerderige blik, zo van, "Ja, ik weet wel dat jíj de Mol bent! Maar wees gerust ik hou mijn mondje dicht"

Het lijkt alsof alleen de nabijheid van iemand die de Mol zou kunnen zijn, voor mensen al bijzonder is, het mysterie dat ze daar even dichtbij konden zijn, en dat ze dat aan konden raken.

Jomanda had ingestraald water en ik ben ineens een soort ingestraalde Mol-messias!

Ik snap ineens hoe Christus zich gevoeld moet hebben;

'Is hij écht de verlosser?', moeten de mensen allemaal om hem heen gedacht hebben, 'Is hij écht gezonden door God'.

Ineens snap ik de megalomaangheid van Peter R. de Vries! Ik snap ineens het aureool dat om het hoofd van Sven Kockelman hangt! Ik snap ineens waarom Jan Smit dacht dat 'ie kon acteren!

Giel die in het 'Glazen Huis'al vastend 12 miljoen ophaalt! Ineens begrijp ik waarom 'ie zo'n waanzinnig, veel te knappe vriendin heeft; Macht erotiseert!

Maar dat valt in het niet bij het meedoen aan Wie Is De Mol. Mijn kapsel heeft inmiddels wel '500 Tinten Grijs'. Die aanbiddende aandacht, het doet iets met je. Het merkwaardige is doordat mensen je ineens een bijzondere eigenschap toedichten, word je ook écht bijzonderder!

Het is een soort aandachts placebo; een soort placebo pilletje krijgt echt werking omdat iemand in dat pilletje gelooft. Ik, ik voel ook dat ik die bijzondere gave ontwikkel, omdat mensen om mij heen denken dat ik die heb.

Ik snap ineens religie; als je maar met genoeg mensen gelooft dat iemand bijzonder is, dan wordt 'ie ook bijzonder!
Tegen de Paus hebben ze ook, net als tegen de Mol, ook gewoon maar gezegd: "Hey! Jíj bent 'm!"

Maar het feit dat [verhaspeling] u mijn stem nu hoort, de stem van iemand die de Mol zou kunnen zijn, dat heeft al een zalvende werking op u, of u wil(t) of niet!

En het leuke is, het maakt in feite niet uit wat je doet tijdens de Mol, als je in de uitzending iets slims doet dan denken mensen dat je de Mol bent omdat je iets slims doet maar als je ook, als je ook iets heel doms doet omdat je gewoon, zoals ik, een hele opdracht niet begrijpt, dan denken de mensen juist dat je de Mol bent.

En ook als je niks opvallends doet, ja dan ben je wel héél verdacht en zelfs als je heel verdacht zit te mollen dan doe je dat omdat, [verhaspeling "men..."] zodat de mensen denken dat je de Mol bent omdat je expres zo doet zodat de mensen zullen denken dat je de Mol wel niet zou zijn, want die zou nooit opvallend zitten mollen.

En het feit dat ik dit nu allemaal vertel zal voor vele de definitieve bevestiging zijn dat ik de Mol ben, want anders zou ik dit natuurlijk nooit doen; of andersom!

En als je alle eerste letters van elke zin van deze column achter elkaar zet is er een aanwijzing! Ook op de webcam is er op de achtergrond een aanwijzing te zien en ondanks dat u dat allemaal wel begrijpt dat dit een grap is zullen d'r mensen zijn die dit tóch gaan uitzoeken, want je weet maar nooit!

Heerlijk!!!

Wat een goed begin van 2013!!!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #87 Gepost op: 8-01-2013, 14:45:34 »
Er is niks in te zien, want Joep is de mol niet :P

Wel goed dat je de tijd genomen hebt om het uit te tikken allemaal ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #88 Gepost op: 8-01-2013, 15:10:18 »
Waar een servercrash op het werk niet al goed voor is ;)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #89 Gepost op: 8-01-2013, 18:11:43 »
Aflevering 2 preview (met nieuwe beelden):
« Laatst bewerkt op: 8-01-2013, 18:50:46 door JPMOL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #90 Gepost op: 9-01-2013, 00:07:11 »
Ik was vanmiddag aan het zappen en kwam langs Zapp(Ned 3) en wat bleek: Art was te gast in het kinderprogramma Zapplive:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318119

Hij zit er zo ongeveer de hele uitzending in dus niet te veel spoelen als je het wil zien. ;) Het begint vanaf 2 minuten.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #91 Gepost op: 9-01-2013, 13:32:05 »
Ik was vanmiddag aan het zappen en kwam langs Zapp(Ned 3) en wat bleek: Art was te gast in het kinderprogramma Zapplive:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318119

Hij zit er zo ongeveer de hele uitzending in dus niet te veel spoelen als je het wil zien. ;) Het begint vanaf 2 minuten.

Was leuk, kindertjes zaten met maskers vd kandidaten op! :-D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #92 Gepost op: 9-01-2013, 17:11:10 »
Ik was vanmiddag aan het zappen en kwam langs Zapp(Ned 3) en wat bleek: Art was te gast in het kinderprogramma Zapplive:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1318119

Hij zit er zo ongeveer de hele uitzending in dus niet te veel spoelen als je het wil zien. ;) Het begint vanaf 2 minuten.
Om 20:20 ongeveer de promo voor aflevering 2 :D
De Mol is erg goed dit jaar :D
Art bedacht de 1000 euro cadeau bij de bungeejump, daarvoor was er geen geld in het spel ???
...óf niet!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #93 Gepost op: 9-01-2013, 18:21:06 »
Art bedacht de 1000 euro cadeau bij de bungeejump, daarvoor was er geen geld in het spel ???

Ik heb fragmentjes gezien hiervan maar dit gemist. Wanneer zegt hij dit?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #94 Gepost op: 9-01-2013, 18:58:08 »
Ik heb fragmentjes gezien hiervan maar dit gemist. Wanneer zegt hij dit?
Nadat de promo is geweest (20:20) stellen de presentatoren vragen aan Art. Een van die vragen is 'Wij hebben gehoord dat je zelf ook iets in te brengen hebt'. Daarop legt Art 't uit.
...óf niet!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #95 Gepost op: 9-01-2013, 19:06:00 »
Om 20:20 ongeveer de promo voor aflevering 2 :D
De Mol is erg goed dit jaar :D
Art bedacht de 1000 euro cadeau bij de bungeejump, daarvoor was er geen geld in het spel ???

Dan hebben ze het bungeejumpen dus een dag eerder opgenomen als de dropping ??? vreemd.......
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #96 Gepost op: 9-01-2013, 19:17:07 »
Dan hebben ze het bungeejumpen dus een dag eerder opgenomen als de dropping ??? vreemd.......

Ik denk dat de 'daarvoor was er geen geld in het spel' bedoelt dat bij de bungeejump opdracht eerst geen geld verdiend kon worden, maar nadat Art dat het voorgesteld wel.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #97 Gepost op: 9-01-2013, 19:25:45 »
Ik kwam dit 'oude' interview tegen, wat iemand gisteren heeft geupload:

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #98 Gepost op: 9-01-2013, 20:16:43 »
Te gek Jelsir! "Waanzinnig"  om te zien! Of "vree wijs". Ik heb nog veel moldingen van De Laatste Show op VHS staan, maar deze van na serie 2 niet. ::bravo::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #99 Gepost op: 9-01-2013, 20:19:10 »
Te gek Jelsir! "Waanzinnig"  om te zien! Of "vree wijs". Ik heb nog veel moldingen van De Laatste Show op VHS staan, maar deze van na serie 2 niet. ::bravo::

Leuk om Angela ook te zien! ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)