Auteur Topic: [KANDIDAAT] Janine Abbring  (gelezen 35143 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Janine Abbring
« Gepost op: 12-12-2012, 20:58:38 »


Naam: Janine Abbring
Geboortedatum: 5 februari 1976
Geboorteplaats: Groningen
Beroep: Presentatrice en journalist

Meer informatie over Janine is HIER te vinden.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2012, 20:00:37 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #1 Gepost op: 27-12-2012, 18:56:56 »
hoe zou het met haar zijn ??? ik hoop adbh !!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2013, 21:38:52 »
Ben ik de enige die het eigenlijk ontzettend jammer vindt dat zij eigenlijk geen puzzelstukje meer is in de puzzel "wie is de mol"? Zij heeft het spel gespeeld en ligt er in aflevering 2 of 3 of zoiets uit, maar voor het spel dat wij als molloten spelen (de zoektocht naar de mol), daar ligt zij eigenlijk nu al uit. Wat zij ook gaat doen in aflevering 1, het is per definitie niet verdacht, en in alle molmailfilmpjes wordt ze ook eigenlijk nauwelijks nog meegenomen in de discussie. Dat is eigenlijk heel jammer. Voor ons, maar ook voor haarzelf.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2013, 21:43:41 »
Inderdaad Erik. Ik ben het helemaal met je eens. Spijtig voor haar, voor ons, voor het programma....
Ik vind het een ontzettend leuk en humorvol mens, en ze had heel veel toe kunnen voegen aan de hele serie.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2013, 22:04:24 »
Het zou extra sneu zijn als ze ook nog op de goede mol zou blijken te zitten op het moment van haar ongeval. Ik ga wel in de gaten houden op wie Janine stemt.
Tell me what your telescope says

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2013, 22:21:16 »
Ik sluit me helemaal bij jou aan Erik. Ze is een grappig, positief ingestelde vrouw en had als ik haar zo hoor misschien nog wel wat verder kunnen komen zonder dat ongeluk. Alle verdachte acties van haar zullen we niet meer als verdacht aanmerken. Maar goed, dan de eerste 2 á 3 afleveringen van haar genieten en kijken wie zij verdenkt.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2013, 10:27:57 »
Baal wel hoor dat ze er snel uit ligt, en ook op een verschrikkelijk wijze.. In de eerste aflevering is ze erg enthousiast over alles, en is ze gewoon een leuke opvallende kandidaat. Echt balen!  ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2013, 12:31:03 »
Janine Abbring spreekt voor het eerst openhartig over haar ongeluk tijdens haar deelname aan Wie Is De Mol? Voor het programma sprong ze van elf meter hoog in het water en verbrijzelde daarbij haar ruggenwervel. 'Ik vond het ook doodeng, maar ik wilde het wel doen. Ik riep nog: wat is het ergste dat ons kan gebeuren? Nou, zei iemand, dat je doodgaat.'

Na de sprong wist Janine direct dat het goed mis was. 'Toen ik aan de kant was gehesen, zei iedereen: niks aan de hand, je kwam goed terecht, met je voeten in het water. Maar ik weigerde overeind te komen', zegt ze in Volkskrant Magazine.

'Ik voelde meteen dat er iets heel erg stuk was.' Abbring ging naar eigen zeggen door een hel in het ziekenhuis in Zuid-Afrika: 'In het eerste ziekenhuis lag ik op een grote intensive care met 35 mensen op zaal. Om vier uur 's ochtends floepten de tl-buizen aan en werd ik hardhandig gewassen door Nigeriaanse verpleegsters in een winterjas - het was daar winter, ze hadden het koud. Het was een soort nachtmerrie. Van de zeep die ze gebruikten kreeg ik overal jeuk, maar ik kon me niet krabben. Als ik huilde omdat ik eenzaam was en bang en pijn had, zeiden ze alleen maar met boze stem: 'Why you cry?'

Blijvende schade
Helaas heeft de presentatrice blijvende schade overgehouden aan de sprong. 'Ik ben erg van de yoga, maar dat gaat niet meer. Ik heb enorm gejankt toen mijn yogaleraar zei: 'Die tenen ga je nooit meer aanraken'. Ik zal mijn rug nooit meer zo ver kunnen buigen. Toen ben ik even heel erg ingestort.' Toch heeft het ook wat moois gebracht. Janine en ex-vriend Rogier zijn weer samen. 'Je moet je voorstellen hoe ik er uit zag: ik was kilo's afgevallen, lag daar in een gestreepte pyjama, met vet haar en een infuus in mijn nek. En toch boog Rogier zich elke dag over me heen om me uitgebreid te zoenen


bron http://www.volkskrant.nl

wel vreemd weinig begeleiding van het programma of zie ik dit verkeerd?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2013, 15:01:27 »
Heftig! Toch wel interessant ('leuk' zou ik niet willen zeggen) om te lezen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2013, 15:06:16 »
Erg jammer dat er eindelijk eens een keer een echte groninger mee doet, en dan zo'n heftig ongeluk moet krijgen.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2013, 18:12:22 »
Het is volgens mij wel zo dat Janine blijvend is opgenomen in het clubje dat de jaargenoten met elkaar vormen.

In eerdere seizoenen heb ik het nooit zo ervaren, eigenlijk pas sinds de laatste seizoenen, hoewel: in serie 3 was de onderlinge band toch ook best wel goed te noemen, ook na jaren nog (Dick en Harry die na jaren nog steeds opduiken op de fandag, bijvoorbeeld).

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2013, 18:13:51 »
Het is volgens mij wel zo dat Janine blijvend is opgenomen in het clubje dat de jaargenoten met elkaar vormen.
Waarom zou dat ook niet?

Juist als een persoon in een groep iets heftigs meemaakt, daar wordt de band volgens mij alleen maar sterker van.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #12 Gepost op: 3-01-2013, 19:45:35 »
Ik denk ook dat de groep heel hecht is geworden na het ongeluk van Janine. En daar is Janine een heel groot onderdeel van!

Ik denk trouwens wel dat de band erg jaar wel sterk is tussen de kandidaten hoor. Het is zo iets heftigs, dat maak je maar één keer in je leven mee met juist die personen.  :)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2013, 01:20:35 »
In aflevering 1 vond ik Janine wel één van de leukste kandidaten, jammer genoeg :(. Verdacht was ze daarentegen niet, omdat ze als eerste de kerk vond en volgens mij meerdere enveloppen nog had.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2013, 01:22:51 »
Ik vond dr ook geweldig
You'll never walk alone

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2013, 09:12:37 »
Geweldig leuke kandidaat. Jammer dat ze er snel uitligt.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2013, 09:23:58 »
Inderdaad, vond haar ook heel leuk de eerste aflevering. Spijtig  :(

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2013, 12:44:18 »
Ik vond haar wel verdacht hoor. Ik ga haar in de gaten houden, zij is mijn mol!

Ja, ik weet ook wel dat Janine een ongeluk heeft gehad. Maar misschien, als ze dit ooit leest, vindt ze het misschien wel leuk om dat te horen te krijgen, net zoals alle andere kandidaten krijgen. Ik vind haar in ieder geval top.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2013, 16:33:53 »
Gelukkig is ze niet verdacht.
Als ze wel verdacht deed krijgen mensen steeds meer het idee dat ze de mol was en dat er een nieuwe mol is gekozen enzo.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2013, 18:17:29 »
Ik vond haar in deze eerste aflevering eerlijk gezegd geen leuke kandidaat...
Ze speelt het spel als kandidaat wel goed, maar ik vond haar nou niet bepaald sympathiek overkomen...
🜃