Auteur Topic: [KANDIDAAT] Janine Abbring  (gelezen 35004 keer)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2013, 17:50:13 »
Even in dit topic mijn reactie ivm off-topic:


Die waren haar hoofdverdachten zei ze, dus misschien ook een verdachte die eruit vloog?

Wel zei ze: Tim was ook verdacht, zeker in de eerste aflevering...

Dan zou het dus betekenen dat zij en Tim er langer inzitten. Anders kun je dat niet constateren.

Janine ''valt dus af'' in aflevering 3. Dan komt Tim dus niet in 2. Anders zou ze dat niet zeggen.

Ik denk hier zelf aan een stukje relativiteit.. Janine wist de locatie en kwam Tim tegen, die haastig op zoek ging naar een andere bus. Dat zal verdacht overkomen, zeker gezien zij zelf als eerste de kerk bereikt (binnen 25min als we de timer mogen geloven). Zij zal Tim waarschijnlijk in de gaten hebben gehouden, en misschien minder merkwaardige acties hebben gezien. De acties van Tim na aflevering 1 zijn voor Janine dan wellicht 'minder verdacht', maar voor een andere kandidaat 'meer verdacht'. Ik zou zelf niet te veel achter die uitspraak zoeken.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2013, 17:51:46 door Tunnelbouwer »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2013, 19:12:13 »
Wat een verhaal toch dat ongeluk van Janine. Springen van 11 meter in het water. Water is net beton als je er niet goed in springt. Zo jammer dat ongeluk. Ben benieuwd of het veel effect zal hebben op het verdere spel van Wie is de Mol.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2013, 22:11:48 »
Volgende week dus...

Echt jammer voor het spel, want ze wordt behoorlijk verdacht door andere kandidaten...
Maar ze kan het gelukkig navertellen.  :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #23 Gepost op: 10-01-2013, 22:14:51 »
Keileuke vrouw, jammer van de vroege exit.
Ik miss haar nu al

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2013, 22:16:28 »
Ze vertelde ook bij die laseropdracht dat ze zo'n slangenmens was...

...nie meer dus ::ohno::

(waarna ze vervolgens af ging, maar oké)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #25 Gepost op: 10-01-2013, 22:18:42 »
Ik had bij haar deze aflevering wel het idee alsof ze totaal niet bezig was geld binnen te halen, maar alleen om de anderen te observeren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2013, 22:32:16 »
Ik vind haar echt een heel leuke kandidaat, echt stom dat ze volgende week afvalt. Ze speelt het echt wel slim en had volgens mij ver kunnen komen  :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2013, 01:42:33 »
pff echt jammer dat Janine afvalt :(. Ze speelt het spel echt slim en is vrij goed bezig. Die had ik zeker de finale gegund.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2013, 10:41:29 »
Het moment van de biecht, waarin ze aangeeft doelbewust anderen te testen, is inderdaad geniaal. Wil ze later in het spel nog iets aan deze tactiek hebben, dan is het zaak om die voor zich te houden, en slechts in de biecht te vertellen. Bij het uitzenden is het spelletje TOCH al gespeeld, dus het uit de doeken doen ervan kan dan geen kwaad meer.

Overigens probeer ik me als kijker te focussen op het moment, en niet te kijken met het ongeluk dat pas volgende week gebeurt, in gedachte. Anders wordt elke handeling en iedere uitspraak van Janine gewoon waardeloos.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2013, 10:53:56 »
Ze vertelde ook bij die laseropdracht dat ze zo'n slangenmens was...

...nie meer dus ::ohno::

(waarna ze vervolgens af ging, maar oké)

Ik vond dit zo'n pijnlijk moment. Gelukkig ging ze meteen daarna af, en heeft ze zich niet werkelijk als slangenmens geprofileerd en dus ook niet het geld binnengehaald.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2013, 18:34:03 »
Ze is juist leuk droogkloterig, maar je moet het wel willen zien.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2013, 18:41:18 »
Ik vond dit zo'n pijnlijk moment. Gelukkig ging ze meteen daarna af, en heeft ze zich niet werkelijk als slangenmens geprofileerd en dus ook niet het geld binnengehaald.
check even haar tweets ::rofl::


JanineAbbring Hallo, wanneer ik in WIDM absurde dingen zeg als 'ik ben een ninja, een soort slangenmens' dan bedoel ik dat dus IRONISCH. Groetjes, de Hark
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2013, 20:51:04 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2013, 22:18:35 »
Ze kan er in ieder geval wel grappen over maken ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2013, 23:16:15 »
Nog één laatste reactie dan: ik weet niet waarom ze juist daar opnamen. Maar vergeet niet dat social media (zoals we het nu gebruiken) in die tijd nog niet bestond; tegenwoordig is het veel moeilijker om zaken rondom de mol geheim te houden. En natuurlijk kom je overal Nederlandse toeristen tegen, maar ik ken het programma inmiddels goed genoeg om te weten dat ze er alles aan doen om te zorgen dat er niets voortijdig naar buiten komt.

Dat heeft niet zoveel met social media te maken, maar in het licht van je laatste zin is het verhaal dat men Janine voor de VARA-gids liet schrijven extra merkwaardig.

We moeten ons ook realiseren dat de rest van de wereld niet de hele dag bezig is met Wie is de Mol, zelfs niet als je buiten het seizoen in een ver buitenland iets gadeslaat  ::)
Woosie down?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2013, 23:29:04 »
Dat heeft niet zoveel met social media te maken, maar in het licht van je laatste zin is het verhaal dat men Janine voor de VARA-gids liet schrijven extra merkwaardig.

We moeten ons ook realiseren dat de rest van de wereld niet de hele dag bezig is met Wie is de Mol, zelfs niet als je buiten het seizoen in een ver buitenland iets gadeslaat  ::)

Social media is een factor waardoor 'nieuws' over de opnames nog sneller naar buiten komt dan voorheen. Als je een stel BN'ers spot in de bushbush hoef je geen molkijker te zijn om er een foto van op Twitter te zetten. Maar goed, ik weet eigenlijk al niet meer waarom ik verzeild raakte in deze discussie en ik ben ook nog nooit met WIDM in het buitenland geweest, dus ik ga slapen. ;)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #36 Gepost op: 17-01-2013, 17:07:14 »
Ik vind het apart dat Janine een ring draagt die ze niet helemaal naar haar achterste kootje schuift. Viel me opeens op bij Pauw en Witteman en ik zat er steeds naar te kijken, maar ook in de serie zie ik dat ze die ring ook al had. Heeft niets met verdenkingen te maken uiteraard, maar ik vind het apart :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #37 Gepost op: 17-01-2013, 17:17:50 »
Misschien is die ring te smal of haar achterste vingerkootje net iets te dik?
Goede jacht!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #38 Gepost op: 17-01-2013, 22:32:34 »
Na vanavond mag dit topic toch wel de boventoon voeren  ::ok:: Het blijft spijtig dat Janine dit is overkomen, maarja het is zoals het is  :-\\ Vind het vooral jammer omdat Janine als kandidaat het fanatieke meebracht, het vileine ook (door anderen weinig te gunnen). Het spel op het scherpst spelen, ja zulke kandidaten staan mij wel aan. Blijft eeuwig zonde dat ze nooit langer van het spel heeft mogen genieten, want ik had graag langer van Janine willen genieten in WIDM. Toch vind ik het bewonderenswaardig hoe open en met zelfspot ze ermee omgaat in alle media. Dat moet je maar kunnen na zoiets. Respect dat Janine er onder de gegeven situatie zo uit gekomen is.  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #39 Gepost op: 17-01-2013, 22:34:45 »
Helemaal mee eens Joost.
Ik hoop dat de AVRO haar nog eens vraagt.
Ze staat er voor open, vertelde ze gisteren bij P & W
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.