Auteur Topic: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!  (gelezen 34781 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #80 Gepost op: 28-08-2013, 13:50:42 »
Was jij beter?
Nee :P Ik bak er zelf veel minder van ;) Daarom vind ik ook dat ik mag zeggen wat ik zei ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #81 Gepost op: 2-10-2013, 13:43:05 »
Serie 1: Petra  ::love::
Serie 2: Sigrid :P
Serie 3: John
Serie 4: Chandrika

Serie 5: Yvon  ::trots:: (na aflevering 3)
Serie 6: Roderick (Frédérique was gewoon de winnaar voor mij, in Milouska kon ik geen mol zien door haar uitstekende rol!)
Serie 7: Tot gebarenhint niet echt een mol, door die gebarenhint kon het niet anders dan Inge zijn.
Serie 8: Dennis bij gebrek aan andere molverdachten
Serie 9: Anniek, zij deed in mijn ogen veel meer molacties naar voor komen dan Jon
Serie 10: Sanne
Serie 11: Patrick of Pepijn zei ik al na aflevering 1, Pepijn tot zijn exit, toen Patrick
Serie 12: Liesbeth of Tim zei ik na aflevering 1, Tim viel af dus Liesbeth. Ho wacht!  ;D
Serie 13: Kees of Paulien zei ik na aflevering 1, toen de Case-hint op zijn plek viel nog enkel Kees.
Junior: Naomi tot het einde aan toe, beetje het Anniek-idee, zodat ik Amin nooit echt serieus overwoog.

Ik heb nu al drie jaar op rij dat ik na de eerste aflevering over twee twijfel en beide dus blijf volgen. Het scheelt dat je door alle voorgaande series toch wel een aantal kandidaten in een hokje kunt stoppen qua gedrag van eerdere series. Dat in combinatie met wie er juist in de schijnwerpers staat ter afleiding en welke ze koste wat kost er buiten willen houden geeft ook genoeg prijs. Ik ga niet langer voor 1 kandidaat als molverdachte, maar hou gewoon een kandidaat als back-up-mol aan :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #82 Gepost op: 2-10-2013, 21:46:33 »
Ik ben met serie 2 begonnen met kijken. 1 heb ik alleen gezien terwijl ik al wist wie de Mol was.

Helemaal mis: serie 2 t/m 5!
Vanaf het begin (afl. 1 of 2) goed: serie 6 en 8
Pas laat goed: serie 7 (gebarenhint), 10 (na vertrek Arjen) en 11 (na vertrek Pepijn)
Gevalletjes "jammer": serie 9 (vanaf het begin goed, maar net voor de finale gewisseld naar Anniek), serie 12 (vanaf afl. 3 goed maar wissel naar Tim na "de pijl", terug naar AM na vertrek Tim)

Maar onthoud dat bij WIDM geldt: het zoeken is leuker dan het vinden! ::vergroot::

edit: Vergeet ik zomaar Junior!: Na afl. 1 goed, na korte wissel naar Iris (als ik het goed heb) weer terug naar de Mol.

Toevoegingen: WIDM 13 vanaf het begin goed, Mole USA 5 ("live" gezien) vanaf het begin goed. En ik heb zo'n vermoeden dat ook Mole Australia 6 aan dit rijtje toegevoegd kan worden.

Offline huntelaar110

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MolFreak
Re: Heb jij de mollen van afgelopen seizoenen goed geraden?!
« Reactie #83 Gepost op: 25-10-2013, 08:56:08 »
Vanaf seizoen 5 live gevolgd,
Seizoen 4 nog niet gezien, dus dat wordt nog leuk, alleen jammer dat ik al wel weet wie het is.
Uitslagen gebaseerd op de laatste verdenking, dus +/- aflevering 7

Seizoen 1: Petra (fout)
Seizoen 2: Nico (goed vanaf afl. 4)
Seizoen 3: John (fout)
Seizoen 4: moet dus nog gekeken worden
Seizoen 5: Yvon (goed vanaf begin)
Seizoen 6: Milouska (goed vanaf afl. 6)
Seizoen 7: Inge (goed vanaf afl. 5)
Seizoen 8: Edo (fout)
Seizoen 9: Anniek (fout)
Seizoen 10: Sanne (fout)
Seizoen 11: Patrick (goed vanaf begin)
Seizoen 12: A-M (goed vanaf afl. 4, goede switch vanaf Hadewych)
Seizoen 13 Zarayda (fout)

Seizoen 14 doen we nog maar geen uitspraak over

Junior seizoen 1: Naomi (fout)

Jullie zien, ik ben niet briljant in dit spellete ;)