Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95149 keer)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #180 Gepost op: 11-01-2013, 23:07:04 »
Mooie aflevering!
Dit viel mij trouwens nog op in de fabriek. Later even terug gekeken en ik vind het nog steeds verdacht.


Het is net alsof de ogen er in geprojecteerd zijn (waarna later met een edding er wat overheen gekrabbeld is)...
Vind het anders nl wel geweldig geverfd ;)...
En de ogen lijken wat mij betreft het meest op de ogen van Zarayda.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2013, 23:23:32 door GeeDeeZet »

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #181 Gepost op: 11-01-2013, 23:24:33 »
Het is net alsof de ogen er in geprojecteerd zijn.
Wel opvallend veel ogen, de afgelopen twee afleveringen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 2
« Reactie #182 Gepost op: 11-01-2013, 23:36:47 »
Wel opvallend veel ogen, de afgelopen twee afleveringen.

Heeft misschien één van de kandidaten ooit meegespeeld in een commercial voor een opticien?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #183 Gepost op: 11-01-2013, 23:47:39 »
Allereerst prachtige aflevering!

Ik denk dat ik een hint heb gevonden in de aflevering die nog niemand anders is opgevallen volgens mij...

Nadat Kees af gaat in de laseropdracht, zie je heel kort een afbeelding van een vrouw met een roos in haar haar..
Volgens mij kan dit bijna niet anders dan een hint zijn, dit omdat het er zo kort is in gemonteerd dat het een 'gewone'
kijker niet opvalt..

Maar wat betekend het!? Is het een hint naar Tania (Opera) of naar Daniel (Gooische Vrouw) of iemand anders?   

Offline Het Beest

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #184 Gepost op: 11-01-2013, 23:47:46 »
Afleveringstitel: 'spiegelbeeld'. Dan gaan we toch maar even spiegelen? :D


Hoe ze haar handen houdt, beeld ze geen "M", maar mogelijk beeldde ze een mol (dier) uit.

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #185 Gepost op: 11-01-2013, 23:58:01 »
Allereerst prachtige aflevering!

Ik denk dat ik een hint heb gevonden in de aflevering die nog niemand anders is opgevallen volgens mij...

Nadat Kees af gaat in de laseropdracht, zie je heel kort een afbeelding van een vrouw met een roos in haar haar..
Volgens mij kan dit bijna niet anders dan een hint zijn, dit omdat het er zo kort is in gemonteerd dat het een 'gewone'
kijker niet opvalt..

Maar wat betekend het!? Is het een hint naar Tania (Opera) of naar Daniel (Gooische Vrouw) of iemand anders?   
Dit is idd wel erg vreemd gemonteerd... Dacht me trouwens te herinneren dat in afl. 1 iemand met een bloem in haar haar zat, ga ff zoeken...

Edit:
Gevonden! Helaas hebben we er niets aan haha!  ;D
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 00:02:26 door GeeDeeZet »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #186 Gepost op: 12-01-2013, 00:07:38 »
Allereerst prachtige aflevering!

Ik denk dat ik een hint heb gevonden in de aflevering die nog niemand anders is opgevallen volgens mij...

Nadat Kees af gaat in de laseropdracht, zie je heel kort een afbeelding van een vrouw met een roos in haar haar..
  
@10.34u te zien.
Viel wel op, zeker omdat het niet echt graffiti of kunst lijkt te zijn die je aan zou treffen in die hal.
Omnia vincit amor

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #187 Gepost op: 12-01-2013, 00:10:01 »
Mooie aflevering!
Dit viel mij trouwens nog op in de fabriek. Later even terug gekeken en ik vind het nog steeds verdacht.


Het is net alsof de ogen er in geprojecteerd zijn (waarna later met een edding er wat overheen gekrabbeld is)...
Vind het anders nl wel geweldig geverfd ;)...
En de ogen lijken wat mij betreft het meest op de ogen van Zarayda.


dit is een plaatje van Zarayda in de eerste aflevering. Hier kan je haar ogen en neus goed vergelijken.
Indruk is hetzelfde maar volgens mij is het haar niet...

misschien een jonge foto van Daniel?

« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 00:11:39 door Mrrt »

Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #188 Gepost op: 12-01-2013, 02:04:13 »
Kijk ff in het topic van aflevering 1, ik heb een soortgelijke reactie geplaatst, maar met een shot uit aflevering 1 dus. Zijn nog geen reacties op gekomen. Ook daar was niet alles duidelijk. Misschien geven ze elke aflevering een shot?

Cash & Carry in spiegelbeeld!

Offline Koenfey

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #189 Gepost op: 12-01-2013, 10:15:39 »
Eindelijk het website adres van het GPS tracking kunnen ontdekken:

http://test.pirbright.com.au/mole.html

Alleen hebben we er niet zoveel aan geloof ik :-\\

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Aflevering 2
« Reactie #190 Gepost op: 12-01-2013, 12:50:01 »
Eindelijk het website adres van het GPS tracking kunnen ontdekken:

http://test.pirbright.com.au/mole.html

Alleen hebben we er niet zoveel aan geloof ik :-\\

Ik had 'm al, had het dan even gevraagd :-P

Er staat idd niet zo veel op. Die selectbox linksbovenin, weet iemand waarvoor die dient? Voor de rest zijn alle geldpunten weggehaald, alleen de 'tent' is zichtbaar.

Offline xtopeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1. Jan-Willem 2. Sofie 3. Freek
Re: Aflevering 2
« Reactie #191 Gepost op: 12-01-2013, 15:24:46 »
Ik weet niet of ik de enige ben die dit opviel, maar Carolien was toch gewoon af bij de laseropdracht? Ik heb het paar keer terug gekeken, en die laserstraal lijkt haar rug echt te raken? Zou een goede molactie zijn ; Goed bezig zijn, maar niet af kunnen gaan. In het begin elke keer de porto vast, als laatst gaan en dan als held terug komen. Misschien is er volgende aflevering wel een grote kans om geld te verliezen, dus ja.. Ook heeft de ze porto in handen bij de quad-opdracht.

Offline henky

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #192 Gepost op: 12-01-2013, 15:47:37 »
als dat zo is zou ik het gewoon een slechte mol vinden.
feit dat er in een volgende aflevering geld uit de pot gaat betekend niet dat er nu geld in de pot moet.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Aflevering 2
« Reactie #193 Gepost op: 12-01-2013, 15:53:20 »
Ik weet niet of ik de enige ben die dit opviel, maar Carolien was toch gewoon af bij de laseropdracht? Ik heb het paar keer terug gekeken, en die laserstraal lijkt haar rug echt te raken?

Volgens Art was dit misschien wel de simpelste opdracht. Dat klopt, want volgens mij geeft het niet als je door een laserstraal geraakt wordt, zolang het laserpak maar niet door een laserstraal geraakt wordt.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #194 Gepost op: 12-01-2013, 16:47:14 »
Ik weet niet of dit al opgevallen is, maar de titel van de aflevering in Spiegelbeeld. Zarayda ziet bij de eerste opdracht vindt Zarayda de 4 spiegels. Ze ziet als eerste haar eigen spiegelbeeld. Hint?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #195 Gepost op: 12-01-2013, 17:19:16 »
Ik had 'm al, had het dan even gevraagd :-P
Dat was gevraagd. Ergens in dit topic, denk ik.
The British are not impressed.

Offline Femaloires

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #196 Gepost op: 12-01-2013, 19:02:57 »
Ze zaten ook in aflevering 1, eens kijken of ik het ergens kan vinden.
(html-tags werken hier trouwens niet, hier moet je BB-code gebruiken)

Links, zie je duidelijk een A, daar links van staat een R in 'spiegebeeld'.
Tot zover ik kan zien: ASR(of H) AR
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 19:11:36 door MaggieSearch »

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #197 Gepost op: 12-01-2013, 20:15:11 »
De vrouw met de rode lippen en de rode roos in het zwarte haar verwijst naar de opera Carmen. In aflevering 1 hoor je bij de introductie van Tania in het kleine kadertje dat ze zingt: "L'amour est un oiseau  rebelle". En dat is een bekende tekst uit de opera Carmen. Google "opera carmen" op afbeeldingen en je krijgt een vrouw met een rode roos in het zwarte haar, overeenkomstig het screenshot van Mrrt.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #198 Gepost op: 12-01-2013, 20:36:36 »
De vrouw met de rode lippen en de rode roos in het zwarte haar verwijst naar de opera Carmen. In aflevering 1 hoor je bij de introductie van Tania in het kleine kadertje dat ze zingt: "L'amour est un oiseau  rebelle". En dat is een bekende tekst uit de opera Carmen. Google "opera carmen" op afbeeldingen en je krijgt een vrouw met een rode roos in het zwarte haar, overeenkomstig het screenshot van Mrrt.
Goed gevonden zeg!  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 20:41:27 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #199 Gepost op: 12-01-2013, 20:39:11 »
Voorbeeld Carmen (Pellegrini Opera):
*dankzij debbiegoudveld*
Omnia vincit amor