Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95243 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2013, 21:34:37 »
Het is dat Carolien trouwens 1000 euro pakte, maar ze had in beide opdrachten de porto in handen en zorgde dat ze als laatste overbleef bij de lasers. Typisch mols, maar 1000 euro pakken niet. Haar schrijf ik dus even af..

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2013, 21:34:45 »
Wat ik vergeet te zeggen: er zijn me grappig genoeg niet heel veel grappige momenten opgevallen, maar ik denk dat dat komt omdat ik zó in het spel zat. De laseropdracht was echt een van de vetste opdrachten ooit denk ik, en echt een opdracht die ik zó graag zelf zou hebben willen meemaken.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2013, 21:34:50 »
Ik nomineer de gedichtopdracht voor de categorie de saaiste opdracht in jaren.

Verder was het wel weer een geweldige aflevering.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 10-01-2013, 21:36:40 »
Paulien liet zich meteen afschieten bij de lasers, Paulien zat in het dictee-team en heeft met gemak een extra fout kunnen veroorzaken bij opschrijven en Paulien deed niet haar best tijdens de gouddumpmijnopdracht. Dit i.t.t. Carolien en Kees bij de lasers, Daniel en Kees bij de gouddumpmijn. En oh, viel jullie ook op hoe Paulien als reactie op Joep zijn exit in haar biecht zei: 'en ik had hem het nog zo gegund' Zo gegund.. als mol? Laten ze dus bij de crew al een stukje zien van Paulien haar molbiecht?  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 21:40:45 door -Joost- »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2013, 21:37:07 »
Zat er nog een fout in de leader?
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Delliana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 10-01-2013, 21:37:11 »
Hij zag ze in zn ooghoek zei die, en toen werd ie geraakt. Mooie dekmantel voor de mol, alleen zou een mol t luikje openen/de groep helpen?


Dat denk ik ook niet dat de mol gaat helpen met luikje te openen en geld binnen brengen, wel frapant dat ze het van Carolien wel lieten zien toch?
Niets is wat het lijkt!!!

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2013, 21:38:44 »
Zeer toffe aflevering!  ::bravo::
Op dit moment nog alles een beetje aan het verwerken!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2013, 21:38:50 »

Dat denk ik ook niet dat de mol gaat helpen met luikje te openen en geld binnen brengen, wel frapant dat ze het van Carolien wel lieten zien toch?

Volgens mij zie je het van Kees ook. Je ziet eerst een close-up van de jokers, dan bukt ie zich en gaat ie af.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 10-01-2013, 21:40:29 »
Ik vond het dictee wel een beetje saai hoor. Hadden ze best wat korter kunnen monteren. :P
Er moet iets achter zitten.Zag ik het getal 29 opduiken ?

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2013, 21:41:40 »
Wat een aflevering maar weer het was geweldig vooral de spetterende eerste aflevering ik. Ben nu op een moltim hij is wel zeer verdacht aan het doen en die eerste opdracht sensationeel jammer joep eruit maar er is wat meer duidelijk nu en volgende week dan toch echt de janine proef
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2013, 21:41:54 »
Ja hoor, de leader begon en toen kregen we visite.. helaas dus weinig kunnen horen/zien.

Ik had ze buiten laten staan. ;D

Wat een toffe aflevering, erg jammer dat Joep eruit is. :(  Drie mooie en goede WIDM-opdrachten, mooie beelden, topserie weer! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2013, 21:42:29 »
Wat een heerlijk ouderwetse aflevering! Walkie-Talkies die plots niet meer werken, gestolen geld en veel opnames van geheime vergaderingen en woordenwisselingen.
Ik zie dat sommigen de opdracht met het gedicht van Ingrid Jonker saai vonden, ik vond het juist een hele mooie en rustgevende opdracht (had eigenlijk mee willen schrijven :P). Het neutraliseerde de actie van de andere twee opdrachten een beetje.
臥底 是 谁?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2013, 21:42:33 »
Ik vond het dictee wel een beetje saai hoor. Hadden ze best wat korter kunnen monteren. :P

Helemaal mee eens ... sowieso een opdracht waarbij het lastig mollen is. Gelukkig maakte de rest van de aflevering veel goed. Leuke opdrachten, veel Molmogelijkheden en ook leuk veel beelden van buiten de opdrachten om, met verbondjes en dingen .. leuk :-)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2013, 21:43:03 »
Bij het dictee viel mij op dat ze "fan" (Afrikaans) hadden geschreven als "van", dat leverde direct een aantal fouten op. Zo was er nog een woord dat meerdere keren verkeerd gespeld is. Of dit nou de beste positie voor de mol is.. wellicht wel.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2013, 21:43:29 »
Verdenkingen naar Tim als de mol lagen er erg dik bovenop.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2013, 21:43:52 »
Trouwens, wat was het nummer van de stoel die ineens vlak bij (ik dacht) Paulien of Tania, in beeld was? Het was een gele cirkel met een getal erin. Het was een halve seconde scherp, en daarna stelde de camera scherp op de groep waarna het getal onscherp werd.

Ik dacht namelijk weer 82 te zien.

EDIT: wat de fouten betreft. "gedink" was ook een aantal keer fout meegeteld. En "so as" ook.

Een aantal fouten vond ik trouwens een beetje gek, vooral de eind-d's die in Afrikaans eind-t's worden (hant, brant, eenvout). Is dat een oprechte fout? Of is dat iets dat men zou moeten kunnen hebben geweten? Ze komen ook binnen langs borden met afrikaanse teksten erop. De mol weet dat.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2013, 21:43:54 »
Ik had ze buiten laten staan. ;D

Haha, was een goed plan geweest. Ach ja ik kijk het zo wel even terug. Misschien na het lezen van alles wat hier staat vallen me al wat dingen op.

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2013, 21:44:28 »
Titel Spiegelbeeld.
Zarayda zat op stoel 28. Spiegelbeeld van 82.
Jaartal 82 was vorige week in beeld.
Zou het kloppen?  ::rofl::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2013, 21:44:40 »
Bij het dictee viel mij op dat ze "fan" (Afrikaans) hadden geschreven als "van", dat leverde direct een aantal fouten op. Zo was er nog een woord dat meerdere keren verkeerd gespeld is. Of dit nou de beste positie voor de mol is.. wellicht wel.
Het was Paulien die in een biecht zei van met een v te willen schrijven, terwijl Joep had gezegd dat het met een f was.
No Milk today???

Offline Delliana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2013, 21:44:51 »
Volgens mij zie je het van Kees ook. Je ziet eerst een close-up van de jokers, dan bukt ie zich en gaat ie af.
Ik ga het straks nog even terugkijken en kom er op terug..
Niets is wat het lijkt!!!