Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95278 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #80 Gepost op: 10-01-2013, 22:33:24 »
en zoals al een paar keer eerder is gezegd. Het is 1000,00 erbij omdat het gelukt is. Anders was het 1000,00 eruit! Dus eigenlijk 2000,00
En dat idd ook. Dus, nee 'slechts' lijkt me geenszins van toepassing in dit geval.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lizzy_M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #81 Gepost op: 10-01-2013, 22:34:19 »
3. Tijdens de nabesprekingen van de kandidaten over wie de mol zou kunnen zijn, zag je na de verschillende groepjes ineens Tim met iemand bierproosten.Het ging net op dat moment over de mol, maar je zag de ander niet. Zit Kees met hem op 1 kamer?

Volgens mij was dat Carolien. Blauwe nagels, blauwe trui (die ze ook in de biechts aanheeft).

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #82 Gepost op: 10-01-2013, 22:36:53 »
Mannen/vrouwen slapen toch apart?

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #83 Gepost op: 10-01-2013, 22:38:02 »
Afleveringstitel: 'spiegelbeeld'. Dan gaan we toch maar even spiegelen? :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2
« Reactie #84 Gepost op: 10-01-2013, 22:39:38 »
dat is niet spiegelen dat is omdraaien
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #85 Gepost op: 10-01-2013, 22:40:29 »
dat is niet spiegelen dat is omdraaien
Verticaal spiegelen geeft toch hetzelfde? ;p Gewoon een M dus :p

Offline WIDMtips

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #86 Gepost op: 10-01-2013, 22:41:51 »
dat is niet spiegelen dat is omdraaien

Verticaal spiegelen.

Offline Keessie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #87 Gepost op: 10-01-2013, 22:44:18 »
Volgens mijn broertje was degene die met Tim proostte Carolien, hij meende blauwe nagels te zien...


Klopt: http://www.youtube.com/watch?v=K0Szor8XeV0

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #88 Gepost op: 10-01-2013, 22:46:38 »
2.  Toen bij de gedichtenopdracht ineens Tim erin meeging om voor het laagste bedrag te gaan (dus meeste foutenaantal) en Art kwam binnen, riep Kees meteen: Tim?! Zodat Art ook zei Tim? om van hem te horen voor welke groep ze zouden gaan. Tim werd hierdoor verdacht gemaakt.

Vond ik ook zeer verdacht van Kees. Kees besliste dat Tim besliste dat er ineens iets anders gekozen werd. Zou zeker een subtiele molactie kunnen zijn.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 2
« Reactie #89 Gepost op: 10-01-2013, 22:58:30 »
Klopt viel mij ook op. Janine begon om de mol uit de tent te lokken, Tim hapte meteen toe en Kees wees meteen naar Tim alsof het Tim's keuze was om voor een lager bedrag te gaan.

Ja. Sterke actie dus van Janine! En omdat we al weten dat Janine er binnenkort (helaas) uitligt, is dat toch een aanwijzing. Weliswaar een kleintje.....maar toch.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #90 Gepost op: 10-01-2013, 22:59:52 »

Klopt: http://www.youtube.com/watch?v=K0Szor8XeV0

Zitten zij samen misschien al op de juiste mol, dat we daarom zo weinig te zien krijgen?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #91 Gepost op: 10-01-2013, 23:01:16 »


Is iemand bovenstaande letters ook opgevallen? Het ziet er niet echt natuurlijk uit... Kan er alleen niks van bakken
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 23:07:16 door Pjotr1992 »

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #92 Gepost op: 10-01-2013, 23:02:41 »


Is iemand bovenstaande letters ook opgevallen? Het ziet er niet echt natuurlijk uit... Kan er alleen niks van bakken
Ze zaten ook in aflevering 1, eens kijken of ik het ergens kan vinden.
(html-tags werken hier trouwens niet, hier moet je BB-code gebruiken)
臥底 是 谁?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #93 Gepost op: 10-01-2013, 23:07:44 »
Gelukt. ;)Maar ik heb ze inderdaad in aflevering 1 ook gezien. Misschien kunnen we met de letters van vanavond en vorige week samen iets.

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #94 Gepost op: 10-01-2013, 23:13:42 »
Geweldige aflevering weer, heb wel iets gevonden dat mij vreemd lijkt..

Rond 35:40, als Joep met de dames gaat praten over wie ze verdenken. Zegt Carolien: 'Ik verdenk er negen.'.
Dat wil dus eigenlijk zeggen dat ze alle negen kandidaten verdenkt, en dus ook zichzelf.. En wie verdenkt zichzelf? Juist ja, dat is de mol!

Voor de rest vond ik Tim en Daniel zich deze aflevering opvallend uitsloven, komt dit omdat het van die leuke en spannende opdrachten zijn of
willen ze niet verdacht overkomen?

Het is Janine die dat zegt. Want na dat ze dat zegt dan zegt Carolien: ik een stuk of 4/5

Offline Keessie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #95 Gepost op: 10-01-2013, 23:15:26 »
Zitten zij samen misschien al op de juiste mol, dat we daarom zo weinig te zien krijgen?

Het verhaal voorafgaand aan het klinken van de glazen tussen overduidelijk Tim en aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Carolien (blauwe nagellak en blauwe sweater. De sweater zit echter via haar duim vast en dat heb ik in de andere beelden niet teruggezien...), veroorzaakt een vreemde kwinkslag in het spel. Carolien heeft het met haar "verbond" bestaande uit Joep, Paulien en Janine over de mol en dat ze hun lijst niet hoeven te delen, want ze wel weten wie het is.

Van die groep kan met de huidige kennis een aantal mensen worden wegstreept. Ik houd er één over. Ze zegt aan het eind "het kan net zo goed zijn dat de mol in mijn verbondje zit en dan heb ik het gewoon niet doorgehad".
Dus het klinken van de glazen is vanwege het feit dat Paulien de mol is, of niet, en in dat geval is het heel vreemd dat Tim met haar proost...

Lastig.. of is het dan toch Carolien?

Offline Delliana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #96 Gepost op: 10-01-2013, 23:20:18 »
weet niet of dit al bekend was .. maar kijk even op http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda

anders vergeet dit berichtje gelijk dan maar weer ::tandpastasmiley::

Over de baby naam Zarayda
Betekenis De mol


Het staat er echt!
Niets is wat het lijkt!!!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #97 Gepost op: 10-01-2013, 23:22:55 »
weet niet of dit al bekend was .. maar kijk even op http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda

anders vergeet dit berichtje gelijk dan maar weer ::tandpastasmiley::

Over de baby naam Zarayda
Betekenis De mol


Het staat er echt!
Jup, zat ook in Joerie's Vodcast van aflevering 1. Ik vind het maar slapjes, vooral door de vragen en antwoorden die eronder staan.
臥底 是 谁?

Offline Delliana

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #98 Gepost op: 10-01-2013, 23:24:52 »
Jup, zat ook in Joerie's Vodcast van aflevering 1. Ik vind het maar slapjes, vooral door de vragen en antwoorden die eronder staan.

Ik heb iig mijn pool omgegooit..
het is idd wel een makkelijke voorzet! ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 23:26:42 door Delliana »
Niets is wat het lijkt!!!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #99 Gepost op: 10-01-2013, 23:25:32 »
Hey,

Ik vond het een geweldige 2e aflevering.
Vooral omdat ik als Belg onbevooroordeeld kan kijken (ik kende alleen maar Paulien uit de slimste mens ter wereld, en Carolien van 'mag ik u kussen')

Ik stel mij alleen de vraag bij de 3e opdracht of dit wel veilig was, paintballen zonder gezichtsbescherming.
Voor de rest een topaflevering.
klaar voor de strijd