Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 95276 keer)

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #100 Gepost op: 10-01-2013, 23:26:23 »
Tim zegt dat hij geen goed gevoel heeft omdat hij mensen heeft zien mollen. Maar dat zegt hij nadat 'bekend' is hoeveel geld ze hebben gehaald.. Beetje raar.

Offline Magic0loc0

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #101 Gepost op: 10-01-2013, 23:34:39 »
weet niet of dit al bekend was .. maar kijk even op http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda

anders vergeet dit berichtje gelijk dan maar weer ::tandpastasmiley::

Over de baby naam Zarayda
Betekenis De mol


Het staat er echt!

Onbetrouwbare site. Niet op letten, bovendien zouden ze achter de schermen bij WIDM heus niet hun mol uitkiezen puur vanwege de betekenis van een naam.

Bovendien nog wat over mensen die ik aan de hand van deze aflevering afstreep:
- Tania (zoekt duidelijk naar de mol, probeert - soms wat eruit gemonteerd - toch echt geld in die pot te krijgen, zie opdr. 2)
- Zarayda (als mol afgaan bij de opdrachten zo snel zonder bijvoorbeeld jokers te pakken bij opdr. 1, dat denk ik niet)
- Joep (duh)
- Janine (duh)
- Carolien (haalt teveel geld binnen om een mol te kunnen zijn, zie opdr. 1 waar ze als mol makkelijk af had kunnen gaan)

Dat brengt ons(/mij) tot Kees, Daniël, Paulien en Tim. In mijn ogen potentiële mollen. Ik zat op Tim, nu steeds meer naar Paulien en Daniël.

Kan iemand me trouwens helpen met deze?

Offline Magic0loc0

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #102 Gepost op: 10-01-2013, 23:36:40 »
Onbetrouwbare site. Niet op letten, bovendien zouden ze achter de schermen bij WIDM heus niet hun mol uitkiezen puur vanwege de betekenis van een naam.

Bovendien nog wat over mensen die ik aan de hand van deze aflevering afstreep:
- Tania (zoekt duidelijk naar de mol, probeert - soms wat eruit gemonteerd - toch echt geld in die pot te krijgen, zie opdr. 2)
- Zarayda (als mol afgaan bij de opdrachten zo snel zonder bijvoorbeeld jokers te pakken bij opdr. 1, dat denk ik niet)
- Joep (duh)
- Janine (duh)
- Carolien (haalt teveel geld binnen om een mol te kunnen zijn, zie opdr. 1 waar ze als mol makkelijk af had kunnen gaan)

Dat brengt ons(/mij) tot Kees, Daniël, Paulien en Tim. In mijn ogen potentiële mollen. Ik zat op Tim, nu steeds meer naar Paulien en Daniël.

Kan iemand me trouwens helpen met deze?


Hiermee bedoel ik dus waarom iemand EK = IK erboven zet, terwijl dit al overduidelijk is. Al eerder gepost dit in dit topic, maar nu met plaatje.
Dus, iemand idee?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 2
« Reactie #103 Gepost op: 10-01-2013, 23:38:20 »
"ek" is Afrikaans voor "ik", of bedoel je dat niet?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #104 Gepost op: 10-01-2013, 23:48:08 »
Nog iets opvallends bij de 3e opdracht: Janine rent met Tim naar een envelop, vervolgens komt Tim terug bij de tent, en even later komt Janine samen met Daniel terug.... Ra ra hoe kan dit? Was er dan geen maximum van 2 kandidaten tegelijk in het veld?

Offline Magic0loc0

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2013, 23:49:05 »
"ek" is Afrikaans voor "ik", of bedoel je dat niet?
Nee dat weet ik. Maar daarom juist. Dat is toch hartstikke logisch. Waarom zet je dat groot en omcirkeld erboven dan?
Dat was mijn vraag meer  ;)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #106 Gepost op: 10-01-2013, 23:49:39 »
Titel Spiegelbeeld.
Zarayda zat op stoel 28. Spiegelbeeld van 82.
Jaartal 82 was vorige week in beeld.
Zou het kloppen?  ::rofl::

Ondanks deze hint richting Zarayda begin ik bij '82 icm Pac-Mols spoiler in topic Aflevering 1 nu ineens heel erg richting
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
te denken.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 23:52:27 door MoLana! »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #107 Gepost op: 10-01-2013, 23:53:40 »
Hey,

Ik vond het een geweldige 2e aflevering.
Vooral omdat ik als Belg onbevooroordeeld kan kijken (ik kende alleen maar Paulien uit de slimste mens ter wereld, en Carolien van 'mag ik u kussen')

Ik stel mij alleen de vraag bij de 3e opdracht of dit wel veilig was, paintballen zonder gezichtsbescherming.
Voor de rest een topaflevering.

Hoe kun je daar nu aan twijfelen ... Alles wat ze bij WIDM doen is altijd helemaal veilig! Vraag maar aan Janine :-(

Offline Sietskeroozing

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #108 Gepost op: 10-01-2013, 23:55:10 »

Dat ze voor Joep koos was iig wel opvallend.

Later legt Joep uit dat hij wel eens in Zuid-Afrika is geweest en dat hij wel wat woorden kende. Ik denk dat Paulien daarom voor hem koos.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #109 Gepost op: 10-01-2013, 23:56:20 »
Nee dat weet ik. Maar daarom juist. Dat is toch hartstikke logisch. Waarom zet je dat groot en omcirkeld erboven dan?
Dat was mijn vraag meer  ;)

omdat Paulien wil laten zien dat 'ek = ik' (zij dus) het antwoord is op de vraag die de naam van het programma is?

Er is vast wel iemand in de Paulientunnel die dit gelooft ;-)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 2
« Reactie #110 Gepost op: 11-01-2013, 00:00:03 »
Ik zat toevallig te kijken op De wiki "Afrikaans" en daar staat  het Nederlandse woord "zoals" vertaald met "soos" (bij de kop "dialectwoorden"). Er stat echter bij dat dit wooren zijn die in Afrikaans gewoon correct zijn. Is dat fout verbeterd?

Maakt gelukkig voor de pot niet uit, maar "soos" fout rekenen is misschien niet helemaal juist.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sietskeroozing

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #111 Gepost op: 11-01-2013, 00:00:43 »
Ze zaten ook in aflevering 1, eens kijken of ik het ergens kan vinden.
(html-tags werken hier trouwens niet, hier moet je BB-code gebruiken)

Ligt het aan mij of zie ik hier letters in spiegelbeeld?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #112 Gepost op: 11-01-2013, 00:04:13 »

3. Tijdens de nabesprekingen van de kandidaten over wie de mol zou kunnen zijn, zag je na de verschillende groepjes ineens Tim met iemand bierproosten.Het ging net op dat moment over de mol, maar je zag de ander niet. Zit Kees met hem op 1 kamer?

Ik dacht dat diegene die met hem proostte zijn rechterarm in (blauw) gips had. Ik vroeg me ook af wie dat kon zijn? Misschien was het inderdaad Carolien met een blauwe trui met lange mouwen?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2013, 00:06:41 door Lonneke14 »

Offline Sietskeroozing

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #113 Gepost op: 11-01-2013, 00:05:06 »
Nee dat weet ik. Maar daarom juist. Dat is toch hartstikke logisch. Waarom zet je dat groot en omcirkeld erboven dan?
Dat was mijn vraag meer  ;)

Ik denk dat de persoon in kwestie zeker wist dat het in het Zuid-Afrikaans zo geschreven moest worden, en niet zeker wist of de overigen dat ook wisten. Misschien vandaar dat hij dat er extra boven zette.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #114 Gepost op: 11-01-2013, 00:08:05 »
Ik dacht dat diegene die met hem proostte zijn rechterarm in (blauw) gips had. Ik vroeg me ook af wie dat kon zijn? Misschien was het inderdaad Carolien met een blauwe trui met lange mouwen?

ja, dat was Carolien, ze had een blauwe pull aan en je zag ook dat haar nagels blauw waren.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #115 Gepost op: 11-01-2013, 00:16:40 »
Klopt viel mij ook op. Janine begon om de mol uit de tent te lokken, Tim hapte meteen toe en Kees wees meteen naar Tim alsof het Tim's keuze was om voor een lager bedrag te gaan.
Idd, was opvallend, plus zoals eerder genoemd het "Spiegelbeeld" (titelverklaring) van Kees in de zonnebril van een kandidaat.
Maar het blijft gezellig in de PC-Tunnel....eerst maar eens in de analyse...
Omnia vincit amor

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 2
« Reactie #116 Gepost op: 11-01-2013, 00:17:14 »
Nee dat weet ik. Maar daarom juist. Dat is toch hartstikke logisch. Waarom zet je dat groot en omcirkeld erboven dan?
Dat was mijn vraag meer  ;)
Als geheugensteuntje? Misschien is de verleiding groot om er toch 'ik' van te maken, en dan heb je 'm fout.

Maakt gelukkig voor de pot niet uit, maar "soos" fout rekenen is misschien niet helemaal juist.
Hebben ze ook niet fout gerekend. De kandidaten hadden er 'so os' van gemaakt en dat is wel fout.

The British are not impressed.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #117 Gepost op: 11-01-2013, 00:18:36 »
Nog iets opvallends bij de 3e opdracht: Janine rent met Tim naar een envelop, vervolgens komt Tim terug bij de tent, en even later komt Janine samen met Daniel terug.... Ra ra hoe kan dit? Was er dan geen maximum van 2 kandidaten tegelijk in het veld?

Nog een keer deze post, anders is het blijkbaar niet interessant genoeg.

Offline Sietskeroozing

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #118 Gepost op: 11-01-2013, 00:22:11 »
Het viel mij inderdaad ook al op dat er vaak meer dan 2 mensen buiten de tent waren. Als iemand hier verduidelijking in kan brengen, graag!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2013, 00:22:54 »


Is iemand bovenstaande letters ook opgevallen? Het ziet er niet echt natuurlijk uit... Kan er alleen niks van bakken

Kijk ff in het topic van aflevering 1, ik heb een soortgelijke reactie geplaatst, maar met een shot uit aflevering 1 dus. Zijn nog geen reacties op gekomen. Ook daar was niet alles duidelijk. Misschien geven ze elke aflevering een shot?