Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 70159 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2013, 21:50:51 »
Mooie aflevering, zoals gebruikelijk missen er wat opdrachten (heel aflvering 3, bibliotheekopdracht), maar wat we hebben gezien was leuk. Mooi dat Ewout nog even betrokken werd in sommige discussies, hij valt al zo buiten het spel. In totaal een mooie serie, persoonlijk denk ik dat die sowieso boven 2012 uitstijgt.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 10
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2013, 21:51:04 »
De beste molactie van Kees vind ik dat hij Carolien en Paulien geld uit de pot laten winnen. Een sigaar uit eigen doos. Dat heb ik volgens mij nog nooit een mol zien doen.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2013, 21:51:54 »
Kees was een te aardige en obvious mol.

de kandidaten waren wel erg leuk, vooral erg genoten van Paulien, Carolien, Tania en Zarayda  ::bravo::

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2013, 21:53:48 »
Er staan meer hints op de site....... maar die site heeft een fout en blijft maar de priester hint laten zien terwijl je op anderen klikt (....)

Ja, dat heb ik ook... jammer! Want ben heel erg benieuwd naar de rest!
Laten we jabberen.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2013, 21:57:00 »
De beste molactie van Kees vind ik dat hij Carolien en Paulien geld uit de pot laten winnen. Een sigaar uit eigen doos. Dat heb ik volgens mij nog nooit een mol zien doen.

De Mol is ook niet zo heel vaak penningmeester geweest :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2013, 21:57:36 »
Werkelijk? Is dat je weerwoord? "Wees blij dat er nog een serie is"?  ::ohno::

Jammer dat er na elke slotaflevering altijd 1-2 mensen zijn die de vrolijke sfeer verpesten door negatieve en/of sarcastische comments om heel subtiel te vertellen hoe slecht de mol, de molacties, de slotaflevering en de serie wel niet waren. ::ok::

Mooie slotaflevering en wel een paar geniale acties van kees!  ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 10
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2013, 22:00:13 »
Jammer dat er na elke slotaflevering altijd 1-2 mensen zijn die de vrolijke sfeer verpesten door negatieve en/of sarcastische comments om heel subtiel te vertellen hoe slecht de mol, de molacties, de slotaflevering en de serie wel niet waren. ::ok::

Mooie slotaflevering en wel een paar geniale acties van kees!  ;D

Ik weiger gewoon op goede gronden als een klapjosti te jubelen over een matige mol. Jammer dat dat hier niet kan.  ::ok::
Woosie down?

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #47 Gepost op: 7-03-2013, 22:01:51 »
Nog steeds snap ik dat geld wissel opdracht in de trein niet.

Kees geeft Spencer het geld. Hij krijgt 3 ongevouwen briefjes terug maar wil ze inwisselen voor gevouwen briefjes.... dit heeft toch geen enkel nut 750 blijft 750.

Kees gaf die vent 3 keer 3 gevouwen briefjes, ieder krijgt er ook 3 apart terug... blijft dan toch net zoveel en is er toch niks verloren en niks gewonnen.... maar er is wel 500 euro bij gekomen van Carolien en Paulien.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #48 Gepost op: 7-03-2013, 22:01:55 »
Jammer dat er na elke slotaflevering altijd 1-2 mensen zijn die de vrolijke sfeer verpesten door negatieve en/of sarcastische comments om heel subtiel te vertellen hoe slecht de mol, de molacties, de slotaflevering en de serie wel niet waren. ::ok::

Mooie slotaflevering en wel een paar geniale acties van kees!  ;D

iedereen heeft het recht op zijn of haar mening, en de mijne is dat ik erg blij ben na de teleurstellingen van de afgelopen twee jaar

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2013, 22:02:16 »
Ik weiger gewoon op goede gronden als een klapjosti te jubelen over een matige mol. Jammer dat dat hier niet kan.  ::ok::

Kan wel, want je doet het gewoon, het is alleen zo jammer.  :( Beetje sfeerdomper.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #50 Gepost op: 7-03-2013, 22:03:21 »
Met die kokers vond ik echt briljant. Jij jat ze, anderhalve seconde later Zarayda: "Hebben we dit nodig?" ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #51 Gepost op: 7-03-2013, 22:03:39 »
Geweldig seizoen.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 10
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2013, 22:03:47 »
Kan wel, want je doet het gewoon, het is alleen zo jammer.  :( Beetje sfeerdomper.

Dus je MOET Kees per se de kapotvetgaafgeniaalste mol aller tijden van de hele wereld vinden, anders gaan de mondhoeken hangen?  :-\\
Woosie down?

Offline mollenkom

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kiekeboe!
Re: Aflevering 10
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2013, 22:04:39 »
Ik denk dat er iemand word ontslagen bij de redactie voor grove spellingsfouten  ::rofl::

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2013, 22:04:45 »
iedereen heeft het recht op zijn of haar mening, en de mijne is dat ik erg blij ben na de teleurstellingen van de afgelopen twee jaar

Lol, zeg dan meteen de laatste drie jaar.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2013, 22:04:59 »
zo dan, Kees springt gewoon ff twee keer. respect!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 10
« Reactie #56 Gepost op: 7-03-2013, 22:05:24 »
Wederom een teleurstellende finale naar mijn idee, opnieuw weinig echt goede molacties... ::niet-ok::

Mee eens.. Jammer want de opnames en kandidaten en locatie waren geweldig. Maar toch te snelle en eenduidige aanwijzingen (gewoon letterlijk elke aflevering aan Kees linken  ::ohno::) en heb niets verrassends of echt spectaculairs van Mol Kees gezien. Beetje een anticlimax voor mij persoonlijk.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #57 Gepost op: 7-03-2013, 22:05:38 »
Dus je MOET Kees per se de kapotvetgaafgeniaalste mol aller tijden van de hele wereld vinden, anders gaan de mondhoeken hangen?  :-\\

Nee hoor, ga maar door als je daar vrolijk van wordt.  :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #58 Gepost op: 7-03-2013, 22:05:41 »
Ik denk dat er iemand word ontslagen bij de redactie voor grove spellingsfouten  ::rofl::

En jij ook van dit forum hoop ik?

wordt*
spelfouten*

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #59 Gepost op: 7-03-2013, 22:06:13 »
Lol, zeg dan meteen de laatste drie jaar.

Nee hoor Kim kon ik mee leven :)