Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 70688 keer)

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 7-03-2013, 22:16:42 »
ik zat op de goede mol ::tandpastasmiley::

Offline OfficialLiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I LOVE WIDM <3
Re: Aflevering 10
« Reactie #81 Gepost op: 7-03-2013, 22:16:58 »
Dit was echt een super seizoen!
Widm verdient dit jaar echt de televizierring.
Trust nobody.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 10
« Reactie #82 Gepost op: 7-03-2013, 22:17:51 »
Widm verdient dit jaar echt de televizierring.
Eens.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Aflevering 10
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2013, 22:18:04 »
Nee hoor, ga maar door als je daar vrolijk van wordt.  :)

Kom op zeg! We gaan hier toch geen censuur opleggen of wel?  ::ok::Gewoon je stemming niet laten beïnvloeden door andere meningen, iedereen heeft recht op zijn euforie of teleurstelling. Misschien is het anders gezelliger in het Kees topic  ::)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 10
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2013, 22:18:09 »
ik vind Kees echt "de kapotvetgaafgeniaalste mol aller tijden van de hele wereld"!  ::ok::

 ::ok:: ::rofl::
Woosie down?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #85 Gepost op: 7-03-2013, 22:20:49 »
Hoho, we gaan nu wat offtopic. Ieder zijn eigen mening. Dus nu maar weer on topic
Laten we het gezellig houden.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10
« Reactie #86 Gepost op: 7-03-2013, 22:21:00 »
Jungens, wat maakt het nou uit? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor een bepaald soort mol, en Michmol vond Kees geen goede mol. Prima toch?
Het zou alleen maar saai zijn als we het steeds alleen maar met elkaar eens waren.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #87 Gepost op: 7-03-2013, 22:21:50 »
Dit was echt een super seizoen!
Widm verdient dit jaar echt de televizierring.


verdiende ze eigenlijk een paar jaar geleden al.
maar als het dit jaar weer niet gebeurt zou het wel heel erg zijn :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 10
« Reactie #88 Gepost op: 7-03-2013, 22:22:16 »
De volgende berichten die niet over het programma, maar een verwijt naar een andere forummer inhouden, worden zonder meer verwijderd (zoals ik er al een paar verwijderd heb intussen).

Wees respectvol naar elkaar alsjeblieft!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10
« Reactie #89 Gepost op: 7-03-2013, 22:24:27 »
De volgende berichten die niet over het programma, maar een verwijt naar een andere forummer inhouden, worden zonder meer verwijderd (zoals ik er al een paar verwijderd heb intussen).

Wees respectvol naar elkaar alsjeblieft!
::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline khind

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2013, 22:25:59 »
aan degene die vinden dat er teveel hints worden gegeven in aflevering 9 en deze beetje domper vonden, voor jullie zijn er misschien idd 9 afleveringen en door de hints zorgen ze er ook gelijk voor dat je niet naar aflevering 10 hoeft te kijken.

Wat ik alleen niet snap is dat er niks is gezegd over de opdracht met kooien, waar art aan het einde zei: "Ik had gezegd dat er bij deze opdracht veel geld te verdienen was maar schijnbaar hebben jullie iets gemist"
wat was nou de bedoeling bij die opdracht, wat moesten ze doen.
raar dat die niet wordt uitgelegd terwijl dat wel de meest verwarrende opdracht ooit is

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2013, 22:27:06 »
De volgende berichten die niet over het programma, maar een verwijt naar een andere forummer inhouden, worden zonder meer verwijderd (zoals ik er al een paar verwijderd heb intussen).

Wees respectvol naar elkaar alsjeblieft!
Zeker een  ::ok::, goed opgetreden als modreator!

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #92 Gepost op: 7-03-2013, 22:27:43 »
Ik heb genoten!! Zat er falikant naast: Tania, Carolien en tenslotte dan Paulien...maar het was dus toch Kees.

Ik vond de serie GE-WEL-DIG. Moooie beelden en fantastische muziek. Hulde aan iedereen die daaraan meegewerkt heeft!!! ::bravo::

Ik vond de kandidaten erg leuk, en Kees, je was echt goed. Complimenten voor wat je gedaan en gedurft hebt!! Mij had je in ieder geval mooi te pakken!! :o

Molloten van dit forum, ik ben eigenlijk een stille meelezer en heb niet veel gepost. Maar wat waren jullie goed dit jaar zeg!! ::bravo:: Alle hints die genoemd waren zaten ook in het programma. Jullie hadden ze gewoon, zelfs dat opgevouwen geld!!! Ik heb genoten van de discussies die hier in diverse topics gaande waren. Ongetwijfeld waren de andere hints die jullie hadden gevonden ook wel echte hints, maar ze hadden gewoon niet de tijd om alles uit te zenden.

Ik verheug me nu alvast op volgend jaar. Wordt nog een aardige uitdaging voor de produktie om dit te overtreffen.

Slapen kan altijd nog!!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #93 Gepost op: 7-03-2013, 22:27:48 »
Ben ik de enige bij wie de Avro site niet mee wil werken? Ben wel benieuwd naar dat boekje van Ewout bijvoorbeeld en bij de drive-in.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 10
« Reactie #94 Gepost op: 7-03-2013, 22:28:33 »
Nee, daar heeft iedereen last van :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #95 Gepost op: 7-03-2013, 22:31:43 »
Ik het heb eerste deel van de aflevering niet gezien, had kees nou inderdaad geld gestolen bij de minedump opdracht??
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #96 Gepost op: 7-03-2013, 22:32:38 »
Ik het heb eerste deel van de aflevering niet gezien, had kees nou inderdaad geld gestolen bij de minedump opdracht??
::jaja::

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2013, 22:32:53 »
Ben ik de enige bij wie de Avro site niet mee wil werken? Ben wel benieuwd naar dat boekje van Ewout bijvoorbeeld en bij de drive-in.
Gewoon even in de code kijken... ;)

Boekje Ewout:
In aflevering 9 is ook heel kort het molboekje van Ewout te zien. Daarin staat te lezen: “Vraag 20: Paulien!” Hij viel dus af omdat hij dacht dat Paulien de Mol was. Zij was dus niet de Mol.

Drive-in:
Tot slot hadden de teksten in de drive-in bioscoop je ook kunnen helpen. Sommige teksten waren nuttig voor de ontmaskering van de Mol, zoals tekst 1. Sommige teksten waren interessante wetenswaardigheden, zoals tekst 3 en test 4.:
[lijstje van uitspraken, al lang bekend.] Wel wat extra uitleg:
Niemand had alle vier vragen bij Art goed tijdens de ontmoeting met de Mol aan het orgel.
De Mol heeft een koker verduisterd.
De Mol spreekt hier Zulu omdat hij het Zulu-woord voor ‘Mol’ uitspreekt. Dat betekent dus níet per se dat de Mol in het Zulu-klasje Zulu heeft geleerd.
臥底 是 谁?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #98 Gepost op: 7-03-2013, 22:34:12 »
Hoewel de ontknoping weinig verrassends inhield heb ik vanavond met een big smile zitten kijken en af en toe dubbel gelegen, m.n. die kop van Kees onder die cape achter het orgel vond ik hilarisch en die best wel gedurfde acties met de kokers in de winkel en het weggooien van de goudklompjes.

Ben blij dat Paulien zo snel op de goede mol zat en het spel heeft mogen winnen, want dat betekende dat een van de meest grappige kandidaten ooit er tot het einde toe in zat, iets dat ik aan het begin van dit seizoen al hoopte. Ook vanavond had ze zo af en toe weer zeer komische opmerkingen  ;D

Alle Keestunnelaars van harte gefeliciteerd en hulde aan de ontdekkers van al die kloppende hints!

Al hoop ik dat we volgend seizoen niet in aflevering 1 al bijna zeker kunnen weten wie de mol is...de enige domper op dit verder fantastische seizoen. Dat de priesterhint klopte is een compliment aan de ontdekker, maar zoiets volgend jaar a.u.b. niet nog een keer...

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #99 Gepost op: 7-03-2013, 22:36:24 »
Ik het heb eerste deel van de aflevering niet gezien, had kees nou inderdaad geld gestolen bij de minedump opdracht??

Ja, in de envelop die hij pakte in het veld, zat 300 euro. Daarvan heeft hij 200,- in z'n zak gestoken.
Daarna kwam hij hijgend binnenrennen.

Van de tafel in de tent is dus geen geld gestolen. Maar Joep had inderdaad gelijk dat er geld ontbrak.
Goede jacht!