Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 372603 keer)

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #620 Gepost op: 20-08-2014, 20:02:50 »
Jammer van Giel Beelen en Gerard Ekdom, die lijken mij ook erg leuke kandidaten.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #621 Gepost op: 20-08-2014, 20:19:02 »
Jeroen van Koningsbrugge, Dennis van der Ven, Giel Beelen, Jort Kelder, Xander de Buisonje, Floortje Dessing, Gerard Ekdom, Daan Schuurmans, Lange Frans, Gordon, Marc van der Linden ;)
Wim Helsen, Rene van der Gijp

Heerlijk rijtje dat ik sowieso niet wil zien in WIDM.  ::ok::

Ik las zojuist de Winq (een homo magazine) en er stond een groot interview met Arie Boomsma in. Hij zegt daarin ook niet mee te doen aan De mol En Robinson. Hij vind het fantastisch mooie programma's maar het is niet zijn taak om aan die programma's mee te doen.

'Zijn taak'? Haha wat een hoog eigendunk heeft deze man.. Beetje triest.

Marc van der Linden komt niet door de conditietest

En toch vraag ik me dan af hoe Edo Brunner ooit door die test is heen gekomen..  :-\\
Geweldig leuke kandidaat! Maar twijfel of hij genoeg conditie heeft om door zo'n test heen te komen.. Blijkbaar wel.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #622 Gepost op: 21-08-2014, 20:52:00 »
Ik vond Lonica altijd al een leuke kandidate  ::ok::
Hopelijk doet ze ooit eens mee. Ooit.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #623 Gepost op: 21-08-2014, 23:27:30 »
Ik vond Lonica altijd al een leuke kandidate  ::ok::
Hopelijk doet ze ooit eens mee. Ooit.
Lonica? Je bedoelt vast Ionica (met de I van Isaac) ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #624 Gepost op: 23-08-2014, 11:22:11 »
Jeroen van Koningsbrugge, Dennis van der Ven, Giel Beelen, Jort Kelder, Xander de Buisonje, Floortje Dessing, Gerard Ekdom, Daan Schuurmans, Lange Frans, Gordon, Marc van der Linden ;)
Wim Helsen, Rene van der Gijp


Mensen die wel mee willen doen o.a. Nick en Simon, Ron Boszhard, Ionica Smeets, Jeroen van der Boom, Kim Lian van der Meij.
Van de personen die NIET mee willen doen is het jammer dat Floortje Dessing niet mee wil doen.

Van de personen die WEL mee willen doen is alleen Ionica Smeets leuk genoeg.

Naar aan leiding van de vraag 'Wat weet je over Kees Tol?' vertelden de Slimste-kandidaten Jan Versteegh en Hans Ubbink  dat ze elkaar na Robinson graag terugzien in De Mol.
Ook Ionica Smeets lijkt het gaaf om mee te doen.

Nou, die Jan en Hans wil ik niet zien in "Wie is de mol?"!

Art wist vrijdag bij de galerij van de Slimste Mens als eerste Rik van de Westelaken op te noemen. ::vergroot:: (Hij nam de vraag over van iemand die hem niet herkend had)
En Yvon Jaspers vertelde over haar Molschap in de ronde Open Deur ;D

Rik van de Westelaken? Nee! Alsjeblieft niet zeg!
« Laatst bewerkt op: 23-08-2014, 12:19:09 door Bakkertje, Reden: meerdere postst samengevoegd »

Offline Frank32

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #625 Gepost op: 23-08-2014, 16:10:48 »
Jeroen van Koningsbrugge, Dennis van der Ven, Giel Beelen, Jort Kelder, Xander de Buisonje, Floortje Dessing, Gerard Ekdom, Daan Schuurmans, Lange Frans, Gordon, Marc van der Linden ;)
Wim Helsen, Rene van der Gijp


Mensen die wel mee willen doen o.a. Nick en Simon, Ron Boszhard, Ionica Smeets, Jeroen van der Boom, Kim Lian van der Meij.

Volgens mij heeft Waldemar Torenstra ook een keer aangegeven dat ook hij graag een keer mee zou willen doen. Lijkt me wel een leuke kandidaat.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #626 Gepost op: 29-08-2014, 23:43:54 »
Hebben we vanavond de presentator én de winnaar van Wie is de mol? 2015 samen gezien in hetzelfde tv-programma? Strijdend tegen elkaar. Zal een van hen handig gebruik maken van het vooroordeel dat zijn tegenstanders wellicht over hem hebben?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #627 Gepost op: 30-08-2014, 13:35:06 »
Hebben we vanavond de presentator én de winnaar van Wie is de mol? 2015 samen gezien in hetzelfde tv-programma? Strijdend tegen elkaar. Zal een van hen handig gebruik maken van het vooroordeel dat zijn tegenstanders wellicht over hem hebben?

Hoop van niet. Ik mag Eric niet

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #628 Gepost op: 30-08-2014, 15:38:22 »
Hoop van niet. Ik mag Eric niet
Erik. Geen idee hoe hij privé is in vergelijking met hoe hij op tv is. Als tv-persoon vind ik 'm ook lang niet altijd leuk. Maar ... denk dat hij een leuke kandidaat zou zijn. (En mogelijk slim en tactisch genoeg om de finale te halen? Als "Jakhals" vast wel verdacht.) Jakhals ... Janine Abbrigh was ooit ook Jakhals.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #629 Gepost op: 30-08-2014, 20:01:27 »
Erik. Geen idee hoe hij privé is in vergelijking met hoe hij op tv is. Als tv-persoon vind ik 'm ook lang niet altijd leuk. Maar ... denk dat hij een leuke kandidaat zou zijn. (En mogelijk slim en tactisch genoeg om de finale te halen? Als "Jakhals" vast wel verdacht.) Jakhals ... Janine Abbrigh was ooit ook Jakhals.

Net als Sofie van den Enk :). Ik zou Erik een hele leuke kandidaat vinden, maar dat hij in de finale tegen Art moest strijden zegt erg weinig. Diederik hoop ik trouwens nooit in WIDM te zien, wat heb ik me aan hem zitten ergeren.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #630 Gepost op: 31-08-2014, 17:01:20 »
Erik heeft eerder in De Slimste Mens aangegeven dat hij nooit mee zou willen doen.
De winnaar van de Slimste..,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #631 Gepost op: 31-08-2014, 21:19:37 »
Erik heeft eerder in De Slimste Mens aangegeven dat hij nooit mee zou willen doen.
De winnaar van de Slimste..,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mensen zeggen wel meer.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #632 Gepost op: 2-09-2014, 18:02:58 »
De negativiteit "die is niet leuk, die liever niet" verbaast me een beetje. Is het ooit gebeurd dat iemand die je van tevoren zei "nee die niet" dat die ook daadwerkelijk geen leuke kandidaat bleek? En zo ja, hoe erg is dat? Vind het allemaal een beetje onzin om te gaan rondverspreiden wie we nou toch allemaal zo níet-leuk vinden.

Nou heb ik makkelijk praten, ik ken al die mensen toch niet, maar ik zou zeggen, laat maar komen. Dan vertel ik daarná wel wie ik wel en niet leuke kandidaten vind.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #633 Gepost op: 7-09-2014, 13:48:56 »
De negativiteit "die is niet leuk, die liever niet" verbaast me een beetje. Is het ooit gebeurd dat iemand die je van tevoren zei "nee die niet" dat die ook daadwerkelijk geen leuke kandidaat bleek? En zo ja, hoe erg is dat? Vind het allemaal een beetje onzin om te gaan rondverspreiden wie we nou toch allemaal zo níet-leuk vinden.

Nou heb ik makkelijk praten, ik ken al die mensen toch niet, maar ik zou zeggen, laat maar komen. Dan vertel ik daarná wel wie ik wel en niet leuke kandidaten vind.
Ja, dat is vaak het geval geweest. En helaas gebeurde het ook vaak dat kandidaten of mollen die ik niet ken een zware teleurstelling bleken te zijn.

Zoals je mag zeggen van wie je denkt of hij/zij leuk is mag je ook zeggen van wie je denkt of hij/zij niet leuk is

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #634 Gepost op: 7-09-2014, 19:26:31 »
Ja, dat is vaak het geval geweest. En helaas gebeurde het ook vaak dat kandidaten of mollen die ik niet ken een zware teleurstelling bleken te zijn.

Zoals je mag zeggen van wie je denkt of hij/zij leuk is mag je ook zeggen van wie je denkt of hij/zij niet leuk is
Het mag, maar het hoeft niet :)
Mensen houden meer van positiviteit.

(Maar dit hoort niet thuis in dit topic...)
...óf niet!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #635 Gepost op: 12-09-2014, 19:02:04 »
Jan Versteegh wil in Wie is de Mol
Geplaatst op Fri 12 Sep 2014 om 11:37


Jan Versteegh zou na zijn deelname aan Expeditie Robinson ook graag meedoen aan Wie is de Mol. Dat vertelt de BNN-presentator vandaag in de Volkskrant. Versteegh vindt het allebei topprogramma’s. “Wie is de Mol mag altijd bellen. Er zijn een aantal programma’s die al jaren heel mooi gemaakt worden, en Expeditie Robinson en Wie is de Mol zijn er daar twee van. Aan die programma’s doe je niet alleen mee om gezien te worden, maar ook omdat het gewoon tof is.“

Wie is de Mol trekt meer kijkers dan Expeditie Robinson, dat al veel impact had op Versteeghs leven. “Van tevoren had ik niet kunnen bedenken hoe groot de impact was van Expeditie Robinson. Ik zat toen bij PowNews en werd weleens herkend of nagestaard, maar wat er gebeurt als je meedoet aan Expeditie Robinson slaat he-le-maal nergens op.”

“Het cliché is waar“, vervolgt hij. “Mensen kijken letterlijk in je boodschappenmandje. We zijn nu een jaar verder en nog steeds hoor ik soms: ‘Je had moeten winnen, man!”

Sterren Springen zou hij niet doen. “Vind ik niet bij mezelf passen. Daarbij was ik op de Opleiding tot Leraar Lichamelijke Opvoeding al superbang om een salto te springen. Ik presteerde het altijd plat op mijn gezicht te klappen.”

Versteegh stapte afgelopen seizoen over van PowNed naar BNN.

Bron:

http://www.mediacourant.nl/?p=178836

Niet veel nieuws,maar toch. ;)

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #636 Gepost op: 12-09-2014, 19:44:24 »
Mag van mij meedoen ::ok::, hij was vorig jaar ook een van m'n favorieten in robinson.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #637 Gepost op: 13-09-2014, 22:41:44 »
Nou, ik zie heel graag iemand anders! Bijvoorbeeld Eva Jinek.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #638 Gepost op: 14-09-2014, 16:41:06 »
Nou, ik zie heel graag iemand anders! Bijvoorbeeld Eva Jinek.



Is it me of ben jij heel vaak negatief op dit forum?

Jan Versteegh is een jonge hond en een hartstikke spontaan en leuk karakter.
Alsof iemand met het enoooooorme ego van Eva Jinak tijd en zin zou maken voor Wie is de mol.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #639 Gepost op: 14-09-2014, 16:54:20 »
Is it me of ben jij heel vaak negatief op dit forum?
...
Alsof iemand met het enoooooorme ego van Eva Jinak tijd en zin zou maken voor Wie is de mol.
::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.