Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 371564 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #680 Gepost op: 17-11-2014, 18:27:44 »
En waar is Margriet op de persfoto's??? Is ze vast ondergedoken???

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.809805375729570.1073741829.168734389836675&type=1

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #681 Gepost op: 17-11-2014, 18:33:22 »
Las ik nou ergens dat ze zich vanwege ziekte had afgemeld?


Je zou maar net ziek zijn op de dag van de perspresentatie. Wat moeten we hier nou weer van denken?

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #682 Gepost op: 17-11-2014, 18:38:44 »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #683 Gepost op: 17-11-2014, 19:15:26 »
Net bij RTL Blvd een kort stukje. Geen neiuwe beelden, maar korte interviewtjes met de vragen 'Wat was je smoes?' en 'Wat weet je nog over de andere kandidaten?'.
Albert Verlinde had het Molboekje 2015 al!

MolTalk komt terug, maar wordt niet meer gepresenteerd door Arjen.


...en net op Shownieuws:
Viktor is de Mol, nee natuurlijk niet, of nee hij liegt tegen iedereen.
Het is een mindfuck, iedereen kan de mol zijn, er ontstaan vriendschappen en het is een confrontatie met jezelf!
Ze kunnen er niks over zeggen.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2014, 19:21:32 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #684 Gepost op: 17-11-2014, 19:21:38 »
Ja, op sommige foto's staat ze wel, maar op de persfoto niet.
Wel balen als ze dan inderdaad ziek naar huis heeft moeten gaan.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #685 Gepost op: 17-11-2014, 19:58:43 »
http://www.bndestem.nl/algemeen/show/dynamiek-in-wie-is-de-mol-door-rare-deals-1.4631536

De Molkoorts is weer hevig aanwezig. :)

Jammer dat Arjen met Moltalk stopt. Wie zal z'n opvolger worden?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #686 Gepost op: 17-11-2014, 20:16:49 »
De Molkoorts is weer hevig aanwezig. :)

Jammer dat Arjen met Moltalk stopt. Wie zal z'n opvolger worden?
Ik verwacht Kees Tol  ::jaja:: was ook al s invaller vorig seizoen toch?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #687 Gepost op: 17-11-2014, 20:18:25 »
bij RTL boulevard schrijf ik dit echt hadden ze het over Freek Bartels.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #688 Gepost op: 17-11-2014, 20:19:12 »
@ Arco, uit dat artikel van jou een interessante passage:

Niet in de laatste plaats is dat te danken aan de mol onder de kandidaten. Die saboteur is volgens Art aanvallend. "Sterker nog, die zet vanaf de 1ste seconde het spel op scherp. Die bepaalt meteen."

Of dit gaat om een twist á la de bus in El Salvador, of er komt misschien wel een topmol  ::ok:: Als het maar niet aanvallen in aflevering 1 zoals Kim Pieters is :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #689 Gepost op: 17-11-2014, 21:24:23 »
Dat stukje maakt de koorts wel los inderdaad. Nog anderhalve maand woohoot

Mag van mij nu heel snel 1 januari zijn

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #690 Gepost op: 17-11-2014, 21:35:06 »
Het is een mindfuck, iedereen kan de mol zijn, er ontstaan vriendschappen en het is een confrontatie met jezelf!
Ze kunnen er niks over zeggen.

 ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #691 Gepost op: 17-11-2014, 22:13:43 »
Eerder naar Nederland dan verwacht? Misschien is de mol voortijdig ontmaskerd!  >:D

Nee het zal wel met die geschiedenis van Sri Lanka te maken hebben, want een serie opgenomen in Zuid-Limburg zie ik nog niet gebeuren.

Echt jammer dat Arjen geen Moltalk meer gaat presenteren! In elk geval heeft het zijn CV goed gedaan, zullen we maar zeggen.
Tell me what your telescope says

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #692 Gepost op: 17-11-2014, 22:18:59 »
Nee het zal wel met die geschiedenis van Sri Lanka te maken hebben, want een serie opgenomen in Zuid-Limburg zie ik nog niet gebeuren.
Wie is de Mol? Junior vergeten? :P

Trouwens ook opmerkelijk dat het artikel spreekt over 'de reis die begint in Sri Lanka'. Worden er in de eerste afleveringen alweer hints gegeven voor een tweede land?! Of is dit speculatie van de pers zelf?
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #693 Gepost op: 17-11-2014, 22:28:21 »
Wie is de Mol? Junior vergeten? :P

Trouwens ook opmerkelijk dat het artikel spreekt over 'de reis die begint in Sri Lanka'. Worden er in de eerste afleveringen alweer hints gegeven voor een tweede land?! Of is dit speculatie van de pers zelf?

Die paar afleveringetjes in Maastricht... Dat telt niet :P

Tweede land zou best eens kunnen. Hopelijk wel een land dat er niet te ver vanaf ligt. Ik ben niet zo van 'eerst gaan we naar Noord-Ierland en dan naar Jordanië, en dan roepen we iets over kruisvaarders'. Het moet wel een beetje logisch zijn. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #694 Gepost op: 17-11-2014, 22:42:57 »
Tweede land zou best eens kunnen. Hopelijk wel een land dat er niet te ver vanaf ligt. Ik ben niet zo van 'eerst gaan we naar Noord-Ierland en dan naar Jordanië, en dan roepen we iets over kruisvaarders'. Het moet wel een beetje logisch zijn. ::jaja::

Oh, ik vond die switch eigenlijk wel wat hebben. Het was zelfs voor de kijker een culture shock. Van het ruige Noord-Ierland naar het islamitische Jordanië vond ik echt interessant, sowieso was Jordanië echt een prachtlocatie!  ::ok::

Maar je hebt verder wel gelijk het ook fijn is als het land niet te ver er vandaan ligt. Ik vond Noord-Ierland/Jordanië voor een keertje leuk, maar een bepaalde sfeer het hele seizoen lang is tof!

Ik ben benieuwd wat het wordt. Ik denk ook dat het inderdaad iets met de geschiedenis van Sri Lanka te maken zal hebben, maar een laatste opdracht in Nederland zou ik ook tof vinden! (Eén opdracht, niet een hele aflevering :P). Misschien iets met alle tien de kandidaten of zo, à la de finale van de laatste The Mole Australia.

Molkriebels, molkriebels..  ::bravo:: Nog maar eventjes!!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #695 Gepost op: 17-11-2014, 22:43:45 »
Trouwens ook opmerkelijk dat het artikel spreekt over 'de reis die begint in Sri Lanka'. Worden er in de eerste afleveringen alweer hints gegeven voor een tweede land?! Of is dit speculatie van de pers zelf?

Aan deze uitspraak van Art uit het artikeltje hierboven te horen zit een ander land er dik in: "Het is een andere reis: divers, afwisselend, we komen telkens in nieuwe werelden".

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #696 Gepost op: 17-11-2014, 23:50:28 »
Als ze inderdaad tussendoor gaan reizen dan zou de 3 tweets die in de opnameperiode zijn gedaan misschien wel gedaan zijn tijdens zo'n reismoment?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #697 Gepost op: 18-11-2014, 10:16:52 »
Overigens kan ik me wel voorstellen dat Arjen Moltalk niet meer gaat doen. Zondag was ik bij de opnames van ZML, en uit alles dat daarbij komt kijken, kon je al opmaken, dat het programma veel meer is dan alleen maar die anderhalf uur opnametijd. Het voorbereiden van al die onderdelen kost immers ook tijd.










Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #698 Gepost op: 18-11-2014, 17:38:41 »
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #699 Gepost op: 18-11-2014, 20:16:11 »
Overigens kan ik me wel voorstellen dat Arjen Moltalk niet meer gaat doen. Zondag was ik bij de opnames van ZML, en uit alles dat daarbij komt kijken, kon je al opmaken, dat het programma veel meer is dan alleen maar die anderhalf uur opnametijd. Het voorbereiden van al die onderdelen kost immers ook tijd.

Dat geloof ik wel, maar 1 avond vrij maken voor Moltalk is niet een heel groot gemis.. Geloof niet dat er zoveel redactiewerk te pas komt bij de moltalk.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !