Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 372523 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #660 Gepost op: 21-10-2014, 10:32:40 »
Ik zit me te verwonderen over hoe je steffen haars nu kunt verdenken... Ik kan het mis hebben, ik kan een detail gemist hebben...maar toch...ik zal even een spoilertag gebruiken (omdat ik nog al wat met datums gaan spuien en als hij toch mee doet is het zonde dat ik dan al dingen verklapt zou kunnen hebben)

de periode:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Steffen Haars dus:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

dan Ajouad El Miloudi
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 21-10-2014, 11:01:50 door SomeOne_01 »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #661 Gepost op: 21-10-2014, 11:33:50 »
Je kunt beter met een link als tekst werken, zoals dit:
Klik hier

Thanks voor de tip :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #662 Gepost op: 21-10-2014, 12:56:17 »
true, dat zie je ook weer dit jaar, Rik twitterd iets over een boekenprijs, Art iets vaags over een haakje en marlijn een foto van een straat in new york (althans, daar gaan we dan maar even van uit, het is wel een kenmerkend straatje). maar widm weet het sowieso wel hoor ;) dat mensen op facebook en twitter koekeloeren :). de periode is niet zo boeiend, behalve dan dat een afvaller er uit afgeleid kan worden of de deelname. niet de mol, en dat is het belangrijkste geheim om te beschermen lijkt mij ;). met de persfoto's WILDEN ze de molloten gewoon prikkelen ;). met de 4 vragen in het programma konden we alles vragen wat we wilden, er zat geen limiet op het aantal vragen volgens mij. jammer dat we die een beetje hebben laten liggen, afgezien dat we dan het land tenminste bevestigd hebben gekregen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #663 Gepost op: 21-10-2014, 13:23:56 »
Alsof de makers van widm nog niet wisten dat daarop gelet werd???

Ze lezen hier ook mee dus dat er gekeken wordt naar wie wie volgt en wie wanneer een twitterstilte heeft weten ze al jaren.

Pas als we daardoor een mol kunnen achterhalen zullen ze er niet blij meer mee zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #664 Gepost op: 4-11-2014, 19:02:49 »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #665 Gepost op: 4-11-2014, 23:54:33 »
http://www.volkskrant.nl/opinie/pieter-derks-het-is-eruit-barack-obama-doet-mee-aan-wie-is-de-mol~a3782609/

Leuk kort interview met Pieter Derks :)
zo zo...hij kon nog net "ik" zeggen toen de verbinding verbrak vlak na de vraag wie de mol was :P

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #666 Gepost op: 16-11-2014, 19:32:42 »
Het schijnt dat er morgenmiddag een item over de perspresentatie op AT5 komt, ergens rond 13 uur dacht ik  ???


Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #667 Gepost op: 17-11-2014, 13:20:10 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #668 Gepost op: 17-11-2014, 13:28:20 »
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3792124/2014/11/17/Wie-is-de-Mol-zet-boel-op-scherp-vanaf-eerste-seconde.dhtml

Ben benieuwd! 8)

Dat had ook over vorig jaar kunnen gaan met die test en executie meteen. (Wat het voor de kandidaten misschien meteen op scherp zette maar ik vond het maar saai en langdradig.) Hopelijk nu een knaller van een opening met een toffe opdracht.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #669 Gepost op: 17-11-2014, 13:58:31 »
De foto van de persperesentatie staat online, alleen krijg ik hem niet zomaar gekopieerd.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #670 Gepost op: 17-11-2014, 14:24:57 »
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3792124/2014/11/17/Wie-is-de-Mol-zet-boel-op-scherp-vanaf-eerste-seconde.dhtml

Ben benieuwd! 8)

De serie eindigt in Nederland, hè? Dat roept meteen heel veel vragen op: waarom dat. hoe hebben ze dat geheim weten te houden etc. Ik ben benieuwd!

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #671 Gepost op: 17-11-2014, 14:27:15 »
Zou de laatste opdracht in Nederland worden gespeeld, net zoals de eerste opdracht van het 5e seizoen?

Offline belg

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #672 Gepost op: 17-11-2014, 14:38:22 »
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3792124/2014/11/17/Wie-is-de-Mol-zet-boel-op-scherp-vanaf-eerste-seconde.dhtml


"De presentator meldde ook dat nieuwe elementen aan het spel zijn toegevoegd."

Hopelijk focussen die 'nieuwe elementen' op het zoeken/vinden van de mol.
Vrijstellingen en jokers zijn leuk om variatie in de opdrachten te krijgen (één iemand tegen het groepsbelang), maar (zwarte) vrijstellingen die vrijstelling weer ongedaan maken en dergelijke voegen niets toe aan de mollenjacht. Dat is misschien leuk voor de kandidaten zelf, al zie ik liever een gesprek over hoe en bij wie een opdracht is fout gelopen dan een gesprek over wanneer je een vrijstelling best kan inzetten.


"De hoofdrolspeler van het spel, de Mol, zet 'de boel vanaf de eerste seconde op scherp."

Leuk dat de mol centraal staat (en niet een nutteloze executie).



« Laatst bewerkt op: 17-11-2014, 14:46:48 door belg »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #673 Gepost op: 17-11-2014, 16:05:39 »
Ze keren eerder naar nederland terug dan verwacht :o
#teamamaimiljaarde

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #674 Gepost op: 17-11-2014, 16:23:08 »
Gewoon even een gedachtegang: misschien is het wel een cryptische verwijzing naar een locatie die met Nederland te maken heeft. Net zoiets als Holland Village in Japan, bijvoorbeeld.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #675 Gepost op: 17-11-2014, 16:24:43 »
Dat denk ik ook. Maar ik denk dat dit een heel bijzonder en apart seizoen wordt. Ik zou zeggen, kom maar op met het vijftiende seizoen! ::tandpastasmiley::

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #676 Gepost op: 17-11-2014, 16:51:00 »
Op Wikipedia staat o.a. dit:

"Ceylon, ook Zeylan, Seylon of Seylan (afgeleid van het Arabische Saheelan), was tussen 1640 en 1796 een gebied van de Vereenigde Oostindische Compagnie. Het werd veroverd op Portugal en zo'n anderhalve eeuw later weer afgestaan aan het Verenigd Koninkrijk. De huidige naam is Sri Lanka."

Wellicht dat er nog overblijfselen zijn uit die tijd en dat ze daar wat mee doen oid

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #677 Gepost op: 17-11-2014, 17:31:05 »
Over het eindigen in Nederland. Is het niet gewoon zo dat de laatste aflevering altijd in Nederland wordt opgenomen.
Dus dan eindigen ze in Nederland. Of is dat te makkelijk  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #678 Gepost op: 17-11-2014, 18:01:59 »
Over het eindigen in Nederland. Is het niet gewoon zo dat de laatste aflevering altijd in Nederland wordt opgenomen.
Dus dan eindigen ze in Nederland. Of is dat te makkelijk  ::rofl::

Dat denk ik niet, maar wat ze er precies mee bedoelen snap ik ook niet. Hoop persoonlijk NIET op opdrachten in Nederland. Sri Lanka is een prachtig groot land en daar zijn volgens mij zo veel mooie dingen te doen dat ik hoop dat er zoveel mogelijk opdrachten daar gaan doen. Ik denk persoonlijk (net als Tunnelvisie) dat er iets van Nederlandse geschiedenis is ergens daar en dat ze daar iets mee gaan doen, en dat ze met reizen door meerdere werelden bedoelen, dat ze hele 'wereldse opdrachten hebben. Dus niet persee typisch Sri Lankaanse opdrachten.

Wel leuk dat er weer nieuwe elementen worden toegevoegd, al moet het allemaal niet Te Veel en gecompliceerd worden qua dat want het spel op-zich staat natuurlijk al als een huis. Tof dat bondgenootschappen dit jaar een belangrijke rol spelen. ben HEEL HEEL HEEL benieuwd echt.

 ::bravo::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #679 Gepost op: 17-11-2014, 18:16:11 »
Tof dat bondgenootschappen dit jaar een belangrijke rol spelen. ben HEEL HEEL HEEL benieuwd echt.

 ::bravo::

Evelien en Carolina vertelden op twitter al dat ze levenslang beste vriendinnen zijn geweest. En als ik naar Riks tweets kijk, krijg ik het idee dat hij erg met Viktor is opgetrokken tijdens het spel. Ik ben benieuwd hoe al deze bondgenootschappen gaan uitwerken!