Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 371584 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #700 Gepost op: 20-11-2014, 14:57:30 »
Raar dat Carolina de hele tijd zo de nadruk legt op dat het zo ABSURD is dat ze eigenlijk is meegegaan, vanwege het feit dat ze niet van kamperen houdt en nooit met een wc rol over de camping zou lopen.


........  ??? Het is Wie is de mol, je slaapt gewoon in hotels, waar ze toiletten hebben met wc-rollen enzo.
met een enkele keer een uitzondering dat ze in een hutje slapen, maar het is geen expeditie Robinson.
We zullen het maar houden op haar ontwetenheid over het programma haha..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #701 Gepost op: 20-11-2014, 15:15:08 »
Raar dat Carolina de hele tijd zo de nadruk legt op dat het zo ABSURD is dat ze eigenlijk is meegegaan, vanwege het feit dat ze niet van kamperen houdt en nooit met een wc rol over de camping zou lopen.


........  ??? Het is Wie is de mol, je slaapt gewoon in hotels, waar ze toiletten hebben met wc-rollen enzo.
met een enkele keer een uitzondering dat ze in een hutje slapen, maar het is geen expeditie Robinson.
We zullen het maar houden op haar ontwetenheid over het programma haha..

Inderdaad raar om WIDM met wc-rollen op de camping te associëren, al komt het natuurlijk nog wel eens voor dat de kandidaten een beetje moeten afzien ("Expeditie Robinson" vorig jaar) of in een tentje moeten slapen. Dat laatste is in ieder geval in series 3 (bal vangen), 5 ("gekke natte mollen"), 6 (iedereen verkleumd behalve Milouska), 7 (toen Nadja er bij Inge insprong), 10 (Sissing aan een ketting) gebeurd, tel ik zo uit mijn hoofd.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #702 Gepost op: 20-11-2014, 15:36:40 »
Zoals ik al zei inderdaad, een keer op 9 afleveringen.. in sommige series 0 keer, in andere ook gewoon hotels of resorts, met idd een uitzondering.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #703 Gepost op: 20-11-2014, 15:41:53 »
Inderdaad raar om WIDM met wc-rollen op de camping te associëren, al komt het natuurlijk nog wel eens voor dat de kandidaten een beetje moeten afzien ("Expeditie Robinson" vorig jaar) of in een tentje moeten slapen. Dat laatste is in ieder geval in series 3 (bal vangen), 5 ("gekke natte mollen"), 6 (iedereen verkleumd behalve Milouska), 7 (toen Nadja er bij Inge insprong), 10 (Sissing aan een ketting) gebeurd, tel ik zo uit mijn hoofd.

En 13, in dat Krügerpark.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #704 Gepost op: 21-11-2014, 17:42:39 »
Seizoen negen, Anniek die tegen de warme billen van iemand (Paula?) aankruipt en Anniek en Jon die het Hans lied zingen... (Ik brak nog een kleine laaaaaans... Voor hem!)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #705 Gepost op: 21-11-2014, 17:48:28 »
Seizoen 4 was overigens al aan het begin kamperen, na de wandeling, en ook van seizoen 8 was ooit een filmpje uitgelekt van de hele groep die kampeert.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #706 Gepost op: 25-11-2014, 17:38:29 »
Wat vonden de kandidaten vooraf:
« Laatst bewerkt op: 25-11-2014, 20:19:33 door Lukie4, Reden: youtube filmpje ingesloten in post »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #707 Gepost op: 25-11-2014, 20:29:39 »
Op de najaarspresentatie van KRO-NCRV zijn wat namen van het winterseizoen De Slimste Mens bekendgemaakt. Het gaat onder andere om Chris Zegers, Jack Spijkerman, Hella Hueck, Roosmarijn Reijmer, Jelte Sondij, Toprak Yalciner, Renate Gerschtanowitz en Annemarie van Gaal.

Altijd interessant om dit in te gaten te houden, aangezien er veel namen uit de Slimste Mens terugkeren in Wie is de Mol?. Chris Zegers maakt nu in ieder geval de stap andersom dus. Eerst Wie is de Mol? en nu dus de Slimste Mens.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #708 Gepost op: 25-11-2014, 20:31:58 »
Art deed het ook in die volgorde ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #709 Gepost op: 25-11-2014, 20:40:40 »
Ik kwam net trouwens ook nog een column tegen op woens.nl. De auteur hiervan heeft aflevering 1 al tot aan de executie mogen zien.

http://woens.nl/2014/11/24/wie-is-de-mol-2015-een-voorbeschouwing/

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #710 Gepost op: 25-11-2014, 21:01:49 »
Art deed het ook in die volgorde ;)

En Anne-Marie

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #711 Gepost op: 26-11-2014, 23:10:16 »
Nog een aantal perspresentatiefilmpjes :D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #712 Gepost op: 27-11-2014, 00:55:35 »
Nog een aantal perspresentatiefilmpjes :D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Na het zien het van het 3e filmpje hierboven,

2 x raden wie er morgen middag een flesje jack daniels gaat brengen bij m'n buurman Chris. En opdrinken uiteraard, als het zo makkelijk is..... ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #713 Gepost op: 27-11-2014, 10:41:00 »
Na het zien het van het 3e filmpje hierboven,

2 x raden wie er morgen middag een flesje jack daniels gaat brengen bij m'n buurman Chris. En opdrinken uiteraard, als het zo makkelijk is..... ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: Succes. Benieuwd of het de uitkomst krijgt die je wil. Anders gewoon meenemen naar een whisky proeverij. Altijd lekker en garantie voor bezopenheid  ::tandpastasmiley::
Of telt dat alleen voor mij 

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #714 Gepost op: 27-11-2014, 12:26:45 »
Leuk die filmpjes, maar het is toch wel heel raar dat niemand iets over de eerste aflevering vertelt. Vorige jaren zagen we al een klein fragment van de aflevering en mochten de journalisten hier ook iets over zeggen / schrijven, erg raar (en jammer) dat dat nu totaal niet mag van de Avro. Al deze interviews zeggen helemaal niets als ze het zelfs niet over de eerste aflevering mogen hebben.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #715 Gepost op: 27-11-2014, 15:15:43 »
Vooral het laatste filmpje vind ik interessant op het moment dat iemand van de pers vraagt wie de mol nu eigenlijk is. Er gaan een paar handen de lucht in, zullen we die personen afstrepen?


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #717 Gepost op: 27-11-2014, 15:26:08 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #718 Gepost op: 27-11-2014, 15:26:41 »
Wat een droombaan:

http://www.mediastages.nl/productie-redactie-camjo/6333/redactie-productiestagiair-voor-de-webredactie-van-wie-is-de-mol.aspx

Gave stage zeg. Jammer dat ik niet meer studeer. (Edit: Heb toch gebeld, maar helaas: nu een studie volgen is echt vereist. Had ik nou maar wat jaartjes langer doorgestudeerd! ;))

Edit 2: Die vrouw gaat bedolven worden onder telefoontjes en brieven; op de FB-pagina van WIDM blijven de likes en reacties maar komen. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 27-11-2014, 16:51:32 door Heinz »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #719 Gepost op: 27-11-2014, 16:51:08 »
Hier de volledige karaoke-versies van allerlei tv-programma-tunes zoals getoond in Zondag met Lubach. Vanaf 2:20 zit de karaoke-versie van Wie is de Mol?. Vanaf nu kun je dus altijd die tekst erbij bedenken als je kijkt  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=3hzlerVASoo&list=PLBvGnghCtxJEfO0Yz01Kb-js3VB6Z1VHc