Auteur Topic: Molfandag 2014  (gelezen 157715 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #520 Gepost op: 31-03-2014, 00:26:56 »
Nee, op een neppe zwarte vrijstelling moet je zeker een handtekening laten zetten! Maakt hem juist weer 'echter' zo ::ok::

Oh zo  ::schaam:: Tis alweer laat inmiddels, toch heb ik op de duurste joker ooit uit 2011 gewoon die als 'originele' laten signeren door Patrick Stoof gewoon omdat het anders gewoon een joker is, draai je hem om dan zie je: oh, hij kwam uit seizoen 2011. ZV hoort bij seizoen 14, dus doordat Susan hem gesigneerd heeft is het meer dan een vrijstelling alleen > gewoon een leuk verzamelobject :) Nu nog een oranje topo zien te vergaren èn die laten signeren door Susan :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2014
« Reactie #521 Gepost op: 31-03-2014, 00:31:11 »
De overkapping moet van te voren besteld worden. Geef ons een weerman die voor 3 weken van te voren het weer goed kan voorspellen en wij regelen een overkappingloze fandag :)
klazien uut Zalk?

Natuurlijk kan niemand iets doen aan de toevallige omstandigheid die "weer" nu eenmaal is.

Maar met of zonder overkapping, het was weer leuk allemaal. Uiteindelijk toch nog 4 van de 5 krabbels van de aanwezige kandidaten te pakken kunnen krijgen, en ook eem minigesprekje kunnen hebben.....

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Molfandag 2014
« Reactie #522 Gepost op: 31-03-2014, 00:45:41 »
Ik ga later eens alles doorlezen, maar voor nu...

Ten eerste mijn oprechte dank aan de actieve leden voor de organisatie van weer een super leuke fandag. Bedankt aan de crew en kandidaten van WIDM voor hun aanwezigheid, het beschikbaar stellen van mol items voor de veiling (al heb ik dit jaar niks gekocht) en de verhalen tijdens het vragenvuur. In het bijzonder aan Susan voor haar handtekening in het "Parijs" boekje. Dank ook aan de uitvinders van het internet en Skype, zodat Sofie er ook nog even virtueel bij kon zijn.
Dank aan Tsubasa voor starten van het initiatief voor het cadeau voor Anton, Lautjuh voor de speech en natuurlijk aan Anton voor zijn inzet voor de Mol over de afgelopen jaren. Dank ook aan JP in de rol van master of ceremony.

Bedankt aan alle molloten voor de gezelligheid tijdens de fandag en naderhand bij de Chinees. Dank aan mijn reisgenoten Vangu Vegro, Joost2 (ook nog bedankt voor het molgeldbiljet) en Daedalus (ik was je overigens kwijt na het stukje bus, ik vermoed dat je de intercity hebt proberen te halen) ik vond het gezellig!

Last but not least, dank aan de weergoden (en ook een beetje met dank aan de Olympische Spelen) want zo 'n zonnige fandag hebben we sinds 2005 niet meer gehad.

 ::bravo::

Dit is overigens het bord dat ik heb gekocht na de kinderveiling nog. Aantekeningen over de verlaten pand opdracht. Beetje wazige foto, een foto van een uitvergrote foto van een aantekening is er niet beter op te krijgen vrees ik :p
Hmmm  :\'(. Ik was nog speciaal wezen pinnen voor dat kavel (als het alle plattegronden waren geweest). Vond het jammer dat het niet langs kwam bij de veiling. Ik was tot de honderd gegaan voor de set. Gefeliciteerd met je aanwinst!
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 00:56:05 door Rat »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #523 Gepost op: 31-03-2014, 00:54:56 »
Mijn oprechte dank aan de actieve leden voor de organisatie van weer een super leuke fandag. Bedankt aan de crew en kandidaten van WIDM voor hun aanwezigheid, het beschikbaar stellen van mol items voor de veiling en de verhalen tijdens het vragenvuur. In het bijzonder aan Susan voor haar handtekening in het avro-molboekje + lieve reactie op mijn verschoven molletjesmuffins. Dank ook aan de uitvinders van het internet en Skype, zodat Sofie er ook nog even virtueel bij kon zijn. Dank aan Tsubasa voor starten van het initiatief voor het cadeau voor Anton, Lautjuh voor de speech en natuurlijk aan Anton voor zijn inzet voor de Mol over de afgelopen jaren. Dank ook aan JP in de rol van master of ceremony.Bedankt aan alle molloten voor de gezelligheid tijdens de fandag en naderhand bij de Chinees. Dank aan mijn reisgenoten Rat en Daedalus. Het was zeker gezellig ::bravo::

Klein beetje aangepast en helemaal mee eens  ::jaja:: Het dankwoord was erbij ingeschoten na mijn verslagje van de MFD  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 00:56:59 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #524 Gepost op: 31-03-2014, 07:17:28 »
Geweldige en geslaagde dag! En het leek iets rustiger als de vorige jaren, maar alsnog was het (vooral bij Susan) een chaos bij de meet & greet. Vooral de mensen die gewoon zo arrogant zijn om niet in de rij te gaan staan maar gewoon stiekem bij het beginpunt gaan staan.. Zo sneaky, blegh!

Wat ik wel jammer vond was dat er vragen worden uitgekozen bij het vragenvuur waar het antwoord allang bekend was.. Zowel hier, als wel in de serie.. Ik snap dat niet alle bezoekers van de MFD hier alles lezen, maar de vraag waarom de aflevering 'Jennifer' heette was wel algemeen bekend volgens mij.. Toch jammer, want zo had je een andere originele vraag kunnen stellen aan Anton.

Verder duurde dat AVRO finalespel veels te lang..  :-X Bedoel het is leuk om te zien dat ze zo de finale hebben gespeeld in Hilversum, maar dit was iets teveel van het goede.. Zo kwam de Meet&Greet (eigenlijk de gehele tijdsplanning) onder druk te staan..

Verder heb ik veel papierwerk weten te bemachtigen op de veiling! De enveloppen (incl die van Susan + 1750) en de enveloppen van de ronde tafel!

Al met al een geweldige dag gister gehad, al denk ik dat de poortjes die bij Susan stonden wel bij elke kandidaat handig kunnen zijn.. En dan het liefst ook een extra rij ernaast creëren met de lijnen zodat er echt een rij ontstaat..

Crew en kandidaten, bedankt voor de leuke dag!  ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #525 Gepost op: 31-03-2014, 07:51:21 »
En Guido, ik moest de trein naar heerenveen hebben was daarom vlug weg en heb niet meer kans gehad om je een goede reis en weekend toe te wensen.
groeten.

Geen probleem, ik moest tenslotte ook een trein halen.  ;)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #526 Gepost op: 31-03-2014, 07:57:43 »
Hier kunnen jullie mijn foto's vinden: http://s162.photobucket.com/user/vveerraak/story/79497  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #527 Gepost op: 31-03-2014, 08:09:43 »
Citaat van: vveerraak

Leuk! ::love::

En op een rijtje:

« Laatst bewerkt op: 31-03-2014, 08:38:32 door Heinz »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #528 Gepost op: 31-03-2014, 08:29:30 »
Wie Is De Mol? ‏@Wieisdemol2015  1h
Opbrengst van de veiling voor de filipijnen, 3449 euro! #widm #molfandag #geweldig

 ::ok::

Zat ik er wel heel dichtbij met m'n €3333,- ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #529 Gepost op: 31-03-2014, 08:34:22 »
Prachtige opbrengst! Ik ben blij dat ik daar aan heb bijkunnen dragen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #530 Gepost op: 31-03-2014, 08:47:05 »
Fijn om al jullie enthousiaste verhalen te lezen ::bravo::......En wat een geweldig bedrag voor de veiling ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #531 Gepost op: 31-03-2014, 09:22:58 »
En wat een geweldig bedrag voor de veiling ::ok::
En dat terwijl sommige kavels niet echt voor torenhoge prijzen weg gingen (bijvoorbeeld het finalejurkje van Susan voor "maar" € 80,-)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #532 Gepost op: 31-03-2014, 09:39:01 »
Super dag was het weer ::bravo::

Foto met Aaf ::love::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En met Suus ::bravo::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Meeste mensen gaan met niets weer naar huis, het gaat om de gezelligheid :)
Ik weet niet of je vorig jaar bent geweest, maar dit was echt een verademing in vergelijking. Liever iets te warm dan dood vriezen ::rofl::

Jammer als er daadwerkelijk is vals gespeeld met de quiz ::ohno::

Top opbrengst van de veiling ::ok::

Ik was er zeer zeker bij vorig jaar, haha. Toen had jij nog de quiz gewonnen toch?


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #533 Gepost op: 31-03-2014, 09:46:56 »
En dat terwijl sommige kavels niet echt voor torenhoge prijzen weg gingen (bijvoorbeeld het finalejurkje van Susan voor "maar" € 80,-)

En anderen gingen om dat te compenseren goed de hoogte in, maar het was wel pijnlijk stil bij de jurkjes ja dus het bieden viel snel stil, waarschijnlijk omdat kleding itt opdrachtitems minder verzamelaars heeft?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #534 Gepost op: 31-03-2014, 09:48:57 »
En dat terwijl sommige kavels niet echt voor torenhoge prijzen weg gingen (bijvoorbeeld het finalejurkje van Susan voor "maar" € 80,-)

Ja maar als ik voor een veilingitem zou gaan dan zou ik ook iets anders kiezen dan een jurkje...kan me er dus wel iets bij voorstellen maar ik vind 80 euro ook nog een heel mooi bedrag hoor :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2014
« Reactie #535 Gepost op: 31-03-2014, 10:01:13 »
Het ligt er denk ik ook aan dat sommige kavels werden gesplitst. Nu gingen de vingerafdrukken voor 3x 80 euro weg, de 5-op-een-rij stenen allemaal iets van 50-75 euro + 200 euro voor de groene en het telt denk ik ook voor de zakken met 3 en 4 flesjes met stellingen. Een setje 5-op-een-rij stenen had denk ik niet 400 euro opgeleverd, maar omdat ze nu los werden verkocht, kom je wel op zo'n totaal uit. (Ik weet de exacte bedragen waarvoor elk kavel uiteindelijk is geveild niet uit mijn hoofd, dus het kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit, hoor.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #536 Gepost op: 31-03-2014, 10:28:47 »
Owen vertelde gisteren nog iets leuks over hoe Susan hem zand in de ogen strooide. Tijdens de opdracht met de Kantonese opera waarbij Owen uren lang samen met de Mol op pad was, legde Owen de optie voor om de opdracht in de war te sturen door onlogische personen aan te wijzen. Susan zou verrast gereageerd hebben alsof ze er niet bij had stilgestaan dat dat ook een optie was. "Wat ben jij doortrapt!" zei ze ook nog tegen Owen, met zo'n overtuiging dat Owen onmogelijk nog kon geloven dat die lieve naïeve Susan de Mol kon zijn. ;D


Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2014
« Reactie #537 Gepost op: 31-03-2014, 10:30:25 »
ze zegt mevrouw tegen me :-[

We proberen genoeg items te hebben om zoveel mogelijk kinderen iets te laten kopen. Er bleken veel minder flesjes te zijn dan we hadden gehoopt, vandaar dat we wat geschoven hebben. En nog hadden niet alle kinderen iets kunnen kopen. Toen werd me nog die borden aangeraakt, om toch nog meer mensen tevreden te stellen. En ineens had ik borden over en geen kinderen meer aan de tafel, vandaar dat ik maar riep en aan de eerst reagerende verkocht ;)

Haha ik hoop dat ik je niet beledigd heb nu. Ik kan me ook niet meer herrineren welk gezicht ik heb gezien, het waren er zo veel gisteren  ;D

Offline JeroenNEC

  • Winnaar pool WIDM 2009
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2014
« Reactie #538 Gepost op: 31-03-2014, 11:13:47 »
Hierbij de groepsfoto's met Aaf en JW


De jacht is geopend

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molfandag 2014
« Reactie #539 Gepost op: 31-03-2014, 11:33:31 »
Ik heb een geweldige dag gehad met vrienden, kandidaten en gezelligheid. Dank daarvoor!

We zijn allemaal erg blij dat Anton de bronzen vrijstelling mooi vond, en bedanken hem bij deze nogmaals voor zijn inzet voor 14 jaar ons favoriete programma.



Hier een foto van zaterdagavond. Rechts zie je de bronzen vrijstelling, links zie je een proefgravure van de achterkant. Als er nog mensen zijn die mooie foto's hebben van Anton en de vrijstelling, dan zouden de bronsgieter en ik die graag willen zien.

Tot volgend jaar!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!