Auteur Topic: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek  (gelezen 89696 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #160 Gepost op: 17-01-2014, 19:32:31 »
Kan natuurlijk ook een geweldig dwaalspoor van de mol zijn  ;D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #161 Gepost op: 17-01-2014, 19:32:51 »
Daphne maar wegstrepen dus?  ;D

Hmmm, Daphne is wel heel erg gedaald in mijn verdachtenlijstje.
Ze staat nu 3e.
Freek op 1 en Susan op 2.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline mph

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #162 Gepost op: 17-01-2014, 20:33:40 »
Freek zegt volgens mij tegen daphne zoiets dat ze maar met de trein naar de ferry moeten gaan. Daphne maakt daar mols van tegen aaf dat ze de trein onder het water gaan nemen ipv de ferry. Aaf hapt hier graag mols op. Plusje voor daphne.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #163 Gepost op: 18-01-2014, 06:32:17 »
Daphne maar wegstrepen dus?  ;D
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat de Mol dit zou doen. Om als een kandidaat over te komen? Daar zijn andere, betere en vooral minder arbeidsintensieve manieren voor, lijkt me. ;D

In het spel komt Daphne af en toe wel mols over, maar dat heeft dan blijkbaar een andere oorzaak, zoals doodgewone onhandigheid. :D Zo is Daphne inderdaad degene die de trein-is-sneller-dan-de-ferry-verwarring veroorzaakt.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #164 Gepost op: 18-01-2014, 11:21:16 »
Ik heb Daphne toch hoog op mijn lijstje, al blijft dat toch een beetje een onderbuikgevoel.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #165 Gepost op: 18-01-2014, 13:28:44 »
Viel me op dat ze tijdens het maken van de test zegt dat ze wil dat de 'andere kandidaten' er zo snel mogelijk uitvliegen.

Vervolgens kiest ze ervoor Susans scherm te zien en iedereen door te laten gaan.

Hoewel ze zakt op mijn lijstje vond ik dit toch een beetje gek.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #166 Gepost op: 18-01-2014, 19:41:06 »
Viel me op dat ze tijdens het maken van de test zegt dat ze wil dat de 'andere kandidaten' er zo snel mogelijk uitvliegen.

Vervolgens kiest ze ervoor Susans scherm te zien en iedereen door te laten gaan.

Hoewel ze zakt op mijn lijstje vond ik dit toch een beetje gek.
je was me voor...ik zat net terug te kijken en ik zat ineens..wait..what??

maar ik betwijfel of ze de mol is. ze heeft weinig kunnen mollen tijdens de eerste opdracht van aflevering 3

hoewel: Freek geeft door dat de afstand te ver is, zij geeft dat ineens iets anders door: de ferry gaat niet door, want ze de reisafstand was langer dan ze hadden verwacht...Aaf op haar beurt interpreteert dat alsof de ferry er te lang over doet...

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #167 Gepost op: 19-01-2014, 00:15:32 »
Toen bekend werd gemaakt dat ze geen opdracht zouden doen maar de test, pakte Daphne onmiddellijk haar molboekje. Onmols weer, ze is echt geobsedeerd door dat boekje. Ik had al een streep door Daphne na aflevering 1, maar deze streep wordt alsmaar dikker en dikker. Ze maakt het ons wel gemakkelijk.

Offline nel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #168 Gepost op: 21-01-2014, 19:55:36 »
Wat ik me afvraag:
Is dit jullie ook opgevallen: Daphne kreeg rood, droeg rood. Dag erna droeg ze groen( tot zover overal te lezen) dag erna droeg ze echter geel en ik bleef op haar kleding letten ook vanwege de rode nagels.
Opvallend: ik kan wel minstens 10!  Foto's hier posten met Daphne met rood, geel en blauw.
Als je die kleuren mengt: groen...

M.a.w. Ik vermoed dat zij de mol is omdat er iets is met die kleuren en de hints erachter,
Daarnaast wijzen alle titels over duidelijk op haar! Ik post hier 1 duidelijke foto maar als je meer bewijs wil kan ik posten, zie ook groepsfoto: blauwe broek, geel topje en rode nagels duidelijk zichtbaar.

( ps ik ben nieuw en foto posten lukt niet?)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #169 Gepost op: 21-01-2014, 20:06:09 »
Opvallend: ik kan wel minstens 10!  Foto's hier posten met Daphne met rood, geel en blauw.
Als je die kleuren mengt: groen...

Nee hoor: allen geel en blauw samen geeft groen


( ps ik ben nieuw en foto posten lukt niet?)

Uploaden bij een gratis dienst als Freebits. Zie http://www.freebits.nl/
Daarna gewoon de link in je bericht hier plakken. Succes!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline nel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #170 Gepost op: 21-01-2014, 20:52:53 »
Dat is wel waar ja maar toch denk ik dat er iets met die kleuren is!!!
Let maar op: zoveel rood,geel en blauw!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #171 Gepost op: 22-01-2014, 04:36:34 »
Dat is wel waar ja maar toch denk ik dat er iets met die kleuren is!!!
Let maar op: zoveel rood,geel en blauw!
Vlag Filipijnen is rood, blauw, wit en geel. Wellicht voorkennis?

Imho vertoont ze geen echt Mols gedrag ( alhoewel 0€ ingebracht). Toch kan ik haar niet afstrepen, iets weerhoudt mij.
Meer L

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #172 Gepost op: 22-01-2014, 14:23:49 »
En toch blijft dat zinnetje maar knagen en knagen. 'Jij weet meer dan de rest'  8)
Profiler

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #173 Gepost op: 22-01-2014, 15:04:21 »
Het obsessief schrijven in het molboekje vind ik ook wel verdacht. Een manier om zo kandidaats mogelijk over te komen.

Offline Janorator

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #174 Gepost op: 22-01-2014, 15:41:16 »
Het obsessief schrijven in het molboekje vind ik ook wel verdacht. Een manier om zo kandidaats mogelijk over te komen.

Het valt inderdaad wel heel hard op dat zij constant met dat boekje bezig is. Zou een fantastisch rookgordijn kunnen zijn voor de kijker en vooral haar medekandidaten... Al geloof ik niet dat zij de mol is. Toch hou ik ze zeker nog in de gaten.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2014, 06:08:41 »
Ik zit nog in de JW tunnel, maar ik neig toch ook wel naar Daphne als Mol >:D. Als je een beetje kennis hebt van de chinese astrologie, dan wijst er toch veel naar haar. De 5 komt veel terug in alle afleveringen. Dat getal hoort bij het begrip aarde (de mol vindt aarde fijn). Het sterrebeeld hierbij is Os (ook die van Daphne), de kleur is geel ( ze draagt veel geel) en wie zit er het vaakst als 5e bij de executie...ja Daphne.

5 is trouwens een ongeluksgetal in de chinese astrologie. Echt mols dus om het getal 5 te linken naar de Mol.
Ik zeg dus dat de 5 het meest linked aan Daphne, maar ook bij andere kandidaten zou dit mogelijk zijn. We speuren verder ::vergroot::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2014, 16:02:33 »
Getal 4 is een ongeluksnummer, 5 is juist vaak gezien als geluksnummer, hoewel 5 soms ook 'niet' of 'geen' kan betekenen.

5 staat symbool voor alle elementen, niet alleen Aarde.

The number 5 (五, Pinyin: wŭ) is associated with the five elements (Water, Fire, Earth, Wood, and Metal) in Chinese philosophy, and in turn was historically associated with the Emperor of China. For example, the Tiananmen gate, being the main thoroughfare to the Forbidden City, has five arches.
The British are not impressed.

Offline MaudeMol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2014, 19:49:13 »
Zou het heel jammer vinden als Daphne er tot het eind in bleef. Tegelijkertijd: Ik heb meestal pech. Dus zou zomaar kunnen dat ze heeeeeeeel lang blijft. Ik wilde ook graag dat Kim Pieterse, Vivienne en Milouska vertrokken haha.  :(

Offline Aleksje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2014, 20:01:52 »
Zou het heel jammer vinden als Daphne er tot het eind in bleef. Tegelijkertijd: Ik heb meestal pech. Dus zou zomaar kunnen dat ze heeeeeeeel lang blijft. Ik wilde ook graag dat Kim Pieterse, Vivienne en Milouska vertrokken haha.  :(
Waarom wil je haar weghebben dan?  ;D

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Daphne Bunskoek
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2014, 22:02:49 »
Na het voor de zoveelste keer vlinders in beeld zien kwam ik op een idee: Kijken of ik een vlinder kon vinden die ik aan een kandidatennaam kon linken. En ja hoor, daar was de Brenthis Daphne.

Dat theorietje kon snel weer de prullenbak in...

Dag Daphne!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2014, 11:19:35 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn