Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317861 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #320 Gepost op: 17-01-2014, 00:10:15 »
Voor mij blijft JW ook de mol. Op het strand vond hij een heel volleybalteam aan sterke mannen! Voor iemand die zich steeds maar op de achtergrond houdt was hij plotseling wel heel fanatiek bezig. Grappig genoeg werd zijn (waarschijnlijk grootste) bijdrage aan sterke tegenhangers in de montage geheel overschaduwd door Tygo's kayakkampioen en het groepje waar Freek op af ging.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #321 Gepost op: 17-01-2014, 00:41:54 »
JW wil per se het lichte koffertje meenemen bij opdracht 1. Dat is m.i. onmols. Ik ga er vanuit dat de mol altijd voor de zware tas zou kiezen. Heel erg lopen zeulen, (zogenaamd) heel erg je best doen, maar het toch niet halen.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #322 Gepost op: 17-01-2014, 00:55:50 »
Wat doet hij hier nu weer? Gewoon in de auto chillen tot iedereen klaar is met overleggen?

Ik zie alleen Sofie?

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #323 Gepost op: 17-01-2014, 00:56:28 »
Ik zie alleen Sofie?

Hij zit helemaal achteraan. Verstopt, als een mol :-X
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #324 Gepost op: 17-01-2014, 02:07:34 »
Wat doet hij hier nu weer? Gewoon in de auto chillen tot iedereen klaar is met overleggen?

Dat heb je héél goed gezien! Voor wie het nog niet zag, heb ik even met de belichting van het beeld gespeeld, dan zie je het wel:
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #325 Gepost op: 17-01-2014, 02:29:34 »
(…) Net als dat ik de term zwarte vrijstelling vraagtekens bij zet, omdat dat een negatief effect moet hebben voor de kandidaten die een vrijstelling of jokers in hebben gezet. Wat dat betreft zou de Gnilletsjirv niet fijn in de monden klinken maar geeft beter weer wat de functie is zonder een groep te beledigen ook al is dat niet de bedoeling.

 ::rofl:: ::rofl::

Oh, nu snap ik ook waarom Indianen en VARA-leden niet naar Wie is de Mol? kijken…

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #326 Gepost op: 17-01-2014, 09:56:42 »
JW blijft toch mijn mol. Dwt komt in de eerste plaats vanwege zijn rare gedrag...houdt zich veel op de vlakte, kijkt nerveus, lijkt niet enthousiast bij de opdrachten (behalve bij het roeien?)

Offline sparkel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #327 Gepost op: 17-01-2014, 11:13:10 »
Hoeveel kleding heeft hij trouwens wel niet meegenomen? Hij heeft echt elke aflevering vijf verschillende shirts aan. Ik ga in ieder geval stoppen met bijhouden  ::regenboog::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #328 Gepost op: 17-01-2014, 11:50:28 »
Hij zit helemaal achteraan. Verstopt, als een mol :-X

Lichtinval op mijn pc was dusdanig dat het een zware vlek is, nu zie ik het ja.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #329 Gepost op: 17-01-2014, 12:17:01 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #330 Gepost op: 17-01-2014, 13:06:06 »
Wat overdreven.. :(

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3579028/2014/01/17/Ophef-na-homo-opmerking-Roodbeen-in-Wie-is-de-Mol.dhtml

Ach joh, zo'n flutkrant moet ook vol...
Niks van aantrekken. Als je het gezien hebt, dan weet je gewoon dat JW er absoluut niks discriminerends mee bedoelde.
Eigenlijk zou Freek even moeten reageren op Twitter, dan is dit brandje weer geblust.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #331 Gepost op: 17-01-2014, 13:35:28 »
Ach joh, zo'n flutkrant moet ook vol...
Niks van aantrekken. Als je het gezien hebt, dan weet je gewoon dat JW er absoluut niks discriminerends mee bedoelde.
Eigenlijk zou Freek even moeten reageren op Twitter, dan is dit brandje weer geblust.

Gaat er niet om of JW Freek beledigt maar dat je in feite met 1 opmerking een hele groep aanspreekt.

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #332 Gepost op: 17-01-2014, 13:37:03 »
Toen ik dat hoorde dacht it: Brace yourself, butthurt is coming.

EDIT: Oeps, misschien is dat ook iets ongelukkig geformuleerd  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 17-01-2014, 13:39:27 door bigtukker »

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #333 Gepost op: 17-01-2014, 13:48:44 »
Gaat er niet om of JW Freek beledigt maar dat je in feite met 1 opmerking een hele groep aanspreekt.
Ik vermoed dat JW daar niet bij nagedacht heeft. Eerlijk gezegd moest ik ook meteen lachen en dacht een seconde later "oeps, dat is niet zo handig wat je nu zegt"... :o Vergelijkbaar met de opmerking van Theo Maessen over huilende sporters. Grappig, maar niet handig, omdat niet iedereen er de grap van inziet.

Ik denk dat de productie van WIDM deze biecht er beter uit had kunnen laten...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #334 Gepost op: 17-01-2014, 14:12:21 »
Mja goed ik vind hem een beetje in het verlengde liggen van Daniel's opmerking vorig jaar:
'Nu zit ik hier met 4,5 vrouw, gezellig maar wel een beetje een kippenhok'.

Geeft ook wel iets van onderschatting aan, maar ik denk zeker niet verkeerd bedoeld door JW.
Hoe dan ook, onhandige uitspraak wellicht maar dit gaat nergens over.

Nu maar weer over JW in de WIDM?  :D
Ik vond dat hij weinig invloed uit leek te oefenen met name in de eerste opdracht.
Eentje waar de Mol bij uitstek voorkennis gebruikt imho.  ::jaja::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #335 Gepost op: 17-01-2014, 14:54:27 »
Wat zegt JW nu precies als het stoplicht op groen springt en ze kunnen oversteken?

Iets van: "Groen scherm!" lijkt het wel.. Rond 16:15.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #336 Gepost op: 17-01-2014, 14:55:10 »
Toen Paulien vorig jaar zei dat het in haar kut voelde heb ik 3 dagen niet kunnen lopen, daar hoor je dan weer niemand over!   ::tandpastasmiley::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #337 Gepost op: 17-01-2014, 14:59:12 »
Gaat er niet om of JW Freek beledigt maar dat je in feite met 1 opmerking een hele groep aanspreekt.
Toch niet, hij heeft het over één homo, niet alle homo's :P
The British are not impressed.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #338 Gepost op: 17-01-2014, 15:01:10 »
Wat overdreven.. :(

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3579028/2014/01/17/Ophef-na-homo-opmerking-Roodbeen-in-Wie-is-de-Mol.dhtml

Even off-topic: Het is gewoon een stomme opmerking die hij niet had moeten maken of die eruit gelaten had moeten worden. Past helemaal in het voetballers zijn niet homo want die hebben een andere coördinatie rijtje en al dat soort dingen die gezegd zijn. Dus: ophef.

Terug naar zijn deelname. Hij valt me eigenlijk helemaal niet op.  :-\\

No Milk today???

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #339 Gepost op: 17-01-2014, 15:38:45 »
Dan snap je meer dan ik, leg eens uit?

Rood scherm…  ;)