Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317499 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #460 Gepost op: 21-01-2014, 16:24:39 »
Kees opende een luikje bij de lazeropdracht, waardoor die slaagde.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #461 Gepost op: 21-01-2014, 17:46:09 »
Tygo is minder verdacht dan JW bij de Avro. ???

http://whehehe.nl/martijn/avromolcheck/



De "gewone" kijker waarover gesproken wordt doet niet aan apps en komt niet op websites, die kijkt alleen maar en mist zelfs wel eens een aflevering. Eigenlijk zijn dat alle mol kijkers die ik in het dagelijks leven ken. Tygo is bij hen echt heel erg verdacht. Grappig detail is dat ze vorig jaar wel heel snel op Kees zaten, zonder hints of wat dan ook. Kwam wellicht door het gappen van de koker.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #462 Gepost op: 21-01-2014, 17:51:51 »
Ik vind Jan-Willem een geweldige mol ( als hij het is). Elke mol is weer uniek. Het programma is elke keer weer spannend. Op dit forum zitten natuurlijk superspeurders. Die hebben eerder door wie de mol is. In hun ogen is het misschien niet spannend meer.

Maar de gemiddelde kijker van Wie is de mol zit niet op dit forum. Iedereen heeft weer een andere mol. Dat maakt het zo leuk.

En niets is wat het lijkt. Het kan nog alle kanten op. ::ok::


Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #463 Gepost op: 21-01-2014, 17:53:27 »
De "gewone" kijker waarover gesproken wordt [...] mist zelfs wel eens een aflevering.
::niet-ok::
Niet ok, niet ok!
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #464 Gepost op: 21-01-2014, 18:55:32 »
Ik lees hier argumenten dat JW de mol is omdat hij minder bekend is. Ik noem Inge van Ipenburg, Jon van Eerd, Patrick Stoof. Die waren ook redelijk bekend bij het publiek. Sterker nog: een goede mol is een mol die dicht bij zichzelf blijft. Ben je slim moet je jezelf niet dom voor doen. Ben je onhandig moet je dat natuurlijk uitvergroten. Maar heeft verder niks met bekendheid te maken.

Milouska kon dat anders geniaal  ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #465 Gepost op: 21-01-2014, 19:19:34 »
De 3 mensen die ik vandaag vroeg wie de Mol was, zeiden elk van drieën Jan-Willem.

Lijkt me een mooie reden om verder te kijken ::vergroot::
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #466 Gepost op: 21-01-2014, 20:57:16 »
Verder kijken in de betekenis "laten we eens nauwkeuriger op JW gaan letten" of verder kijken in de betekenis "laten we eens naar andere mensen kijken"?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #467 Gepost op: 21-01-2014, 21:19:07 »
Verder kijken in de betekenis "laten we eens nauwkeuriger op JW gaan letten" of verder kijken in de betekenis "laten we eens naar andere mensen kijken"?
Als in: misschien een goed idee om de andere opties eens te bekijken :)
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #468 Gepost op: 21-01-2014, 21:47:51 »
Als ik scholieren bevraag dan zitten ze wel eerder op Tygo en Susan. Als ik Jan Willem zeg weten ze niet over wie ik het heb, dus wat dat betreft klopt de theorie van tureluurs en mag hij er nog een schepje bovenop doen ;D ;D ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #469 Gepost op: 22-01-2014, 17:42:07 »
Volgens mij krijgt JW het vertrouwen van de groep in alf. 4. Hij moet toch als laatste op de roltrap van alles onthouden. Zou de Mol  >:D eindelijk uit z'n hol kruipen? ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #470 Gepost op: 23-01-2014, 10:00:05 »
vertrouwen van de groep
Ja, en al de 'broer' van Tygo enz., hij is wel heel erg onverdacht he :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #471 Gepost op: 23-01-2014, 10:57:40 »
Volgens mij krijgt JW het vertrouwen van de groep in alf. 4. Hij moet toch als laatste op de roltrap van alles onthouden. Zou de Mol  >:D eindelijk uit z'n hol kruipen? ;)

Hoe weet je dat JW als laatste mag?

Offline molloog!

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #472 Gepost op: 23-01-2014, 11:40:05 »
Art zegt 'Ik zoek acht mensen die goed kunnen roeien.'

Wanneer Art dit zegt, draait Jan-Willem zich meteen om en kijkt hij naar het strand. Hierna pas zegt Art dat ze het niet zelf zijn, maar dat ze de roeiers op het strand moeten vinden.


Ik heb het stukje bekeken en denk inderdaad dat de mol (JW) hier een steekje heeft laten vallen. Goed ontdekt!!!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #473 Gepost op: 23-01-2014, 11:43:34 »
Hoe weet je dat JW als laatste mag?

Zeker is dat nog niet, maar in de vooruitblik zien we dat JW woorden hoort die de anderen opzeggen.
en iemand zei ook dat hij alles gehoord van Aaf tot Tygo.

Aangezien alfabetisch Aaf de eerste is en Tygo de laatste, lijkt dit het meest logische
klaar voor de strijd

Offline molloog!

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #474 Gepost op: 23-01-2014, 11:51:04 »
Ik heb zelf ook nog een vreemde aktie ontdekt in afl. 2 (tv studio):
Er staat een ladder op het dak. Tot het laatste moment staat hij rechtop tegen de muur, vlakbij de plek met de emmer. Zelfs nog als Daphne even naar beneden kijkt en niets ziet.
In het shot waar ze weer naar beneden kijkt en de emmer wel ziet, ligt de ladder opeens plat in het water. Dat kunnen alleen Daphne en Jan Willem gedaan hebben. Maar waarom?
Zou die ladder de sleutel zijn naar het bereiken van de emmer? Dan heeft de mol hem bewust in het water gegooid, zodat hij niet zo snel gepakt zou worden door de ander.

En tijdens het laten zakken van het touw zegt Jan Willem "ik kan er geen touw aan vastknopen".
Ze zijn niet op assignment spot B geweest. Wat zou daar gelegen hebben?
Ik denk dat in die paar minuten dat ze op het dak rondliepen, JW een extra touw wat daar hing naar beneden heeft gegooid (of Daphne heeft dat gedaan want ook zij liep alleen te zoeken). Leuk voor afl. 10.

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #475 Gepost op: 23-01-2014, 16:19:21 »
In de 17de minuut van de aflevering zei JanWillem dit:
dan zakt De Moed Wel Even In Je Schoenen
JW IS DE M ::ok::

Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #476 Gepost op: 23-01-2014, 16:22:03 »
In de 17de minuut van de aflevering zei JanWillem dit:
dan zakt De Moed Wel Even In Je Schoenen
JW IS DE M ::ok::

Meen je dit?  Zelfde als de getallen ondersteboven op het raam in de tv studio gebruik je de eerste letter van de woordgroep op je eigen manier zodat er wel iets moet staan. De ene keer is het als letter afzonderlijk en de andere keer is het om een woord te vormen.

Offline molfan86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #477 Gepost op: 23-01-2014, 16:29:17 »
Meen je dit?  Zelfde als de getallen ondersteboven op het raam in de tv studio gebruik je de eerste letter van de woordgroep op je eigen manier zodat er wel iets moet staan. De ene keer is het als letter afzonderlijk en de andere keer is het om een woord te vormen.

Ik vond dat hij het wel op een speciale manier zei, net als Kim toen. Daarom ging ik er even over nadenken.
Maar zo bekijk ik een hele aflevering op alle kandidaten hoor. JW staat wel in mijn top 3, maar na afl 5 wordt het pas serieus wat mij betreft.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #478 Gepost op: 23-01-2014, 16:29:45 »
Ik heb véél vergezochtere hints gezien op dit forum. Dit kun je in aflevering 10 in één zin uitleggen. Ik vind 'm goed gevonden ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #479 Gepost op: 23-01-2014, 17:39:02 »
Een sterke hint molfan86. Ik vond die uitspraak ook al zo raar. JW heeft sowieso van de rare in mijn ogen gescripte uitspraken.

Blijven speuren... ::ok::