Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 317474 keer)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #960 Gepost op: 28-02-2014, 13:25:39 »
*enige  :P
Maar verdacht je niet ook Sophie? Of was dat alleen eerder? Ik begin nu namelijk ook naar Susan te neigen, maar Sophie zal ik nooit verdenken  :P

Good-Riddance vind Suus schattig, vandaar enigste :D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #961 Gepost op: 28-02-2014, 13:28:19 »
Waarom denk je dat JW de finale bereikt, G-R? Je verdenkt zelf toch ook Susan. Tygo had Susan al door, Sofie heeft het deze aflevering ook door. Freek en Jan-Willem verdenken Sofie. JW heeft ook geen verdenkingen meer op zich van anderen, dus hoe moet hij Tygo en Sofie nog voorbij streven??

Er is volgende week wel een rechtstreekse finale vrijstelling in het spel, dus alles is nog mogelijk.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #962 Gepost op: 28-02-2014, 13:56:07 »
Er is volgende week wel een rechtstreekse finale vrijstelling in het spel, dus alles is nog mogelijk.

Ja, eens, alles is mogelijk. Ik zit er ook altijd naast met de afvaller, dus juist dat. Ik denk alleen dat Sofie en Tygo er niet zomaar meer uitvliegen, omdat ze vol op Susan gaan. Freek kan switchen, JW kan switchen, vrijstelling kan gevonden worden. Anyone's guess, maar ik gok toch liever op JW en Freek als afvaller dan op Sofie en Tygo.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #963 Gepost op: 28-02-2014, 18:59:43 »
JW tunnel ingestort ??? Nou, nog niet....JW trekt volgende aflevering de hele pot leeg.  >:D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #964 Gepost op: 28-02-2014, 20:57:49 »
In het stukje van volgende week zag je een soort van expeditie robinsonachtige setting. Dit zou beteken dat ze voor de laatste paar afleveringen op een eiland gedropt worden. Dit zonder eten of een fatsoenlijke slaapplaats net als bij ER. Waarschijnlijk kunnen ze dan met het geld eten, slaapzakken, hun eigen rugzakken, en dergelijke kopen.

Doet me denken aan seizoen 5, waarbij de groep op een strand werd gedropt met blauwe tonnen. Ze mochten de tonnen openen, tegen inlevering van x euro. En daar zaten dan een gitaar, een fles whisky als ik mij niet vergis, slaapzakken e.d. in. Genoeg off topic..

Voor mij was Jan-Willem als kandidaat al duidelijk gezien de voorgaande afleveringen, maar ditmaal is dat dubbel en dwars bevestigd. Net zoals Sofie serieus zijn best doen, geen moment vertragingstactiek toepassen en gewoon geld ophalen. Vwb follow the money is JW nu echt wel door het ijs gezakt :P
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 21:01:21 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline M-1414

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #965 Gepost op: 28-02-2014, 21:51:10 »
Het is een beetje vergezogd maar wilde het toch even delen.

http://www.telegraaf.nl/prive/22342347/__Jan-Willem_Roodbeen_de_Mol___.html

Mocht het waar zijn, dan neemt hij wel een heel groot risico lijkt mij, gezien er niets gezegd mag worden.

Edit: hierbij ook de link waar je het kan horen:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/jan-willem-onder-de-indruk-van-wie-de-mol-theorie
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 21:55:09 door M-1414 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #966 Gepost op: 28-02-2014, 22:04:37 »
Hoe kan JW nou zeggen dat hij het de beste theorie vindt? Het is iets dat niks, maar dan ook niks met widm te maken heeft, dus op een plek waar totaal geen hint kan zitten. Dus ofwel, alle andere theorieën die wel van de juiste plek komen zijn nep, en deze nephint is zelfs nog beter, of... Of er is geen andere of, het kan gewoon niet.
The British are not impressed.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #967 Gepost op: 28-02-2014, 22:23:16 »
Ik vind het echt typisch iets voor JW om zelf in elkaar geflanst te hebben als nephint, hopende dat ie ontdekt zou worden. Kan deze dj wel . Wel n goeie, dat geef ik m wel  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2014, 22:25:16 door FS »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #968 Gepost op: 28-02-2014, 22:33:40 »
LOMPENEPKIN

NIK PEN EP MOL
 IK BEN DE MOL

Ik moet zeggen, goed opgemerkt. :o zou wel vet zijn haha ookal vind ik t gewoon raar als hij de mol is, na dat 2000 euro pakken.

(Tenzij er weer zo'n sneue veiling komt)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #969 Gepost op: 1-03-2014, 09:08:01 »
Die JW doet inderdaad wel raar met z'n uitspraak over SJP. 'een lompe nep kin' .  Of het zijn allemaal nephints (zie ook al die t-shirts van hem)?
Door dat rare gedrag durf ik hem nog niet weg te strepen als mol.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #970 Gepost op: 1-03-2014, 11:10:05 »
*enige  :P

Beetje gek om iemand op zo'n taalfoutje te wijzen terwijl je zelf dit schrijft:
Ik wil jullie vragen niet gelijk JW af te schrijven, omdat hij wat geld heeft verdient. Er is duidelijk gezegt dat de pot niet veilig is, en dat je daarom het geld kan veiligstellen voor de toekomst.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #971 Gepost op: 1-03-2014, 11:15:28 »
"Lompe nep kin" heeft hij vermoedelijk bewust gezegd in de hoop de riante tunnel die er hier voor hem gegraven is nog een poosje in stand te kunnen houden.
Maar het spijt me beste JW-tunnelaars: Jan-Willem is niet de mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #972 Gepost op: 1-03-2014, 11:55:00 »
Beetje gek om iemand op zo'n taalfoutje te wijzen terwijl je zelf dit schrijft:

Haha, net iets te snel getypt  ::tandpastasmiley::

Haha volgens mij heb jij dan overduidelijk niet het forum gelezen afgelopen weken ::rofl:: vanaf aflevering 5 ben ik pas fanatiek, pertinent en expliciet op Susan gaan zitten. En nee, Sofie, dat was in een vér vér vorig leven, ben inmiddels alweer jaren gereïncarneerd. Misschien zal Sofie de winnaar zijn, en ik de Mol en winaar omgewisseld had.

En mocht Suus niet de Mol zijn, dan ga ik na de laatste finale-slot aflevering alvast in m'n schuilkelder zitten.

Haha sorry, ik houd niet van iedereen bij op wie die zit  :-X Maar mede door jou ben ik wel half op Susan gaan zitten, dus als ze het niet is, kom ik je halen!  ;D

EDIT: Ik moet wel wat over JW schrijven. Ik denk dat hij volgende week luxe wilt leven op kamp noord, en daardoor de verdiende 2250 er weer uit gaat spelen.  :)
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #973 Gepost op: 1-03-2014, 13:15:43 »
Ik denk niet dat ze echt expeditie robinson willen spelen. Jw wil luxe kamperen en koopt voor 2250 euro aan kampeerspullen en eten.  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #974 Gepost op: 1-03-2014, 13:18:12 »
Ik blijf gewoon bij JW hangen als Mol.
Ik geloof inderdaad wel dat er in aflevering 8 een optie komt om geld uit te pot te spelen door luxe te kopen

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #975 Gepost op: 1-03-2014, 13:19:47 »
Komop mensen, een mol die meer dan 2000euro ophaald, zou wel maf zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #976 Gepost op: 1-03-2014, 14:34:13 »
Komop mensen, een mol die meer dan 2000euro ophaald, zou wel maf zijn.


Vergeet niet dat Sofie het filmpje met de windmolens ook had gezien. Het kan dus ook zo zijn dat Sofie heeft gezegd dat ze de meest rechtse windmolen moesten kiezen, dan kan JW niet anders dan die ook nemen (anders had Susan het wel gedaan dus sowieso geld voor de pot). Achteraf lijkt het alsof JW het initiatief heeft genomen om de meest rechtse te kiezen (in de montage voor ons) terwijl het misschien Sofie was die het zei. Dan is het dus gewoon een slimme actie van JW om zichzelf onverdacht te maken.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #977 Gepost op: 1-03-2014, 14:44:28 »
Vergeet niet dat Sofie het filmpje met de windmolens ook had gezien. Het kan dus ook zo zijn dat Sofie heeft gezegd dat ze de meest rechtse windmolen moesten kiezen, dan kan JW niet anders dan die ook nemen (anders had Susan het wel gedaan dus sowieso geld voor de pot). Achteraf lijkt het alsof JW het initiatief heeft genomen om de meest rechtse te kiezen (in de montage voor ons) terwijl het misschien Sofie was die het zei. Dan is het dus gewoon een slimme actie van JW om zichzelf onverdacht te maken.

Dan kun je als mol ook:

- Naar de top klimmen en zeggen dat er niks lag
- Doen alsof je niet verder durft
- Verkeerd tellen zodat je de windmolen niet in mag en er minder mensen gaan klimmen.
- De helft van die 2000 euro uit de envelop halen voordat je naar beneden gaat

Heeft JW alle 4 niet gedaan.  (Tenzij er meer dan 2000 in de envelop zat. Dat denk ik niet. De meeste opdrachten zijn 2000 of 2500 euro waarde)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #978 Gepost op: 1-03-2014, 15:11:17 »
Dan kun je als mol ook:

- Naar de top klimmen en zeggen dat er niks lag
- Doen alsof je niet verder durft
- Verkeerd tellen zodat je de windmolen niet in mag en er minder mensen gaan klimmen.
- De helft van die 2000 euro uit de envelop halen voordat je naar beneden gaat

Heeft JW alle 4 niet gedaan.  (Tenzij er meer dan 2000 in de envelop zat. Dat denk ik niet. De meeste opdrachten zijn 2000 of 2500 euro waarde)

Precies
+dat ie ook geld met de topitos won.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #979 Gepost op: 1-03-2014, 16:35:57 »
Tenzij er meer dan 2000 in de envelop zat. Dat denk ik niet. De meeste opdrachten zijn 2000 of 2500 euro waarde

Art vraagt letterlijk aan JW of hij de 2000 euro heeft gevonden.
Er was ook maar een plek waar geld lag. Dus 2000 was het maximum hier.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)