Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94124 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #100 Gepost op: 13-01-2014, 09:26:08 »
Jennifer houdt ook niet zo van schijnwerpers.Ze probeert op welke manier dan ook niet in de schijnwerpers te kijken.

Is ook niet zo prettig voor je ogen.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #101 Gepost op: 13-01-2014, 10:43:36 »
Ik heb de video gezien. Ik heb ook een aantal YMH's gezien. Maar niet die YMH die bij het labyrint te zien is. Ook zag ik een kleine TAG (zwart) yhm maar bij de trap Yo Bro niet. Dus ik ben misschien eigenwijs en nog niet helemaal overtuigd dat ze de mol niét is.

Ik ga nogmaals kijken!

Bedankt voor de video of niet!? daar ben ik nog niet uit ;) ::niet-ok:: ::ok::
我是摩尔

Offline memademol

  • Forumlid
  • Boe!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #102 Gepost op: 13-01-2014, 10:48:29 »
Over het aan dr oorlel zitten: dit betekent toch zoiets als "klinkt als" bij hints? Weet niet waar je dan bij uitkomt haha...

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #103 Gepost op: 13-01-2014, 12:06:50 »
Moet het ff opzoeken  , maar als ze het hoekje om kom in de tunnel kijk ze recht in de camera en lijkt het ook alsof ze een knipoog geeft...

Misschien knijpt ze het oog dicht ivm schijnwerper?
我是摩尔

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #104 Gepost op: 13-01-2014, 12:20:23 »
Dennis zat bij mijn biechts ook aan zijn linkeroor  ::vergroot::

(zie bij afl. 4 aan het begin van de uitzending)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #105 Gepost op: 13-01-2014, 12:41:17 »
Dennis zat bij mijn biechts ook aan zijn linkeroor  ::vergroot::

(zie bij afl. 4 aan het begin van de uitzending)

Misschien was ze ook Fan van Dennis en heeft ze die Knipoog onthouden.
我是摩尔

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #106 Gepost op: 13-01-2014, 12:48:52 »
Ik heb bij het terugkijken nog eens goed gekeken naar Jennifer (niet alleen naar háár, maar ook haar gedrag) en dit viel me op:

Jennifer is opvallend veel stil als er beslissingen moeten worden genomen. Bij opdracht 1 brengt ze helemaal niks in over wie ze moeten aanwijzen op de tablet. Wellicht omdat ze doorheeft dat ze helemaal op het verkeerde spoor zitten? Ook in de controlekamer tijdens opdracht 2 zegt ze, in tegenstelling tot Freek en Tygo, niks over het mollerige gedrag van Sofie. Tygo en Freek wijzen er wel op en willen graag de porto overnemen. Jennifer zegt niet eens 'neem jij de porto maar, Tygo/Freek. Vind ik opvallend, want ze zou toch wel íets kunnen zeggen? Zeker als ze Sofie verdenkt. Als Jennifer de mol is laat ze Sofie natuurlijk zo lang mogelijk klooien. Tot slot zie je bij Jennifer ook geen reactie als Art bij de ingang van de markt zegt dat ze daarbinnen te test gaat maken. Aaf zie je even daarvoor wel verbaasd reageren. Pas na de biecht 'dat is het laatste wat ik had verwacht' staat ze tegenover Art met de bekende handjes langs haar gezicht.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #107 Gepost op: 13-01-2014, 12:53:29 »
Ik heb bij het terugkijken nog eens goed gekeken naar Jennifer (niet alleen naar háár, maar ook haar gedrag) en dit viel me op:

 ::oink:: LOL
我是摩尔

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #108 Gepost op: 13-01-2014, 12:54:41 »
Ik heb bij het terugkijken nog eens goed gekeken naar Jennifer (niet alleen naar háár, maar ook haar gedrag) en dit viel me op:

Jennifer is opvallend veel stil als er beslissingen moeten worden genomen. Bij opdracht 1 brengt ze helemaal niks in over wie ze moeten aanwijzen op de tablet. Wellicht omdat ze doorheeft dat ze helemaal op het verkeerde spoor zitten? Ook in de controlekamer tijdens opdracht 2 zegt ze, in tegenstelling tot Freek en Tygo, niks over het mollerige gedrag van Sofie. Tygo en Freek wijzen er wel op en willen graag de porto overnemen. Jennifer zegt niet eens 'neem jij de porto maar, Tygo/Freek. Vind ik opvallend, want ze zou toch wel íets kunnen zeggen? Zeker als ze Sofie verdenkt. Als Jennifer de mol is laat ze Sofie natuurlijk zo lang mogelijk klooien. Tot slot zie je bij Jennifer ook geen reactie als Art bij de ingang van de markt zegt dat ze daarbinnen te test gaat maken. Aaf zie je even daarvoor wel verbaasd reageren. Pas na de biecht 'dat is het laatste wat ik had verwacht' staat ze tegenover Art met de bekende handjes langs haar gezicht.

Dat viel mij ook al op. Maar ook Freek is wat dat betreft een stil mannetje, want ook hij staat er zo bij van "wat doe ik hier eigenlijk"
我是摩尔

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #109 Gepost op: 13-01-2014, 12:59:04 »
Dat viel mij ook al op. Maar ook Freek is wat dat betreft een stil mannetje, want ook hij staat er zo bij van "wat doe ik hier eigenlijk"

Toch probeert Freek tweemaal, als Jennifer stil blijft, een oplossing te bedenken. Jennifer lijkt te zien dat het fout gaat en zegt daarom maar niks.

Jennifer zag volgens mij ook dat JW een enveloppe miste. Tygo hoorde je in zijn biecht daarover, maar die was natuurlijk schuldig daaraan. Jennifer keek naar JW en leek het ook door te hebben. De rest stond met Owen en Susan te praten over de opdracht.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #110 Gepost op: 13-01-2014, 13:09:03 »
Toch probeert Freek tweemaal, als Jennifer stil blijft, een oplossing te bedenken. Jennifer lijkt te zien dat het fout gaat en zegt daarom maar niks.

Jennifer zag volgens mij ook dat JW een enveloppe miste. Tygo hoorde je in zijn biecht daarover, maar die was natuurlijk schuldig daaraan. Jennifer keek naar JW en leek het ook door te hebben. De rest stond met Owen en Susan te praten over de opdracht.

Ja dat is juist, ik bedoel vooral in het begin afl 1 daar staat Freek maar wat stijfjes. Maar goed dit is het Jennifer topic en zal dus ook niet te ver afdwalen.
我是摩尔

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #111 Gepost op: 13-01-2014, 13:25:09 »
HAHAHAHAHA Ik heb mezelf flink in de vingers gesneden. Ja zo eerlijk ben ik wel.

Y M H  YaMaHa dit is een alom bekend merk. Scooters, Motoren, Brommers, Keyboards etc.

Maar ook Yo Mammas House

http://www.yomommashouse.com/

En toch kan mijn theorie nog altijd kloppen. Want als WIDM tijd en geld heeft om pallets te huren/kopen dan is er ook geld voor een paar spuitbussies


ןoɯ ǝp sı ǝıɟos
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 13:28:58 door Benny de Mol »
我是摩尔

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2014, 13:39:41 »
Ik lees dit nu pas Zwanee! Goed stuk, merci!

Dat Jennifer in haar eerste biecht zo aan haar oor zat te friemelen hield me toch even bezig.
Nu is dit niet dé hint naar haar als mogelijke kandidaat, maar een artikel in psychologie magazine pakte hiermee wel mijn aandacht:

"Soms zijn zelfmanipulaties een reactie op jeuk. Lichte jeuk aan het gezicht – vooral aan de neus – hangt vaak samen met ergernis, afkeuring, onzekerheid of liegen. De jeuk zou voortvloeien uit een plotselinge activatieverandering, een verandering van de mate waarin je opgewonden, wakker of slaperig bent.
Met duim en wijsvinger over je kin, kaken en wangen wrijven wordt geassocieerd met nadenken en peinzen. Je schort zo directe reacties even op en gevoelens van onrust en onzekerheid worden letterlijk weggemasseerd.
Met zelfmanipulaties leid je jezelf af van zaken die om je aandacht vragen, maar waarmee je je even niet wilt bezighouden. Zelfmanipulaties herinneren aan de kalmering en troost van vroeger tijden: je kunt jezelf ritmisch masseren of strelen, dan wel steunen en houvast geven, zo intens als je wilt. Je vult een leegte en zwakt onaangename gevoelens af. Zelfmanipulaties wekken weinig waardering. Ze gelden als teken van gespletenheid, onzekerheid of nervositeit."

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2014, 14:29:23 »
Ik zou nog wat willen toevoegen aan mijn eerdere bericht over het gedrag van Jennifer.

Opvallend is dat ze aan de ene kant een hele fanatieke kandidaat lijkt, terwijl ze in de groep juist heel stil is (tot nu toe is het nog niet nodig geweest om de kandidaten een andere kant op de sturen?). Van een fanatieke kandidaat zou je toch verwachten dat ze zich probeert te mengen in de discussie (kiezen Owen en Susan / op Sofie wijzen, die klooit met de porto).

Ze is dus tegenstrijdig in haar gedrag. Daarnaast opmerkelijke biechten, zowel hoe ze het vertelt als het aan haar oor zitten.

Het ziet er naar uit dat ik nog wel even in de Jennifer-tunnel blijf zitten.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2014, 20:00:24 »
Na het zien van het Filmpje van het gebouw moet ik denken!? ze is het niet ::oink::... en juist dan blijkt! dat ze het stiekem wel is. Althans dat hoop ik !!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #115 Gepost op: 13-01-2014, 20:20:48 »
Jennifer zou wel een hele mooie "held is de mol" zijn. Ze wordt met applaus onthaald nadat ze door het doolhof heeft gekropen.
Al is het idee achter die theorie volgens mij dat de mol zich uitslooft, maar dat het bij voorkeur alsnog geen geld oplevert voor de pot. Als er de komende aflevering geld uit de pot verdwijnt vanwege dealtjes bij de executie, zal ze zeker weer iets stijgen op mijn verdachtenlijstje.

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2014, 20:35:22 »
Jennifer zou wel een hele mooie "held is de mol" zijn. Ze wordt met applaus onthaald nadat ze door het doolhof heeft gekropen.
Al is het idee achter die theorie volgens mij dat de mol zich uitslooft, maar dat het bij voorkeur alsnog geen geld oplevert voor de pot. Als er de komende aflevering geld uit de pot verdwijnt vanwege dealtjes bij de executie, zal ze zeker weer iets stijgen op mijn verdachtenlijstje.

We zagen dat ze 500€ uit de envelop haalde!...maar zat dat er ook in? ze deed nogal moeilijk toen Sofie de envelop wilde aannemen. Deed Jen ( zo mag ik haar noemen ::rofl::)dit om Sofie in de war te brengen, of was ze bang dat Sofie dan kon zien dat de envelop reeds geopend was en Jen deze niet fatsoenlijk meer heeft kunnen sluiten. (flap in envelop trug)

Ze wordt niet alleen warm onthaald maar ze beschermd haar ogen ook voor de schijnwerper. Ja ik zit in een tunnel
我是摩尔

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2014, 20:50:57 »
Ze wordt niet alleen warm onthaald maar ze beschermd haar ogen ook voor de schijnwerper. Ja ik zit in een tunnel
Ik vind het er meer op lijken dat ze zweet van haar voorhoofd veegt. Iets dat goed past bij de 'held is de mol' theorie... "Poeh, kijk mij mijzelf eens uitgesloofd hebben!"

Maar goed, er moet nog wat gebeuren voordat ik haar weer als mol ga overwegen. Als ze het is, dan zou ze wel eens een heel slim spelletje kunnen spelen, door zich tijdens de eerste opdracht volledig als kandidaat te verkopen. Zoals ze in het 'Jennifer en Maurice stellen zich voor'-filmpje zegt "... Ik denk ook dat ik een, euh... een goeie kandidaat kan spelen..."
« Laatst bewerkt op: 13-01-2014, 21:10:03 door Rat »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #118 Gepost op: 13-01-2014, 21:00:15 »
Jennifer zou wel een hele mooie "held is de mol" zijn. Ze wordt met applaus onthaald nadat ze door het doolhof heeft gekropen.
Al is het idee achter die theorie volgens mij dat de mol zich uitslooft, maar dat het bij voorkeur alsnog geen geld oplevert voor de pot.

Ja precies. Of in het beste geval: zelfs geld kost. (George en het waterskiën, Elise en de lintjes, Dennis die Annette over de eindstreep trekt bij het fietsen.)

Offline Bennie de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 我是摩尔
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #119 Gepost op: 13-01-2014, 21:02:07 »
Ja precies. Of in het beste geval: zelfs geld uit de pot. (George en het waterskiën, Elise en de lintjes, Dennis die Annette over de eindstreep trekt bij het fietsen.)

misschien zat er 1000€ in de envelop? er is dan wel degelijk 500€ door de mol gepikt.
我是摩尔